Ads by Google X

رواية هوس سارة الجزء الثاني 2 الفصل السادس عشر 16 - بقلم اميمة تيتو

الصفحة الرئيسية

 رواية هوس سارة الجزء الثاني 2 الفصل السادس عشر 16 - بقلم اميمة تيتو

شهد جريت علي اوضتها 
وفضلت تعيط من جهة مضيقه عشان مازن خرج وهو مجر*وح ومن جهه مش راضيه عن علاقتها بيه ومعامله اهل البيت ليها وانها دايما حاسه انها فعلاً مجرد خادمه 

بعد مرور ساعتين 
كانو سيف وسيرين راجعو البيت وكانو مبسوطين اوي 

هاجر رايحه جايه ف الفيله متعصبه وماسكه الموبيل وبترن علي مازن ومش بيرد عليها 

سيرين: هو مازن لسه مرجعش البيت 
سيف بص لسرين تعالي تعالي نطلع اوضتنا ملناش دعوه بيهم 
ف الوقت دا صوت عالي جايه من جهه الباب 

سيرين بصدمه واقفه وراجليها مش شيلها وبتوتر وخوف شديد بابا 

الراجل دخل وكان معاه شاب 
سيف رجع سيرين ورا ضهره 

سيرين: بدموع سيف متخلوش ياخدني 

الراجل دخل وبغضب قرب من سيف وشدو وبعدو بعيد عن سيرين 
ومسك سيرين من شعرها وشدها من شعرها انتي يازباله تهربي يوم كتب كتابك وتيجي هنا بتعملي ايه هنا جايه تتمرقعي مع شاب غريب انا معرفتش اربي ازاي تعملي كده وشد*ها من شعر*ها لحد بابا الفيله 

سيرين: بصراخ بابا ارجوك سيب شعر*ي انا بتألم اااه 
بابا 
سيف جري وشد سيرين من ابوها 
وبغضب انت مش هتخدها من هنا سيرين هتفضل معايا مهمها حصل مش هتقدر تخدها غير علي جثتي 

الشاب قرب من مازن وضر*بو بغيظ دي خطيبتي المفروض ان كتب كتابنا كان امبارح وبسببك اتأجل 

سيف:بغيظ انت بتقول ايه دي مراتي انا 
الشاب وسيف فضلو يتخنقو مع بعض وسيرين هتكون لمين فيهم 

سيرين بين ايدينا ابوها بتصرخ وبتحاول تبعدو عنها 

وهاجر وعبير وهاله واقفين مصدومين من اللي بيحصل 

هاله: سيب البنت دي مراتو انت بتعمل ايه 

سيرين: بعياط بابا ارجوك سيبني بقي 
وابوها سحب*ها علي الارض من شعرها ومش مهتم بكلام حد 

شهد: بخوف عمو حرام عليكي سيبها 
شعر*ها هيتخلع ف ايديك 

ابو سيرين بغضب حاول يبعد شهد عن طريقو فوقعت على الأرض 
ف الوقت دا دخل مازن 
ولاقهم ف الجنينه 
مازن جري علي شهد وساعدها تقوم وكان جيبنها مجروح عشان اتخبطت ف المرجيحه 

وبغضب قرب من ابو سيرين وبعدو عنها وقدر ياخد سيرين منه 

سيرين: بعياط شديد سيف سيف يامازن سيف جوا ارجوك روح الحق سيف 

مازن داخل جوه ابو سيرين مسك دراعو وضربو ف صدره وبغضب وزقو جامد 

مازن: بغضب انا مش عايز اذيك عشان انت راجل كبير 
شهد واقفه تراقب اللي بيحصل وكان جيبنها بينز*ف 
وكانت دايخه 
انا لازم اعمل حاجه امم مدام ساره وجريت علي جوا وطلعت اوضتها اخدت الموبيل ورنت علي ساره عشان تيجي بسرعه 

تــــــــحت 
مازن بيحاول يبعد الشاب عن سيف 
بس الشاب كان متمكن جداً من سيف 

مازن بغيظ ضرب الشاب بوكس ف وشو ومسك سيف وبعدو وفضل يضرب ف الشاب بقسوه 

وهنا دخل ابو سيرين وكان معاه سكينه وحاول يطع*ن مازن 

سيف بصوت عالي مازن خد بالك وجري عليه وزق ابو سيرين علي الارض وقعد فوقيه وحاول ياخد منو السكينه 
بس ابو سيرين كان مصمم انه يأذي حد وكان بيحاول يطع*ن  سيف ف بطنو 

هاله: بضراخ سيف سيف خد بالك 
مازن كان بيتخانق مع ابن عم سيرين ولما شاف سيف مش قادر يقاوم  
جري عليه بس ابن عم سيرين شدو

هاجر: بعياط ابني ابني وراحت واقفت قدام الشاب ابعد عن ابني والشاب زقها بعيد

 

عند ساره 
وصلت للبيت ونزلت من العربيه وهيا مستعجله شافت هنا واقفه قدام البيت وبتعيط

ساره قربت من هنا في ايه واقفه هنا ليه 
ساره: بعياط هما اجبروني اقولهم مكان سيرين والله غصب عني 

جوه مازن ضرب ابن عم سيرين علي دماغو بشده وراح يساعد سيف 

وهنا دخلت ساره وبصوت عالي مليان غضب انتااااا 
وجريت علي ابن عم سيرين كان واقف ورا مازن وماسكو من راقبت*و 
ضربتو كف جامد وزقتو بعيد وبغيظ فضلت تضربو ف صدره وايديها منقبضه 
وجريت علي السفره اخدت سكين*ه وجر*حت الشاب ف دراعو وبغيظ واقفه تجز علي سنانها وبتهديد ابعد والا والله اقتل*ك 
وجريت علي سيف وشدتو عشان يقوم من فوق ابو سيرين 
وعينيها مليانه غيظ 
وبعدت سيف زقتو بعيد وبصوت مليان جمود انت عايز تقت*ل ابني هاا انت عايز تحرمني منو 

ابو سيرين بتوتر 
من كلام ساره وقوتها وملامح وشها اللي مليانه جبروت 
واقف وبصصلها 
ساره: بغضب انت عايز ايه ازاي تتجرأ تعمل كدا مع ولادي 
ابو سيرين يحاول يخدع ساره ويطعن*ها ف بطنها 

  •تابع الفصل التالي "رواية هوس سارة الجزء الثاني 2" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent