رواية انتقامي و حبك الفصل العاشر و الاخير 10 - بقلم رحمه تاج
ادم انفجر في الضحك و هو حضنها
الكل ضحك
ليان بكسوف في حضن ادم
ليان ادم عيب اهالينا و الناس بتتفرج علينا
ادم و هو بيبوس راسها بحب
الدكتور استاذ ادم محتاج اتكلم معاك
ادم في حاجه
الدكتور لا متقلقش
ادم حاضر
ليان بعدات عنوه
ادم بص لممرضه هي هتروح فين
الممرضه للاوضه دي
ادم ماشي و شال ليان
ليان اتكسفت اني الكل بيتفرج عليهم و خبت وشها في رقبتوه و ادم مشي علي الاوضه و دخل حطها علي السرير
جد ليان فضلوه وقفين بره و قفلوه الباب عليهم
ادم بص لليان و قعد جنبها
ليان دخلت في حضنوه
ادم حضنها و دموعه نزلت
ليان ادم
ادم امممم
ليان بحبك
ادم وانا كمان بحبك و بصلها و بسها
ليان ههههههه
ادم بعد عنها بتضحكي علي اي
ليان دقنك
ادم ملها
ليان بتزغزغ
ادم ههههه لا والله
ليان اه والله
ادم حضنها
ليان ادم
ادم امممم
ليان بدموع هي ماما فين مجاتش تطمن عليه ليه
ادم سكت
ليان بدموع اوعه ي ادم تكون عملتها حاجه دي امي
ادم ليان انا عوز اقولك حاجه
ليان بصتلوه و بدق قلبها يدق بسرعه
ادم مسك وشها البقاء في حياتك
ليان اتصدمت اي
ادم حضنها بعد مجريت عربيه خبطيتها و اتوفت
ليان بدات تعيط
ادم بيطبطب عليها هشششش خلاص ي حبيبتي الله يرحمها خلاص متعيطيش
ليان بعيط ماتت بسببي
ادم لا ي حبيبتي ممتتش بسببك ده قدر ربنا اترحمي عليه
ليان فضلت تعيط في حضنوه
ادم هشششش خلاص ي روحي خلاص علشان اهلك عوزين يطمنوه عليكي
ليان مسحت دموعها انا كانت بحبها اوووي كانت نفسي تتعمل معايه عادي مش بالاسلوب ده انا بحبها و هفضل احبها
ادم ابتسم حبيبتي دي امك الله يرحمها ادعلها برحمه
ليان ماشي نادي بابا
ادم بس خدها و وقف فتح الباب اي ي جدعا مدخلتوش ليه
ابو ليان احنا قولنا نسبكو تحبو في بعض شويه
ادم لا خلاص خلصنا اتفضلوه
الكل دخل و ضحك و قعدوه
ادم طيب ي جدعا هروح اشوف الدكتور و هاجي و خرج راح لدكتور و دخل لقا ممرضه و الدكتور قعدين و الممرضه بتخد تحليل لشخص
الدكتور اتفضل ي استاذ ادم اتفضل
ادم قعد
الدكتور قعد قصدوه ادم
الدكتور كانت عوز اكلم معاك علي حاله مدام ليان
ادم بقلق اي فيها حاجه
الدكتور لا متقلقش ي استاذ ادم هو بس التحليل و الاشاعات بينت اني مدام ليان متقدرش تخلف
الممرضه حطيت قصد ادم التحليل و الاشاعات
ادم اتصدم
الدكتور انا عارف اني الصدمه كبيره بس السم قصر بشكل كبير علي الرحم
ادم يعني فيه خطر عليها
الدكتور لا هو بس الرحم تقصر بس للعلاج انشاء الله هتبقا احسن
ادم هتخرج أمته
الدكتور بكره أن شاء الله
ادم طيب بعد اذنك
الدكتور اتفضل
ادم خرج و مش قدر يامشي وصل بعجوبه لغيت لم وصل و دخل الاوضه لقا ليان قعده في حضن ابوها و بتكلم مع ابوها بصوت واطي و الكل بيكلم مع بعضوه
ليان بصت لادم بابتسامه
ادم ابتسم بضعف ليها
ليان شورت جنبها
ادم قعد جنبها و سكت
الممرضه الي كانت مع الدكتور دخلت و مسكه محليل مدام ليان
ليان ايوه
الممرضه هاتي ايدك احطلك المحليل
ليان لا ا
ابوها وقف من جنبها قعد بعيد
ادم بص لليان لقا خايف
ادم يله ي ليان متخفيش
ليان بدموع لا هتوجعني
ادم خدها في حضنوه متخفيش
الممرضه مسكت ايد ليان و حطيت سرنجت محلول في الكلنه الي في ايد ليان و ليان بدات تعيط
الممرضه معلشي لازم اسلك الكلنه خلاص خلصت و ركبت ليها المحليل
الممرضه بصت لليان ربنا يشفيكي و متخفيش الدكتور هيكتبلك علي علاج و انشاء الله تقدري تحلفي
الكل اتصدم ادم غمض عيونه
ليان بصت ليها بصدمه اي
الممرضه بغبئ اصل السم سبب ليكي مشكله في الرحم مش هتقدري تخلفي
ليان بصت لادم بصدمه لقستوه مغمض عيونه و ساكت
الممرضه شويه كده هاجي اركبلك محليل تاني و خرجت
و الكل في ضدمه و ليان مصدومه و مش مستوعبه
ليان بدات تعيط
ادم يصلها بتعيطي ليه
ليان بعيط و شهقه انت مسمعتش انت كانت عرف و مرداتش تقولي
ادم سكت
ليان بعيط انت مبتردش ليههه رد عليه
ادم عرفت من شويه
ليان بدات تعيط
ادم حضنها هششش خلاص انا اصلا مش عوز عيل خلاص بطلي عياط ي حبيبتي خلاص
ليان حطيت راسها في صدروه و لفت أيدها حوليه و بتعيط جامد
ادم و هو بيطبطب عليها و بيبوس راسها
ماس خلاص ي ليان ي حبيبتي متعيطيش
ليان زودات في العياط
ادم بعصبيه خلاصصص ي ليان قولت ليكي انا مش عوز عيال بتعيطي ليه دلوقتي
ليان خرجت من حضنوه بخوف و مسحت دموعها و سكته
ادم نفخ بديق بصلها و مسك أيدها و شدها لحضنوه و بس راسها
ادم بحنان ليان انا مش عوز عيال انتي عندي بدنيا انتي بنتي و حبيبتي و حياتي متفضليش تعيطي علشان كده انتي بديقيني عوزه تديقيني
ليان بدموع تو
ادم بصلها و مسح دموعها و بس خدها خلاص كفايه عياط
ليان حطيت وشها في صدروه و غمضت عيونه
ادم حضنها و بس راسها
الدكتور دخل
الدكتور عامله اي دلوقتي
ادم كويسه
الدكتور مدام ليان
ادم بص لليان لقها رحت في النوم
ادم نامت
الدكتور ايوه انا حطط ليها منوام
ابو ليان ليه ي دكتور هي لسه فايقه
الدكتور علشان انا عرف انها هتفضل تعيط و ده غلط عليها
جد ليان طيب هي هتخرج أمته
الدكتور بكره بكتير
عم ليان طيب هي هتفوق أمته
الدكتور ممكن بليل بعد اذنكو و خرج
جد ليان وقف احنا هنمشي يبني و هنجيلك الصبح
ادم ماشي ي جدي
الكل خرج و مشي ادم بص لليان و نيمها علي السرير و هي مسكه فيه نام جنبها و غطها و غمض عيونه برحه أنها في حضنوه
بعد شهر ليان كل يوم تعيط أنها مش هتخلف و ادم عرف و مبيرداش يكلم
و في يوم ادم نايم و ليان في حضنوه
ليان بدموع ادم
ادم اممم
ليان انت ممكن تزهق مني
ادم قعدها و قعد قصدها ليه بتقولي كده
ليان بدموع لانك ممكن تزهق مني علشان مبخلفش
ادم بس انا قولتك منكلمش في الموضوع ده تاني و قولتلك مليون مره انا مش عوز عيال انتي بنتي و حبيبتي و عمري كله خلاص
ليان بدموع كان نفسي ابقا ام كان حلم حياتي اني يبقا فيه حته منك
ادم هشششش خلاص ده قدر ربنا وانا قولت ليكي انتي عندي بدنيا و بسها
ليان بصتلوه بحب
ادم انا بحبك
ليان بضحك هههههههه
ادم ابتسم بتضحكي علي اي
ليان اول متجوزنا مكنتش بطيق تقولها دلوقتي مش بتبطل تقولها
ادم علشان بحبك بجد
ليان وانا بعشقك
بعد خمس شهور
ليان كانت طلعه العماره و في بنت فتحت باب المصعد
ليان بابتسامه ازايك
البنت بابتسامه الحمد الله انتي عامله اي
ليان كويسه
البنت انتي مرات استاذ ادم
ليان ايوه
البنت وانا ايمي سكنه هنا من زمان و سكنه مع ماما
ليان بصت علي أيدها مش مخطوبه
ايمي لا
ليان عندك كام سنه
ايمي 20سنه
ليان بابتسامه و هي طلعه ابقي اطلعي اقعدي معايه
ايمي بابتسامه خبيثه حاضر ي حبيبتي يله باي
ليان طلعت
بليل ادم جي و ليان قعده قصدوه و بتلعب في الفون و ادم بيعمل شغل
ليان ادم
ادم اممم
ليان بكسره عوزاك تجوز
ادم بصلها بضحك بطلي هزار
ليان بدموع بجديه ادم مش بهزر
ادم بصدمه ليان انتي بتكلمي بجد
ليان ايوه
ادم لا
ليان بعيط ادم بالله عليك وفق بالله عليك ي حبيبي
ادم بزعيق و رمه الفون في الأرض انتيييي عبيطه ولا اي
ليان بعيط لا مش عبيطه لو معملتش كده مش هيبقا عندك اطفال وانا عوزاك يبقا عندك اطفال مش عوزه احرمك من كده
ادم بزعيق انتيييي عبيطه ولا ايييي اي العبط ده متفوقي كدهههه وانتي بتكلميني انا قولت ليكي مليون مره انا مش عوز زفت سمعني مش عوز اطفال
ليان مسكت وشه ادم علشان خاطري اهدا انا عمري مطلبت منك حاجه وفق
ادم بهدوء هتردي تشوفيني مع غيرك هتيردي انام في حضن غيرك
ليان بكسره و ضعف لا بس اعمل اي اعمل اي انا مش هقدر اسعدك انا عوزه سعدك
ادم وانا عوزك انتي ليان ي حبيبتي انتي مش فهمه كلامك نامي و بكره أصبح نكلم
ليان بعيط و رجاء لا انا فهمه كلامي كويس اوووي بقولك عوزك مبسوط عوزه اشوف عيالك انا مش هعرف اجيب عيال ي ادم
ادم بزعيق واناااا مشتكتشش انتي محبتنيش اصلا انتي لو بتحبيني مش هتخليني اجوز عليكي
ليان ادم افهمني
ادم بعد عنها مش عوز افهمك ي ليان كل يوم عياط و بسكت كل يوم نكد و مبرداش اكلم لكن توصل بيكي لغيت هنا و مش هسكت أن ما غاير في داهيه و خرج و رزع الباب
ليان قعدات علي السرير بتعيط بنهيار حرفيا
اسراء دخلت ليان في أي ادم بيزعق ليه و قعدات جنيها و حضنتها ليان ي حبيبتي مالك
ليان حضنتها و بتعيط
ماس دخلت ليان
ليان بصتلها
ماس بصدمه انتي عوزه تجوزي ادم
اسراء بصدمه اي و بصت لليان بتهزري صح
ليان زودت في العياط
ماس لا انتي اجننتي ي ليان ي حبيبتي هو قالك مش عوز اطفال خلاص ليان ادم تعب كل شويه الموضوع ده حرام عليكي نفسك كل شويه تعيطي و تقهري نفسك
ليان بعيط اعمل اي يعني اعمل أييي
ماس متعمليش ي ليان انتي بضيعي ادم من ايدك ي ليان بعد يومين ادم لسه مروح البيت بيبات في الشغل و مبيكلمش ليان ولا ليان بتكلموه
بعد اسبوعين ادم كل مبيروح و بيقعد و ليان تفتح الموضوع و تضغط عليه و ادم يتخنق معاها و يمشي لدرجت انو كلم اهلها
بعد سنه من المشاكل بين ليان و ادم
ادم دخل الشقه لبس بدله عريس و في ايده ايمي لبسها فستان عروسه
ليان ورهم دموعها نزله
ايمي بصت لليان بعصبيه اده انتي جايه ورانه ليه احنا عرسان ي حبيبتي
ليان مسحت دموعها
ادم بصص لليان
ماس يله ي ليان نمشي و مسكت ايد ليان
ليان بصت لماس بكسره و قهره
ماس مسكت أيدها اكتر يله
ليان بصت لادم بدموع و نزلت علي شقتها و دخلت بتعيط بانهيار
ماس دخلت ورها و قفلت الباب
ادم قفل الباب و بص لايمي الاوضه بتعتك دي انا دخل انام
ايمي نعم يخويا احنا انهارده دخلتنا
ادم لا تنسي خلاص دخلتنا دي علشان انتي عرفه اني مش هلمس غيرها
ايمي بسخريه نعم اي ي حبيبي هي لو كانت بتحبك كانت هتقبل انك تجوز اصلا
ادم بتحبني مبتحبنيش شئ ميخصكيش تصبحي علي خير و دخل الاوضه و قفل الباب
ايمي وأقسم بالله لخليك تطلقها و ترميها رميت الكلب انا الي كل الي عملته ده ميمشيش و خلاص
.... الي إللقاء الجزء الثاني ....
تابع الجزء الثاني من هنا :- اضغط هنا
•تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك" اضغط على اسم الرواية