رواية حبيبتي الصغيرة الفصل الحادي و العشرون 21 - بقلم الكاتبة الصغيرة
البارت الواحد و العشرون
فارس: عرفت منو مين الي باعتو
جاسر: ايوا
فارس: قبل ماتقول مين محتاج منك تجيب ممرضه تاخد مني عينه تحليل DNA و تاخد من محمد برضو وشوف ان كان ابويا ولا لا
جاسر برفعه حاجب: هنجيب من محمد ازاي
فارس: اتصرف ي جاسر المهم التحليل يتعمل
جاسر: حاضر ي فارس انا هروح اخلص كل حاجه واجيلك
فارس وهوا مغمض العينين: تمام لما ترجع قولي مين الي بعت الواد الي عايز يموت اميره
اميره: منه انا محتاجه اخرج من المستشفى
منه بهدوء: بس انتي تعبانه ولازم تقعدي ف المستشفي شويه
اميره بزهق: زهقت عايزه ارجع اشوف شغلي
منه: وفاء بتابع كل حاجه ارتاحي انتي
ليرن هاتفها وكان المتصل وفاء
منه: الو........ ايوا ي وفاء.......... في حاجه ف الشغل ولا اي........... اميره كويسه ايوا........ تمام خلصي وتعالي...... سلام
جاسر ببرود: محتاج منك تجيبلي منو عينه باي طريقه ي رامي
رامي باحترام: حاضر ي جاسر بيه
جاسر: اي عينه عشان تحليل DNA ولما تجيبها رن عليا عشان اجي اخدها منك
رامي بهدوء: حاضر بعد اذنك
ليذهب رامي و يمشي جاسر بضع خطوات ويفتح باب غرفه مظلمه
جاسر: يعني برضو مش هتقول مين باعتك
!!: حتي لو قطع*تني حت حت مش هتكلم
جاسر بابتسامه جانبيه: حلو اوي
ليذهب الي ذاويه ف الغرفه ويجلب مسدس ويعود اليه مره اخري
جاسر نظر الي المسدس بخبث: اي رايك نلعب لعبه المسدس دا فيه طلقه واحده
!!: مش هقول برضو
جاسر برفعه حاجب: حلو الكلام استحمل بقا
ليجهز المسدس ويطلق عليه لكن هاذهي المره لم تخرج الطلقه كان سوف يجهزه مره احري لينطق الشخص بخوف
!!:هقولك هقولك
جاسر بابتسامه جانبيه: قول
لينطق الشخص بتردد
!!:محمد
جاسر فنفسه: حوراتك كترت اوي
جاسر: محمود تعلا سلمو ل الشرطه
ليقول كلمته ويترك ورائه شخص يستغيث به ولا يريد ان يسلمه ل الشرطه ل يتجاهل جاسر كل شيء ويخرج من المكان باكمله ويركب سيارته وكان سوف ينطلق لولا ان هاتفه قد رن
جاسر: ايوا ي رامي.......... حلو قابلني عند المستشفي...... مع السلامه
ليغلق الهاتف وينطلق باقسي سرعه الي المستشفي
وفاء: جدو
قاسم: اي ي حببتي
وفاء: ليه مروحتش ل اميره
قاسم: مش هقدر اروح ي بنتي لما ترجع ان شاء الله هطمن عليها وبعدين انتي كل يوم بطمنيني عليها
وفاء بشك: مش هتقدر تروح تمام ماشي انا هروح المسشتفي عشان اطمن عليها
لتتركه وتذهب وفي راسها الف سؤال
جاسر: اتفضلي دي عينه الاب و دي الابن
لتمد الممرضه يدها وتاخذ العينات من جاسر
الممرضه: هتظهر بكره
جاسر طلع فلوس من جيبو وادهالها
جاسر ببرود: وكدا
الممرضه بسرعه: لا كدا بعد ساعتين ي باشا النتيجه تكون عندك
لتاخذ المال وتذهب ليذهب جاسر الي غرفه اميره ليطرق الباب لياتيه الاذن بالدخول
جاسر بهدوء: عامله اي النهارده
اميره: الحمدلله كويسه
جاسر بص ل منه: وانتي ي منه عامله اي
منه: الحمدلله
جاسر بتفكير: اجيبلكو اكل ولا كلتو
منه بهدوء: لا اكلنا الحمدلله شكرا
جاسر: خلاص تمام انا ف اوضه فارس لو احتاجتو حاجه رني عليا ي منه
منه بابتسامه: تمام شكرا
ليذهب جاسر الي غرفه فارس
جاسر: اي ي فارس
فارس بهدوء: عملت اي
جاسر قعد علي الكرسي بتعب: خلصت كل حاجه الواد اعترف و العينات راحت المعمل النتيجه هتظهر كمان ساعتين
فارس: مين باعت الواد
جاسر بهدوء: محمد
فارس بتفكير: كنت متاكد
وفاء: انا جيت ي ولاد
منه بضحك: تعالي يختي
وفاء بابتسامه: طمنيني عليكي ي اميره عامله اي النهارده
اميره بابتسامه: الحمدلله ي حببتي
منه بغمزه: امال فين تيمو
وفاء بضحك: مجبتوش معايا روح عشان يريح شويه بقالو كام يوم سهران ف الشركه كان في شغل كتير بجد
اميره بابتسامه حزينه: جدو عامل اي
وفاء بهزار: ومالك زعلانه وانتي بتقوليها ان كان علي جدك ف هوا زي الفل وبيسلم عليكي مش عارف يجيلك ف باعتلك السلام
منه بهمس: اي الي حصل
وفاء بهمس: مش عارفه تصرفات جدك غريبه بجد
اميره: طب الحمدلله انو كويس
ليجلسو ويتكلمون في امور الشركه و يضحكون ويهزرون سويا
جاسر: نتيجه التحليل ظهرت
فارس: ها النتيجه اي
جاسر بتردد: مش متطابقه وو
يتبعع..........
بارت جديد يارب يعجبكو شدو حيلكو ف التفاعل شويه عشان انزل بارت كل يوم متنسوش ال لاڨ الجميل بتاعكو و كومنت برايكو عشان يهمني دمتم في رعايه الله ي حبايبي 🫶♥️
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية حبيبتي الصغيرة) اسم الرواية