Ads by Google X

رواية انقذتني الفصل الرابع 4 - بقلم يارا احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية انقذتني الفصل الرابع 4 - بقلم يارا احمد 

Part4
انتي ايه الهببتيه دا ي نغم عمو جاسر هيموت..انا عارفه هتستغربو ازي لسه بصدق كذبته الواضحه دي بس عمره عمو جاسر مكذبش عليا انا عارفه انو حياتي كانت في خطر بجد وهو يمكن يكون هيموت فعلا بطريقه غير مباشره هو انقذني زي ما عشق انقذتني انا مش عايزه عمو يموت..دماغها بوجعها من التفكير وبتعيط..كلهم كانو مصدومين من مسكتها لايد فهد في اللحظه دي بس صدمتهم بتحول لخوف لما يشوفوها بتعيط وبنسو الموضوع من اساسه
فهد بشد ايد نغم بخوف:نغم م..
عشق بتشد نغم لحضنها بخوف:مالك ي نغم في ايه؟؟حاجه بتوجعك؟؟
نغم بعياط:ع..عشق انتي هتسيبني انا مش بقدر اعيش من غيرك وانا مش عايزه عمو يموت انا لو حصل حاجه لعمو بسببي مش بقدر اعيش ثانيه وهنتحر واللحقه
اخخخ وهببت الدنيا اكتر ما هو اعملكم ايه انا كل ما اترمي في حضنها بقول البزعلني من غير ما احس..انتو اكيد اعصابكم تعبانه وعايزين تعرفو ردود فعلهم يبقا اقلكم انا..عشق اصلا عارفه اني واحده مجنونه واتعودت اني مرات بفصل من الموقف القدامي واتكلم عن موضوع تاني تماما فالوضع دا عادي بنسبالها يعني..اما فهد اصلا بحس روحه بتنسحب منه كل ما دموعي بتنزل بالموضوع مش فارق معاه المهم  اني ابط عياط وخلاص..انما الخطر هي يمنى هي الوحيده العاقله هنا بس هي مش هتكلم قدامه وهتسالني الصبح وهتشوفو
عشق:اهدئي انا مش هسيبك ي نغم..ومحدش هيموت محدش هيموت طيب اهدئي وبطلي عياط..نغم بتمسكها وتعيط
فهد بزعل:نغم اهدئي..عشق اعملي حاجه سيبها توقف عياط
عشق بضيق:ما انا حاولت اهو
فهد بضيق:بس هي لسه بتعيط
لوليييي ي جماعه شفتو بموتو فيني ازي دول بتخانقو عليا ياااه بحبوني اوي
#بقلمي_يارا_احمد
يمنى:سيبوها عليا..نغومه حبيبتي هتبطل عياط وانا هجبلها شويه من كيكه الشكولاته
الله يفتح عليك ي يمنى ي بنتي اكثر حد بفهمني في العالم
نغم بتمسح دموعها وتقول ببراءة:بجد؟؟كلهم بهدؤ وببصو عليها بحب
فهد بحب:لو عايزه الكيكه كلها تخديها المهم انك بطلتي عياط انتي مش عارفه دموعك دي بتعمل فيني ايه ي نغم
اااااا من ردوه ي جماااعه انقذوني منهم
نغم بحرج:ف..فهد ممكن تسيب ايدي
يمنى وهي بتضحك:وهو مين مسك ايد التاني اول
نغم بحرج:ا..انا كنت عايزه امسك ايد عشق وحسيت بحركه وكنت فاكرها هي بس طلعت فهد
مش تفسير منطقي ي جمااااعه!!صدقوني وارحموني بقا
عشق:عادي..بس ي نغم انتي ليه كنتي بتعيطي ومين عمو دا؟؟
طبعا يمنى منتظره الاجابه ولو اتحايلت على عشق زي العاده هتفهم اني بكدب دا بجد موقف صعب
نغم بصدق:عمو هو الجابني هنا..بتبعد عن حضن عشق
عشق:ازي يعني جابك هنا؟؟انتي مش جيتي لوحدك يعني؟؟وبعدين ازي مش رجع يخدك ولا سال عنك ولا جا يشوفك اصلا وانتي بتعيطي علشان خايفه عليه..هو ازي عنده قلب يسيب طفله بعمر 7 سنين في الشارع انتي اكيد اتجننتي واحد زي دا يستاهل يموت ميه مره..انتي هتفضلي هبله كدا طول عمرك ي نغم الكل مش ببرائتگ
نغم بضيق:عشق ما تتكلميش عن عمو كدا علشان ميحصلش مشاكل بينا هو وعدني هيوفي بوعده
بجد عمو جاسر خط احمر ي عشق
عشق بضيق:ولسه بتقولي عمو هو اتخلى عنك ي هبله
فهد و يمنى حسو بالجو المتوتر بينا ودي اول مره نتخانق بجد فحبو يغيرو الجو
فهد بصوت عالي:ماااامااا عشق ونغم ملو وعايزين الكيكه
عشق بخضه:يخربيت رخامتك راعي لطبله اودنا شويا..بتكمل بضيق..نغم حاسه السمع عندها عاليه ازي تصرخ كدا وانت جنبها قال احوزك اختي قال
انا مش عارفه اقولكو ايه بس انا بحبها اوي وبحب اهتمامها اوي!!
فهد:هتجوزها غصبا عنك
عشق:في احلامك بس
يمنى:يوووه انا هروح اشوف المسلسل انتو كملو خناق
وهوبا الكهرباء قطعت ايه مسلسلك المنحوس دا ي يمنى
يمنى بضيق:مش معقول
على فكره انا مفروض اني عميه بسس انا بخاف من الضلمه اوي فدا اصعب موقف بمر فيه بيومي انا مش بقدر اظهر خوفي لحد
نغم بتشد ايد فهد:فهد حصل ايه انا حاسه بحاجه متغيره
فهد:دي الكهرباء قطعت متخافيش
عشق:نغم همسك ايدك ونتحرك بس لو اتحركتي حركه غبيه و وقتعتي هقتلك ساعتها انا مش شايفه حاجه واصلا بسبب زنك نسيت الفون في البيت فتمسكي ايدي وتتحركي زي الشطار مش زي الاطفال المتعلمين المشي قبل اسبوع
كرااااامتي ي عالم
يمنى:فهد فونك لو معاك شغل الفلاش انا نسيت فوني في غرفتي
فهد:اه موجود..بطلع بايده التانيه لانو واحد مشغوله بمسك ايد نغم بفتح الفلاش..خدي ي يمنى انتهبو علشان نغم ما تقعش
انا قادررررره اشوف ي جماعه بس الفلاش امان اكثر وهوبا الكهرباء بتجي..الله ينور عليك ي ابني الجبتها
يمنى بفرحه:المسلسل مش هيفوتني
نحن في ايه ولا ايه ي منمن
عشق بضيق:انت ماسك ايدها لسه ليه هي مش قالت لك تبعد ايدك
فهد:م..
يمنى بتمسك ايد نغم و تشدها:تعالي نشوف المسلسل وسيبي النكديين دول..بروحو وفهد بسيب ايد نغم
عشق بضيق:نغم خطر احمر ي فهد
فهد بضيق:انا مش فاهم مالك ي عشق انا مش هاذي نغم في حياتي
عشق:انا بحمي اختي من اي ح..
نغم بصوت عالي:عشق!!!
عشق و فهد بجرو على صوتها فاكرين حصلها حاجه او اتاذت بوقفو لما يشوفوها دافنه وشها في ايدينها
عشق بتقرب منها:نغم مالك في ايه؟؟يمنى عملتي ايه لنغم
يمنى:انا معملتش حاجه انا نفسي اتخضيت من صوتها صدقيني كنت بشوف الاعلان وفجاه لقيتها بتصرخ باسمك جنبي
اعلان..دا اسوا اعلان اشوفه اصلا بكرهه الاعلان دا الاعلان عن شركه الكيلاني اكبر شركه تصدير في البلد وطبعا هي ملك مين اسير الكيلاني وعيلته..في كمان فنادق و مطاعم من الدرجه الاولى باسم عيله الكيلاني..يعني نحن مش اغنياء وبس نحن سوبر اغنياء بس انا عارفه كل دا ومش هصرخ من غير سبب او علشان الاعاده طبعا انما الاعلان دا فيه حاجه جديده اسم منافس بنافس شركه الكيلاني واتوقعو طلع مين!!عدي ادهم اسير الكيلانى اه عدي اخويا..انا اسمي الكامل نغم ادهم اسير الكيلاني..ازي عدي بنافسهم هو اتجنن عايز يموت!!؟؟جدي اسير مش هيسكتله لا وكمان الحربوقه مرات عمي مش هتسكت ما هي اصلا عايزه ابنها حبيبها ياخذ مكان عدي واكيد بتكون خطتها نجحت بعد ما عدي عمل الحركه الغبيه دي انت عايز تجلطني قبل ما اشوفك حتى ي عدي انت ازي بتكون بالغباء دا؟؟للازم عمو جاسر يفهمني كل حاجه بجد انا مش قادره استنا امتى هيخلص الاسبوع دا
عشق:نغم مالك في ايه؟؟؟
نغم:مفيش انا اسفه حسيت في حاجه بتمشي على رجلي بس طلعت منمله
هو كويس انك مش قولتي مكسوره زي زمان
عشق:خوفتيني عليك ي مجنونه
ام فهد:يمنى تعالي ساعديني
يمنى:فهد فهودي حبيبي روح ساعد امك يلا
نغم بضيق:وليه ان شاء الله هي مش قالت يمنى
يمنى بتضحك:وانتي مالك مضايقه ولا مش راضيه حبيب القلب يشتغل شغل البيت
عشق:انا هروح اساعدها بس بالمقابل اقتلك انتي وفهد
يمنى:لا خليك في مكانك انا لسه صغنن وعايزه اعيش حياتي
فهد:هروح اساعد ماما..بروح
جدع ي فهد دا انت اصلا جدع لانك بتستحمل يمنى اختك دي دي عشق احسن منها تصدقو
بعده مده بتعشو وبكون الجو مليان ضحك وهزار نغم كانت مبسوطه اوي بالجو دا وبتقارنه مع ذكرياتها المتبيقيه ليها من الفيلا و بتقارن الناس هنا في الناس بالفيلا بتحس انها مش عايزه ترجع وعايزه تعيش الحياه البسيطة دي للابد
يمنى و عشق بروحو يغسلو الصحون و محمد ومراته بروحو يشربو قهوه نغم وفهد بفضلو لوحدهم
نغم بحرج:ف..فهد هو يعني ممكن طلب..بس بلاش عشق تعرف اني طلبت منك
فهد بحب:انتي لو طلبتي القمر انا مستعد انزلهولك
ااااا ممكن تسيب ردودك دي اصلي مش هعرف اتكلم من الاحراج
نغم بحرج:ه..هو...هو يعني انا..انا عايزاك تشتري ليا جزمه لو ممكن يعني
فهد بضحك:الخجل دا كله علشان جزمه..طبعا هجبهالك بس انتي مقاسك كم؟؟
نغم:بس هي مش ليا هي لعشق..انا عايزه اجبلها جزمه برباط مع اني عارفه انها مرتاحه بنوع جزمتها البدون رباط بس دا غريب اصل يعني محدش بلبس الجزمه بدون رباط وانا متاكده انو العالم بضايقوها بالموضوع دا مع انها مش قالت بس بردو انا حاسه كدا
فهد بحب:انتي جبتي القلب الكبير دا منين بجد انا كل يوم بحبك اكثر من القبله ي نغم..بكمل بمرح..ماشي ي ستي هجبلها جزمه متعرفش تربطها حتى علشان تعرف تاني ازي تزعج فهد
نغم بتضحك:ماشي ي استاذ فهد..بموضوع الفلو..
فهد:نغم مش هنتكلم في الموضوع دا..انا مش متخيل نفسي يوم بخد منك فلوس ي نغم..كفايه اني بستحمل انك بتدفعي الحاجات البتشتريها من الدكان ومش بتخليهم على حسابي
اااانااااا مش مراتك وربنا ي فهد
نغم:شكرا ي فهد
فهد:نغم وفهد مش بينهم شكرا
نغم بتضحك:اه..بس انا هرد ليك الفلوس في عيد ميلادي ال18 مش هقبل غير كدا
فهد كان هيرد بس عشق بتجي فبسكت
عشق:انت بتعمل ايه مع نغم لوحدكم؟؟
نغم:مفيش
انقذتني🤍
بقلمي_يارا_احمد
دول بخططو من وراك مش يتجوزو ولا حاجه لا ي بنتي دول عايزين يدمرو حياتك بجزمه😂😂💔
اسفه على التاخير بس البارت اتمسح فعملته من جديد بجد حاولت اجمع افكاري تاني و ي ريت يعجبكم

  •تابع الفصل التالي "رواية انقذتني" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent