رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل الثاني 2 - بقلم رحمه تاج
ليان هههههه ادم انت قليل الادب
ادم طيب والله لوريكي قلت الادب بتبقا ازاي
تاني يوم الصبح ادم بيلبس
ليان نايمه علي السرير
ليان مالك ي ادم
ادم مفيش
ليان طيب رايح فين
ادم نازل لوحد صحبي
ليان بحزن طيب و ايمي
ادم بعصبيه ليان انتي عوزه اي متفضليش تعصبيني
ليان وقفت و رحت عليه وحطيت رقبتوه تعرف اني بحبك
ادم بسخريه والله
ليان بدموع ادم انت عرف
ادم بس خدها عارف ي حبيبتي عارف و حضنها
ليان حضنتوه و باست خدوه
ادم و هو بيبوس راسها يله سلام عوزه حاجه
ليان لا ي روحي عوزه سلمتك
ادم خرج و نزل
بعد شويه ليان خرجت قعدات مع ماس و اسراء
الباب خبط و ايمي دخلت لبسه لبس يكشف ولا يستر
ايمي هاي
ماس هاي ورحمه الله وبركاته
ايمي بلطف مصطنع ليان لو سمحتي
ليان نعم
ايمي تعالي معايه في الاوضه دقيقه
ليان بستغراب في حاجه
ايمي لا بس عوزكي في حاجه
ليان وقفت طيب اتفضلي و دخلت اوضتها
ايمي دخلت الاوضه لقت ريحت الاوضه كلها برفان ادم و هدوم ادم اديقت جدا و الغلو الحقد كبر جوها
ليان اتفضلي اقعدي
ايمي قعدات ببرئه مصطنعه عوزاكي في خدمه
ليان اتفضلي
ايمي تيجي معايه مشور
ليان بستغراب فين
ايمي صحبتي تعبانه قولت اروح اطمن عليها تعالي معايا و نروح نشتري هدوم
ليان هاجي معايه بس انا عندي هدوم جديده مش هشتري
ايمي ماشي
ليان طيب قولي لاسراء و ماس
ايمي بتوتر لا سبيهم و بعدين انا عوزه نخرج احنا الاتنين برحتنا
ليان طيب محنا هنبقا برحتنا بردوه معاهم
ايمي وقفت خلاص ي ليان لو مش عوزه تيجي معايه انا هروح لوحدي
ليان خلاص متزعليش هروح معاكي
ايمي طيب يله البسي
ليان ماشي و دخلت الحمام
ايمي لقت هدوم ادم في سبت رحت عليه و مسكت الهدوم و بقت تشمهم بهوس و بقت تبص حوليها صور ليه هو و ليان صور كتير و هو حضنها
ايمي بغل شديد أنت أحق بيه منك ي ليان انا الي استهلوه مش انتي وانا هعرف اتصرف معاكي
بعد شويه ليان خرجت يله
ايمي يله و خرجت
ليان مسكت فونها عماله تران علي ادم مقفول بعتت ليه أنها هتخرج مع ايمي و هتبعتلوه اللوكشن خرجت
ماس ريحه فين ي ليان
ليان هنزل انا و ايمي
اسراء فين يعني
ايمي هنجيب حاجه يله و مسكت أيدها شدتها و نزلت بسرعه
اسراء بصت لماس بقلق
وقفت رنت علي ادم مقفول اتصلت علي يزن علشان يوصلها بادم
عند ليان نزله و طلعوه عماره شكلها غريب
ليان بقلق طيب اطلعي انتي وانا هستناكي تحت
ايمي لا تعالي معايا
ليان طيب و طلعوه خبطه علي باب حد فتح
ايمي ازيك
البنت كويسه اتفضلي اتفضلي
ايمي دخلت هي و ليان و ايمي قعدات
ايمي اقعدي ي ليان
ليان قعدات بقلق
ايمي نادي اختك ي بنتي
البنت حاضر و دخلت و طلعت بعصير حطيتوه اتفضلوه اشربوه
ايمي ماشي اشربي ي ليان
ليان لا شكرا مش عوزه
البنت هتزعليني
ليان بتوتر لا ي حبيبتي مش هزعلك هشرب حاضر
البنت طيب يله متزعليش
ليان استغرابت من إصرارهم حاضر و خدات و شربت
البنت دقيقه واختي خرجه بتلبس بس
ايمي برحتها ي حبيبتي
اابنت دخلت
ايمي فتحت شنطتها اففففف في حاجه وقعت من شنطيتي علي السلام هجبها بسرعه و هاجي
ليان مسكتها بتعب لا استني خديني معاكي
ايمي ي بنتي بقولك علي السلم متخفيش بقا و وقفت نزلت و هي بتضحك بخبث
ليان بدأت الدنيا تدور بيها و هي قعده مكانها و بدأت تعرق لقت شاب خرج اتكسفت جدا و عماله تبص للباب
الشاب رح علي باب الشقه و قفلوه بمفاتيح
ليان وقفت بتعب ي استاذ خرجني
الشاب ولا رد عليها بيقرب عليها بس
ليان بترجع لوره و كانت هتقع بس هو مسكها
ليان بتحول تبعد عنه
الشاب تعرفي حلمت ب لحظه دي اد اي
ليان بدموع و بتحول تبعد عنه
ليان بزعيق ابعد عني ي حيوانننن
الشاب لبسها بقلم و عمال يبوس رقبتها
ليان ابعدددد عني الحقونيييي ابعد عني و بدأت تعيط و مش قدره تحرك جسمها
الشاب عمال يبوسها و ليان تعبط و تبعد عنه
ليان بصويت حدددد يلحقنيييي
الشاب حط ايدوه علي بقها هشششششش
ليان بتعيط و مش قدره تخد نفسها
الشاب هشششش اسكتي خلاص و يصلها بخبث مكنتش اعرف اني استاذ ادم متمتع كده.
الباب اتكسر و ادم و يزن دخلوه
الشاب وقف و لسه هيجري
ادم جري عليه و مسك فضل يضرب فيها
يزن ادم ادم روح شوف ليان
يزن مسكوه و نزل فيه ضرب
ادم بص لليان الي مبتتحركش و مش قدره تخد نفسها و دموعها نزله ووبصتلوه و مش قدره تكلم رح عليه و قلع الجاكت بتعوه و لبسهولها
ادم ليان
ليان بصتلوه
ادم مش قدره تكلمي
ليان هزت راسها
ادم شربتي حاجه
ليان هزت راسها باه
ادم شلها و نزلها العربيه و رح علي البيت
و يزن فوق مع الود و اتصل علي الحكومه و الحكومه جم خدوه الولد و يزن نزل ركب عربيه و مشي
في عربيه ادم و ليان
ليان بتعيط و سكته
ادم اي وداكي هناك
ليان مش قدره تجوز
ادم بعصبيه ايمي صحححححح
ليان بدات تعيط اكتر
ادم مشششش دي من اختيارك اتفضلي جوزتيني كأنتي عوزه تسعديني هاااااا متردييي عليه ي شيخه ضيعتينه حراممممم عليكي وانتيييي اي نزلك من غير متقوليلي مرداتش عليكي يبقا متنزليش انتي بيضحك عليكي بسهوله كده انتي عرفه كان اي هيحصل فيكي انا عرفت بصدفه انك نزلتي متردي عليه
•تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 " اضغط على اسم الرواية