Ads by Google X

رواية انقذتني الفصل التاسع عشر 19 - بقلم يارا احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية انقذتني الفصل التاسع عشر 19 - بقلم يارا احمد 

Part19

بقفلو مع غرام وبنزلو تحت

عشق بهمس:كان للازم انزل يعني؟؟

نغم بهمس:اه طبعا نحن هنثبت اننا مش ضعاف

عشق بهمس:يوم هنروح فيها بسببك

اسير:عشق نغم تعالو اقعدو

نغم:حاضر ي جدو..بقعدو

قصي ببص على عشق بعدها على عدي

عدي ببص على عشق وبقرب و بهمس:عشق سيبي الشغل في شركات المالكي و اشتغلي في شركتي..انا مش برتاح لما تكوني مع غسان

عشق بتبص عليه وتهمس:انا مش هغير شغلي وانا مش بحاجه لمساعدتك

عدي بهمس:نتكلم بعد الاكل..بياكلو بقومو عشق كانت هتروح بس قصي بوقف قدامها

قصي:عايز اكلمك

عشق بضيق:وانا مش عايزه

اسير:قصي بعد عن طريقها

قصي:جدو انا..انا عايز اعتذرلها..ببص على عشق..انا اسف على الحصل..ببص على عدي بعدها على عشق وببتسم..ي ريت نبدا صفحه جديده

عشق بضيق:تمام ممكن تبعد عن طريقي

نغم:عشق مش طلعتي لسه؟؟بتبص على قصي بضيق..هو زعجك؟؟

عشق:لا كان بعتذرلي

نغم بضيق:ومين الهيقبل اعتذارك

قصي ببص على نغم:انتي طول عمرك بتدخلي في حاجات مش بتخصك ي بنت عمي

عشق بضيق:جدو قله بلاش يكلم نغم كدا علشان وقتها انا هتصرف من دماغي..بتمسك ايد نغم وتشدها وبروحو فوق عدي بلحقهم

عدي:عشق

عشق بتبص عليه بضيق:خير انت كمان عايز ايه؟؟

عدي:للازم تبعدي عن شركات المالكي ي عشق..انتي مش شايفه غسان بعاملك ازي

عشق بضيق:وانت مالك يعاملني ميعاملنيش افتكر دي حاجه بيني وبينه..وبعدين انا مش نغم ي عدي علشان تعملي فيها الاخ الكبير انا مش محتاجه منك حاجه انا طول عمري بعتمد على نفسي فبلاش تعملي فيها دور المنقذ وتشفق علي مش محتاجه شفقتك

عدي ببص عليها بهدؤ:خلصتي؟؟لو خلصتي انا هتكلم..اولا مفيش حاجه اسمها بينك وبينه لانكم مبنكمش حاجه ثانيا انا مش اخوك وانا عارف دا ثالثا انا مش بشفق عليك ي عشق انا بحاول اساعدك

عشق:محدش طلب مساعدتك بعد عني وخلاص..كانت هتمشي بس عدي مسك ايدها

عدي بضيق:عشق بطلي بقى انتي اكيد مش عاجبك وهو بلاحقك و بضايقك كدا انا خايف عليك

عشق بتحاول تبعد بس هو ماسكها بقوه

عشق:بعد قبل ما اروح لجدو..هو انت بتفرق من غسان وقصي ايه يعني

عدي بقرب منها بضيق وبوقف قدامها:عشق فرقي اني بخاف عليك..ممكن تفهميني بقى انا مش بقدر اشوفهم وهما بقربو منك كدا

نغم كانت مصدومه من كلام عدي لدرجه مش قدرت تنطق حرف

نغم فات من صدمتها وقال بضيق:عدي بعد عن عشق

عدي ببص على نغم وببعد ايده:ماشي ي نغم تصبحو على خير..بروح

عشق بضيق:يلا..بروحو غرفتهم و بتمددو على السرير..اكيد انتو عندكم الجنون وراثه في العيله دي

نغم بتضحك وبتقرب راسها من راس عشق:ما عشقي جننتهم بجمالها

#بقلمي_يارا_احمد

عشق بضيق:اتريقي اتريقي اصلا هي ناقصك

نغم:مش بتريق وربنا بس..بجد هما غريبين اوي لما توقفي قدامهم احسهم في عالم تاني!!بتبص على عيونها..معرفش عدي وقصي بحبوك كدا ليه خصوصا عدي هو غريب اوي اصلا هو مش بحب يكلم بنات غير بنات العيله و كيان

عشق:طب غسان؟؟

نغم:معرفش حاجه نحن مش قريبين لدرجادي

عشق:هاه ماشي

نغم:صراحه غريبه يمكن علشان بتشبهي عمو بالعيون

عندك انا مش بشبهه بابا ولا ماما بس بشبهه تيته علشان كدا جدو متحملني

عشق:شكله كان بحبها اوي!!

نغم:جدا دا جدو وتيته دول حكايه عظمه تعالي اقلك حكايتهم

عشق بتبتسم لانها عارفه انو نغم عايزه تبعدها عن البضايقها

عشق:ماشي ي ستي احكي..بتكلمو بعدها بنامو وهما حاضنين بعض

الصبح

سيرين:عشق نغم كفايه نوم بقا يلا

عشق بتفوق:خالتو صباح الخير

سيرين:صباح النور..هي الهانم مش هتصحى ولا ايه

عشق بتضحك:لا دي بنتك غيبوبه بس لحظه..نغم نغم فوقي المدرسه هنتاخر

نغم بنوم:انا خلاص قررت اسيب التعليم

عشق:اومال هتعملي ايه تتجوزي؟؟

نغم بنوم:لا مش عايزه..عايزه انام بسس

عشق بتمسك نغم من قفاها:فوقي ي بنتي نحن مش ناقصين سبات شتوي كمان

نغم بالم:ااااا..سيبني وربنا هعيط في حد يصحي حد كدا..بتبص على امها البتضحك عليهم..ماما؟؟

سيرين:ليا ساعه بفوقك بس مش راضيه..عشق بتسيب نغم

نغم بالم:اهو ي ستي عندك عشق هانم هتصحيني امتى ما عايزه بس انتي قولي أظهر وبان عليك الأمان

عشق بضيق:انتي شايفني عفريت..بتكون عايزه تمسكها بس نغم بتجري وتقف ورا سيرين

نغم بهزار:واحلى عفريت كمان

عشق:انتي هتهربي مني فين؟؟حتى لو سبتك علشان خالتو بعدين المساء هترجعيلي وهنتقم منك

نغم:بنام مع عدي ولا رهف مش فرقت يعني

عشق بغيظ:هتقدري تبعدي عني ي كدابه

نغم بتبعد عن سيرين وتقول بنبره استفزاز:عايزه نتبدل؟؟طب ماشي انا بنام في غرفتي وانتي روحي شوفيلك حته

عشق فهمت انها بتكلم عن عدي بتقرب منها ونغم بتجري ورا سيرين تاني:ااا مامي شوفيها هتقتلني

سيرين:ما انتي الغلطانه بنتي مغلطتش انتي كبرتي بلاش تكلمي اختك كدا كلميها باحترام

عشق بتضحك:سامعه اهو ظهر الحق وبطل الباطل..بتكمل وهي بتقرب من نغم وتحضنها من ورا..هاه بتستسلمي و تعملي القالت عليه خالتو ولا نشوف الاسلوب التاني

نغم بغيظ:لاااا ابداااا لا استسلام 

عشق بتمسك نغم من قفاها:قولتي ايهه؟!!

نغم بالم:ااا قصدي حاضر حاضر..هكلمك باحترام سيبني بقى

عشق وسيرين بضحكو

عشق بتبعد عن نغم و بتبوسها على خدها:طب ماشي كدا كلو تمام ي عسل ي صغنن..بتضحك وتبعد عن نغم وتدخل الحمام

نغم بتضحك:شكلنا مش هنعقل بقى..بتبص على امها..ماما شكرا على العملتيه لعشق هي اكيد مبسوطه بكلامك

سيرين بحب:مفيش حد بشكر امه ي نغم..وبعدين انا قولت قبل دا انو عشق بنتي

نغم بتحضن امها:مامي حبيبتي احلى واطيب ام في الكون

سيرين بتبوسها على راسها:حبيبتي انا

عشق بتخرج

نغم:هروح اتحمم وارجع..بتروح

عشق بتبص على سيرين:خالتو هتنظري نغم؟؟

سيرين:لا..تعالي ي عشق..عشق بتقعد جنبها

عشق:في حاجه ي خالتو؟؟نغم عملت حاجه غلط؟؟

سيرين بتضحك:لا الموضوع مش عن نغم خالص

عشق:اومال في حاجه؟؟انا عملت حاجه زعلتك؟؟لو على عدي..

سيرين:لا مش دا كمان..عشق انا عايزاك تعرفي انك زي نغم وعدي عندي..يعني بلاش تخجلي مني وقوليلي اي حاجه اعتبريني في مكان مامتك ربنا يرحمها..عشق اتذكرت انها بنظرهم يتيمه بتضايق من نفسها انها كذبت..انا عارفه طلبي صعب انا مش عايزه اخذ مكانت..

عشق:لا ي خالتو مش كدا بس انا وهي كنا بنكرهه بعض اوي فبلاش تقللي من مكانتك انتي متستاهليش المكانه دي انتي تستاهلي مكانه احسن

سيرين لما حست انو عشق مضايقه حضنتها:طب ي حبيبتي بلاش تزعلي نفسك..بتقدري تناديني ماما من اليوم هنبسط

عشق بتبتسم لانها محصلش حست بحنان الام:بجد بقدر!؟

سيرين:طبعا

عشق بابتسامه:شكرا ي ماما

سيرين بتبتسم بحب:لا مفيش شكرا بينك وبين ماما ي حبيبتي

نغم بتخرج:ايه دا انتو بتسبدلوني كنت عارفه

عشق بتضحك:المصيبه جات

سيرين بتضحك:اه والله..نغم عشق هتناديني ماما!!

نغم بتبص على عشق:بجد!؟

عشق:اه يعني ي ستي مش امك لوحدك

نغم:ماشي ي سندريلا يلا هنتاخر ي دلوعه ماما

عشق:تعالي قربي ي نغم

نغم:لا طبعا..بتجري لبرا

عشق بتضحك وبنزلو بفطرو وعشق كانت مضايقه من نظرات قصي وعدي ونغم ورهف بروحو المدرسه و عشق بتبص على العربيات

عدي:اسف اتاخرت يلا بينا

عشق:مش عايزه اروح معك

قصي من وراهم:يبقى انا بوصلك

عدي ببص عليه:قولت ايه!!

قصي:السمعته!!

عشق بتخرج من البوابه وتسيبهم يتخانقو

عشق بتشوف عربيه جايه بتوقفها العربيه بتوقف و ينزل منها سواق الشركه

السواق:انسه عشق غسان بيه طلب اجي اخد حضرتك لشركة

عشق:احسن ما عمله يلا..بروحو بوصلو بتنزل من العربيه وبتشوف رعد بكلم نور بتقرب منهم..صباح الخير

رعد:صباح النور ي عشق..نور دي عشق سكرتيرتي و دي نور ي عشق سكرتيره غسان

عشق:اتشرفنا

نور بنبهار من جمال عشق:الله انتي حلوه اوي

عشق بتضحك:لا مش اوي يعني!!

نور:عندك كم؟؟

عشق:19سنه

نور بحماس:وانا كمان 19..ايه رايك نكون صحاب

عشق بتضحك لانو طريقتها ذكرتها بنغم:اه طبعا بشرفني

نور بتبص ورا عشق وتشهق بصدمه:ا..ابيه!!بتجري عليه..ابيه ايه الجرا ايه الجرح دا..عشق بتبص بتشوف غسان وضماد بس هو ضماد صغير

غسان بحده:مش قولت في الشغل بلاش اسمع الكلمه دي وبعدين الجرح صغير وانتي شايفه دا بلاش تكبري الموضوع

عشق استغربت طريقته مع نور

نور بغيظ:هو بغلط لما اخاف عليك يعني..واحد مستفززز بجد البنات مخدوعين فيك اوي

غسان ببص على نور بطرف عينه:قولتي ايه!!

نور بخوف:ل..لا بهزر مش اكثر

غسان:هو مين سمحلك تهزري هتعاقبي ساعتين شغل اضافيه

رعد بضحك:طب ي توم وجيري سيبونا نقول صباح الخير بقى..بقرب من غسان..انت احسن؟؟

غسان:انا مش حصلي حاجه..هي المدام الامس حصلها حاجه؟؟نسيت ما اسالك من زن غرام وجدو..هي كويسه صح؟؟

نور:مين دي؟؟

رعد:المدام الكانت هتصدمها العربيه و غسان انقذها فنجرح في راسه بسبب الحادثه..اه هي كويسه واطمئنت عليها وهي شكرتك اوي وكانت عايزه تقابلك بس اضطرت تروح

غسان:احسن انا معملتش كدا علشان انشكر..ببص على عشق بقرب منها بجول نبره صوته لنبره مرحه..عشقي هنا ومش شفتها معقول؟؟غريبه ليه القمر زعلان اليوم قوليلي وانا هحرق الزعلك..بتبص عليه باستغراب لانه عرف انها مضايقه بضحك..انتي عسل بكل حالاتك

نور بهمس:رعد ابيه مين دا؟؟

رعد بضحك:معرفش دا اكيد واحد بشبه غسان

غسان:طب روحي على شغلك..بس متنسيش تاكلي لانك مش اكلتي كويس اشوفك بعدين ي عشقي..بغير نبرته لحده..نور يلا..بروح مكتبه ونور بتلحقه بسرعه

رعد:غسان اتجنن على الاخر..بروحو على شغلهم بنتهي الدوام

نور:ابيه انا عايزه اروح

غسان بص عليها:الساعتين الإضافية

نور:بسس ي ابيه انا بخاف ابقى لوحدي

غسان:لا مش لوحدك انا بنام هنا يلا كملي شغلك علشان ترجعي البيت بسرعه..انا قولت لامير انو الشغل كثير فمش هيزعجك لما ترجعي

نور بتنهد بضيق:ماشي

غسان ببرود وهو ببص على الورق:نور لو حابه تخرجي مع الكنتي معاه امس انسي موضوعه

نور بارتباك:ه..هاه؟؟قصدك ايه ي ابيه..بتحاول تكمل بثبات علشان يصدقها..انا مش قولت مفيش بينا حاجه

غسان ببص عليها بنظره خلتها ترتجف:نور


  •تابع الفصل التالي "رواية انقذتني" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent