Ads by Google X

رواية ملاك في عالم الشياطين الفصل السابع والاربعون 47 - بقلم وردة

الصفحة الرئيسية

 رواية ملاك في عالم الشياطين الفصل السابع والاربعون 47 - بقلم وردة

🖤   الحلقة     ٤٧   🖤

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

فهد بيقف وره الباب وبيحط جبينو على الباب وبيغمض عيونو وسامع صرخات مليكه وبيمشى من الجناح بتعب وصرخات مليكه بتالمو وبيروح لمجموعة خدم فى الممر

 
فهد / مش عاوز اى حد يقرب من الجناح الرئيسى مفهووم 
وممنوع السيدة مليكه تخرج من الجناح ابدا يلاا اتحركو من هناا 

الخدم / امرك سيدى 

والخدم بيخرجو من الممر بسرعة و فهد بيقف فى الممر 
وبيبص على اوضة مليكه بحزن 

**********************************     

فى الجنينة 

نسمة بتاخد كريم 

لارا / مش معقول الوقت دة كلو مليكه نايمة 

نسمة / هاخد كريم وهروح اشفهاا 

نسمة بتروح على الجناح بتاع مليكه 

فهد / نسمة 

نسمة بتقف وبتبص لفهد بتوتر من نظرات الغضب الى فى عيونو

نسمة/ هاخد كريم لمليكه 

فهد بياخد منها كريم

فهد / ممنوع حد يدخل الجناح الرئيسى 

نسمة / ازاى يعنى وو اا مليكه

فهد / دة شئ ميخصكيش انتي 

فهد بياخد كريم وبيطلع على السلم قدمها و نسمة بتبصلو بخووف وبتروح على اولفت بسرعة وهى وقفة مع مجموعة من الخدم

نسمة / اولفت فى اية بيحصل مليكه مليكه فين 

اولفت / سيدة نسمة السيد فهد مانع خروج السيدة مليكه من الجناح ومانع اى حد يدخل هناك او يخرج 

نسمة بتحس بخوف وبتروح على التلفون وبتتصل بريان بسرعة 

**********************************     

فهد بيدخل على الجناح ومعاة كريم وبيشوف مليكه وقعة على الارض ومغمي عليها و فهد بيحط كريم على السرير بسرعة وبيجرى على مليكه وبيحاول يفوقهاا و بمليكه تفتح عيونهاا وبتبعد ايدو عنها بتعب

مليكه / ابعد عنى متلمسنيش ابعد عنى 

مليكه منهارة من العياط وبيشلها فى حضنو غصب عنهاا وبيخدها على الحمام بسرعة وبيحطها فى البانيو بمياة دافية و مليكه منهارة من العياط وبتبعد عيونها عنو ومش قادرة حتى تبص فى عيونو 

فهد / مليكه اسف انا مش عارف عملت كدة ازاى انا 

مليكه / ارجووك سبنى لوحدى ارجووك 

فهد بيسبهاا وبيخرج و مليكه بتاخد دوش وبتخرج وبيكون فهد مستنيها  ومليكه بتتجاهل وجودو وبتروح على كريم وبتخدو فى حضنها و فهد لسة هيقرب منها 

مليكه / متقربش منى اية لسة فى حاجة معملتهاش فيا 

فهد / مليكه انتى مراتى والى حصل دة كان غصب عنى 

مليكه / غصب عنك انى مقدرش اعيش فى امان غصب عنك  كان ابنى هيضيع منى غصب عنك وحتى خينتك ليا غصب عنك وكمان اغتصابك لياا غصب عنك 

فهد لسة هيتكلم 

مليكه / انت مش قادر تفهم ان خلاص الى بينا انتهي

فهد / انا مقدر الى انتى فية و

مليكه / انا هستني اليوم الى اقدر اتخلص منك فية واروح من هنا

فهد / مستحيل يحصل

مليكه مبتردش علية و فهد بيخرج من الاوضة وبيقفل الباب بالمفتاح تانى و مليكه بتضم كريم اوى لحضنها وبتعيط اوى

**********************************     

فى الصباح

 فهد بيدخل الاوضة وبيشوف ان مليكه رفضة تاكل 

فهد / انتى عرفة انك لازم تاكلى علشان الوالد 

مليكه / ملكش دعوة بابنى وياريت تخرج من هناا بقرف لما بشوفك

فهد بيحاول يهدى اعصابو لانو ملاحظ حالة الاجهاد الى هى فيها

فهد / لازم تاكلى حاجة انتى من يومين ماكلتيش حاجة 

مليكه / اخرج برة 

فهد / متحوليش تستفزينى يا مليكه ولا تختبرى صبرى لان انتى عرفة انا ممكن اعمل اية 

مليكه بتحاول ان دموعها متنزلش وبتروح علية بغضب 

مليكه / لا انا فعلا عرفة انت ممكن تعمل اية 

مليكه بتكشف عن صدرها

مليكه بصرخة / شووف شووف اناا عرفة وحاسة انت ممكن تعمل اية 

مليكه صدرها فى علامات زرقة وحمرة كتير من شدة هجومو عليها وعنفو معاهاا و فهد بيلمس خدهاا و مليكه بتضرب ايدو بعيد عنهاا بقوة و مليكه مش شدة ضربتها لفهد بتحس بدوخة لكن بتحاول تكون قوية قدمه و فهد بيلاحظ رعشة جسمهاا وبيقرب منها و مليكه بتبعد عنو بسرعة. 

مليكه / ابعد عنى متلمسنيش 

مليكه بتمشى وبتروح على السرير 

فهد / انتى تعبانة 

مليكه / صعبت عليك 

فهد / مليكه

مليكه / لا انا مصعبتش عليك وقلبك دة مبيحسش اصلا انت عارف  قلبك مبيحس لية علشان انت معندكش قلب علشان انت شيطاان بابا كان عندو حق انو يحظرنى منك لكن انا الى كنت غبية كان عندى امل انك تتغير كنت حاسة انك ممكن تتغير علشانى
 
فهد بيروح عليهاا و مليكه بتغمض عيونها من شدة التعب 

فهد / لو خلصتى كلامك يلا لازم تاكلى حاجة 

مليكه / انت مبتفهمش قولتلك مش عوزة مش عوزة ابعد عنى
 
فهد بياخد  اللبن وبيقرب منهاا و مليكه لسة هتتحرك فهد بيمسكها بقوة وبيكتف اديها الاتنين بايد وحدة و مليكه بتصرخ وكريم بيتفزع من النوم وبيعيط و فهد بيشربها 
 اللبن كلها غصب عنهاا

مليكه بتحاول تاخد نفسهاا واللبن بينزل على هدومها وبتصرخ بقوة وبعد ما بتخلص فهد بيبعد عنهاا و مليكه بتنهار من العياط و فهد بياخد منديل وبيمسحلها رقبتهاا وصدرهاا و مليكه بتصرخ وبتبعد عنو ومنهارة من العياط
 
فهد / انا لحد دلوقتى مش عاوز اتعامل معاكى بطريقة تانية
 
مليكه / بكرهك يا فهد وعمرى ما هسمحك ابدا بكره اليوم الى قلبى ده دق علشانك 

فهد بيقرب من كريم و مليكه بتجرى على كريم وبتخدو 
فى حضنها بسرعة وكريم بيعيط اوى و فهد بيبص لكريم 
و مليكه بتخبى باديهاا كريم بخوف 

باب الاوضة بيخبط و فهد بيتعصب اكتر وبيروح على الباب بسرعة 

فهد / انا مش قولت مفيش حد يقرب من الجناح هنااا

اولفت بخوف / اسفة سيدى لكن فى حرس تحت عوزين يقبلو حضرتك فى امر مهم 

فهد بيبص لمليكه وبيخرج من الاوضة وبينزل من الجناح بتاعو 

**********************************     

وبيكون فى اتنين من الحراس موجودين جوة القصر وقفين قدمه وعيونهم على الارض و فهد بيقف قدمهم بغضب 

الحرس / سيدى المخازن الرئيسية تم تفجيرهاا 

فهد / نعم 

بيدخل كنان القصر بسرعة وباين علية. الخوف 

كنان / سيدى المخازن الرئيسية تم تفجيرهاا لازم نتحرك حالاا 

فهد بيمسك الحراس من هدومهم بغضب 

فهد / ازاى يعنى ازاى دة يحصل وانتو كنتو فين 

الحرس / سيدى اا 
 
فهد بيخرج من القصر و وره كنان و بيخرجو من القصر بسرعة  

**********************************     

 ريان واقف على السلم وكان شايف كل حاجة وبيرجع على الاوضة  وبيشوف نسمة بتعيط
 
ريان / نسمة يلاا جة الوقت

نسمة بتمسح دموعهاا وبتبصلو اوى 

نسمة / يعنى اية اا

ريان بصرخة / هنمشى من هناا اتحركى 

نسمة بتقف لسة هتروح تاخد هدومها ريان بيمسك اديها

ريان / نسمة هنمشى من هناا يبقي مش هناخد اى حااجة 

ريان بيسحب ايد نسمة بقوة وبيخرجو من الاوضة

نسمة / ريان مليكه 

ريان / مش حضرتك قولتى مش هتروحى من هنا غير باختك يلاا بقي بسرعة هناخد اختك معانا وامرى للة 

نسمة بتحضن ريان اوى 

ريان/ احضنى احضنى يمكن تكون اخر يوم فى عمرى بعد الى هعملو

ريان بيبعد نسمة عنو وبيسحبها وره بسرعة وبيروحو على الجناح الرئيسى وبيدخلو على مليكه الاوضة 

نسمة / مليكه 

مليكه بعياط /نسمة 

نسمة / يلاا هنروح من هناا 

مليكه بتبصلهم اوى 

ريان / مفيش وقت 

مليكه بتحضن كريم اوى و نسمة بتجرى بتاخد بلطو مليكه وبتحطو على كتفهاا وبتخدهاا وبيخرجو 

ريان / متتكلموش مع اى حد 

ريان بيخدهم وبينزلو بسرعة واولفت بتبصلهم اوى 

اولفت / سيدتى اا 

ريان / اولفت انتى مشفتيش حاجة ومتعرفيش حاجة 

اولفت بترجع على المطبخ ومبتتكلمش وبتمنع الخدم يخرجو 
 و ريان بيبص للحراس الى فى الجنينة 

مليكه / احنا هنخرج ازاى 

ريان بيطلع جهاز من جيب الجاكيد بتاعو 

نسمة / ريان هتعمل اية 

ريان / هفجر اوضة الحرس وهم اول ما هيسمعو الانفجار الكل هيروح بسرعة على هناك وقتها هنقدر نخرج من هناا وبعد كدة سهل اوى 

مليكه / بس ممكن حد يتازى بسببنا

ريان / مفيش غير كدة 

مليكه / لا فى 

ريان بيبص لمليكه و مليكه بتروح على المطبخ و وره ريان  
و نسمة 

ريان / هتعملى اية 

مليكه / الكل يخرج الجنينة يلاا 

والخدم بينفذو الامر بسرعة وبيخرجو الجنينة و نسمة بتاخد كريم من مليكه و مليكه بتقرب من تربيظة المطبخ وبتفتح الممر السرى و ريان واقف مزهول من الى شيفو 

مليكه بتنزل وبتاخد كريم من نسمة و نسمة و ريان بينزلو معاها داخل صندوق خشبى وبيقفلو باب الممر من تانى 
والصندوق الخشبى بيتحرك بيهم وبيخرجو من قلب جبل ضخم و ريان بيبص للجبل وللممر بزهوول 

نسمة / مش مصدقة ان فى حاجة زى كدة ابدا

مليكه / فى عربية بتكون هناك وفيها المفتايح 

ريان /عرفتى دة كلو ازاى 

مليكه بتبص للممر بحزن وبتفتكر لما فهد اخدهاا وهربو مع بعض 

ريان / يلاا مفيش وقت 

وبيركبو العربية بسرعة وبيتحركو 

ريان / لازم نتخلص من العربية دى فى اقرب وقت ممكن 

ريان بيتحرك بسرعة جدا و مليكه بتشوف قصر الفهد من على الجبل ودموعها بتنزل و وبتحضن كريم اوى وكريم بيضحك اوى 

**********************************     

قدم  المخزن الرئيسى 

كل حاجة مدمرة والمخزن كلو بقت تراب على الارض وبتوصل فيفيان قدم المخازن

فيفيان / لاا الاسلحة ازااى دة يحصل 

فهد واقف مبيتكلمش و كنان بيبص فى الساعة و وفجاة فهد بيبص لكنان و كنان بيقرب من فهد 

كنان / امرك سيدى 

فهد / الى عمل كدة يتجاب هناا ويتدفن تحت التراب دة 

كنان /امرك سيدى 

فهد بيروح على العربية والحرس وره و كنان بيبص للعربية 
وهى ماشية و فيفيان وبتروح على العربية بتعتها  و وره الحرس وبتتحرك

**********************************     

فى مكان تانى 

مليكه بتطلع الطيارة و وره ريان و نسمة وبيقاعدو فى الطيارة  و مليكه بتغمض عيونها بتعب

نسمة / مليكه انتى كويسة 

مليكه بتهز رسها بلاا و نسمة بتطبطب على ايد مليكه بحنية 
وكريم نايم على دراع ريان 

نسمة / ريان هنروح فين 

ريان / مش عارف 

نسمة و مليكه بيبصو لريان بفزع 

ريان / اية بتبصولى لية كدة انا بهزر على فكرة 

مليكه / انا خايفة 

ريان / خايفة اية بس انتى لازم تموتى من الخوف دة لو فهد 
مسكنا هيفجرنا كلناا

نسمة / ريان انت بطمنا ولا بتخوفناا

ريان / يعنى اكدب عليكو 

نسمة / ممكن بقي تقولنا هنروح فين بالظبط 

ريان / الى اقدر اقولو اننا هنفضل نتنقل من مكان لمكان يعنى لفترة بس لحد ما الاجواء تهدى ونقدر نختفى نهائى 

ريان بيدى كريم لنسمة وبيروح للطيار وبيتكلم معاة و نسمة بتبص لمليكه الى مغمضة عيونها بتعب 

نسمة / عمل فيكى اية 

مليكه بتفتح عيونهاا وبتبص لنسمة بحزن ودموعها بتنزل 
 و نسمة بتضمها اوى لحضنهاا 

**********************************     

بعد تلات شهور 

فى مصر فهد قاعد قدم  اعمام مليكه 

ابراهيم / يا بية ارحمناا احنا لو نعرف مكنهم كنا قلنالك 

فهد / الافضل ليكو انكو تتكلمو 

ابراهيم بخوف / يابية انا لو شفتهاا هقتلها على الى عملتو دة احنا معندناش حرمة تهرب من بيت جوزهاا والى تعمل كدة يبقي  وحدة خاينة وعقبها الموت 

وفجاة فهد بيهجم على ابراهيم عم مليكه وبيمسكو من رقبتو بقوة وبيرفعو لفوق 

فهد / لو لسانك دة جاب سيرتهاا تانى هقتلك انت فااااهم

وابراهيم مش قادر يتنفس و فهد بيسيب ايدو وابراهيم بيقع 
على الارض وبيحاول ياخد نفس و فهد بيخرج من بيت اعمام مليكه و كنان والحرس حولية و فهد بيفتح زراير القميص وبيحاول ياخد نفسو ومش قادر 

كنان / ا فهد انت بخير 

فهد فجاة بيطلع سلاحو وبيحطو فى دماغ كنان و كنان مبيحركش ولا بيبان على ملامحو اى حاجة 

فهد /لو عرفت انك ليك يد فى هربهم دة اناا هندمك عمرك كلو 

كنان بيبص لفهد وبيبتسم وبيبعد السلاح 

كنان / لازم نتحرك الملك مستنين
 
الحرس بيقرب من كنان و فهد 

الحرس / الطيارة جاهزة سيدى 

كنان بيشاور للحرس يتحركو و كنان بيقرب من فهد بيفتحلو الباب و فهد بيقاعد وباين علية التعب و كنان بيقاعد جمبو 

فهد / انا بموت يا كنان بموت من غيرهاا

كنان / مفيش اى حد بيموت من الحب 

فهد بيبص لكنان اوى بغضب 

**********************************     

فى جزر المالديف 

ريان بينزل من عربية وبتنزل نسمة و ريان بيساعد مليكه تنزل و مليكه باين عليها التعب والارهاق ومش قدرة تمشى 
 و نسمة فى حضنها كريم 

نسمة / مليكه انتى كويسة 

مليكه بتهز رسها بنعم ولسة هتتحرك بمساعدة ريان وبتحس بدوخة  ريان بيشلها بسرعة و وبيخدهم على بيت خشبى على الشاطئ وبيدخلو البيت وبيكون بيت هادى جدا و ريان بيقرب من كنبة وبينيم مليكه عليهاا وكريم بيعيط وبيشاور على مليكه و مليكه بتشاور لنسمة انها تقرب كريم منها 

ريان / دى اخر محطة ليناا نسمة اناا هخرج اجيب شوية خاجات وهجيب الدكتور معايا 

مليكه / لا مش عوزة دكتور 

نسمة / مليكه ازاى يعنى مش عوزة دكتور شايفة حالتك عملة ازاى وكمان وزنك نزل النص مش فاهمة انتى رفضة لية نروح للدكتور

مليكه / علشان عرفة انا فيا اية بالظبط 

ريان بيبص لمليكه وبيهز راسو انو مش فاهم

نسمة / مليكه فهمينى طب انا قلقانة عليكى اوى 

مليكه / اا انا حامل 

ريان / حامل ما شاء الله بدل تلات مصايب على دماغى هيكونو اربعة 

نسمة بابتسامة / خمسة يا حبيبى انت نسيت ابنك ولا اية 

ريان بيقرب من نسمة وبيلمس بطنهاا البارز قدمها بايدو بسعادة 

ريان / هتكون بنت وشبهك انتى 

نسمة / لا والد وشبهك انت 

ريان / لا بنت 

نسمة / لا والد 

ريان و نسمة بيضحكو اوى و ريان بيحضنها اوى و مليكه بتلمس بطنها باديها بحنية و كريم بينام على بطن مليكه وبيضحك اوى و مليكه بتضحك وبتملس على شعرو بحنية

**********************************     

بعد شهر 

فهد بيدخل القصر وباين علية العصبية وبيدخل وره كنان ولارا بتروح على كنان بسرعة
 
لارا. / اية الاخبار فى اى خبر عنهاا 

كنان / لا كان الارض اتشقت وبلعتهم 

لارا /ازاى دة حصل وكمان فهد مش عارف يوصلهم 

كنان / ودة الى مجننو 

وبيسمعو صرخة فهد من الجناح بتاعو وصوت كسر وخبط 
 و لارا بتحس بخوف 

كنان/ يلاا روحى على اوضتك يلاا اتحركى 

ولارا بتتحرك وبتحط اديهاا على بطنها البارز قدمها وبتطلع على السلم

**********************************     

 
فى اوضة فهد 

فهد بيقاعد على طرف السرير وبيحاول ياخد نفسو من شدة الغضب مش قادر ياخد نفسو كويس و بيحط ايدو على قلبو 

فهد / انتى فين ياقلبى ارجعيلى 

**********************************     

فى المالديف

 
مليكه بتكون نايمة على الشاطئ وبتتفزع من النوم وبتحط اديها على قلبهاا بالم و نسمة بتروح على مليكه 

نسمة / مليكه انا جهزت العشاء 

مليكه مبتردش عليهاا 

نسمة / مليكه فى اية انتى كويسة 

مليكه / هاا 

نسمة / مليكه انتى لسة بتفكرى فية 

مليكه /نسمة ارجووكى روحى وانا جاية وراكى 

نسمة بتهز رسهاا وبتمشى بترجع للبيت وبيكون ريان قاعد 
على الارض بيلعب مع كريم بالالعاب بتعتو 

ريان / حببتى فين مليكه 

نسمة / لسة على البحر 

جان / سبيها برحتهاا مضغطيش عليهاا 

نسمة / انا بضغط عليهاا اناا 

ريان / نسمة مليكه مش هتنسى فهد بسهولة كدة 

نسمة / انا خايفة عليها اوى يا ريان والله 

ريان بيروح على نسمة وبيضمهاا لحضنو 

ريان / حببتى انا عارف انك خايفة عليهاا خلاص اهدى 

وبتدخل مليكه البيت
 
مليكه/ الحاجات دى مش قدم الوالد روحو اوضتكم
 
ريان / يلا بينا يا نسمة نروح اوضتنا

نسمة / اوف ريان
 
وبيضحكو اوى 

نسمة / هجهز السفرة 

نسمة بتروح على المطبخ و ريان بيقرب من مليكه

ريان / انتى كويسة 

رنا بتهز رسها بنعم 

ريان / نسمة خايفة عليكى مش اكتر 

مليكه / عرفة علشان كدة مش بزعل منها 

ريان بيبتسم اوى لمليكه وبيطبطب على كتف مليكه بحنية 
وفجاة كريم بيسحف وبيضرب ريان باللعبة بتعتو فى رجلو 

ريان / ااة َ

وكريم بيبص لريان بغضب وبيروح على مليكه و مليكه بتضحك وبتشيل كريم فى حضنهاا

ريان / مليكه الدكتور قال بلاش تشيلي حاجة 

مليكه / متقلقش علياا انا كويسة 

وكريم بيلف دراعو حولين رقبة مليكه 

ريان / الوالد بيغير عليكى منى شفتى هيطلع شيط

ريان بيوقف الكلمة ومبيكملهاش وبيبص لمليكه بحزن

نسمة / ريان يلا الاكل جاهز 

ريان لسة هيلمس ايد مليكه علشان يروحو على السفرة 
وكريم بيصرخ وبيضرب ايد ريان بقوة 

ريان / شوفة حل للوالد دة احسنلو دة لسة كناا زى الفل من دقيقتان وبنلعب مع بعض

مليكه / حبيب امو بيغير عليهاا 

مليكه بتضحك وبتبوس فى كريم اوى وبيروحو على السفرة 
وبيقاعدو  مع بعض 

نسمة / ريان انا عوزة اروح اجيب شوية حاجات ليا 

ريان / شوفى عوزة اية وانا اجبلك كل حاجة 

نسمة / اووف انا مليت اوى بقالنا هنا شهرين دة غير تلات شهور من بلد للتانية امتى بقي هنعيش طبيعى 

ريان / لماا الفهد يبطل يدور عليناا

مليكه بترفع عيونهاا لريان 

ريان / لحد دلوقتى مش عاوز يياس ابدا بيدور عليكى فى كل مكان وكل بلد بيلف العالم كلو وبقي اشرس من الاول بكتير 

مليكه / ريان مش عوزة اعرف اى حاجة عنو ولا حتى اسمو يجى قدم ابنى 

مليكه بتاخد كريم وبتروح على الاوضة بتعتهاا

نسمة / هو ممكن يعرف مكانا يعنى 

ريان / ممكن طبعا بس قبل ما يوصل هيكون عندنا علم متقلقيش انا مراقب كل خطوة بيخطيهاا 

نسمة / وامتى بقي هيسبناا نعيش 

ريان / انا هبدا شغل على خفيف كدة 

نسمة / شغل 

ريان / اة شغل يعنى عوزانى اقاعد جمبكو يعنى ليل نهار 

نسمة/ وهتشتغل اية 

ريان / هبيع مياة البحر دة مشروع جديد ومكسبو اكيد 

نسمة / ريان انا حامل ومش لازم اتعصب فاتكلم كويس معاياا

ريان /اتعرفت على اتنين شباب هناا كانو مجهزين مكان عوزين يفتحو علية فندق الارض الى وره البيت هناك قريبة من الجبال 

نسمة / اا اة وانت هتعمل اية معاهم

ريان بيمسح على دماغو بملل 

ريان / يعنى هعمل اية هدخل شريك معاهم هم نقصهم فلوس علشان المشروع يكمل ناوى ازودهم بالفلوس ونكمل المشروع  وعلى فكرة فى واحد فيهم عربى ومن مصر كمان بس اتوالد هنا وعاش هنا عمرو كلو 

نسمة / الله حاسة هيكون مشروع كويس 

ريان / اكيد 

**********************************     

فى قصر الفهد 

فهد فى اوضة المكتب وفيفيان بتدخل الاوضة  وبتقرب منو وبتقاعد قدمه على الارض و فهد بيبصلهاا اوى 

فيفيان / لو تعرف مقدار الحب الى ليك فى قلبى يا فهد 

فهد بيغمض عيونو بتعب 

فهد / فيفيان روحى من هناا 

فيفيان / لو. بتحبك مكنتش هربت منك 

فهد بيفتح عيونو وبيبص لفيفيان بغضب 

فهد / اخرجى برررة 

فيفيان بتتفزع من صرختو عليهاا اول مرة يتعصب عليها بالطريقة  دى وخصوصا انها بنت الملك 

فيفيان / هيجى الوقت الى تندم فية على الى بتعملو معايا
والوقت دة قريب اوى لماا تتاكد انها عايشة حياتهاا ولا انت فى بالها اصلا وانت الى موقف حياتك وشغلك علشنهاا علشان وحدة اقل من مستوى الخادمة بتعتى 

فهد فجاة بضرب فيفيان بالقلم بقوة وفيفيان بتبصلو بغضب 

فيفيان / هتندم يا فهد 

وفيفيان بتخرج من  المكتب بغضب و فهد بيرمى جسمو على الكرسى بتعب 

فهد بهمس / مليكه

وردة 🌸

  •تابع الفصل التالي "رواية ملاك في عالم الشياطين" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent