Ads by Google X

رواية الجميلة و الوحش الفصل العاشر 10 - بقلم نونا

الصفحة الرئيسية

  

  رواية الجميلة و الوحش الفصل العاشر 10 - بقلم نونا



في المستشفى
في غرفه ادم
احلام طلعت من حضن ادم
ادم مسحلها دموعها
ادم بغضب/اعرف بس هو مين وهندمه ع كل لحظه حسيتي فيها ب الخوف او نزلت دمعه من عيونك

احلام بصت له ف عينه/انا كنت متطمنه علشان انت كنت معايا. انا بس خفت يحصلك حاجه بسبب الناس دي ..علشان خاطري ي آدم متعملش حاجه او تدور مين عمل كدا مش عايزين مشاكل كفايه ال حصل


ادم خدها ف حضنه وحضنها بقوه كان مرعوب يحصلها حاجه .. عمره ما حس ب الخوف قبل كدا بس من وقت ظهور احلام ف حياته بقي بيخاف عليها من نفسه حتي
احلام ابتسمت وحضنته بقوه
ادم باس راسها
احلام ابتسمت وطلعت من حضنه/هروح اطمنهم عليك برا وانادي الدكتور
ادم هز راسه بموافقة
احلام قامت و فتحت الباب وتقول لهم ان ادم فاق
مالك و فراس وطارق وروان دخلو الغرفه بسرعه
واحلام تليفونها رن وكان حمزه بيسأل عليها لانه لقاها اختفت بقالها يومين وليليان قالت إنها مرحتش المدرسه
في الغرفه
روان بفرحه /ادم..حمد لله ع سلامتك
مالك ابتسم براحه بعد ما شاف اخوه بخير
مالك/ انت كويس صح؟
ادم/كويس
طارق/حمد لله ع سلامتك ي ابني
فراس ابتسم/حمد لله ع سلامتك ي صاحبي
واحلام دخلت الغرفه تاني
الدكتور دخل الغرفه بعد ما عرف ان ادم فاق

الدكتور /حمد لله ع سلامتك ي آدم بيه
ادم/انا عايز اخرج من المستشفى دي
الدكتور/لاء تخرج اي مينفعش خالص انت لازم تفضل تحت رعايتنا اسبوع ع الاقل .نطمن فيهم انك بقيت بخير
ادم/مفيش اسبوع انا هخرج بكره الصبح.روح ي فراس اكتبلي ع خروج


مالك/اي ال انت بتقوله دا ي آدم تخرج فين انت لسه عامل العمليه والعمليه كانت صعبه
طارق/انت بتقول اي يابني مينفعش تخرج بكره خالص انت لسه فايق من العمليه دلوقتي
ادم بغضب وعصبيه ل فراس/هو انا مش بقول روح اكتب ع خروج
فراس/حاضر حاضر بس متتعصبش وانت تعبان هعملك ال انت عايزه
وطلع برا الغرفه
وروان راحت وراه
ومالك طلع برا الغرفه بغضب من عيِند اخوه
طارق /عايزك دقيقه برا ي دكتور
الدكتور/تمام اتفضل
وطلعو برا الغرفه وقفلو الباب
احلام بصتله وقالت بغضب/هو اي ال انت بتعمله دا .الدكتور بيقول لازم تبقي تحت عينهم اسبوع ع الاقل عايز تخرج بكره الصبح ازاي
ادم وهو نايم ع السرير قال بغضب/قلت لك مليون مره متعليش ام صوتك دا قدامي
احلام /تمام. براحتك ..ان شاءالله تخرج دلوقتي حالا ..انا مش هتدخل
ومسكت ايدها بوجع
ادم بصلها وقعد ع السرير/ايدك مالها

احلام/مفيش انا كويسه
ادم/قربي ي احلام وريني ايدك
احلام راحت له وآدم مسك ايدها لقاها مفتوحه
ادم بصلها بغضب/ع اساس سألتك وقلتي انتي كويسه ومفكيش حاجه ..شايفك اتعودتي ع الكدب
احلام/هتعلمه من مين ي تري
ادم/هاتي علبه الإسعافات من الدرج و اقعدي
احلام/مفيش داعي تتعب نفسك ي آدم انت لسه تعبان انا هبقي اخلي اي ممرضه تعملهولي
ادم بصلها بغضب
احلام/خلاص حاضر
وجابت علبه الإسعافات من الدرج وراحت قعدت جمبه
ادم فتح العلبه ومسك ايدها وبدأ يعقم لها الجرح
احلام بوجع/ااه
ادم بصلها/وجعتك؟
احلام/شويه
ادم بدأ يحط بيتادين براحه وبحنيه علشان متتوجعش
واحلام كانت بتبص له بابتسامه وهو بيعمل كل دا وسرحانه ف ملامحه
احلام ابتسمت/اتعلمت تعمل كدا ازاي. وامتي..دا انت عملتها اشطر من الدكتور


ادم وهو بيلف ايدها بالشاش/اتعلمت ونا ف السجن ..كان في راجل كبير ف السن مسجون معايا كان ممرض .ولما عورت ايدي ب الازاز ف مره هو نضفلي الجرح وعلمني اعمل كدا ازاي

احلام بحزن ع ال ادم شافه
مسكت وشه ب ايدها
احلام بصتله ف عينه/هتنسي كل دا ..انا هنسيك اي حاجه وحشه شفتها ف حياتك او حصلت لك ف حياتك
ادم بصلها ف عينها
وقرب منها ومسك وشها ب ايده وباس شفايفها ال كان هيموت ويبوسها من اول يوم شافها فيه
والباب خبط واحلام بعدت عن آدم بسرعه بخجل وقامت
و ادم حاول يبقي صوته طبيعي
ادم/ادخل
فراس دخل
فراس/ظبطت لك موضوع خروجك من المستشفى..بالمناسبه الصحافه ماليه المكان تحت قدام المستشفى ومستنين تحت ونزلو خبر ف الجرايد
ادم/مين عرفهم الزفت الخبر
فراس/معرفش بس اكيد حد من المستشفى لما عرف انك عملت عمليه سرب لهم الخبر
وفتح الموبايل واعطي ادم التليفون ال فيه الخبر
وكان مكتوب
(ادم الحديدي رجل الأعمال المعروف تم خضوعه ل عمليه بعد ضربه ب الرصاص الناري )
وقرا خبر تاني
(تمت عمليه ادم الحديدي ب نجاح ومعلومات تقول انه فاق من العمليه وأصبح بخير)
ادم اتنهد وقفل الموبايل
ادم/سبينا لوحدنا شويه ي احلام

احلام هزت راسها بموافقه وطلعت برا الغرفه
قدام الغرفه
الدكتور/بس انا مش مسؤول عن اي حاجه تحصل لو ادم بيه خرج بكره .حالته لسه مش مستقره
طارق/ مفيش حل تاني ي دكتور؟هو مبيحبش اجواء المستشفيات ولا الادويه والكلام دا حتي مبيحبش اي ممرض او ممرضه تلمسو وهو عنيد وبيعمل ال ف دماغه


الدكتور اتنهد/ خلاص يبقي ياخد باله من نفسه وراحه تامه ل مده اسبوع وياخد الادويه ف معادها..وتقدرو تاخدو ممرضه من هنا تهتم ب ادويته وتغيرله ع الجرح كل يوم
طارق/مراته هتبقي احسن من اي ممرضه..شكرا ليك ي دكتور تعبانك
الدكتور ابتسم/العفو ع اي دا شغلي
في شركه مالك
جنات بتتصل ب مالك طول اليوم مبيردش وكمان بقاله ٣ ايام مبيجيش الشركه وقلقانه عليه
جنات قعدت ع مكتبها ورنت ع مالك ومالك مردش
جنات اتنهدت بقلق
جنات قامت وراحت ل موظفه ماسكه ملف وبتكلم موظف تاني
الموظفه/وضروري جدا تكلم العملاء النهارده
الموظف/هعمل كدا
جنات/احم ..هو انتو مش ملاحظين ان مالك بيه بقاله يومين تلاته مبيجيش الشركه..يتري هو كويس
الموظفه/اي دا انتي متعرفيش .اخوه ادم الحديدي عمل عمليه وف المستشفى دلوقتي
جنات/اي؟
الموظف/انتي مشفتيش الأخبار ولا اي دا الخبر ف كل حتي

في المستشفى مساءا في غرفه ادم
ادم بغضب /احلام ال كانت مقصوده المره دي ي فراس انت فاهم يعني اي؟ كانو ناويين يقتلو مراتي …انت تروح حالا تعرفلي مين ال اعطي امر قتل مراتي ان شاءالله لو هتجيبه من سابع ارض .مترجعليش غير وانت عارف هو مين .وساعتها مش هرحمه
فراس/حاضر هعملك ال انت عايزه بس متعصبش نفسك وانت تعبان
ادم اتنهد
فراس ابتسم/بس انت مشفتش احلام كانت مرعوبه عليك ازاي .خافت عليك بجد يمكن اكتر مننا كلنا .وبعد ما طلعت من العمليه اليومين ال كنت نايم فيهم مبعدتش عنك لحظه واحده طول اليومين كانت جمبك ومبتنامش
ادم/
فراس/انا هروح اعمل ال قلت لي عليه
وطلع برا الغرفه ومشي
احلام قاعده أمام الغرفه وفجأه حمزه و كرم طلعو من الاسانسير وراحو ل احلام بسرعه
احلام قامت/حمزه .بابا
كرم/انتي كويسه ي حبيبتي
حمزه/اي ال انتي قلتهولي ف التليفون دا ..عمليه اي ال ادم اليومين عملها ..انتي كنتي معاه وهو بياخد الرصاصه صح؟
احلام/
كرم/ردي علينا ي بنتي
احلام/ اه كنت معاه
حمزه بغضب/انا مش قادر اصدق ال انا بسمعه ..مين الرجاله ال ضربو عليكم نار دول وعايزين اي ..كان ممكن اي رصاصه طايشه تيجي فيكي وقتها هنتصرف ازاي لو حصلك حاجه

احلام خايفه ل ادم يسمعهم/طب تعالي ي حمزه نتكلم بعيد شويه لو سمحت


حمزه بغضب /انا مش هتحرك من هنا ..انتي كان ممكن تكوني مكانه جوه دلوقتي وقتها انا وبباكي واختك هنكمل حياتنا ازاي
كرم/مين الناس دي ي بنتي و اي ال بيحصل دا .عيله جوزك دي ف خطر ؟
ادم كان نايم ف الاوضه وسامع كل كلامهم
حمزه/مهي واضحه ي بابا انت لسه بتسالها ..كان لازم اتأكد من دا من كميه الحرس ال ف البيت وحواليهم .
احلام/احنا مش ف خطر ولا حاجه انت كبرت الموضوع ي حمزه .انت عارف ان ادم معروف ف شغله وشركاته واكيد هيبقي لي اعداء دي حاجه مش ب ايده .
حمزه بص ع ايدها ال فيها شاش ومسك ايدها بقلق
حمزه/ايدك حصلها اي
كرم بقلق /اي ال حصل ل ايدك ي احلام
احلام/احم مفيش اتعورت فيها بس ..متقلقوش انا كويسه والله
حمزه مسك دراعها/يلا انتي هترجعي معانا بيتنا حالا
احلام/ارجع معاكم فين
حمزه/بيتنا .هترجعي معانا البيت وحالا
احلام/لاء انا مش هسيب ادم وامشي
حمزه بغضب ساب دراعها/يعني اي مش هتسبيه وتمشي ؟ انت عايزه تتجننيني .بقولك انتي كان ممكن تكوني مكانه دلوقتي لولا ستر ربنا .كان ممكن تضيعي مننا
احلام/بس انا كويسه وزي الفل ومحصلش حاجه. طول ما انا مع ادم انا ف امان ومش هيحصلي حاجه .ومش هسيب ادم وامشي.
حمزه/يعني دا اخر كلام عندك؟
احلام/ايوا
حمزه بغضب/هستناك ف العربيه ي بابا

ومشي
احلام /ي حمزه اسمعني طيب
وبصت ل كرم
احلام/مش عيزاه يمشي وهو زعلان مني ي بابا..حصل اي لكل دا يعني منا بخير اهو
كرم مسك ايدها ال عليها شاش / لاء واضح انك بخير ..اخوكي معاه حق ي احلام ف كل كلمه قالها ..احنا ملناش غيرك ف الدنيا دي ولو حصلك حاجه نموت


احلام حضنته/بعد الشر عليكم ي بابا متقولش كدا ..متقلقش ي حبيبي انا كويسه والله
وطلعت من حضنه
احلام/وبعدين مش انت بتقول ديما أن مكان البنت ديما جمب جوزها .انا معاه اهو ومش عايزه اسيبه
كرم/ايوا بس عايزك تكوني بخير
احلام ابتسمت/هكون بخير يحبيبي متقلقش والله
كرم اتنهد
احلام/ سلملي ع ليليان ومتخليش حمزه يزعل مني علشان خاطري
كرم/حاضر ي حبيبتي. خلي بالك من نفسك ي حبيبه ابوكي
احلام حضنته بقوه وكرم باس راسها و طلع من حضنها
كرم/هدخل اطمن ع ادم
احلام/تعالي ي حبيبي
ودخلو الاوضه
كرم/الف سلامه عليك ي ابني
ادم حاول يقوم

كرم/لالا خليك مرتاح مكانك..الف سلامه عليك
ادم/الله يسلمك
كرم/ان شاءالله هتبقي زي الفل وتتحسن بإذن الله
ادم/ان شاءالله
كرم/يلا انا هسيبكم واستأذن بقي
احلام ابتسمت/مع السلامه ي بابا
كرم باس راسها/مع السلامه ي حبيبتي
ومشي
احلام بصت ل ادم/محتاج حاجه اعملهالك
ادم/مروحتيش مع اهلك لي
احلام/انت سمعتنا؟
ادم/مسمعتيش كلامهم ورحتي معاهم لي.انا تعبان ومكنتش هقدر امنعك ..وحمزه معاه حق ف كل كلمه قالها . وجودك معايا خطر ع حياتك
احلام/انا حابه افضل هنا ..دا اختياري ف الاول ف الاخر . وموافقه عليه ب حلوه و ومره.
والباب خبط والممرضه دخلت
الممرضه/دا وقت الدوا و بعده هغير الجرح ل حضرتك
ادم/هاتي الدوا و اطلعي انا مش عايز اغير ع الجرح
الممرضه/ازاي حضرتك مينفعش خالص دا لازم ا
ادم بغضب/هو انتي مبتفهميش
احلام/ادم لو سمحت خليها تغيرلك ع الجرح المره دي بس وبعدها انا هتعلم وهغيرهولك ..ممكن؟

ادم/
احلام بصتله/لو سمحت..علشان خاطري انا
ادم اتنهد/طيب
احلام ابتسمت
و الممرضه اعطته لدوا واحلام ساعدته ياخده
والممرضه بدأت تغير له ع الجرح
وخلصت و ادم نام ع السرير تاني
الممرضه/عن اذنكم
وطلعت برا الغرفه
احلام ل ادم/دقيقه وراجعه
ادم هز راسه بموافقة
و احلام طلعت برا الغرفه وراحت وندهت ع الممرضه تاني
احلام/لو سمحتي
الممرضه وقفت/حضرتك محتاجه حاجه
احلام/ممكن تعلميني بس ازاي اغير ع جرح. علشان زي ما انتي شايفه ادم جوزي مبيكرهه حد يلمسه
الممرضه/مفيش مشكله انا هعلمك دي سهله خالص
احلام ابتسمت/تمام شكرا ليكي
في غرفه ادم
مالك خبط ودخل

مالك /انا هروح البيت اجيب لك لبس وحجات هتحتاجها لما تخرج بكره .محتاج حاجه تانيه اجبها؟
ادم/وانت مكشر ومش طايقني لي
مالك/علشان انت مبتخفش ع نفسك ي آدم. مهمل ف نفسك و ف صحتك .لسه خارج من العمليات ولسه فايق مبقالكش كتير وعايز تخرج كمان كام ساعه ..طب لو انت مبتخفش ع نفسك احنا بنخاف عليك ي اخي ..انا مقدرش اكمل لو انت حصلك حاجه
ادم ابتسم/تعالي ياض قرب
مالك راح له وآدم حضنه بقوه
ومالك حضنه
ادم/متخفش عليا انا كويس وزي الفل
مالك /انا هبقي بخير طالما شايفك ديما بخير
ادم ابتسم ومالك طلع من حضنه
روان كانت ع الباب وشافتهم وابتسمت وراحت لهم
روان/ينفع انا كمان حضن
ادم ابتسم/تعالي
روان راحت له بابتسامه وحضنته بقوه وآدم حضنها
روان/ربنا يخليك لينا ي آدم يارب طول العمر
ادم باس راسها
وروان ابتسمت وطلعت من حضنه
مالك /هروح اجبلك حاجتك
ادم/خد روان معاك وباتو ف القصر و ارتاحو وتعالو بكره الصبح..وخدوه هو كمان(يقصد طارق )

روان/مش عايزه اسيبك ي آدم خليني ابات هنا علشان خاطري
ادم/روان ..متخلنيش اعيد كلامي مرتين .روحي مع مالك وبباكي يلا
روان اتنهدت/حاضر
مالك/يلا
وطلعو برا الغرفه و اقنعو طارق يرجع معاهم البيت ويرتاح ويرجعو بكره
وطلعو برا المستشفى ومعاهم الحرس وراحو بتجاه البيت
وفي حرس قدام المستشفى ومعاهم رضا
وفي صحافه كتير مستنين ادم الحديدي يخرج علشان يعملو معاه لقاء
عند رضا طلع المستشفى وراح غرفه ادم
خبط ودخل
رضا/حضرتك عامل اي
ادم/انا بخير ي رضا متقلقش
رضا/في حرس موجودين تحت المستشفى..و في ف كل دور حرس برضو علشان لما مدام احلام تبات هنا وتبقو ف امان .ونا هفضل مع الحرس تحت لو حضرتك احتجت حاجه كلمني
ادم/تمام
احلام دخلت الغرفه
رضا/عن اذنك ..تصبحو ع خير
وطلع برا الغرفه
ادم/اتاخرتي لي

احلام/كنت بتعلم من الممرضه ازاي اغيرلك ع جرحك علشان انت عنيد ومش عايز اي دكتور او ممرضه يعمل دا
ونامت ع الكنبه بتعب ومكنش في غطا
ادم بص عليها وهي نايمه
ادم/هو مفيش غطا؟
احلام/لاء مفيش
ادم/هتنامي ازاي عندك ف عز التلج من غير غطا..قومي تعالي نامي جمبي هنا
احلام/لا مش للدرجه دي
ادم/خلاص براحتك نامي هنا وخدي دور برد ووقتها ولا هتعرفي تروحي الملجأ للأطفال ولا المدرسه علشان هتخافي تعديهم
احلام لما لقت معاه حق قامت من مكانها وراحت تنام جمبه وادم ابتسم ووسع لها مكان
واحلام نامت جمبه وآدم غطاها كويس
احلام بصتله/انا اخاف اتقلب جمبك واحط ايدي ع الجرح غصب عني واوجعك. انا مبحسش ب نفسي ونا نايمه
ادم خدها ف حضنه وحاوطها ب دراعه وبقت نايمه ف حضنها
ادم/كدا مش هتعرفي تتقلبي ولا تخافي توجعيني
احلام ابتسمت
ادم/نامي يلا
احلام/حاضر
وغمضت عينها بابتسامه وحاسه ب أمان الدنيا كله وهي ف حضنه
ونامت
ادم شم ريحتها و باس راسها وغمض عينه وبدأ ينام

في اليوم التالي صباحا
ادم غير هدومه ال مالك جبهاله
تيشرت اسود بنص وبنطلون اسود
ونام ع السرير بتعب
احلام طلعت من حمام الاوضه بعد ما غيرت هدومها ال روان جابتهالها
لبست بنطلون سويت بانتس بيج وعليه الجاكيت بتاعها نفس اللون
ادم حط ايده ع صدره مكان الجرح بوجع
احلام راحت له بسرعه بقلق/انت كويس ..انادي الدكتور؟
ادم/لاء ..انا كويس
احلام/ انت بتعند لي ي آدم ما نفضل ف المستشفى كمان كام يوم لحد ما تتحسن والدكتور يقول لنا انك بقيت بخير.اما كدا غلط ع صحتك ..انا مش فاهمه انت عنيد لي كدا
ادم/ونا مش فاهم انتي بترغي كتير لي كدا
احلام اتنهدت
احلام/هروح اجيب الادويه بتاعتك علشان ناخدها معانا
ادم/اندهيلي فراس لو برا
احلام/اوك
وطلعت من الغرفه وكان قاعد قدام الغرفه طارق ومالك وروان
مالك/لسه مُصر برضو يمشي النهارده؟
احلام اتنهدت/ايوا حاولت معاه وبرضو مفيش فايده

طارق/ربنا يستر ..ويهديه يارب
مالك اتنهد
وفراس راح لهم
احلام/آدم عايزك جوه
فراس/اوك
ودخل غرفه ادم
احلام/انا هروح اجيب له الادويه علشان نمشي
مالك/خليكي انا هروح اجيبهم
احلام هزت راسها بموافقه
ومالك قام وركب الاسانسير ونزل جابت الادويه وراح للاسانسير تاني ومستينه يفتح
والاسانسير فتح ولقي جنات ف وشه
مالك/جنات
جنات/احم مالك بيه
مالك ركب الاسانسير جمبها
مالك /عرفتي منين اني هنا
جنات/..لما مجتش الشركه الايام ال فاتت قلقت جدا عليك
مالك ابتسم
جنات بتوتر/لاء مش قصدي ال فهمته يعني استغربت لي مجتش
مالك ابتسم وقرب منها/طب اهدي لي اتوترتي

جنات بخجل و توتر بعدت عنه شويه
جنات/ا انا متوترتش خالص
مالك وهو باصص ف عينها/واضح
وجنات بصت ف عينه
والاسانسير وصل وجنات بعدت عن مالك بتوتر ومالك ابتسم
مالك/تعالي
وطلعو من الاسانسير
جنات/احم عرفت ان اخو حضرتك عمل عمليه .الف سلامه عليه.هو عامل اي دلوقتي
مالك/الله يسلمك .هو بقي احسن الحمد لله وكنت بجيبله ادويته ..تعالي سلمي ع عيلتي بالمره
جنات ابتسمت
وراحو ل طارق ال قاعد و احلام وروان ال واقفين يتكلمو
مالك/جبتلك الادويه
احلام اخدتها منه وبصو ع جنات ال واقفه جمبه
مالك/اعرفكم دي جنات موظفه عندي ف الشركه .ودا بابا ي جنات
جنات سلمت عليه ب ابتسامه/اهلا ب حضرتك
طارق ابتسم/اهلا بيكي ي بنتي
مالك/ودي احلام مرات اخويا و دي روان اختي
جنات ابتسمت وسلمت ع احلام /اهلا بيكي.وحمد لله ع سلامه ادم بيه
احلام ابتسمت/الله يسلمك

روان سلمت ع جنات بابتسامه/اتشرفنا بيكي ي جنات
جنات بابتسامه/انا اكتر
روان بهمس ل مالك
روان/متأكد انها موظفه بس
مالك بصوت واطي/اخرسي
روان ابتسمت
في غرفه ادم
ادم نايم ع السرير
وفراس قاعد ع كرسي جمبه
ادم/انا قلت لك النهارده تعرفلي مين حاول يقتلنا وانت جاي تقولي لسه معرفتش؟
فراس/الموضوع صعب ي آدم. انت قتلت واحد منهم والاتين التانين هربوا معرفتش اوصل لهم
ادم بغضب/انا الكلام دا ميخصنيش ..انت لو معرفتش مين.. انا هدور عليهم بنفسي ..
فراس/لاء تدور اي انت محتاج ترتاح حتي ف البيت ومتتحركش كتير
ادم بغضب/متقوليش كلام يعصب انا مش هقعد ارتاح واسيب ال حاولو يقتلو مراتي عايشين ع وش الدنيا. مش هسمح لهم يحاولو يأذوها تاني
فراس/حاضر والله اديني بس يومين ونا هجبلك كل اخبارهم …ثق فيا
واحلام دخلت الغرفه وآدم شاور ل فراس يسكت
احلام/سكتو لي اول ما انا جيت
فراس/لا مفيش ي مرات اخويا انا بس كنت جاي اطمن عليه وكدا
احلام بصت ع ادم ال باين عليه الغضب

احلام/حصل حاجه؟
ادم هز راسه ب لاء
فراس/طيب انا هستناكم برا بقي
وطلع من الغرفه
احلام/الدكتور شويه وهيجي يكشف علي الجرح للمره الاخيره وبعدين هنمشي
ادم/ماشي
والباب خبط ودخلت بنت ف اواخر العشرينات
شيك اوي لابسه بليزر اسود وتحته توب ابيض وبنطلون كلاسيك اسود ولابسه هيلز سودا ولامه شعرها ديل حصان
مرام بابتسامه/حمد لله ع سلامتك ي آدم بيه
ادم/مرام
مرام دخلت /اول ما الأخبار نزلت ف الجرايد ما صدقتش وقلت لازم اجي اطمن عليك ب نفسي..حمد لله ع سلامتك
ادم/الله يسلمك
احلام كانت واقفه بصالها بغيره من نظراتها وابتسامتها ل آدم
ادم/دي احلام مراتي ..و دي مرام مديره العلاقات ال عامه ف الشركه بتاعتي
مرام سلمت ع احلام بابتسامه صفرا /وبرضو اتفاجئت لما نزل خبر جوازكم ..الف مبروك ع الجواز
احلام بغيره/الله يبارك فيكي
مرام بصتله بابتسامه/طيب انا اطمنت عليك خلاص هستأذن انا علشان اسيبك ترتاح ..وان شاء الله تتحسن ف اسرع وقت علشان ترجع الشغل تاني ..الشغل ميمشيش من غير حضرتك ووحشه اوي من غيرك…عن اذنك
ادم/اتفضلي

ومرام طلعت من الغرفه
احلام بغيره/هي دي ال بعتت لك مسدج قبل كدا لما كنا بايتين عند بابا
ادم بصلها /اه
احلام بغيظ وبغيره/مشاء الله شكلكم مع بعض ٢٤ ساعه ف الشغل واول ما عرفت انك تعبان جتلك ع طول
ادم ابتسم من غيرتها
ادم/يعني كتر خيرها جت تطمن عليا …انتي اتضايقتي ولا حاجه؟
احلام بتوتر/احم لا هتضايق لي يعني منها ..عادي يعني
ادم ابتسم/ماشي
احلام ربعت ايدها بغيظ/لاء وبتقوله كمان الشركه وحشه من غيرك
ادم ابتسم
والدكتور خبط ودخل
الدكتور ابتسم/اي الأخبار ي آدم بيه دلوقتي..بقيت احسن؟
ادم/الحمد لله
الدكتور/هكشف عليك ل اخر مره قبل ما تمشي وأهم حاجه زي ما قلت الراحه التامه والأدوية وتغيير ع الجرح ف مواعيده

 

google-playkhamsatmostaqltradent