Ads by Google X

رواية كيف احببتك الفصل الرابع عشر 14 - بقلم اميمة تيتو

الصفحة الرئيسية

 رواية كيف احببتك الفصل الرابع عشر 14 - بقلم اميمة تيتو



تاني يوم 
بعد المدرسه فادي ونور جم عند تولين 
وقعدو معاهاعشان يذكرلوها 

تولين: انا مش فاهمه حاجه 
فادي: قرب منها ومسك القلم وبدأ يشرح 
ف الوقت دا نور قربت وقعدت جنب فادي 
تولين: اديقت وقالت نور تعالي اقعدي جنبي انا 
نور قامت قعدت جنبها 
يعني كدا تولين بقت قاعده بينهم هما الاتنين 

بعد ساعه 
تولين: ايوا خلاص فهمت 
فادي: كويس اوي كدا 
نور: طيب انا همشي دلوقتي ومشت 
فادي: طيب وانا همشي 
تولين: انت لسه بتكلم بنات 
فادي: لا والله 
تولين: انا مصدقك 
فادي: كويس انا همشي بقي خلي بالك من نفسك 
تولين: حاضر 
بس فين المنديل بتاعي 
فادي: معايا ليه 
تولين: انا عايزاه 
فادي: خلاص انا كمان عايز المنديل بتاعي 
تولين: لا خلاص انا هخلي معايا 
فادي: ابتسم طيب اللي يرايحك بس مش عايزه تقولي حاجه 
تولين: لا 
فادي: انت بارده 
تولين: ربنا يسمحك 
فادي: يارب 
ومشا 

تعدي الايام وكل يوم فادي ونور بيروحو عند تولين عشان يشرحولها الدروس 
بعد شر 

تولين: يلا يا ماما هتأخر علي المدرسه 
مروة: طيب يا حبيبتي خلي بالك من نفسك 
تولين: حاضر ومشت 

ف المدرسه 
تولين دخلت المدرسه وكانت مبسوطه انها رجعت المدرسه 
نور: اهلا يا روحي المدرسه نورت 
تولين: قلبي شكرا 
تولين فضلت تدور علي فادي 

وبعد خمس دقايق 
فادي وصل المدرسه 
وشاف تولين 
وراح عندها 
ازيك يا تولين 
تولين: الحمد لله 

ساندي: حمدلله علي سلامتك 
تولين: تسلمي يارب 
ساندي: طيب يافادي عايزاك ف حاجه مهمه 
تولين بصت لفادي 
فادي: لا انا عندي حصة مهمه 
ساندي: خلاص بعد المدرسه 
فادي: عندي مشوار مهم وبعدين هرجع البيت عشان اذاكر الامتحانات قربت 

تولين دخلت الفصل 
فادي دخل وراها 
المستر دخل
ازيك يا تولين بقيتي احسن 
تولين: ايوا الحمدلله 
مستر انا عايزه اكمل المشروع 
المستر: تمام انهارده اطلعي بس خدي بالك 
تولين: حاضر 
المستر: وفادي هيكون معاكي هو موافقش يعمل المشروع من غيرك وقال انكم ف نفس الفريق 
تولين بصت لفادي 
بعد ساعه 
تولين طلعت المعمل مع فادي وعملت المشروع معاه وراحت قدمتوا للمستر 

بعد اليوم الدراسي ما خلص 
فادي: تيجي نروح كافيه 
تولين: انت مش قولت لساندي انك عندك مشوار 
فادي: لا كنت بهرب منها 
تولين: لا انا لسه عليا دروس كتيره ولازم اذكر عشان الامتحانات 
فادي: خلاص ماشي اوصلك البيت 
تولين: لا انا همشي ومشت 

ف البيت عند فادي 
مني: تعالي كل 
فادي: لا انا هذاكر 
مني: تلفيونك بيرن 
فادي: شوفي مين 
مني: ساندي 
فادي: سيبيه يرن 
مني: ايه اللي حصلك مش ساندي دي اللي كنت طول الوقت بتخرج وتتكلم معاها 
فادي: تولين مش عايزني اكلم بنات
وعايزني اذاكر وانجح 
مني: يعني هيا بتحبك 
فادي: مش عارف بقي انا سألتها بس مجوبتش عليا 
مني: طيب انا هنزل 
فادي: تمام 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف بيت تولين  

تولين: انا هكلم فادي
ليكون  زعل اني مرحتش معاه الكافيه 
ورنت عليه 
ايه دا بيرن بس مش بيرد عليا 
هحاول تاني... لا بقي دا كدا بيتجاهلني  
قفلت الموبيل ونامت 

تاني يوم 
ف بيت فادي

قام من النوم واخد دوش وغير هدومو واخد الموبيل بتاعو 
وكان بيقلب فيه 
ايه دا دي تولين رنت عليا تالت مرات 
انا كنت فاكر ان ساندي هيا اللي بترن 
ونزل ركب الموتوسيكل ومشا 

ف المدرسه 
فادي وصل وكان بيدور على تولين 

وبعدين شافها وراح يكلمها 
تولين انا عايز اكلمك ف حاجه مهمه 

تولين: مش هينفع انا واقفه مع نور 
فادي: ثواني وارجعي 
تولين: بصوت عالي قولت مش هينفع 

فادي بغيظ سابها ومشا 

ساندي وافقه بعيدتشوف اللي بيحصل يعني ايه 
يتجاهلني انا ويجري وراها هيا 
لازم اتصرف فادي ليا انا 

ف الفصل 
فادي: تولين عايز افهمك حاجه 
تولين: المستر بدا شرح عايزه اسمع الحصة 

وبعد الحصه ماخلصت طلعت بريك وسابت فادي 

فادي: هيا بتعمل كده ليه يعني هيا مش عايزني طيب خلاص هسيبها براحتها 
وخرج 

دخلت ساندي الفصل 
انا سمعت انك كنت صحبت تولين بس دلوقتي لا 

هدي: ايوا اشمعنا 
ساندي: سمعت كمان انك مش بطيقيها 
هدي: اممم صح 
ساندي: ابتسمت طيب ايه رأيك لو............. 
هدي: بإبتسامة موافقه 

بعد انتها اليوم الدراسي تولين رجعت البيت 

وبعد ساعه 
الموبيل بتاعها رن 
تولين: دي هدي عايزه ايه دي 
فتحت المكالمة الو
هدي: ايوا يا تولين 
انا عرفت انك معجبه بفادي وكنت حبه اطلع معاكي جدعه المره دي 
تولين: مش فاهمه 
هدي: فادي مع ساندي ف فندوق روحي شوفيهم بسرعه 
تولين: انت كدابه 
هدي: براحتك انا قولت احذرك قبل مايحصل حاجه 
تولين: قولي العنوان 
واخدت العنوان ودخلت تغيري هدومها 

عند فادي 
الموبيل رن 
ايه دا انت مش هتبطلي رن لما اشوف عايزة ايه 
وفتح المكالمه 
الو 
ساندي: ايوا يافادي عايزه اكلمك ف حاجه مهمه اوي بخصوص تولين 

فادي: حاجه ايه 
ساندي: مش هينفع نتكلم كدا تعالي ف فندوق...... 
فادي: لا هتقولي ولا لا 
ساندي: تولين مع واحد هيا بتحبو اسمو مصطفى 
فادي قفل المكالمة ومشي بسرعه 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ف  الفندوق 
فادي وصل 
ساندي: تعالي 
فادي: هما فين 
ساندي: تعالي احكيلك الاول ايه اللي حصل 
فادي: غضب قولي هما فين 

ساندي: فوق ف الاوضه وهيا بتتجاهلك عشان بتحبو هو 
فادي: اسكتي تولين مستحيل تعمل كدا 
هيا مش زيك 
ساندي: براحتك انت حرا 
فادي: هما فين 
ساندي: زمنهم جايين 
فادي: انت مش بتقولي انهم فوق 
ساندي: اشرب العصير دا الاول 
فادي: مش عايز 
ساندي: حطت الكوبايه ف بوقو غصب عنه لا اشربو واخدك عندها 
فادي:بغضب قولت مش عايز 
ساندي: خلاص معرفش هما فين 
فادي: شرب العصير يلا تعالي عايز اعرف هما فين 
ساندي ابتسمت يلا تعالي 
واخدت فادي ودخلو اوضه ف الفندق 
فادي: هما فين 
ساندي: انت كويس 
فادي: انا دايخ 

عند تولين وصلت الفندق ودخلت شافت هدي 
هدي: تعالي بسرعه وطلعت معاها   

ف الاوضه 
فادي: فين تولين 
ساندي: انا تولين انت مش شايفني 
فادي فضل يفرك ف عينيه فين مصطفى 
ساندي: مفيش غيري انا وانت هنا 
انا تولين بحبك يا فادي 
 فادي قرب منها وقال بس انت شعرك بقي طويل امتي 
ساندي: اه دي بروكه 
فادي: شعرك الحقيقيي احسن 
ساندي: بدأت تخلع قميص فادي 

ف الوقت ده دخلت تولين وشافت فادي صدره مكشوف وقالع القميص 

فادي قرب من ساندي وكان فاكرها تولين وقالها انا بحبك 

ف الوقت دا تولين جريت علي برا ونزلت ركبت تاكسي وروحت علي البيت وهيا بتعيط 
ووصلت البيت دخلت اوضتها وفضلت تعيط وتقول انت كمان يا فادي حرام عليك انا واثقت فيك 

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
@إشارة

    •تابع الفصل التالي "رواية كيف احببتك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent