رواية هوس سارة الجزء الثاني 2 الفصل الثالث عشر 13 - بقلم اميمة تيتو
هوس سارة
سيف شاف شهد معديه من قدام باب اوضتو
سيف: شهد شهد
شهد بصت لسيف نعم
سيف: تعالي ممكن تقعدي معايا شويه عايز اتكلم مع حد بس عايز حد يفهمني حسيت انك هتفهميني يمكن في حاجات مشتركه بينا
شهد: باستغراب مشتركه اناوانت
سيف: انا حاسس بيكي وعارف انت بتمري بايه
وبإبتسامه بصلها عارفه انا حبيبتي كتب كتابها انهارده
شهد بصت لسيف حبيبتك
سيف: ايوا ايه رأيك وانا قاعد هنا واتنزلت عارفه حاسس دلوقتي اني ولا حاجه
صعب اوي الاحساس دا عايز اقوم واجري واروح عندها واقولها انت بتاعتي انا ملكي حاجه تخصني مينفعش تكوني لغيري وبكون خلاص عايز اعمل كدا بس كلامها ليا بيخليني ارجع تاني مكاني لنقطه الصفر
هيا اختارت انت شايفه ايه ياشهد انا بجد محتار اتنازل عنها وسيبها لغيري ولا اخدها غصب عنها
شهد: هيا مش بتحبك
سيف بابتسامة سخريه احنا كان في بينا احلي قصه حب
كنا بنفهم بعض وبنعرف الطرف التاني عايز يقول ايه او حاسس بايه قبل ميتكلم
ورفع وشو وبص لشهد وعينيه مليان دموع انا السبب ف اللي وصلت ليه وقتها حسستها انها ولا حاجه واني شايفها رخيصة هيا مقبلتش وكرامتها طلعت عندها اغلي من حبنا لو الزمن يرجع كنت حضنتها وقلتلها متمشيش كان في حاجات كتير هتتغير كنت مجرحتاش بكلامي كنت عرفتها قد ايه هيا مهمه بالنسبالي
وبعياط شهد هو ليه البني ادم بيفضل يقاوح ف نفسو ويتغر لحد مكل حاجه حلوه تنتهي طيب ليه هيا مخدتش حقها مني وقتها ليه مضربتنيش مثلا او او تعمل اي حاجه انا موافق بس تفضل
شهد: بدموع خلاص اهدي متعيطش مفيش راجل بيعيط
سيف: هيا كانت بتقولي كده برضو
شهد طبطبت علي سيف وحولت تهدي فيه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ساره
واقفه بالعربيه قدام بيت سيرين
ورنت عليها
وفضلت مستنيه سيرين تخرج عشان يمشو
بعد شويه
سيرين طلعت
ساره فتحت باب العربيه اركبي اركبي بسرعه
سيرين بتنهيد هنعمل ايه
ساره: حد خد بالو انك خرجتي
سيرين: لا بس ف اي لاحظه ممكن نتكشف لو حد دخل الاوضه
ساره: متخفيش ودورت العربيه ومشت
ف الطريق
ساره: طيب بعد ساعه كويس....
تمام شكرا
سيرين: مين
ساره: بعد شويه هتعرفي
سيرين: في حاجه وحشه ممكن تحصل
ساره: مستحيل
بعد نص ساعه
ف الفيله
دخلت ساره ومعاها سيرين
الكل عينيه علي سيرين
هاجر: مين دي
ساره:بابتسامة سيرين مرات ابني
هاجر: برفع حاجب وابنك اتجوز امتي
هاله:بفرح انتي سيرين دا سيف هيفرح اوي
ساره: هو فين
شهد: ف الاوضه فوق منزلش انهارده
ساره: تعالي يا سيرين ومسكت ايديها وطلعت
ف اوضه سيف
واقف عند الشباكه وحطط الهاند فري
بيسمع اغاني
ساره: ادخلي
سيرين بصت لساره
ساره: ادخلي
سيرين دخلت وقفت قدام سيف وشالت الهاند من ودانو
وعينيها مليانه دموع
سيف بصدمه باصص لسيرين
سيرين: بدموع وبصوت واطي مخصماك
سيف مسك سيرين من ايديها ااا ان انتي بجد
وبدموع انتي سيرين جيتي بجد ان انت هنا
سيرين هزت رأسها بمعني ايوا
سيف بعياط وبقهر انا زعلان منك اوي انا زعلان منك انا هونت عليكي كدا تنسيني وتسيبيني
هااا انت مش وعدتيني تفضلي جمبي
سيرين: مسحت دموع سيف انا اسفه
سيف: بعياط لا لا اسفه ايه انت عارفه انا كنت عايش ازاي الفتره دي انا هونت عليكي انا قلبي وجعني اوي انا مكنتش متخيل ان ييجي يوم وتسيبيني انتي لا ازاي انتي اخترتي هو وانا لااا
وقتها من شده انهيار سيف وهو بيعيط وكأنه طفل صغير ساره عيطت
سيرين: انا اسفه ياسيف بس انا محبتش غيرك وانت عارف كدا بس انت جرحتني لما فكرت فيا بالطريقه دي انت اجبرتني
سيف: بصوت عالي مع عياط لا غلط ف حقك عقبيني بس ليه ليه تقت.ليني
سيرين: خلاص ارجوك انا اسفه كفايه انت كدا بتوجع قلبي كفايه عشان خاطري
سيف باصص ف عيون سيرين هتسبيني تاني
سيرين: بعياط مستحيل انا سبتو وهربت من البيت عشانك مش كنت عايزني اهرب انا هربت واخترتك انت او بصراحه اخترت نفسي انا مش هكون مبسوطه غير وانا معاك بس برضو لسه انت ليك عقاب عندي عشان الكلام اللي قولتولي
سيف اخد سيرين ف حضنو انا موافق علي اي حاجه براحتك بس تفضلي معايا
سيرين: عارف انا كنت هتجوز ابن عمي بس في حد مانعني والشخص دا ساعدني اهرب من البيت وجبني هنا بسبب الشخص دا احنا مع بعض دلوقتي
سيف استغرب كلام سيرين وبعد عنها تقصدي مين
هااا مين الشخص دا
🙃🙃🙃🙃🙃🙃
@إشارة
•تابع الفصل التالي "رواية هوس سارة الجزء الثاني 2" اضغط على اسم الرواية