رواية عشق متسلسل الفصل الخامس عشر 15 - بقلم دنيا ثروت
نورا : جوز امي كان بيتحر*ش بياآسر بصوت عالي برا : ابنيييييييي.نورا خرجت وقلبها بيدق بصعوبه: آسر انت كويس؟!آسر بكسره شديده : ابني ما’تنورا بصدمه : ايآسر بيقعد علي الكرسي بدموع : ابني اللي كنت مستنياه ما’ت ومشي انا استحملت كل حاجه علشانهنورا : اكيد ده خير متقلقشآسر بيقوم بيقرب عليها بخبث :خير اي اللي بتقوليه بقولك ابني ماااا’تنورا :استغفر الله العظيم متقولش كدا مفيش حاجه ربنا بيعملها الا وتكون خير
آسر : انتي عشان متعوده عشان مش بيجي ليكي عيال متعوده علي الخساره وكمل كلامه وهو بيعلي صوته بشده :لكن ابني ابنيييي اللي كنت مستنياه وهو في بطنها ذنبه اييييوبيسيبها ويمشي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫كاظم : يعني اي مش لاقين ليها أثر دي بنتي فاهم يعني اي بنتي صحشريف وهو بيشم : مانا قولتلك ياكاظم بيه انا معرفش هي مرميه في انهي داهيهكاظم قرب عليه مسكه من رقبته : اي اللي انهي داهيه وزفت انا مديتكش كل الفلوس دي عشان تقولي مش لاقيهاشريف بيزقه: حاسب ياجدعكاظم بتهديد: قسما بالله لو معملتش اللي قولتلك عليه هكون قا’تلك وقا’تل كل عيلتكشريف بضحك :وانا معنديش عيله عشان تقتل*هاكاظم كان لسه هيتكلمشريف بتحدي : تديني 2 مليون واجبلك المعلومات اللي انت عايزهاكاظم : انا مش هديك قرش واحد بعدين بقولك اي مش هتفهم في الشغلانه دي في مليون حد غيرك
شريف بخبث : لو جبت مين محدش هيعرف مكان بنتك غيري لو لفيت الدنيا كلهاكاظم :وانا اي اللي يضمني انك عارف مكانهاشريف : اممم خلاص براحتك
كاظم :الفلوس اللي انت عايزها هتاخدها وتاخد ضعفها كمان بس بشرطشريف بخبث : اممم اي هوكاظم : تقت’ل نرمين….!💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫آسر بيدخل بعصبيه ويرزع الباب: ازاي ابني يمووو’ ت ازااايصالح : اي اللي ازاي لنكون احنا اللي طردناها برا بيتناشهد : عايز اي ياآسر عايز اي منيييآسر :انتي خليتي فيها عايز اي ماكفايه بقا كفايهشهد بدموع :اي اللي كفايه انت جاي ليا في المستشفى وانا لسه من ساعات شايفه ابني مي’ت قدامي وجاي تزعقلي لي وعشان ايآسر : ازعق لمين اوعي لتكوني فاكره ان مش فاهم خطتك وكل اللي بتعمليه عشان نرجعشهد :انت اي اللي بتقوله ده انت زبا’له ياآسر زبااااله💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫عبير : رايحه فين يابنتينورا : ده الصح اللي كان لازم يتعمل من بدري ياطنطعبير : متمشيش يانورا
نورا : صدقيني انا مش هقدر اقعد ثانيه بعد الاهانه اللي شوفتها دي بس متقلقيش ان شاء الله هتيجي ممرضه افضل مني بكتيربتفتح الباب والدموع علي وشهاشادي بقر’ف: شكلك ارتاحتي في سرير الغريب يامراتي الحلوه…!💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫صالح : يلا يابطل خد مراتك وارجع البيتآسر :انت ازاي بالقر’ف ده دي مش بنتك ولا ايصالح : اه ياحلو مش بنتيشهد بصريخ: اطلعو برا بقا اطلعو و برااااصالح :انا مش طالع من هنا من غير ماتدينيي حقي من الدهب اللي بعتيه واخدي فلوس على قلبكآسر بصدمه : دهب..!!!!!!
نورا : جوز امي كان بيتحر*ش بيا
آسر بصوت عالي برا : ابنيييييييي.
نورا خرجت وقلبها بيدق بصعوبه: آسر انت كويس؟!
آسر بكسره شديده : ابني ما’ت
نورا بصدمه : اي
آسر بيقعد علي الكرسي بدموع : ابني اللي كنت مستنياه ما’ت ومشي انا استحملت كل حاجه علشانه
نورا : اكيد ده خير متقلقش
آسر بيقوم بيقرب عليها بخبث :خير اي اللي بتقوليه بقولك ابني ماااا’ت
نورا :استغفر الله العظيم متقولش كدا مفيش حاجه ربنا بيعملها الا وتكون خير
آسر : انتي عشان متعوده عشان مش بيجي ليكي عيال متعوده علي الخساره وكمل كلامه وهو بيعلي صوته بشده :لكن ابني ابنيييي اللي كنت مستنياه وهو في بطنها ذنبه ايييي
وبيسيبها ويمشي
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
كاظم : يعني اي مش لاقين ليها أثر دي بنتي فاهم يعني اي بنتي صح
شريف وهو بيشم : مانا قولتلك ياكاظم بيه انا معرفش هي مرميه في انهي داهيه
كاظم قرب عليه مسكه من رقبته : اي اللي انهي داهيه وزفت انا مديتكش كل الفلوس دي عشان تقولي مش لاقيها
شريف بيزقه: حاسب ياجدع
كاظم بتهديد: قسما بالله لو معملتش اللي قولتلك عليه هكون قا’تلك وقا’تل كل عيلتك
شريف بضحك :وانا معنديش عيله عشان تقتل*ها
كاظم كان لسه هيتكلم
شريف بتحدي : تديني 2 مليون واجبلك المعلومات اللي انت عايزها
كاظم : انا مش هديك قرش واحد بعدين بقولك اي مش هتفهم في الشغلانه دي في مليون حد غيرك
شريف بخبث : لو جبت مين محدش هيعرف مكان بنتك غيري لو لفيت الدنيا كلها
كاظم :وانا اي اللي يضمني انك عارف مكانها
شريف : اممم خلاص براحتك
كاظم :الفلوس اللي انت عايزها هتاخدها وتاخد ضعفها كمان بس بشرط
شريف بخبث : اممم اي هو
كاظم : تقت’ل نرمين….!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
آسر بيدخل بعصبيه ويرزع الباب: ازاي ابني يمووو’ ت ازاااي
صالح : اي اللي ازاي لنكون احنا اللي طردناها برا بيتنا
شهد : عايز اي ياآسر عايز اي منييي
آسر :انتي خليتي فيها عايز اي ماكفايه بقا كفايه
شهد بدموع :اي اللي كفايه انت جاي ليا في المستشفى وانا لسه من ساعات شايفه ابني مي’ت قدامي وجاي تزعقلي لي وعشان اي
آسر : ازعق لمين اوعي لتكوني فاكره ان مش فاهم خطتك وكل اللي بتعمليه عشان نرجع
شهد :انت اي اللي بتقوله ده انت زبا’له ياآسر زبااااله
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
عبير : رايحه فين يابنتي
نورا : ده الصح اللي كان لازم يتعمل من بدري ياطنط
عبير : متمشيش يانورا
نورا : صدقيني انا مش هقدر اقعد ثانيه بعد الاهانه اللي شوفتها دي بس متقلقيش ان شاء الله هتيجي ممرضه افضل مني بكتير
بتفتح الباب والدموع علي وشها
شادي بقر’ف: شكلك ارتاحتي في سرير الغريب يامراتي الحلوه…!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
صالح : يلا يابطل خد مراتك وارجع البيت
آسر :انت ازاي بالقر’ف ده دي مش بنتك ولا اي
صالح : اه ياحلو مش بنتي
شهد بصريخ: اطلعو برا بقا اطلعو و براااا
صالح :انا مش طالع من هنا من غير ماتدينيي حقي من الدهب اللي بعتيه واخدي فلوس على قلبك
آسر بصدمه : دهب..!!!!!!
•تابع الفصل التالي "رواية عشق متسلسل" اضغط على اسم الرواية