Ads by Google X

رواية هوس سارة الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8 - بقلم اميمة تيتو

الصفحة الرئيسية

 رواية هوس سارة الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8 - بقلم اميمة تيتو


🎬فلاااااش 

عارف ياسيف 
انا بحب اتأمل القمر وافضل باصلو بحس اني بشوفك فيه وانك معايا طول مانا شايفاه 

سيف:بسخريه لا والله 

سيرين: انت مش مصدقني طب والله بحبك وبشوفك ف القمر فعلاً او بيفكرني بيك 

سيف: اهو اهو بيفكرني بيك معني كدا ان بييجي عليكي وقت وتنسيني 

سيرين: بدلع لا ياشيخ دا اللي فهمتو من كلامي 
طيب تصدقني ازاي طيب استنا 
وواقفت 

سيف: هتعملي ايه 
سيرين: استنا بس 
وبصوت عالي ودراعتها مفتوحه بحبااااك 

سيف: بضحك يامجنونه الناس حولينا 
سيرين: وايه يعني انا معملتش حاجه غلط 
سيف: هتفضلي تحبيني علي طول مهمها حصل 

سيرين: انت بتقول ايه انا عرفت معني الحب بسببك ان لاول مره ف حياتي احس اني عايزه اعيش مش عايزه العمر يعدي حسا اني طفله متعلقه بالعروسه بتعتها ومتعلقه بيها عايزاها ليها وبس لوحدها 

سيف بتكشيره وش 
ايه دا يعني انا بالنسبالك عروسه 

سيرين برفع حاجب مع ابتسامه انت حبيبي وكل حاجه ليا 

سيف: وانا اوعدك اني مش هكون لاي حد غيرك زي مانتي عايزه 
سيرين: حتي لو مكنتش ليك انت مش هتكون لغيري 

سيف: باستغراب انت ليه بتقولي كده تقصدي ايه 
سيرين: لا متفهمنيش غلط 

بااااك 
سيف بانهيار للاسف فهمتك صح انتي خدعتيني ياسيرين 
بس ليه انا مش قادر انساكي كنت اعملي اي حاجه بس ليه العقاب دا 
وهنا الباب خبط

سيف لف وشو ناحيه الباب 
ساره: ممكن ادخل 
سيف: لا انا عايز انام 
ساره دخلت الاوضه وقربت من سيف مش هطول وبصت ف عينيه مالك انت بتعيط ليه 

سيف: مش بعيط ممكن تخرجي من اوضتي بقي متحاوليش مستحيل تقدري تخداعيني 

ساره: بإبتسامة لا انا امك مش عايزه اخداعك انت بتقول ايه 

سيف مسك ساره من ايديها وخرجها من الاوضه وقفل الباب 

ساره:بحزن انا عارفه انك زعلان مني بس لازم تفهم اني بحبك وعملت كل دا عشان مصلحتك 

احمد: ساره انتي واقفه هنا ليه 
ساره: مفيش يلا عشان ننام 

ف اوضه مازن 
نايم علي السرير 
دخلت شهد 
مازن اتعدل وقاعد علي السرير 

شهد: لا لا ارجع نام 
مازن: بتلبك انت عايزه حاجه 

شهد: باستغراب لا انا هنام 
مازن: هـ هناا 
شهد: ايوا هنا ليه السؤال ده انا مش اتجوزنا المفروض انام ف اوضتك اومال هنام فين 

مازن: بتوتر امممم صح معاكي حق 

شهد قربت من السرير وقعدت علي الطرف التاني منو تصبح علي خير 

مازن: ااا انت هتنامي هنا 
شهد قامت انا هروح انام مع ماما تصبح علي خير 

مازن مسك ايد شهد لا استني مقصدش نامي نامي هنا مينفعش هيقولو ايه 

شهد: متأكد 
مازن: ايوا تصبحي علي خير 
شهد: وانت من اهل الخير 
ونامت علي الطرف التاني من السرير 

 تاني يوم 
فالمطبخ 
هاله بتعمل فنجان قهوه لسيف 
ساره: لمين دا 
هاله: دا لسيف 
ساره: اممم طيب بقولك سيف مالو ايه اللي مزعلو متعرفيش 
هاله: بتردد لا مش عارفه 
ساره: ارجوكي لو تعرفي قولي لو في حاجه مضيقاه قوليلي انا عايزه اتقرب منه عايزاه يرجع يحبني تاني ويعترف بيا 

هاله: طيب هقولك بس متقوليش اني قولتلك بس كدا انا هقول سره مش هيثق فيا تاني 
ساره: باستغراب سر 
سر ايه في حاجه حصله معاه قوليلي ارجوكي هو عمل حاجه غلط مثلا 

هاله: مازن بيحب 
ساره:بفرح سيف ابني بيحب 
مين طيب 

هاله: اه بس اتخطبت لحد غيره بسبب ان في مشكله حصلت بينهم اتخطبت لابن عمها بس هو بيحبها اوي عشان كدا هو ف الحاله دي وبيقول انها بتحبو برضو 

ساره: طيب بتحبو تتجوز غيره ليه 
طيب تعرف اسمها ايه من عيله ايه ساكنه فين 

هاله: سيرين دا كل اللي اعرفو عنها 
ساره: طيب هاتي القهوه انا هطلعلو بيها 

سيف: اتاخرتي ليه فين القهوه 
هاله: اهي مدام ساره كانت عايزه تجيبهلك 

سيف: لا ادلقي القهوه دي واعملو فنجان غير دا وانت اللي تعملي وتيجي بيه مش عايز الست دي تقرب من اي حاجه تخصني 

ساره حطت الفنجان علي الترابيزه طيب  اعملي واحد تاني وخرجت 

بعد نص ساعه 
علي السفره الكل قاعدين وبيفطرو 
ساره: امنيه اومال فين مصطفى 
امنيه: خرج بيقول عنده مشوار 
ساره: اممم طيب 
مازن: انا شبعت عن اذنكم همشي 

ساره: علي فين 
هاجر: بغيظ وانت مالك هو حر معدش صغير يعمل اللي هو عايزو ومتنسيش انه ابني انا انتي مرات ابوه وبس 

مازن: ماما هاجر بلاش الكلام دا كلكم عارفين اني بعتبر ماما ساره امي مسنسيش هيا اللي كانت معايا وعمرها مافرقتني وهنا سيف بص لساره بوجع 

ساره اخدت بالها من نظرات سيف ليها 
مازن: انا همشي هروح الكليه 

ساره: ترجع بالسلامة 
شهد: هتتأخر يامازن 
مازن: لا المحاضرات تخلص وارجع علي طول عايزه حاجه يعني 

شهد: بخجل لا 
مازن: طيب تعالي عايزك عن اذنكم 
واخد شهد وطلعو الجنينه 

مازن: عايزه حاجه اجيبها وانا راجع قولي متتكسفيش 

شهد: لا والله مش عايزه حاجه غير انك ترجع بالسلامة 
مازن: بتوتر امممم طيب اممم همشي

جوا ساره عينيها علي سيف مش بيأكل كويس 
وفجأه ف رساله وصلت لسيف علي موبيلو اول ماشافها ملامح وشو اتغيرت وقام من علي السفره وخرج من البيت 

ساره قامت وراه انا افتكرت مشوار مهم لازم اعملو 

احمد: اجاي معاكي 
ساره: لا مش هتأخر 
وطلعت ورا سيف 

سيف كان باين عليه انه متوتر اوي ومستعجل ركب عربيتو ومشا 
ساره: هو رايح فين 
وركبت العربيه بتاعتها ومشت وراه 
بعد شويه سيف وقف العربيه ونزل قدام كافيه 

ساره: كافيه ياترا جاي هنا يعمل ايه 
ونزلت ودخلت الكافيه 
وشافت سيف واقف مع بنت 
اه اكيد دي بقي سيرين 
بس هما بيقولو ايه لو قربت اكتر ممكن يشوفني 
وفضلت تراقبهم لمده ربع ساعه 
وبعد شويه سيف قام وخرج من الكافيه ركب عربيتو ومشا 

ساره قربت من الترابيزه اللي كانو قاعدين عندها 
سيرين صح
@إشارة 
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️

  •تابع الفصل التالي "رواية هوس سارة الجزء الثاني 2" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent