Ads by Google X

رواية مجنونة بالإجبار الفصل الخامس عشر 15 - بقلم اروى عادل

الصفحة الرئيسية

 

 رواية مجنونة بالإجبار الفصل الخامس عشر 15 - بقلم اروى عادل 

     

( وصلت لماليكة قبل أسر انتظرت ربع ساعة حتى وصل أسر ثم قال)




أسر٠٠ اسف اتأخرت عليكى 

ماليكه٠٠  لأ انا إللى جيت بدرى 

أسر٠٠ طيب يلا ندخل

( دخل أسر و ماليكه ثم قال)




أسر ٠٠ انا جبتلك بيتزا  هاحط الاكل بسرعه عشان انا جعان موت

ماليكه ٠٠  هساعدك

( بعد تناول الطعام لاحظ أسر  انا ماليكه لم تأكل اللى القليل )




أسر٠٠ ماليكه انتى مابتكليش ليه 

ماليكه ٠٠ لأ بأكل

أسر٠٠  لأ  أكلك زى ماهو

ماليكه٠٠ معلش مش جعانه دلوقتي .. شويه هاكل تانى

أسر٠٠ ( بقلق) ماليكه مالك

ماليكه٠٠ ماليش انا بس حاسه انى بحبك اوى النهاردة 

أسر٠٠  النهاردة بس 

ماليكه٠٠ و الاخر يوم فى عمرى

أسر٠٠  ياه الله  هتجنننى بكلامك

( هنا اقترب إليها أسر و قبلها من شفتيها قبله ناعمه طويل  ثم ابتعد ثوانى  و رجع قبلها تانى







استمر فى تقبلها حتى رن هاتف  ماليكه  نظرت  ماليكه  الهاتف)

أسر٠٠  مين

ماليكه٠٠ ماما

أسر٠٠  ردى عليها

ماليكه ٠٠ هبعتلها رساله 

( عدى النهار و ماليكه مع أسر  الى ان دقة الساعة الرابعه هنا تغيرت ملامح ماليكه و قالت)




ماليكه٠٠ انا اتأخرت همشى 

أسر٠٠ استنى اوصلك 

ماليكه ٠٠ ماتتعبش نفسك هاخد تاكسى

أسر٠٠ لأ طبعآ هوصلك

ماليكه٠٠ ماينفعش يا أسر

أسر٠٠ هو ايه إللى ماينفعش. فى ايه يا ماليكه 

ماليكه٠٠  مافيش بس انا رايحه اشترى حبة حاجات خاصه ماينفعش تكون معايا  

أسر٠٠ ماليكه انتى مش عايزانى اوصلك ليه.. هو فى ايه. من ساعة ما جيتى وفى حاجه غريبه فيك 

ماليكه٠٠  ولا غريبة ولا حاجة .. على عموم خلاص تعالى وصلنى 

أسر٠٠ يلا  اتفضلى

ماليكه٠٠ آمال فين الجاكت بتاعك .. 

أسر٠٠ اه صح هو فين 

ماليكه٠٠ فى الأوضة إللى جوه

أسر٠٠ ثوانى هجيبو

( راح أسر يجيب الجاكت استغلت  ماليكه الفرص وخرجت من المطعم ثم أوقفت تاكسى و ذهبت إلى العنوان إللى بعتو ليها خالد . عندما خرج أسر من الغرفة بحث عن ماليكه  لكنه لم يجدها هنا شعره أسر بشئ مريب في تصرف ماليكه اتصل بيها أسر لكنها لا تجيب خرج أسر  خارج المطعم ليبحث عنها لكنها اختفت حاول الاتصال بيها مجددآ لكنها  مازالت لا تجيب ثم بعت ليها رسالة .قرأت ماليكه الرساله لكنها لم ترد على الرسالة ايضآ . و هنا اتصل أسر بحاتم)




أسر٠٠  الو حاتم انت فين 

حاتم٠٠ فى الشغل فى حاجة

أسر٠٠ماليكه ناوى تعمل حاجه. إكيد الحاجة دى غلط

حاتم٠٠ تقصد ايه بكلامك 

أسر٠٠ انت لسه هتسأل حاول تتصل بيها يمكن ترد

حاتم٠٠ طيب خليك معايا على الانتظار.





        

          

                

( حاول حاتم يتصل بيها اكتر من مره لكنها لا تجيب  عندها رجع إلى مكالمة  أسر)




حاتم٠٠ مش بترد قولى فى ايه بالظبط

أسر ٠٠ ( حكى أسر على إللى حصل)

حاتم٠٠ هى شكلها مش مظبوط من الصبح تفتكر رايحه فين

أسر ٠٠ معرفش

حاتم٠٠ انت فين دلوقتى 

أسر٠٠ بلف عليها بالعربية

حاتم ٠٠ انا جاى ليك

◇■◇■◇■◇■◇■◇■◇■◇■

ماليكه أمام العنوان إللى بعتو ليها خالد




(رنت جرس الباب فتح خالد الباب و هو  ينظر لها بشهوة ثم قال لها)




خالد٠٠ ادخلى

( دخلت ماليكه وهنا أشار لها الدخول إلى غرفة النوم ثم قال )

خالد ٠٠  فى قميص نوم على السرير عايز اشوفو عليكى

ماليكه٠٠  و مستعجل ليه

خالد٠٠ بعكس انا صبرت عليكى ٣ سنين  كفايه اوى

ماليكه٠٠  حاضر 

( أمسكها خالد من ذراعها ثم قال)

خالد ٠٠ انتى مستسلمه ليه كده انا مش مسدقك

ماليكه٠٠ خلاص مافيش  فايده فى المقاومه  انت كسبت  ( ضحكه خالد بخبث)

خالد٠٠ ههههههه  لو كنتى هادية و مستسلمة كده من الأول ماكنش كل ده حصل.  بتفهمى متأخر أوى

ماليكه٠٠ المهم انى فهمت  فى الآخر . ممكن ادخل البس القميص و لا تحب نتكلم الأول 

خالد٠٠ لا البسى القميص ساعتها هنقول احلى كلام

ماليكه ٠٠ طيب ممكن تسيبنى خمس دقايق اغير فيهم هدومى

خالد٠٠ هتتكسفى منى من أولها كده

.( هنا عض خالد على شفته  بشهوه وقال)

خالد٠٠ معاكى دقيقتين بس اكتر من كده مش هستحمل

ماليكه٠٠  حاضر

( دخلت ماليكه الغرفه و طلعت المسدس من الشنطه ثم ثبتت كاميرة التليفون فى جانب من الغرفة بعدها انتظارت دخول خالد الغرفة







عندما دخل خالد الغرفة كانت ماليكه فى انتظاره ثم صوبة المسدس على وجهه 

هنا صرخ خالد بخضة  وقال)




خالد٠٠ انتى بتعملى يا مجنونه

ماليكه٠٠ بالظبط مجنونه.  و المجنون ممكن يعمل اي حاجة . زى انها تقتل مثلآ 

خالد٠٠ شيلى ابتاع ده من ايدك انتى كده ممكن تودى نفسك فى داهية

ماليكه٠٠ و انا مستعدة اروح فى أى  حته بس بعد ما اقتلك . اتصل على الحيوان التانى قولو يجى دلوقتى 

خالد٠٠ انا ٠٠

( قطعت ماليكه عبارته و هى تصرخ)

ماليكه٠٠ قولتلك اتصل بيه دلوقتى ولو عملت اي حاجه هقتلك فاهم ولا تحب تفهم بطريقتى

خالد٠٠( بذعر)  فاهم . فاهم . حاضر هتصل




(اتصل خالد على لؤى و قال له أنه عايزه دلوقتى فى العوامة )




ماليكه٠٠ شاطر اقعد بقى لحد لما الحلو التانى  يشرف




( جالس خالد على الكرسى و هنا ربطت ماليكه أيده و بعد ساعة جاء لؤى  كان الباب مفتوح دخل هو ينادى على خالد و هنا ظهرت ماليكه امامه ثم قالت)




ماليكه٠٠ مفجأه.  اتفضل شرف جنب صاحبك 

( ثم ربطتو هو الأخر  فى الكرسى)




لؤى٠٠ هو ايه إللى بحصل هنا

ماليكه٠٠  كل خير .بس هريح الدنيا منكم من شركم 

خالد٠٠ الدنيا مش سايبه لو قتلتينا  هتاخدى جزائك

ماليكه٠٠ لأ سايبه انتم اهو قتلتوا ملك ماخدوش جزائكم ليه

لؤى٠٠ موت ملك كان حادثه أحنا ماكنش قصدنا نقتلها  

ماليكه٠٠ طيب و اغتصابها كان بردوا مش قصدكم

خالد ٠٠ انتى السبب انا كنت عايزك انتى مش هىةانا كنت بعقبك انتى  




( هنا ضربته ماليكه بظهر المسدس على وجهه ثم صرخت فيه قائله) 

ماليكه٠٠ تعقبنى تغتصب اختى يا انت وسخ اوى 

لؤى٠٠ انا ماليش دعوة هو اللى عمل كل حاجة




هنا بدؤوا يرموا التهم على بعض 




ماليكه ٠٠  ندل وخيانة  هى دى حقيقتك

خالد٠٠ طالما هو اللى اتكلم .. يبقى لازم تعرفى انا ما اغتصبتش اختك  .  انا حتى ملمستهاش

ماليكه٠٠ و المفروض انا اسدقك مش كده 

خالد٠٠ اه عشان دى الحقيقه 

لؤى٠٠ انت عايز تطلع نفسك منها . لو على الحقيقة انا هقولك . خالد كان عايزك انتى  عشان كده  انتفقنا  انا أغتصب ملك الأول و خالد يغتصبك انتى الأول  بس موت ملك هو اللى غير الحساباتنا  

ماليكه٠٠  ايه القرف و الوساخه دى انتو ايه  شياطين  ..ده حتى الموت هيبقى خساره فيكم و رحمة ليكم




(  هنا ضربت ماليكه لؤى عدة ضربات بظهر المسدس على رأسه حتى فقد الوعى و هنا جابت ماليكه  دورق مليان ماء ثم رمت الماء  على وجه لؤى حتى استعاد الوعى)




خالد٠٠انا بحذرك انتى مش أد إللى هيعملو فيكى بابا لم يعرف 

ماليكه٠٠ و انت فاكر انه هيفرق معايا .. انا جاى هنا و عارفه انى هطلع من هنا لقاتله لا مقتوله و فى الحالتين مش فارق معايا حاجة..بس انا كنت عايزه  اعرف  .ازاى اثبتوا  ان انا ملك كنا على اليخت كمان اننا موتنا غرقانين 

خالد٠٠ ده بابا و عمى مكرم و نرمين إللى ظبطوا الموضوع كله

ماليكه٠٠ انا قولت عايزه اعرف ازاى مش مين إللى عمل كده 

خالد٠٠ بعد ما ملك ماتت انا اتصلت على بابا و عمى مكرم لما وصلوا انتى كنتى بتكسرى كل حاجه قدامك كنت زى المجنونه عشان كدا بابا ضربك على رأسك ساعتها فقدتى الوعى اتفق بابا مع نرمين 

□□□□□□□□□□□□□□□□□


 

  •تابع الفصل التالي "رواية مجنونة بالإجبار" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent