Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل الاول 1 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم رحمه تاج

رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل الاول 1 - بقلم رحمه تاج 

تاني يوم جوز ادم 
ادم خرج من الاوضه لقا ايمي قعده و لبسه قم.يص 
اول مشفتوه جريت عليه 
ادم بعد عنها 
ايمي حبيبي 
ادم بحده متقوليش حبيبي اسمي ادم 
ايمي طيب م ليان بتقولك حبيبي 
ادم هي تقول الي عوزه 
ايمي بغيظ مشمعنه هي 
ادم علشان هي حبيبتي 
ايمي امال انت اتجوزتني ليه 
ادم انا وانتي عارفين اني انا مرداتش اكتب عليكي لاني عمر محد هيتكتب علي اسمي غير ليان سمعتي 
ايمي بصدمه اي 
ادم اي انتي مش عرفه 
ايمي بصدمه لا انا افتكرتك بتهزر امال المازون ده 
ادم ده وحد صحبي انتي مجنونه ولا اي وانا عمري مهتجوز علي ليان انا بس عملت المسلسل الهندي ده علشان ليان متفضلش تعيط أو تضغط عليه أو تزعل نفسها 
ايمي ادم 
ادم بقسوه و قرف انتي سمعنتيني انتي مش مراتي و لو شوفتك لبسه كده تاني هتزعلي مني و دخل الحمام و رزع الباب 
ايمي بجنون لا لا اكيد بيكدب عليه اكيد لا 
فلاش باك 
ايمي قعدات قصد صفاء
صفاء بستغراب انتي قعدتي هنا ليه انتي مين اصلا 
ايمي انا هتقفك معاكي اتفاق 
صفاء انتي مين اصلا و اتفاق اي 
ايمي انا ايمي حبيبت ادم الي بنتك خطافت الرجاله خداتوه 
صفاء اههه ادم 
ايمي نتفق اتفاق 
صفاء قولي 
ايمي انتي تمضي ليان علي الي ابوها كتبهولها و انا اخد ادم 
صفاء امممممم  و ليان 
ايمي بخبث تطير اوعي تنسي أنها ضحكت عليكي و خلت ابوها يكتب ليها كل حاجه ده حته مسئلتش عليكي من بعد متجوزت 
صفاء امممممم هنعمل اي 
ايمي انا عرفت انهم من شويه سفروه عند أهل ليان في الصعيد انتي تروحي و تتمسكني علي ليان شويه و تمضيها و تطير 
صفاء ههههه اشطا 
باك 
ايمي بجنون لا لا كل ده هيروح علي الفاضي لا لازم اتصرف 
ادم خرج من الحمام لقها وقفه 
ادم لسه هيدخل الحمام 
ايمي ادم مش هنفطر 
ادم تفطري انتي انا مبعرفش اكل من غير ليان 
ايمي طيب هعملك قهوه 
ادم بطلتها 
الباب خبط 
ايمي جريت علي الباب علشان عرفه اني دي ليان فتحت الباب لقت ليان و ماس و اسراء 
ايمي بدلع ادم حبيبي اهلك جم اتفضلوه اتفضلوه 
ماس و اسراء و ليان اتصدمه من الي لبسه ليان قلبها وجعها جدا و عيونها اتملت بدموع و اسراء و ماس بصوه لبعض 
ايمي رحت علي ادم و هم وقفين و دخلت في حضنوه اتفضلوه اتفضلوه اقعدوه
ادم بص لليان شاف الكسره فيها و الوجع  مسك أيدها جامد لدرجت أني ايمي اتوجعت و زقها بعيد عنه بقرف شويه اقعدوه و رح علي ليان و هي وقفه حضنها و ليان حضنتوه 
اسراء و ماس قعدوه سكتين و ايمي عماله تبص بغل لليان و   ادم و هو بيحضن ليان بمنتها الحب و بيبوس خدها 
ادم عامله اي 
ليان كويسه 
ادم بس راسها تعالي اقعدي 
ليان قعدات ادم قعد جنبها 
بعد شويه اصلا محدش اكلم ليان بتبص لايمي بقره و للبسها 
ليان وقفت انا هنزل 
ادم ليه خليكي 
ليان لا معلش عوزه انام 
اسراء و ماس وقفه 
ماس يله وانا كمان نزله 
ليان رحت عند الباب و نزلت 
و ماس و اسراء ورها 
ادم بصص لايمي بغضب انتي هتفضلي قعده كده 
ايمي امال اقعد ازاي 
ادم لا اقعدي انتي برحتك انا نازل مشور و خرج و رزع الباب 
ايمي بغيظ ماشي ي ادم انا هوريك 
ادم نزل و دخل الشقه بتعتوه لقا اسراء و ماس قعدين 
ادم فين ليان 
ماس دخلت اوضتكو ادم ليان منمتش من امبارح و كانت منهاره من العياط 
ادم انا هشوفها و دخل الاوضه لقها نايم علي السرير بهدوم خفيفه و حضنه تشرتوه و مغمضه عيونه و بتعيط ادم قعد جنبها 
ليان بصتلوه بخضه ادم 
ادم أي مالك اتخضيتي ليه كده 
ليان اصل انت عريس اي منزلك 
ادم بعصبيه بيحول يتحكم فيها منا جيت علشان انام و فرد جسموه علي السرير 
ليان وانت منمت
ادم لا 
ليان جي في موخيلتتا بلاوي و نزلت دموعها و اديتوه ضهرها و فضلت تعيط بشده
ادم بصص لضهرها بحزن 
ادم بص لسقف مش انتي كأنتي عوزه كده انتي وصلتينا لكده 
ليان بدموع مكنتش متخيله اني الوجع بطريقه دي مكنتش متخيله اني صعب اوووي كده ده صعب صعب صعب اووي ي ادم انت مش حاسس بنار الي في قلبي انا فعلا الي عملت كده بس عملت كده علشان اسعدك 
ادم من غير ميبصلها 
ادم بسخريه هههه وانت فكره انك كده مخلياني سعيد انتي صعبتيها علينا اكتير انتي زوتيها اوووي انتي كأنتي محليها جيتي شويه شويه مررتيها ي ليان مررتي كل الحياه ولا حد فينا سعيد 
ليان انفجرات في العيط 
ادم حضنها من ضهرها 
ادم بيبوس رقبتها ليان متبعديناش عن بعض اكتر من كده 
ليان مسحت دموعها و قالت ادم مينفعش تسبب ايمي لوحده انتو عرسان 
ادم اتصدم نعم 
ليان بدموع قوم اطلع ملحقتش تكمل الجمله لا م ادم لفها و ذهبوه الي عالمهم الخاص 
بعد يومين و ادم مبيطلعش و ايمي صحيه اول مبيطلع بيدخل الاوضه بتعتوه علي طول 
ادم دخل العصر الشقه و دخل الاوضه بتعتوه 
ايمي خرجت من الوضه بتعتها و كانت لبسه كاش مايوه قصير جدا دخلت المطبخ جهزت عصير و حطيت فيه دواه و رحت علي اوضه ادم و بدأت تخبط 
ادم فتح الباب نعم 
ايمي بميصه ليان جت و سبتلك العصير ده 
ادم خدوه شرب اول بق  شكرا و دخل و قفل الباب 
ايمي قعدات في الصاله 
بعد ربع ساعه 
ادم خرج من الاوضه غرقان و قالع التشرت 
ايمي وقفت قصدوه بدلع حبيبي 
ادم بدوخه  ليان 
ايمي اي ي حبيبي 
ادم هيروح عند الباب 
ايمي حطيت أيدها علي صدروه ريح فين ي عيوني 
ادم اوعي من وشي 
ايمي انا ليان  يحبيبي 
ادم زقها و هو بينهج و نزل جري علي السلم 
نزل الشقه و دخل لقا الكل قعد اخواته و ليان 
يزن بخضه مالك ب ادم فيك اي 
ادم بيمسح عرقوه ليان
ليان وقفت و رحه عليه مالك ي حبيبي في أي 
ادم شدها تعالي معايا 
ليان في أي طيب 
ادم تعالي و طلع الاوضه و رزع الباب 
يزن بص لمازن بستفهام هو مالوه 
مازن معرفش 
ادم فوق دخل و قفل الباب 
ليان بخضه مالك ي ادم انت تعبان 
ادم مش عرف مش عرف 
ليان حضنتوه بدموع مالك في أي 
ادم حضنها انتي جبتي اي في كوبايت العصير 
ليان بستفهام عصير اي 
ادم فهم ايمي لا مفيش ي حبيبتي متيجي اقولك كلامه سر 
ليان هههههههه ادم عيب 
ادم عيب اي بس ده احنا ليلتنا شكولاته بمكسرات متيجي ي اشطا بفراوله 
ليان هههههه ادم انت قليل الادب 
ادم طيب والله لوريكي قلت الادب بتبقا ازاي

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 " اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent