Ads by Google X

رواية حبيبي كوري الجنسية الفصل السادس 6 - بقلم ضحى عامر

الصفحة الرئيسية

  

رواية حبيبي كوري الجنسية الفصل السادس 6 - بقلم ضحى عامر 


 

بارت(6)💫

مهاا _زى م قولت انى هساعدك
حاولت ع قد م اقدر وجبت كل المعلومات الممكنه عن عدنان البحيري وشركته وازاى اتشهر بصي يستى والد عدنان البحيري  سلطان البحيري  بعد م اجوز بسنه مراته كانت حامل في شهرها الخامس  سافر لكوريا لاكن السبب مكنش معروف في ناس قالت انه كان بيخون مراته مع وحده كوريه وف اللى بيقول انه مدمن قرر يروح هناك لان الشرب والممنوعات عندهم مسموح بيها عادى  ايا  كان السبب مش مهم عدى على السفريه دى لسلطان عشر سنين ومن بعدها م شفرش تانى كان مشغول بشركته اللى كانت برده للمنقولات وبتربيه ابنه  مع مراته  وف مره لما كان عدنان عنده عشر سنين سلطان سافر مع عدنان لكوريا لاكن مخدش المدام مراته وقعد فيها خمس سنين ورجعوا  وسلطان اعلن عن  طلاقه من مراته وانه كسب حضانة ابنه عدنان وكمان بيقولوا ان مراته ماتت بعد طلاقها بسنتين موته عاديه وبعدها حصلها جوزها سلطان البحيري وكان سلطان عنده19سنه لسه صغير جدا على جو الشركه والشركه بيقولوا انها اتقفلت وبعد 8سنين عدنان اعلن انه هيكون صاحب الشركه من بعد سلطان  واول عمل ليه انه جددها  وغير  شكلها وبعدها اتشهر جدا وبقا من كبار رجال الاعمال  والفضل يرجع مش انه عرق جبينه لا ده طلع لى شغل تانى

لاميس بستغراب _اى الشغل التانى؟

مها_تجاره اسلحه.
لاميس بصدمه _ايييييي؟؟ تجارة اسلحه؟ والبوليس ووالدك معملش حاجه؟

مها_اكيد عمل ي لاميس انا جبت  نص المعلومات دى من بابا بس حوار كوريا ده مش كتير عارفه وف اللى بيقول انه كان بيزرها  ك سياحه  مش اكتر 

لاميس_بس ازاى ميخدش مراته معاه  وكمان يقعد خمس سنين بحالهم بعيد عنها وهي متشفش ابنها لمده خمس سنين؟
مها _فعلاً ازاى بصي محدش اهتم لحكايه كوريا بس المهم انك تخلى بالك من عدنان  لانه مش سهل وانا قولت لبابا  علشان  عدنان ميفكرش يؤزكى
لاميس بخوف _بس ي مها انتى بتقولى انه مش سهل وخايفه لو والدك ادخل يؤزكى انتى لانك بنته

مها_لا لا متخفيش ميقدرش يعمل حاجه  اكيد مش هيخاطر ويؤزينى انا  وانا استحاله اخليه يلمس شعره منك 
لاميس بحب_بجد ي مها مش عارفه اقولك ايه ربنا يديمك ليا وميحرمنيش منك ابدا

مها وهيا بتحضنها_يارب ياقلبي متخفيش طول م انا معاكى

لاميس _مش خايفه يحبيبي

طيب تيجى نروح اى كافيه نفطر علشان انتي مبفتيش تهتمى ب اكلك وتفطري
لاميس_ااممم مش عاوزه اقعد مع حنان ع طربيظه وحده

مها _بس ده مش معنته انك مش تكلى علشان خاطر ست حنان  الحربايه
لاميس بضحك_ههههههههه اه معاك حق
مها_تيب يلا
لميس_يلا
وخرجوا

_________________________________
عند عدنان
الطرف التاني_كنت براقبها زى م طلبت ودلوقتى هيا ف كافيه مع بنت تقربيا صحبتها

عدنان _اممم طيب م يغبوش عن عينك  سمعت؟.

الطرف التاني_اه ي باشا

عدنان _طيب يذفت سلام
الطرف التاني _بس يا باشا ف حاجه كده

عندنا بنفاز صبر_انطق
الطرف التاني _حضرتك البت التانيه.. االبت التانيه كلك مفاهميه يعني

عدنان وقد فهم قصده _ههههههههههههه لا طلعت مش قليل على العموم ماشي نذبهانا انها صحبت لاميس براحتك معاها

الطرف التاني بفرح_شكرا بجد يا باشا

_____"""_"""_____________"""""""________
حنان بغضب _يعنى بنتك تروح الجامعه م غير م تقول حتى انا ماشيه
مدحت_يووووو انتى عاوزه اى قالتلى قبل م تمشي اتهدى بقا

حنان بغضب _داري على بنتك داري انا عارفه انها مقلتش حاجه 

مدحت بزهق _ملكيش دعوه ي حنان ملكيش دعوه فهمتى

حنان كانت لسه هتنطق بس تليفونها رن
_________________________________
عند لاميس ومها

لاميس_طيب كفايا كده بطنى خلاص مش قادره

مها_اه ونا مع انى كان نفسي اطلب حلويات

لاميس بصدمه _لا حلويات اى بقاا هههههههه كفايه هنطق😂

مها بضحك هي الاخري _اه صح😂
اوكى يلا نمشي

لاميس _يلا
وركبوا العربيه وقبل م مها تشغل العربيه

لاميس _هي اى الريحه دى

مها بنوم _مش عارفه

لاميس بنوم_مااااهاا..

يترا اى حصل ومين رن على حنان وكانت ريحه اى هنعرف ف اللى جاى

تفااااعلوااااا

بقلمى: ضحى عامر 🌚♥️

google-playkhamsatmostaqltradent