رواية انتقام السلطانة الفصل السابع 7 - بقلم شهد وائل
انتقام ـ السلطانه
روح
بدموع وجريت علي قمر الي كانت بتاخد انفسها بصعوبه قمر قومي وبالله قمررررر قومي بقااااا قمررررر لا فتحي عينك عشان خاطري فتحي عينك مش تقفليها قمرررر
قمر
وبتضحك بتعب متخفيش ي روح وحطت ايديها علي وش روح الي كانت ملطخه بد*ماء أنا ك كوي كويسه خلي بالك من نفسك انتي وماما وش شمس وحور وقبل أن تكمل غمضت عيونها
روح
بصراخ لااااا قمرررر قومي ابوس ايدكككك قمررررر حد يلاحقنيييي قمر بتروح منيييييي ااااه
سلطانه
وطلعت تجري هي وشمس وحور وريان وبيجاد وهاني بصدمه قمر مالها قمر كويسه صح ردي عليا قمر كويسه ردييييي ابعدي وحضنتها قومي يقلب ماما قومي بقا
فردوس
بشماته ماتت خلاص ي سلطانه ماتت خدت حقي منك ي سلطانه خدت حقي موتها موتهاااا
سلطانه
بصراخ لااااا اخرسييي عملتلككك اي بنتييي انتقمي مني انااا هي لااااا
فردوس
عيالك نقطة ضعفك ي سلطانه لازم تنكسري لازم اشوفك مكسوره ي سلطانه لازم كنا صحاب ف مدرسه وانتي اشطر مني ف كل حاجه حتي لما اتجوزتي جوزك كان بيحبك
بيجاد
وقرب منها وكتفها ورن علي إسعاف والبوليس وجم خدوها علي قسم وقمر راحت المستشفى وكان فيها انفاس بس ضعيفه جدا ودخلوها عمليات بسرعه
سلطانه
بدموع بنتي بتروح ي هاني قمر هتروح يارب أنا وهي لا يارب تقوم بسلامه يارب
هاني
أهدي ي حبيبتي والله هتقوم بسلامه والله هترجع تاني ترخم علينا وضحكتها تملي المكان
سلطانه
بشر فردوس هي فين والله لشرب من دمها هي وعيالها والله لشرب من د*مهاااا
هاني
أهدي طيب نطمن علي قمر والله وانا هخدلك حقك منها متخفيش
بيجاد
وقعد علي مكتب والغضب علي وشه هتقوليلي بقا ي شطوره من اول خلاص حصل أي ولا تحبي أنا اخلي حد من العساكر دول يقوموا معاكي ب الواجب اي رايك
فردوس
بخوف معملتش حاجه هي كانت داخله ومعرفش اتكعبلت والسك*ينه داخلت ف بطنها مش انا
بيجاد
هعمل نفسي اهبل وصدقك مع اني واثق انتي عملتي اي ف متخفيش ي فردوس بكرا هتروحي علي النيابة وهناك بقا هتشوفو ناس جميله اوي ومنهم لما يتحكم عليكي ف المحكمه اعدا*م كدا واكون واقف بشوفك
فردوس
والخوف دب فقلبها اعدام أنا معملتش حاجه والله معملتش حاجه صدقني
بيجاد
حاضر عيوني هصدقك ي عسكرييي تعاله خدها حبس انفرادي وخدها العسكري وبيجاد قولهم دلعوها وقام مشي يشوف قمر
شمس
كانت ساكته مبتتكلمش مع حد فكرت أن اختها وتوامها تروح منها سكتتها وهي شايفه دم اختها الي كان علي ايديها وحضنته بدموع نعم انها طفلتها الصغيره انها روحها انها اختها وتوامها كيف تروح من بين يديها واحضنها
روح
وكانت ف دوامه بتفكر ف منظر قمر ودمها الي علي هدومها ووشها وجسمها وبتعيط ازاي تروح بين أيدي ازاي كنا بنهزر من امبارح وكان الصمت عم المكان
حور
روح حبيبتي انتي كويسه ردي عليا ي حبيبتي قمر هتقوم لينا والله يروحي
روح
واكتفت بنظره ليها وهي بتبكي خوفا على اختها أن تروح ولن تشوفها مره اخره
شمس
روح ي حبيبتي احكيلي حصل أي احكيلي عشان خاطري واتكلمي من ساعة ما جينا مش اتكلمتي
روح
وكان ساكته تماما وبتردش علي حد وشمس خافت وخدتها تكشف وكان شكها ف محاله صدمه حاده قصرت عليها ومبقتش بتتكلم وهتاخد فتره والدكتور طمنهم
حور
يعني اي اتنين من اخواتنا يعني اي ماما هتتعب اوي روح وقمر الي هيشهدو علي فردوس مع اني متاكد ان بيجاد هيعرف يجيب حقنا
بيجاد
طمنوني قمر طلعت ولا لسه متخفوش فردوس هيتحكم عليها اعد*ام
ريان
وربنا ما اخليهم عايشين بعد دلوقتي وربنا موتك علي ايدي ي فردوس والله
شمس
بزعيق بس بقاااا كفايه المهم دلوقتي اختكممم مفيش انتقام لحد ما نطمن علي قمر وخرج الدكتور والكل جري علي
الدكتور
متخفوش الحمد الله لحقنها قبل ما تموت وهي دلوقتي ف العنايه وانا تفوق نقدر ندخلها غرفه عاديه وتقدرو تشوفوها وحمد الجميع ربنا انها قامت بسلامه
مالك
وبيشرب خمر بس بنات سلطانه دول شبها قمر اوي ياض ي معتز
معتز
وبدل ما هما مزز كدا ابوك سبهم لي يسطا والله ابوك ده مبيفهم ومرات ابوك دي قمر انما اي صاروخ
مالك
مجبتش معاك انهارده حاجه نشربها دماغي مصدعه صداع جامد
معتز
خد بس متكترش علي ما ادخل الحمام واجي وداخل معتز ومالك خد كميه كبيره من المخدر وبدأ يكح جامد وقام يخبط علي الباب عشان معتز يلحقه ولكن قبل أن يوصل سقط علي الارض وتلاشت انفاسه وخرج معتز بصدمه من الحمام ورا مالك واقع علي الارض و.........
•تابع الفصل التالي "رواية انتقام السلطانة" اضغط على اسم الرواية