رواية حبها مختوم في قلبي الفصل الرابع 4 - بقلم سوارة
: اييييييه الد*م ده اللي على الارض ده ؟!
كيان بصدمه وهي بتحط ايدها على بوقها تمنع صوت شهقاتها ودموعها بتنزل بغزارة : لالالالا طبعا ده مش د*م عدييي لالالالالا !!
عاصم بيبص عليها من فوق لتحت وبيلمس الد*م اللي على الارض بطرفه صباعه وبيقرب ناحيتها
عاصم بتلذذ وهو بيمرر طرف صباعه اللي عليه د*م في وشها : كتله الجمال دي حرام تبكي على واحد **** بس بيقولك الد*م بيحن برضو وعدي ابن خالي يعني يعتبر نفس العيـ...
ملحقش يكمل كلامه لما لقي ا*لم جامد نزل على وشه من ابراهيم
إبراهيم بعصبيه : اخرس يا *** يا ***** وابعد عن بنات الناس وانت فاكر نفسك تتقارن مع عدي ده انت متجيش حاجه جنب جزمته !!
عاصم بعصبيه وهو بيصر.. خ بصوت عالي : يا فيييييصل تعالى
فيصل بهدوء بيجي
عاصم بعصبيه : اد.. فن لي ابن الكلـب ده جنب صاحبه .. وادوه حته فرمة قبلها عشان يعرف يمد ايده على اسياده كويس يلا !!
فيصل والرجاله بيمسكوه و إبراهيم بيقول بصدمه : اييييييه معنى الكلام ده .. صاحبي مييين اللي د..فنتوه .. يا عم طه حد يرد عليا ؟!
طه بيبص عليه بتوتر وهو ساكت
كيان بانهيار وهي بتتوجه لطه : حرااااام حرااااام عليك والله في اب يعمل كده في ابنه ؟ .. انت مش راجل والله د*مك مش حامي والله حرررام عليك !!
فيصل بهدوء وهو بيقطع حديثهم : يا باشا فر..مناه حته فر..مه ودلوقتي الرجاله بيحفروا الحفرة و هيد..فنوه
عاصم بابتسامه وهو بيطلع فلوس من جيبه بيحطها في ايده : اييييييه الأخبار الحلوه دي؟ .. خدي دي علاوة ليك والرجاله هدية مني ليكو
فيصل بابتسامة : شكرا يا باشا ربنا يزيد خيرك
كيان ببكاء : يزيد خيره ايه ربنا يبتليكم واحد واحد انت ازاي تساعده دي جر..يمة انت مستوعب ارجوك ساعدني ضد الناس دول
عاصم بضحكه : امشي يا فيصل
فيصل وهو بيبص عليها : ودي يا باشا نعمل فيها ايه؟
عاصم وهو بيبص عليها من فوق لتحت : لا دي سيبهالي بقى
فيصل بيبصلها بسخريه وبيمشي
عاصم وهو بيمسكها من ايدها : يلا يا مزه على فوق
كيان بخوف وهي بتزق ايده : ابعد عني !!
بير..مي العكاز اللي في ايدها وبيجرها من شعرها بقوة على فوق وسط صر.. يخها وهي مش قادره تسند نفسها لأن رجلها مكسو.. رة
كيان بانهيار وصر.. يخ : يا عمييي الحقني ارجوك ابويا سابني امانه لييييك كده تعمل فيا ؟؟ .. طب سيبني والحق عدي.. عدي ابنك.. وعدي هيلحقني زي ما بيعمل دايما
طه بجمود : استنى يا عاصم كيان سيبها ملهاش دعوه بعدي!!
عاصم وهو بيصرخ بصوت عالي : يا فيييييصل جاء الوقت اللي بقولك عليه
فيصل بيجي هو والرجاله وهما ماسكين عصيانهم وبيتوجهوا نحوه
طه بيبص عليهم بصدمة وتوتر وهو بيرجع للورا وبيحاول يجري بس فيصل بيحط رجله قدامه وبيوقعه
فيصل بابتسامه : واخيراً حاء مصيرك يا راجل يا عجوز
طه بيبلع ريقه وو...
عاصم بهدوء : انتي شكلك هتعذبيني معاكي هتقلـ..ـعي من نفسك ولا لا ؟
كيان وهي بتضم نفسها بخوف وبتقول بانهيار : مستحييييييل!!
عاصم وهو بيقترب نحوها : وماله نقلـ.. ـعك
كيان بدموع وصر.. يخ : عديييي يا عديييي الحقنيييي.. وبتغمض عينها بخوف وهي بتفتكر عدي لما كان بينقذها من كل حاجه وأنه لو كان موجود مكنتش اتعرضت لده
كيان بندم ودموع : انا السبب اناااا سامحني..وبتصرخ لما بتلاقيه بدأ يقطـ..ـع في هدومها.. ياعديييييييي
عاصم بزهق : مخلاص بقى قولتلك عدي راح خلاص ما..ت ما.. ت غار في داهيه !!.. ولسه هيقرب منها بيتفاجئ بالباب اتفتح بقوة وو...
كيان بفرحه : عديييي!!
حبها مختوم في قلبي 4
دي التكمله بتاعت البارت منزلتوش لاني زعلت بجد وابوس ايدكم لو مش هتكتبو تعليق يفرح الحد متكتبوش عشان انتو مش عارفين الحد ده حياته عامله ازاي بيمر بايه كل اللي بينا روايه انا تعبت من كتر ما بعمل إخفاء من كتر تعليقات خرجت من الروايه نفسها والله هقفل الموضوع على مده ونكمل
•تابع الفصل التالي "رواية حبها مختوم في قلبي" اضغط على اسم الرواية