Ads by Google X

رواية كيف احببتك الفصل الثاني 2 - بقلم اميمة تيتو

الصفحة الرئيسية

 رواية كيف احببتك الفصل الثاني 2 - بقلم اميمة تيتو


ف المدرسه 
تولين دخلت المدرسه وراحت تقعد تحت الشجره اللي اتعودت تقعد تحتها 
لاقت فادي هناك 
فادي: صباح الخير 
تولين قعدت ومردتش عليه 
فادي: يأستاذه مغروره
تولين: بصتلو بقرف وقالتلو تتكلم معايا بادب والا ردي مش هيعجبك 

فادي: هتعملي ايه يعني وضحك
تولين قدام الكل ضربتو بالقلم ومشت 
فادي مسك ايديها انتي قد الكف دا 
تولين: بضحك ولو دايقتني تاني هضربك تاني 
فادي: طيب هنشوف مين هيضحك ف الاخر 

تولين لبست النضارة ومشت
ساندي: انت هتسكت ولا ايه 
فادي: لا طبعاً بس ردي هيوجع
ساندي: البنات كلها شافتها بتضربك 
فادي سابها ومشا

ف الفصل
نور: ازيك يا تولين 
تولين: الحمدلله اقعدي 
نور: ايه اللي عملتيه برا دا 
تولين: هو استفزني 
نور: بس دا مش هيسكتلك 
تولين: يعمل اللي يعملو بقي مش هتفرق اهو كلهم زباله
نور: لا انت كدا هتتعبي انت لسه بتفكري ف مصطفى صح 
تولين: لأ 
نور: هتخبي عليا انا 
تولين: انتي عارفه اني بثق فيكي انت الوحيده اللي بثق فيها وقطعت علاقتي مع كل صحابي بعد اللي عملتو فيا هاجر 

نور: احكي ايه اللي مدايقك 
تولين: رفعت وشها انا مش قادره انسي مش عارفه اعيش 
نور: مش كل البنات زي هاجر ولا كل الولاد زي مصطفى 

تولين: يمكن بس انا مش عايزه اتوجع تاني او مش هقدر 
نور: طيب حاولي تنسي 
تولين: طيب اكيد هنسي 

بعد نص ساعه 
مروان: تولين ممكن قلم من معاكي 
تولين: اتفضل ومترجعوش تاني مش عايزاه
مروان: انتي مش عايزني اكلمك وبتهربي باي طريقه 
تولين: اممم اه ممكن يلا روح مكانك المستر هيدخل 

المستر دخل وبدا يشرح
وتولين مركزه معاه 
مروان: ف نفسو وهو باصص لتولين اتقلي برحتك بس هتكوني ليا ف الاخر 

ف البريك 

نور: شوفتي تولين يا هدي
هدي: لا 
نور: وانت ياسماء 
اسماء: لا برضو 
نور: امال هيا فين 
وفضلت تدور عليها 

عند تولين
ابعد عني يامروان 
مروان: انا بحبك يا تولين 
تولين: انت مجنون
مروان: مانتي مش عايزه تيجي بالكلام والمعامله الحلوه 
تولين: بعياط عشان خاطري متعملش كدا 
مروان: انا عايزك وبحبك وانت مش موافقه كدا غصب عنك هتكوني ليا 
تولين: بصوت عالي ابعد يا حيوان 
فادي سمع صوت دخل وشاف مروان بيحاول يعتدي علي تولين وضربو 
تولين: بعياط قامت وبعدت 
فادي: انت بتعمل ايه يازباله 
مروان: ملكش دعوه تولين ليا انا 
وضرب فادي علي رأسو بعصايا حديد 
فادي اغمي عليه الضربه كانت جامدا 

مروان جري علي برا لما شاف دم فادي 

تولين: قوم قوم مالك عشان خاطري قوم 

عند نور 
شافت مروان 
نور: مروان شوفت تولين 
مروان: ايوا كانت  مع فادي ف المعمل وفادي بيحاول يعتدي عليها وانا جيت انادي حد يساعدها 

نور جريت هيا وهدي واسماء علي المعمل 

ف المعمل 
فادي فاق 
تولين: انت كويس 
فادي: ايوا هو فين
تولين: خرج
فادي: عملك حاجه 
تولين: لا 

دخلت نور 
وجريت علي تولين انت كويسه 
تولين: ايوا 
نور: انت ياحيوان انت كنت عايز تعمل ايه 
فادي: انا الكلام دا ليا انا 
ساندي: انت بتنذف يا فادي 
هدي: هو حاول يعتدي عليكي فعلاً 
تولين: لأ 
فادي كان عايز يقول ان مروان هو اللي حاول يعتدي عليها 
تولين واقفتو وقالت لا هو اتخبط ف الرخامه 

يلا تعالي نمشي وخرجت من المعمل 

ساندي: تعالي انت بتنذف 
واخدت فادي وطلعت 

نور: هو ايه اللي حصل 
تولين: مروان حاول يعتدي عليا 
نور: باستغراب مروان 
تولين: حكت اللي حصل 
نور: طيب ليه مقولتيش جوه انه حاول يعتدي عليكي 
تولين: عشان هيبقي موضوع المدرسه وانا مش ناقصه 
نور: طيب كدا ممكن يحاول يأذيكي تاني 
تولين: لا معتقدش هيخاف 
نور: بس غريبه فادي هو اللي يساعدك دا انا صدقت لما مروان قال كده قولت انه فعلاً هددك قدام المدرسه كلها 

تولين: لا فادي هو اللي ساعدني وانا عايزه اروح اشكرو واقولو ميقولش لحد حاجه هرجعلك تاني 

ف الجنينه 

تولين: فادي ممكن ثواني 
فادي: متأكده انك عايزني 
تولين: هتيجي ولا لا 
فادي: قام وساب البنات اللي قاعدين معاه 
نعم 
تولين: شكراً عشان اللي عملتو معايا 
وممكن متقولش لحد حاجه عن الحصل 
فادي: طيب بس ليه 
تولين: كدا ممكن 
فادي: مش ممكن اكيد مش هقول حاجه 
تولين: شكراً عن اذنك 
فادي: طيب خليكي معايا شويه 
تولين: بحده نعم 
ومشت 
فادي: طيب هتيجي يعني هتيجي دا انا فادي 

ساندي جات هيا قالتلك ايه 
فادي: لا مقالتش بس هتقول قريب كل حاجه عايز اسمعها 
ساندي: وانت عايز تسمع ايه 
فادي: الكلام اللي بسمعو من باقي البنات 
وفنفسو بس حقك تتقلي علي حلاوتك دي 

ساندي: بتفكر فى ايه 
فادي: ولا حاجه 
ومشا 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    •تابع الفصل التالي "رواية كيف احببتك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent