Ads by Google X

رواية عمياء وسط الذئاب (2)الفصل الثالث و الاربعون 43 - بقلم محمد طه

الصفحة الرئيسية

     

  رواية عمياء وسط الذئاب (2)الفصل الثالث و الاربعون 43 - بقلم محمد طه 

_وبقي سمير وميري ف وش بعض وجها لوجه..

وسمير أول ما شافها أفتكرها..

وعرف إنها هيا البنت اللي قابلتهم ف المطار..

وهيا اللي أخدت نور

_ميري بسرعه رجعت بعربيتها للخلف..

وبسرعه لفت وشها..

وبأقصي سرعة جريت من قدام سمير

_وسمير طلع وراها بأقصي سرعته..

وفضل يطاردها حوالي ساعه..

لحد ما ميري قدرت إنها تهرب من قدامه..

وسمير فضل يأنب نفسه عشان مقدرش يمسكها..

وفضل يلف ف نفس المربع اللي هربت منو فيه..

على أمل إنو يلاقيها لكن بلا جدوى..أختفت تماما

____________________________


__(في النادي المخزن السري)__

_سمير وصل المخزن السري..

وأتأكد إن مفيش حد وراه..

ودخل عند نهله عشان يطمن عليها

_نهله بتوسل_

سمير..وحياة غلاوه نور عندك فكني

_سمير يهدئها_

إهدي يا نهله..أنا عشان غلاوه نور عندي..

أعمل أي حاجه ف الدنيا..إلا إني أفكك..

لازم السم اللي ف دمك دا يخرج الأول..

لازم نور ترجع تلاقيكي زي ما سابتك وأحسن كمان

_سمر_

إيه ما لاقيتش حد زي ما اتوقعنا

_سمير_

لاقيت وما لاقيتش


_سمر بعدم فهم_

يعني إيه لاقيت وما لاقيتش

_سمير_

كانو عارفين إن إحنا هنروح..

بعد ما فتشت المكان وما لاقيتش حاجه..

وأنا راجع كانت أختها بتراقبني

_سمر بلهفه_

ومسكتها

_سمير بندم_

للأسف..قدرت تهرب مني..

_(ويبص لنهله)_

نهله أوعديني إنك تسمعي كلام سمر..

وتنفذي كل اللي هتقولك عليه

_نهله_

ما تشغلوش بالكم بيا..المهم تقدرو ترجعو نور..


أنا خلاص إنكسرت

_سمير بغضب وتوعد_

واللي كسرتك أنا مش هسيبها..

الدكتوره اللي عامله نفسها بريئه وخدعتنا كلنا

_نهله باستغراب_

الدكتوره..وهيا الدكتوره مالها..

هبه هيا اللي عملت فيا كل ده..

كانت بتنتقم من نور فيا

_سمير بغضب_

وهبه مين اللي رجعها تشتغل ف المستشفي من تاني

الدكتوره هيا راس الحيه..

وأنا اللي هخلص عليها بإيدي

__________________________

__(مزرعه الباشا)__

_(نور وهبه تكمله حديثهم)_


_نور بهدوء_

إنتي كدابه يا هبه..عارفه ليه..عشان إنتي غبيه

_هبه بغضب_

كنت غبيه..

وعالفكره أنا ما أكتفيتش باغتصابها..

وخروجها من المستشفي بقضيه آداب..

دا أنا كمان مصوراها فيديو..

وهيا بتبوس رجلي زي الكلبه..

عشان أديها جرعه هروين..

أي خدمه خلتهالك مدمنه كمان

_نور ما تقدرش تمسك نفسها..

والحظ ساعدها إن هبه كانت قريبه منها..

وبسرعه وف إتجاه الصوت مسكتها من رقبتها..

وبالأيد التانيه طلعت المسد،س..

اللي عطهولها الدكتور وحطتو ف بطنها


_نور بغضب_

لو اتحركتي حركه واحده هفجر بطنك..

إنتي بتتكلمي عن مين..مين اللي عملتي فيها كل ده

_هبه باستفزاز_

مش هقولك..

وأنا مش خايفه من المسد،س اللي ف إيدك ده..

_(وتستفزها أكتر)_

عالفكره أنا مش ناويه أمو،ت دلوقتي..

عشان لسه دورك جاي

_نور ما تقدرش تتحكم ف أعصابها..

ولسه هتضرب تفتكر إن المسد،س مفيهوش طلقات

تقوم ضرباها بالمسد،س على دماغها..

ومن قوه الخبطه هبه يغمي عليها..

ف نفس الوقت الدكتور كان عارف..

إن فيه عداوه بين نور وهبه..


وكان واقف على الباب..

بيسمع الحوار اللي داير جوه الغرفه..

عشان لو هبه حاولت تأذي نور..

يدخل بسرعه وينقذها..

وأول ما سمع خبطه المسد،س..

دخل بسرعه لقي هبه واقعه على الأرض..

ومغمي عليها..

_ونور أول ما سمعت صوت الباب اتفتح..

وجهت المسد،س ناحيه الباب

_بقلم…محمد طه عبد المجيد

_نور_

مين اللي دخل

_الدكتور_

أنا الدكتور يا نور..أمان

_نور تنزل المسد،س_


أدخل واقفل الباب وراك

_الدكتور_

إيه اللي حصل

_نور_

قعدها على كرسي وشوف حاجه واربطها كويس..

وكان معاها تلفون شوفه فين وهاته

_شالها الدكتور وقعدها على كرسي وربطها..

وأخد التلفون من ع الأرض

_الدكتور_

خدي يا نور التلفون

_نور بنرفزه_

هعمل بيه إيه التلفون..

أفتحو هتلاقي فيه فيديوهين..

فيديو جنسي ما تفتحهوش..

أفتح الفيديو التاني..


وأوصفلي شكل البنت اللي مع الكلبه دي

_وبدأ الدكتور يوصفلها نهله وهيا بتبوس رجلين هبه

_نور بوجع ودموع_

نهله..يا حبيبتي يا نهله..أنا السبب أنا السبب..

_(وتصرخ بصوت كله وجع)_ نهله

_الدكتور يهدئها_

إهدي يا نور..هيا مين نهله دي

_نور بدموع_

بنت خالي وصحبتي وأختي..

أسمع يا دكتور جهزلي حقنه بسرعه..

وخلي الجرعه مضاعفه عشر أضعاف

_الدكتور يهدئها_

طيب إهدي يا نور وأنا هعملك كل اللي إنتي عيزاه

_نور بدموع_

وأحذف الفيديوهات دي..


وبعدين كسر التلفون دا خالص..

وأتصرفلي ف طلقات للمسد،س ده

__(خارج غرفه نور في ساحه الفيلا)_

_(الباشا وفهد واقفين يتفرجوا على زباينهم)_

_الباشا_

إيه يا فهد هوا مفيش غرف فاضيه ولا إيه

_فهد_

الغرف كلها فاضيه يا باشا..بس هما مستمتعين كده

_الباشا_

ودي أهم حاجه ف شغلنا يا فهد..الاستمتاع..

بقولك إيه..تنزل هبه ف وسطيهم..

عشان تشوف لو حد محتاج حاجه..

إلا صحيح هيا هبه فين

_فهد_

هبه مع نور يا باشا


_الباشا بانفعال_

مع نور إزاي..أنته مش عارف العداوه اللي بينهم

_فهد يهدئه_

متقلقش يا باشا..الدكتور واخد باله من نور كويس

_(وياجي إتصال للباشا من ميري)_

_الباشا_

أيوه يا ميري وصلتي لحاجه

_ميري_

سمير كشفني وأنا براقبه..

وهربت منو بالعافيه

_الباشا بغضب_

برافو يا ميري..ضيعتي آخر خيط يوصلنا لأختك..

_(وبعد تفكير)_

إسمعي..المستشفي والنادي اللي بتشتغل فيه سمر..

تحطيهم تحت عنيكي ال24ساعه..


_(ويقفل ف وشها السكه)_

_الباشا لفهد_

رجوع سهيله أنته المسؤول عنو قدامي..أتفضل

___________________________

__(في النادي المخزن السري)__

_سمير وسمر دخلوا عند سهيله..

وسمير أخد كرسي على جنب وقعد وولع سيجاره..

وسمر قلعت الجاكيت وكانت لابسه تحته بلوزه سمرا

وراحت تفك سهيله

_سمر_

أنا مش هضربك وإنتي مربوطه..

عشان تعرفي تدافعي عن نفسك..دا لو عرفتي..

_(وبعد ما فكتها تشاورلها يلا تعالي)_

_وبدأت سمر تضرب ف سهيله

وسهيله مش عارفه تعمل معاها حاجه..


وسمر حرفيا بتضرب فيها ضرب تكسير عظام..

وسمير قاعد بيتفرج وبيشرب سيجاره ورا التانيه..

وسهيله ملامحها ما بقيتش باينه من الد،م..

وفقدت قوتها واترمت على الأرض..

وسمر بدأت تقلعها هدومها الخارجيه..

_سهيله بأنفاس محبوسه_

أختي مش هترحمكم..إنتي هتعملي إيه

_سمر بابتسامه_

إنتي مش كنتي عيزاه ينام معاكي………….

 

  •تابع الفصل التالي "رواية عمياء وسط الذئاب" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent