رواية عمياء وسط الذئاب (2)الفصل الثاني و الاربعون 42 - بقلم محمد طه
_هبه بخوف_
أنا عندي فكره تخليكو توصلو للبنت اللي إتخ،طفت..
بس إدوني الأمان وسيبوني أعيش
_(الباشا يو،لع سيجاره ويشاورلها بالكلام)_
_هبه_
دلوقتي إنتو بتقولوا إن اللي خط،فوها..
هيضغطو عليها عشان يعرفوا منها عنوان المكان ده
_ميري_
تمام
_هبه_
يبقي إحنا دلوقتي نسيب المكان..
بس نراقبو من بعيد لحد اللي خط،فوها ما يوصلوا..
هييجو مش هيلاقو حد..
هيقومو راجعين للبنت اللي خط،فوها..
ف الوقت دا بقي هنكون إحنا مراقبينهم..
ونعرف مكانها بكل سهوله
_الباشا يبص لميري_
إستلمي مهمه مراقبه المكان بعد ما نمشي..
وتخليكي على تواصل معايا..
ومتتصرفيش من دماغك..مفهوم..
_(ويبص لهبه)_ وإنتي تعالي ورايا
_وياخدهم الباشا ويطلعوا على المزرعه..
والمزرعه دي كانت المكان الرئيسي..
لجميع مقابلات المتعه الجنسيه..
_وهبه كانت مفاجأه ساره ليها لما شافت نور..
لكن هبه ما طلعتش أي صوت..
عشان نور ما تعرفهاش من صوتها..
وبدأت هبه تفكر ف خطط عشان تنتقم من نور..
_لكن ف نفس الوقت
الباشا وفهد عارفين اللي هبه بتفكر فيه..
وطول ما هما ف طريقهم للمزرعه..
هبه عنيها ما نزلتش من على نور
________________________________
__(في النادي _ المخزن السري)_
_سمير أخد عنوان المقر البديل للباشا من سمر..
وراح لوحده..وسمر دخلت عند نهله..
وقعدت جنبها على السرير ونهله بدأت تفوق..
وكانوا رابطين إيديها ورجليها ف السرير..
عشان ما تعملش ف نفسها حاجه..
ونهله أول ما فتحت عنيها..شافت سمر..
ولقيت نفسها مربوطه ف السرير
_نهله باندهاش_
سمر..إنتي عايزه إيه مني إنتي كمان..
إنتو بتعملوا فيا ليه كده..
حرام عليكم أنا عملتلكم إيه
_سمر تهدئها_
إهدي يا نهله..إحنا رابطينك لمصلحتك..
عشان ما تأذيش نفسك..واطمني هنجبلك حقك
_نهله بدموع_
حقي..هوا فين حقي وهييجي إزاي..
أنا خلاص بقيت مدمنه..واتفضحت وشرفي ضاع
_سمر بوجع_
والله يا نهله حقك هيرجع..
إنتي بس كل اللي مطلوب منك..
إنك تساعدي نفسك وتتعالجي
_نهله باستسلام_
أنا نفسي أمو،ت..نفسي أمو،ت..
لو عايزه تساعديني أقت،ليني عشان أرتاح
_سمر بوجع_
ولما نور تسألني عليكي هقولها إيه..
إنتي أمانه ف رقبتي يا نهله لحد ما نور ما ترجع
_نهله بدموع_
وهما اللي خط،فو نور..
هيسيبوها عايشه لحد دلوقتي..
_سمر_
إن شاءالله عايشه وسمير راح يجيبها..
ومش هيرجع إلا بيها..
ولازم نور ترجع تلاقيكي واقفه على رجليكي
_نهله_
سمر إنتي بتتكلمي بجد..
ولا بتطمنيني بأي كلام وخلاص
_سمر_
والله بتكلم بجد..
وليكي عندي خبر تاني هيفرحك أوي
_نهله_
مفيش حاجه هتفرحني قد رجوع نور..
واشوفها قدامي وأخدها ف حضني
_سمر_
لأ فيه..بس قبل ما أقولك عيزاكي توعديني بحاجه
_نهله_
حاجه إيه
_سمر_
توعديني إنك تتعالجي من الأدمان
_نهله باستسلام_
الأدمان ملوش علاج..خليني مدمنه أحسن..
عشان أفضل ناسيه اللي حصلي..
عايزه أفضل مغيبه عشان ما أفتكرش حاجه
_سمر بانفعال_
لأ..لازم تفتكري..لازم تفضلي فاكره اللي حصلك..
عشان حقك لازم إنتي اللي ترجعيه..
إنتي عارفه مين اللي ف الأوضه اللي جنبك دي
_نهله باستسلام_
مش عايزه أعرف
_سمر بغضب_
لأ لازم تعرفي..شايفه الحيطه دي..
اللي ورا الحيطه دي تبقي البنت اللي قت،لت علي..
ومش هدخلك عندها إلا وإنتي سليمه 100%..
ف لو عايزه تاخدي حق علي..ساعدينا إننا نعالجك
_بقلم…محمد طه عبد المجيد
_نهله بدأت ترد فيها الروح من تاني..
وبتحاول إنها تفك نفسها..
عشان تروح تنتقم من البنت اللي قت،لت علي
_نهله بتوسل_
فكيني..فكيني يا سمر..
_(وتعلي صوتها)_
بقولك فكيني محدش هيق،تلها غيري
_سمر_
لو عايزه بجد إنتي اللي تقت،ليها..إتعالجي الأول..
وأنا جهزتلك برنامج علاجي هتمشي عليه..
سواء برضاكي أو غصب عنك..
_(وتقرب منها)_
مفيش ضعيف بيعرف يرجع حقه..
وإنتي دلوقتي ضعيفه
_________________________
__(مزرعه الباشا)__
_الباشا وفهد ونور والدكتور وهبه وصلوا المزرعه..
والمزرعه دي كانت ف صحرا..
مكان تقريبا مش موجود على الخريطه..
وفيه نظام عند بوابه دخول المزرعه..
وهوا إن أي حد بيدخل سواء راجل أو بنت..
بيستلمو قناع يلبسوه ..
عشان محدش يتعرف على حد جوه..
ومن داخل المزرعه بيكون الكل عريان تماما..
باستثناء لبس القناع..
ومحدش بيبقي عارف مين مع مين..
والاختلاط بيكون حاجه ف قمه السفالة والوساخه
_المهم..الفيلا اللي موجوده ف المزرعه..
مساحتها كبيره جدا..
والباشا هوا واللي معاه طلعوا ف آخر دور ف الفيلا
_ونور وهبه دخلوا ف غرفه مع بعض
_هبه بابتسامه شر_
وحشتيني أوي أوي يا عمياء وسط الذئاب
_نور أول ما سمعت صوتها عرفتها بسرعه..
لكن ما حسستهاش إنها خايفه أو قلقانه منها
_نور بثبات_
حمدلله على السلامه يا هبه
_هبه بمكر_
الله يسلمك يا قلب هبه..
شوفتي الدنيا قصيره إزاي
_نور بابتسامه_
ما إنتي لسه قايله عميا..هشوف بقي إزاي
_هبه بضحكه_
صح..مع إني كان نفسي تكوني بتشوفي..
كنت هوريكي حاجه هتعجبك أوي
_نور تحاول تتمالك أعصابها_
بقولك إيه يا هبه..هوه إنتي لسه ما اتعلمتيش..
من الدروس اللي عطتهالك
_هبه بغل وكره_
إتعلمت.. ونفذتها عملي.. ونجحت..
_(وتطلع تلفونها)_
اللي ف إيدي دا تلفون..
عليه فيديو لواحده حبيبتك أوي..
وهيا متألقه على السرير..
ومش بس كده..
دا أنا طلعتهالك ملفوفه ف ملايه..
زي ما عملتي معايه..
إيه ده دا أنا بقيت بقول شعر كمان..
طلعتهالك ملفوفه ف ملايه..
زي ما عملتي معايه..تصدقي تنفع مطلع أغنيه..
_(وتضحك ضحكه عاهره مستفزه)_
____________________________
__(من أمام المقر البديل للباشا)__
_سمير وصل عند المقر..وكان حريص جدا..
أحسن المقر ين،فجر زي ما حصل ف المقر الرئيسي..
وبكل حرص بدأ يراقب المكان من بعيد..
لحد ما بدأ يطمن..
وف نفس الوقت عنده إحساس كبير..
إن مفيش حد ف المكان..
_دخل العماره وطلع آخر دورين وفتش فيهم..
وزي ما أتوقع مفيش أي حاجه ونزل ومشي..
وبدأت ميري ف التحرك وراه..
_لكن سمير وهوا ماشي..
بالصدفه أخد باله إن فيه عربيه ماشيه وراه..
بدأ يدخل ف أكتر من طريق عشان يتأكد..
وفعلا إتأكد إن فيه عربيه بتراقبه..
طلع على طريق سريع والطريق كان فاضي..
وقام لافف العربيه بسرعه..
وبقي وشه ف وش العربيه اللى وراه..
وبقي سمير وميري ف وش بعض وجها لوجه…………
•تابع الفصل التالي "رواية عمياء وسط الذئاب" اضغط على اسم الرواية