رواية ارهقتني عيونها الفصل العشرون 20 - بقلم نورا كرم
-----------------★
في صباح اليوم التالي
استيقظ فريد من النوم وهو ينظر إلي ريتال بحب طبع قبله رقيقه علي خده
دخل الي الحمام ...خرج من الحمام وهو يلفلف المنشيه حول خصره ليجد ريتال مازالت نائمه
دخل الي غرفه الملابس
استيقظ ريتال من النوم بنعاس اخذت تبحث عنه لكن لم تجده ارتدت سيبها الموضوع علي الارض وقفت من جلستها وجدته يخروج من غرفه الملابس بابتسامه جميله
طبع فريد قبله حنونه علي خدها=صباح الخير
ريتال بابتسامه =صباح النور
شعرت بألم في معدتها لتهوهت بالم =ااااه بطني
فريد بخوف=في اي ملهاا بطنك
ريتال بالم =مش عارفه يا فريد وجعاني اووووي
كان لسه هيقرب منها لكن حست بالغسيان
ابتعدت عنه وهي تركض الي الحمام بسرعه
اخذت تستفرغ بصعوبه وهي تشعور بالم كبير في معدتها
ركض فريد خلفها بخوف وبدون ذرت قرف مسحلها وشها وبوقها بالمايه
اتنهدت ريتال بارهاق وحبات العرق تتساقط علي وجهها
احتضانها فريد بحب وهو يطبع قبله رقيقه علي رأسها=حبيبتي من اي ده
ريتال بارهاق =معرفش انا اول مره يحصلي كده
فريد بخوف كبير =انا اسف اكيد انا الي تعبتك انبارح انا اسف
ريتال ابتسمت بارهاق =لا يحبيبي مش انت انا تعبت شويا عادي ممكن يكون حبت تعب مش اكتر
احتضانها فريد بخوف=الف سلامه عليكي يا روحي اسيبك ازي انا دلوقتي
ابتعدت عنه ريتال وهي تنظر له بتعجب=تبعد تروح فين
امسك يدها بحنان وهو يجلسها علي قدامه =رايح الشركه لزم اكون موجود في شغل مهم هناك
ريتال بحزن هزت راسها بالإجابة=اممممم يعني مش هاتجي بدري
فريد بحب=معرفش بس خلاص أنا هقول لبابا وهفضل جنبك
ريتال بابتسامه=لا يا حبيبي ملوش لزوم روح انت الشغل
فريد بخوف واعتراض=لا يا ريتال اخاف يحصلك كده وانا مش موجود
ريتال بابحب وابتسامه جميله =خلاص يا روحي انا كويسه اهو واللهي ممكن تكون شوية تعب مش اكتر
فريد بنظرة حب حوط وجنتيها وقبلها قبله رقيقه عليها =ماشي يا روحي بس لو حصلك اي حاجه تاني وانا بره عايزك تتصلي فورا
هزت ريتال راسها بالإجابة وهي تبتسم بحب =حاضر
وبعد قليل كان بيجهز فريد عشان يروح الشركه جاءت ريتال من خلفه بابتسامه وهي تحمل الجاكت بتاعه ولبستهو لو بحب ووقفت قدامو وهي بتظبتلو هدوم بحب وابتسامه طبعت قبله رقيقه علي خده
فريد بحب=بقتي احسن دلوقتي
هزت ريتال راسها بهدوء وابتسامه=امممم كويسه جدا كمان
احتضنته بعشق=انا بس افضل فحضنك وهكون كويسه ديما
ضمها فريد بشده وهو يقبل رأسها ابتعد عنها امسك دقنها بحب =لو حسيت انك تعبانه اتصلي عليا بسرعه
ريتال بهدوء وحب=حاضر
يلا عشان اوصلك لحد العربيه
فريد بضحك=ههه لحد العربيه
ريتال بابتسامه طفوليه =اااه يلا
سحبت ريتال خلفه وهي تمسك يدها بحب نزال في هو وريتال كا العاده وهو بيبوصلها بحب
لقه عثمان وسهير ومايا يجلسان معآ
فريد بابتسامه =صباح الخير
ردو جامعهم بابتسامه =صباح النور
عثمان =انت رايح الشركه النهارده صح
هز فريد رأسه بالإجابة=ااااه يا بابا
سهير بحب=طب يلا اقعودو عشان تفطر معانا
فريد برفض=لا يا ماما انا اتخارت اوووي يدوبك اروح ...نظر إلي ريتال بحب بس معلش يا ماما خالي بالك من ريتال عشان تعبانه جدا
مايا بخوف هي وسهير =لي مالها
ريتال بابتسامه=متخفوش يا جماعه انا كويسه اووي بس فريد قلق عشان شوية وجع في بطني اي مش هموت يعني
فردي بابتسامه=بس بردو
سهير بابتسامه=خلاص يا حبيبي روح انت وانا هخالي بالي منها
هز فريد رأسه بالإجابة بهدوء =تمام طب يلا انا بقا عشان اروح
ريتال بحب أمسكت يده=تعالي اوصلك
ابتسم فريد بحب وهو يمشي معها ذهبوا الي السياره وكان بستقبلهم عمر بابتسامه جميله
=صباح الخير
فريد =صباح النور
ريتال بابتسامه=عامل اي يا عمر كونت مختفي فين كل ده
عمر بابتسامه=الحمد لله مسافر لماما في البلد
ريتال= اممم فهمت علي العموم الف مبروك انت وفيروز الكلبه الي مش قالتلي لحد دلوقتي
عمر بابتسامه=ههه. لا واللهي بس حبيت تكون موفجئه
ريتال بابتسامه=علي العموم ماشي ماشي
فريد بحب=خلاص يا روحي روحي انتي دلوقتي عشان متتعبيش
ريتال بحب=حاضر
بس انا هروح مع مايا النهارده المستشفي .
فريد هز رأسه بالإجابة بحزن وهدوء=ماشي خالي بالك من نفسك وابقي طمنني عليها وعليكي
ريتال بحب=حاضر
صعد فريد الي السياره بعد مودعها هو وعمر
دخالت ريتال القصر ذهبت الي مايا الجاليسه في الجنينه ومازالت معالم الحزن علي وجهها
ريتال بحب وضعت يدها علي كتفها =القمر سرحان في اي
مايا بابتسامه وتعجب=اي ...الحمد لله يا روحي
ريتال بهدوء=انتي زعلانه لي
مايا بتنهيد=ابراهيم بتصل عليه مش بيرود عليا
ريتال بتفهم=اممم عشان كده زعلانه
مايا بحزن=اااااه انا قلبي وجعني اوووي يا ريتال مش عارفه انا اي خلاني اقلو كده
ريتال بحب=خلاص يا حبيبتي حصل الي حصل
مش مهم المهم انك كويسه دلوقتي يلا بقا قومي البسي عشان نروح المستشفي
مايا بخوف=لا يا ريتال بلاش انا خايفه اوووي خايفه الدكتور يقولي حاجه تقهرني
ريتال بحب وهي تمسك يدها=مايا حبيبتي بلاش الكلام ده انتي هتبقي كويسه وده وعد مني عشان انا وثقه في ربنا وعارفه أن ثقتي فيه مش هتقل ولا هتتهز ولا حتي هيخيب ظني
مايا بابتسامه ومزال الخوف بقلبها =انتي فكرك كده
ريتال بحب هزت راسها بالإجابة=امممم انا بثق في ربنا اوووي وانتي مش بتثقي فيه ولا اي
مايا=استغفر الله العظيم لا طبعا
خلاص انا هقوم البس ولو ماما سالت هقولها هنروح مشوار مهم أو حتي نتفسح عادي
ريتال بحب=ماشي يلا
وقفت مايا من جلسته وهي ذهبه الي غرفتها وجوها حاجات كتير ملغبكها زي خوف وحزن
وزعل علي ابراهيم الي سيبها كل ده من غير اي اتصال منو ....
كانت تنظر ريتال لطفها بحزن وتدعي لربنا انو يشفيها
جاءت سهير من بعيد وهي تجدها ريتال شارده وباين عليها التعب
سهير بابتسامه حب=مالك يا ريتال سرحانه في اي
ريتال فاقت من شرودها علي صوت سهير=اي يا خالتو لا مفيش حاجه انا بس دايخه شوايا
سهير بتفهم=وده من اي
ريتال بهدوء=معرفش واللهي الصبح صحيت من النوم وفضلت ارجع معرفش لي بردو وحسيت بواجع شديد في معدتي
سهير بقلق=يلهوي كل ده طب ماكشفتيش لي يا ريتال
تذكرت سهير فجاءه هذه الأعراض كانت بتجلها وهي حامل في فريد ومايا
استرسلت بفرحه=لا يا ريتال انتي ممكن تكوني حامل
ريتال بتعجب=حامل ازي يعني لاخالتو انا وفريد مبقلناش كتير متجوزين
سهير بابتسامه=انتي وفريد اي بس مش بالوقت انتي ممكن تكوني حامل فعلا الأعراض دي كانت بتجلبي وانا حامل في فريد ومايا
ريتال بابتسامه اتحولت لخوف=وافترضي أنها مجرد دوخه عاديه أو مجرد برد
سهير بابتسامه=وهنخصر اي إذا جربنا انا ابعتلك حد يجيب اختبار حمل دلوقتي
ريتال بحماس ماشي
بعد قليل جاء أحد الخدم وهو يمسك به أخذته سهير منه وذهب الي غرفه ريتال الي كانت قاعده بتوتر لحد مدخلت عليها سهير بابتسامه
=خودي يا حبيبتي جبتهولك
هزت ريتال راسها بالإجابة وخدت منها الاختبار وحسه أن قلبها هيقف من كتر الحماس الي جواها=خلاص هخوش الحمام وهجربه
سهير بابتسامه=طيب
دخلت ريتال الحمام وسهير فضلت تدعي بفرحه
بعد قليل من الوقت كانت واقفه ريتال في الحمام وهي بتبوص لاختبار بقلق وتوتر ويدها بتتعرعش لدرجه ان الاختبار وقع من أيدها
نزالت لمستواه بخوف كبير وهي حاسه انو قلبها هيقف مدت أيدها المرتعشة لتمسك بيه
لتدمع عينها بفرحه كبيره وهي. شايفها خاطين مش قادره اصدق نفسها ابدا جريت علي سهير بحماس ودموع قامت احتضانها بفرحه كبيره =خالتو خالتو الحقي طلع خطين لونهم احمر
سهير بفرحه ودموع=يعني حامل
يامانت كريم يا رب يامانت كريم يارب الف مليون مبروك يا قلبي
ابتعدت عنها سهير وهي تجلس بحزن استغرابتها ريتال رحت قعدت جنبها بدموع=مالك يا خالتو انتي مش فرحانه
سهير بدموع وابتسامه=لا يا روحي دانا اكتر واحده فرحانه انا قلبي هيقف من كتر الفرحه بس انا بقول لو كانت اسماء موجوده دلوقتي كانت فرحت اوووي هي وطهاا
ريتال بدموع وحزن=فعلا بس هنقول اي ربنا يرحمهم يارب
احتضانها سهير بحب وهي تربط علي ظهرها بحنان=وحشوني اووووي اووووي يا خالتو
سهير بدموع=وانا كمان اوووووي وحشوني خالتك اطلبلهم الرحمه
ريتال بدموع=ربنا يرحمهم
أبتعدت سهير بحب=انتي لزم تروحي لدكتوره تتاكدي منو تجي نروح النهارده
ريتال بنفي=لا لا انا هخروج انا ومايا النهارده وهنروح المستشفي نتأكد
سهير بحب=اجي معاكو
ريتال بنفي=لا يحبيبتي متتعبيش نفسك انا هقوم البس بسرعه عشان شويا و مايا هتجيلي
سهير بحب=ماشي يا روحي انا هتصل بفريد اقلو
ريتال بنفي =لا لا يا خالتو متقوليش خاليها هقلو انا بنفسي
سهير بحب=ماشي يا روحي اروح افرح عثمان علي الاقل
ريتال=الاحسن نقولهم لما نتأكد
سهير بتفهم =امممم ماشي عندِك حق
طب البسي انتي وانا هنزال
ريتال بحماس =ماشي
ذهبت سهير ودخلت ريتال غرفة الملابس بحماس وهي ترتدي ملابسها بفرحه
ذهبت الي مايا بعدما انتهت بفرحه حسيت أن حاجه زي دي ممكن تفرحنا وتنسيهاحزنها
طرقت علي الباب الغرفه بفرحه حتي أذنت لها مايا بالدخول
دخلت بابتسامه لم تفهمها مايا
=مالك يبنتي وقفه عندك لي بتضحكي لي كده خوشي
ذهبت ريتال إليها بفرحه وهي تخباء الاختبار خلفها بفرحه
=قولي كده يا مايا انتي نفسك تبقي اي خالتو ولا عمتو
مايا بعدم فهم=مش فاهمه عمتو ولا خالتو ازي
ريتال بابتسامه لم تفهمها=يعني عمتو ولا خالتو
مايا بابتسامه وهي لم تفهم بعد=هو انا مش فاهمه حاجه بس اكيد عمتو
ريتال بابتسامه=اممممم
مايا بعدم فهم=ايوه بردو اي الحوار اي فكرك بالحاجات دي دلوقتي
ابتسمت ريتال بمكر وهي تخرج اختبار الحمل أمامها
مايا بتعجب بدون اي مشاعر=ده اي البتاع ده
ريتال بطفوله=لا انتي بجد عبيطه من الصبح بقولك خالتو ولا عمتو وطلعلك اختبار الحمل تقوليلي اي ده عبيطه
مايا بتحاول تستوعب =اي انتي قولتي اي
اختبار حمل
ضحكت وهي بتضرب نفسها بغباءه=هههههه اااه يعني انتي انتي حامل
ريتال بدموع وابتسامه=اااااااه ههههه
مايا بدم ع قامت احتضانها=يعني انا هبقا خالتو وعمتو كمان هههههه مش قادره اصدق
ريتال بدموع وفرحه=لا لا صدقي
استرسلت بحزن=بس هو انا
مايا بتعجب=بس اي
ريتال بخوف=خايفه ميكونش الاختبار صح عشان كده هروح انا وانتي نتأكد النهارده
مايا بفرحه=ماشي ماشي يلا بقا عشان نروح نشوفو انتي حمستني اوووووي
ريتال بحب قامت بحتضانها بدموع=عشان تعرفي انو ده امل وانو ربنا مش هيسيبك انتي كمان اشاره حلو جدا انو في خير جي
مايا بدموع وهي تدفن وجهها في ريتال=يارب يا ريتال يا رب
مسحت دموعها ومسكت ايد ريتال تاني بحماس وذهبوا الي سيارتها صعدت مايا بحماس وفرحه وبجانبها ريتال الي خايفه اووووي يكون مش صح وهي بتفكر هتكون اي ردت فعل فريد الولهومتحمسه جدا رغم الخوف الي جزاها
مسكت مايا أيدها بحب وهي شايفها حاسه بالخوف=متخفيش كلو هيبقي تمم
ريتال بابتسامه=يارب
وصلو لمستشفي وريتال ومايا حاسين بالخوف
دخلو المستشفي في معاد الدكتور بتاع مايا
مايا بخوف=ريتال تعالي معايا
ريتال بحب =ماشي يلا
دخلت ريتال معها عند الدكتور بابتسامه جميله وهي مسكه أيدها الي بتترعش
الدكتور باحترام واعجاب شديد =اهلا وسهلا مايا هانم اهلا وسهلا بحضرتك
ريتال بابتسامه=اهلا وسهلا بيك
الدكتور بابتسامه=اتفضلو اقعودو قولولي بقا مين فيكو المريض
مايا بهدوء وخوف=انا
الدكتور بابتسامه=امممم اولا بس متخفيش لأن كل حاجه في ايدين ربنا انا بس عايز اشوف التحاليل الزمه
ادتو مايا التحاليل بهدوء وخوف=اتفضل يا دكتور
اخذها منها وهو يتفحصها بدقه
ساب التحاليل واتنهد بعمق قائلآ بهدوء=طبعا انا مش عايز حضرتك تقلقي انتي لسه في البدايه يعني حالتك مش خطر نهائي خصوصا أنو المرض لسه في أوله يعني نقدار نسيطر عليه بانتظام في العلاج وجلسات الكيماوي
هي هتبقي صعبه عليكي جدا وموالمه لحد ما بس هي فعلا مش هنقدار نسيطر علي الوضع غير كده
ريتال بهدوء=يعني حضرتك مش انو حالتها خطر خالص
الدكتور بابتسامه امل=خالص وبعدين مايا هانم لسه صغيره وزي مانا قولت كل حاجه في ايد ربنا والي ربنا هيعوزو هو الي هيحصل
مايا بخوف=طب وجلسات الكيماوي دي هبدائها أمتي
الدكتور بابتسامه=انشاء الله خلال تلت ايام
هزت مايا رأسها بالإجابة=تمم شكرا لحضرتك جدا يا دكتور بجد انت طمنتني
الدكتور باحترام=العفو علي اي انا بس مش عايز اشوف الخوف ده في عنيكي وعايزك هادئه خالص وتاخدي علاجك في وقتو
انا هكتبلك علي شويه علاج مهم جدا انك تاخديه وكمان تحاليل مهمه تعمليها
هزت مايا رأسها بالإجابة=حاضر
ريتال أمسكت أيدها بحب=مش قولتلك كلو هيبقي تمام
الدكتور =اتفضلي مايا هانم هي دي الادويه غاليه شويه بس اهو ده كل الي في أيدينا نعملو
وقفت من جلستها بابتسامه=شكرا اوووووي يا دكتور
ريتال بابتسامه جميله=بجد انا بشكرك جدا
انت بجد طمنتني وطمنتها جدا
الدكتور بإعجاب شديد من كم الجمال الي شايفه قدامو=انا تحت امرك في اي وقت
ريتال بابتسامه =تمم شكرا اووي
ذهبت مايا وهي تبتسم ابتسامه خفيفه
=مش قولتك يا مايوش انو كل هيبقا تمام احنا نتتظم ونتابع بقا وكلو هيبقى كويس اكيد هيبقى موالم جدا بس هيبقا احسن بكتير
مايا بابتسامه خفيفه=اكيد
طب يلا تعالي انتي كمان نطمن عليكي ونشوف موضوع الحمل ده
ريتال بحماس =يلا
وبعد انتظار في عيادة دكتوره نسائيه كانت تجلس ريتال بخوف حتي جاءت السكرتيره
=ريتال هام اتفضلي معايا
ريتال ابتلعت لعبُبها بخوف كبير
ودخلت هي ومايا
وبعد قليل
الدكتوره بابتسامه=خلاص يا ريتال هانم تقداري تظبوطي هدومك
عدلت ريتال هدومها بهدوء ورحت ورا الدكتوره جلست أمامها بهدوء وبداخلها خوف=خير يا دكتوره
الدكتوره بابتسامه=مفيش حاجه انتي متوتره لي كده ...الف مبروك ريتال هانم انتي حامل
ريتال بفرحه وتجمعت الدموع في عينها=اي بجد يا دكتوره انا حامل
الدكتوره بابتسامه=ايوه انا هكتبلك علي شوية مسبتات ڨتامنات مهمه عشان تخديها
وبس.....
مايا بفرحه=طب هي كويسه مفيش اي حاجه او اي خطوره
الدكتوره بابتسامه=ابدا صحتها هي والجنين كويسه جدا
وضعت ريتال يدها علي بطنها بفرحه ودموع=هههه انا مش قادره اصدق نفسي ابدا فريد فريد هيفرح اووووووي اوووي يا مايا
مايا بابتسامه=اكيد اكيد
نظرت ريتال الي الدكتور بفرحه=تممم شكرا جدا يا دكتوره شكرا اووووي
خرجت هي ومايا من عند الدكتوره وهي كلها فرحه وامل هي ومايا وانو فعلا أن حملها اشاره امل من ربنا أن كل حاجه هتبقا تمام
ريتال بحماس=فريد هيفرح اوووووي اوووي
يلا يا مايا لزم اروح اجهز شويه حاجات عشان افجائه
مايا بضحك=حاضر حاضر براحه اطير يعني براحه
ريتال بحماس أغمضت عينها وهي حطه أيدها علي بطنها بحب وبتكلمو=اهلا بيك حبيب قلب ماما اهلا بيك يا روحي
نظرت لها مايا بفرحه وبتتمني أن يجي اليوم وتبقا في ام هي كمان وان يجي اليوم الي تشيل في ابن اخوها خنتها دمعتها من غير متلاحظ ريتال مسحتها بسرعه وهي تبتسم لريتال الي عماله تتكلم مع ابنها
وصلو القصر وركضت ريتال الي الدخل وهي تحتضن سهير=خالتو خالتو طلع الاختبار صح انا حامل
جاء عثمان من خلفها ليتفاجاء بالخبر بفرحه=اي حامل
ريتال بفرحه وهي تره =اااااااه يا عمو انا حامل هههههههه مش قادره اصدق نفسي
مايا بابتسامه=براحه يبنتي عشان متتعبيش
ارتاحي
ريتال بحماس هزت راسها بالإجابة=انا الي هقول لفريد أنا هطلع اجهز الموفجئه بسرعه قبل ميجي بليل
سهير بحماس=ماشي يا حبيبتي
روحي
طلعت ريتال الي غرفتها بحماس
وقفت علي السلم فجاءه وهي بتكلم نفسها= براحه اهدي اهدي كده كفياكي عبط حبيب قلب ماما الي هينورني لزم تتحركي براحه شويا
طلعت الأوضه وبدأت تجهز الموفجئه لفريد
بحب وابتسامه لا تفارقها ابدا
وفي المساء
وصل فريد الي القصر وهو حاسس بارهاق وتعب وعايز يشوفها ويترمي في حضنها من الصبح مشفش عيونها ولا حضنها
عمر =انا ندخل انام ابقا اشوفك بكره
فريد هز رأسه بالإجابة=ماشي
انا هطلع لريتال تصبح علي خير
عمر =وانت من اهلو
ذهب الي القصر بخطوات سريعه نفسو يحضنها ويشمل عبيرها الي بيعشقو
دخل غرفته ليجد ريتال واقفه بانتظاره
وهي ترتدي منيامه حريه قصيره ذات حملات رفيعه وتركت شعرها منسدل علي ظهرها
تعجب من وقفتها وتعجب أكثر من جمالها الي مبيقلش ولا انبهار بيها ديما بيقل=اي ده انتي وقفه لي كده
احتضنته ريتال بعشق واشتياق
احتضانها فريد بعشق وهو يضمها إليه ويدفن وجهه في عنقها يشم عبيرها ويستنشقها بعشق
وطبع قبله رقيقه علي عنقها بعشق
ابتعد عنها بصعوبه
وجدها تبتسم ابتسامه غير مفهومه
= القمر بتاعي عامل اي وحشاني وحشاني اوووووي
ريتال بابتسامه طبعت قبله رقيقه علي عنقها ومسكت ايدو وهي بتسحبو وراها بحب قعدتو قدامها =استني هنا هروح اجبلك الهديه واجي
فريد بتعجب=هديه اي انهارده مش عيد ميلادي
ريتال بطفوله=منا عارفه خليك بس
هز فريد رأسها بالإجابة وهو يتفحصها بعينه بعشق في وكل تفصيله فيها
دخلت ريتال غرفه الملابس وأخذت علبه هدايا شيك مقفوله وذهبت اليه وجلست جانبه بابتسامه جميله=خود افتحها
نظر فريد إليها بعشق =ماشي
فتح الهديه بهدوء وهو بيبوصلها بعشق
ليتفاجاء بسياب طفل رضيع مع اختبار الحمل
نظر لها فريد بتعجب وصدمه لحظات
نظرت لها بصدمه ولا تعبير علي وجهه ابدا
نظر إلي الهديه تاني ودمعت عينه بفرحه وبصلها =ريتال انتي ح...امل
ريتال بدموع الفرحه هزت راسها بالإجابة=اممممم ااااه يا فريد
وقف قدمها بصدمه
وتفجاءت ريتال بيه بيشلها بفرحه وبيدور بيها في الاوضه بفرحه كبيره
ريتال بفرحه=فريد هههههه يلهوي
نزالها وأخذ يقبل كل انش في وجهها بلهفه وعشق
التقطه شفتها بعشق وهو يضمها إليها بعشق بدالته ريتال بعشق كبيره وهي تضمه
ابتعد عنها بصعوبه وسند جبينه علي جبينها بحب =انا مش قادر اصدق نفسي يا ريتال يعني انا هتبقي اب منك
ريتال بدموع قامت بحتضانه=ااااااااه يا فريد مش قادره اصدق اني هجيب ابني منك انت انا فرحانه اوووي مسكت ايدو بحب وحطتها علي بطنها
حس فريد بمشاعر غريبه لما لمسها نزال لموستوها بدموع الفرحه تملئ عينه وطبع قبله عميق عليها واحتضانها بلطف =حبيب بابا انا متحمس جدا انك جي
نزلت ريتال لمستواه وهي تحتضنه بفرحه ودموع حبيبي وهو كمان اكيد هيفرح لما يلقي أبوه احسن واجمل واحن اب في الدنيا
ابتعد عنها فريد وحاوط وجهنتها بعشق والتقط شفتها في قبله عميقه تعبر عن عشقه لها
ابتعد عنها بصعوبه بعد محس انها محتاجه اوكسجين
وقف من جلسته وهو يمسكها بحب يتجه الي الفرش بعد مخلع قميصه وجلس علي الفرش عاري الصدر فتح ذراعها وهو يشير لها بأن تأتي جلست ريتال بين قدمه بعشق تلصق ظهرها بصدره العاري
وحوطها فريد بيد واليد الاخر حاوط بطنها بعشق
دفن وشه في عنقها يستنشقها عبيرها بعشق
قائلا بمونتها العشق=انتي متعرفيش انا فرحان قد اي
ريتال بحب طبعت قبل رقيقه علي عنقه ومن ثم علي شفته برقه =وهو كمان يحبيبي اكيد هيفرح جدا انو هايجي يلقي احن وأحلا اب في الدنيا انا متاكده انو هيحبك جدا
فريد بعشق=واكيد هيحب القمر الي خلفتو مع اني مش متخيل ازي هجيب حد يشاركني فيكي حتي لو كان ابني بس ماااااشي هنعديها عشان فرحان بس
ضحكت ريتال بقوه=اي ده هو انت ممكن تغير منو فعلا
فريد بعشق=اكيد انا مقبلش حد يشاركني حضنك ابدا ده ملك ليا انا وبس انتي فاهمه
ريتال بضحك =هههه ماشي
يعني بس ادعي انو يجي بسلامه
حرك فريد أيده علي بطنها بعشق وهو بيتكلم بحب =انا اكيد هحبك جدا جدا بس بقولك من اولها كده محدش هيشارك حضن امك غيري عشان هي ملكي انا وبس
ابتسمت ريتال بلطف وطبعت قبله رقيقه علي خده
غمض فريد عينه وهو بيحس بلمسات شفايفها علي خدو =علي فكره الي بتعمليه ده مش في مصلحتك انتي وهو من الاول كده
ضحكت ريتال من قلبها علي طريقته =بحبك
مسك فريد أيدها وقبلها بحنان قائل بعشق=وانا بعشقك يا ام اجمل عيون في الدنيا واجمل ضحكه بحبك يا ريتالي وهفضل احبك لحد اخر نفس في عمري ساعات بحس اني اتولدت عطشان بيكي وبحضنك وبلمستك حسستني اني ملك وانتي ملكة قلبي .
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ارهقتني عيونها) اسم الرواية