Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3 - بقلم رحمه تاج 

ادم مشششش دي من اختيارك اتفضلي جوزتيني كأنتي عوزه تسعديني هاااااا متردييي عليه ي شيخه ضيعتينه حراممممم عليكي وانتيييي اي نزلك من غير متقوليلي مرداتش عليكي يبقا متنزليش انتي بيضحك عليكي بسهوله كده انتي عرفه كان اي هيحصل فيكي انا عرفت بصدفه انك نزلتي متردي عليه.
ليان فضلت تعيط 
ادم فضل يضرب في الدركسيون بعصبيه شديده لدرجه ليان بطلت عياط و بصالوه برعب شديد 
ادم شغل العربيه بعصبيه و مشي بيها 
وصلوه العماره و نزل من العربيه و فتح الباب بتعها و شلها و هو مبيكلمش و ليان كانت سكته و مش قدره تتحرك وصل الشقه و خبط برجلوه الباب فتح 
اسراء بخضه مالك ي ليان 
ادم بعصبيه غوري من وشي 
اسراء بعدات بخوف و دموع من اسلوبه الي اول مره  يتغير 
ادم دخل لقا الكل قعد أهل ليان و اهلوه 
ادم طالع علي السلم مش عوز اي حدددد يخبط علي الباب و طلع و رزع الباب برجلوه و حطها علي السرير و دخل الحمام 
ليان نايمه علي السرير بتعيط 
ادم خرج هشششش مش عوز اسمع نفس سمعه اسكتي خلاصصص 
ليان سكتت 
ادم رح عليها و بيقلعها و ليان بصلوه بخوف 
ادم شلها بعد مقلعها و دخل الحمام حطها في البنيوه و بصلها 
ادم هخرج اجبلك هدوم 
ليان غمضت عيونها و فتحتها معنها ماشي خرج و سبها خرج ليها هدوم نوم و دخل أيدها دوش و خرج لبسها و بعدها في حضوه علي السرير و قفل النور 
ليان سكته و دموعها نزله 
ادم حس بدموعها لاي اتشرات اتغرق دموع 
ادم بيحول يهدي نفسوه من العصبيه علشان متخفش منوه 
ادم  ليان متعيطيش العياط مش هيغير حاجه خلاص كفايه قلبك وجعك خلاص ي حبيبتي كفايه و بيبوس راسها و ليان دموعها فضلت تنزل لغيت لم نامت بعمق شديد و ادم مش عرف ينام من العصبيه الشديده وقف و لبس التشرت و خد الس.لاح و خرج و بصلها من ورها الباب و هي نايمه و قفل الباب و نزل 
الكل قعد ساكت نزل ادم و لسه هيخرج من الباب 
يزن  ادممم 
ادم وقف و مديلوه ضهره 
يزن رح عليه و رفع التشرت بتع ادم من ضهره و خد الس.لاح و نزل التشرت تاني 
يزن اي ده و رح قعد تاني مكانوه 
ادم بصلوه بعصبيه و اهل ليان قعدين و اهل ادم 
ادم بعصبيه شديده رح عليه و علشان ياخد الس.لاح
يزن بعصبيه اقعدددددد انا وديتوه القسم 
ادم وأقسم بالله م.وته علي ايدي و بنت الك.لب الي وادت مراتي مكان زي دهههه 
ابو ليان وقف و هو مسك ادم اقعد طيب نفهم اي حصل اقعد
ادم مش هقعد مش هسيبوه 
جد ليان ادممم اقعد 
ادم قعد  بعصبيه شديده 
يزن اهدا كده انت خليت الود مبيتحركش ده غير اني كملت عليه 
ادم هو فين 
يزن سلمتوه للقسم 
ادم ليه 
ابو ليان امال انت كانت عوز أييي 
ادم بعصبيه و وشه احمر و عروق رقبتوه و ايدوه بينه ده لمس حاجه بتاعتي 
يزن خلاص يبني انت سيحت د.مه 
ادم بغضب مشششش هسيبوه مش هستريح غير لم اقل.تلوه 
ابو ليان تق.تل مين يبني خلاص انتو سلمتوه للقسم و ضربتوه خلاص 
ادم  مش هسيبوه بردوه 
اسراء بخوف هو اي حصل ي ادم 
ادم بعصبيه مش طيقك قصدي وانتي ليه متوقفهاش بس اقولك العيب مش عليكي ولا العيب عليها و شور علي ماس العيب عليه انا اني سامح لمراتي تعمل اي حاجه علشان كده جلها الجرئه انها تنزل من غير متستاذاني 
اسراء بدموع انا مالي عملت اي هي ايمي الي مرديتش تخدني معاهم فاتصلت عليك لم حسبت بحاجه غلط 
ادم بغضب لم افتكر ايمي ماشي ي ايمي ي بنت*****وأقسم بالله مهسيبها خرج سجاره و بيشربها بعصبيه 
فون ادم رن 
ادم حطوه علي ودانوه من غير ميكلم و سمع المكالمه و قفل الفون و وقف 
يزن ريح فين 
ادم مشور و شد المس.دس من ايد يزن و خطوه وره ضهروه و رمه السيجاره علي الأرض  و داس عليها  و بص لاسراء 
ادم شويه و اطلعي بصي عليه ليان علشان نايمه و عينك متعفلش عليها سمعهههه 
اسراء بخوف حاضر 
ادم بص لمازن أخرج هتلاقي عربيه شويه كده جيالك تحت البيت اركبها من غير كلام 
مازن هروح فين 
ادم هتعرف لم تركب 
مازن هنلعب 
ادم بابتسامه خبيثه و مالوه نلعب و بص ليزن متبعتش حد وريه بدل معمل حاجه تزعلك علي الي هيمشي وريه 
يزن ماشي ي ادم لم نشوف اخرتها مع عنادك 
ادم كل خير و خرج من الباب و رزعوه 
مازن قعد مبتسم 
اسراء مبتسم علي اي ده هزقني 
مازن علي العبه 
يزن بعصبيه مازنننن 
مازن حاضر و وقف 
يزن شايل سل.اح 
مازن رفع ايدوه عيب عليك مش انا الي اشيل سل.اح 
اسراء بستغراب امال تشيل اي 
يزن انا فهمت هات 
مازن بس 
يزن بزعيق هاتتت 
مازن وقف و حط ايدوه وره ضهروه خرج  مط.وه 
يزن سبها قدامي
مازن بس
يزن بهدوئ انت سمعت قولت اي 
مازن ببساطه سابها و قعد تاني مكانوه 
اسراء لاول مره تحس انها مش عرفه اخواتها بصت لمازن بستغراب 
مازن مرداش يبصلها لاني هو فهم هي بتفكر في أي 
فون مازن رن وقف و رح نحيت الشباك بص منوه و رح علي مفاتيح عربيتوه و لسه هيخرج من الباب 
يزن مازننن 
مازن بصلوه 
يزن وقف هاجي معاك لم اعرف أخلت لعبتكو دي اي بدل متوده نفسكو في داهيه و خرج من الباب و مازن وقف بص لماس 
مازن لم ادم يجي حوشي عني 
ماس ليه 
مازن هتعرفي لم اجي و خرج و قفل الباب 
عند ادم 
ادم ركب عربيته و نزل في مكان مقطوع و طلع عماره فاضيه و دخل شقه لقا ايمي مرمايه في الأرض و سكته
ادم قعد علي كرسي و حوليه حراس سكتين بيتفرجوه عليهم 
ادم خرج سجاره بهدوء و شرب منها و قال بمنتها البرود ليه عملتي كده 
ايمي بصتلوه بحقد 
ادم بصلها و اتعدل لقدام و سند ايدوه علي رجلوه 
ادم ها يله مستنيك تكلمي قولي 
ايمي بكر.هك 
ادم وانا كمان القلوب يختي عند بعضها قولي يله عملتي كده ليه في مراتي 
ايمي ضحكت بسخريه هههههه علشان عبيطه و غبيه و هطله 
ادم قعد بصص ليها 
ايمي مراتك دي انا عمري مشوفت وحده غبيه زيها و بيضحك عليها مراتك بيضحك عليها من كلمه وحده هههههههه بس اقولك علي حاجه شكلها انبسطيت بس انت الي جيت في وقت مش مناسب خلاص كانت اتاخرت شويه 
ادم فرد ضهروه علي الكرسي
ادم ليه مش خايفه اني اديكي مخدر و اخليكي تعيشي نفس التجربه الي عملتيها علي مراتي بس في فرق اني كل القدامى دول هيلعبوه معاكي لعبه وحده 
ايمي بصت ليهم بخوف 
ادم  بص لحارس 
الحارس رح علي ايمي الي بترجع لوره و ادها حقنها 
ايمي لا لا لا ابوس ايدك ي ادم لا ابوس ايدك متعمليش كده 
ادم بهدوء وقف و رح عليها و بدأ يضرب فيها ضرب مبرح لغيت مبقتش تتحرك و عيونها مفتوحه و دموعها نزله 
ادم بعد عنها و بص للحراس استمتعوا ي اصدقا و خرج من البيت و الحراس بصت لايمي بابتسامه وسعه و رحوه كلهم علي ايمي الي دموعها نزله بس مبتتحركش من المخدر 
ادم نزل علي تحت و ركب عربيته و خرج المسدس حطوه في العربيه  و رح لغيت القسم و دخل لظابط 
الظابط بترحيب اهلا اهلا ادم بيه اتفضل 
ادم قعد 
الظابط قهوه 
ادم لا ولا اي حاجه شكرا
الظابط لا ميصحش 
ادم انا بس جيلك في خدمه 
الظابط حط ايدوه علي رقبتوه رقبتي فداك كفايه انك لحقتني من الم.وت 
ادم يزن رن عليكو انهارده تقبض علي حد 
الظابط ايوه طبعا انا الي قبض عليه من يزن بيه 
ادم بابتسامه عوز يتوصه عليه جامد اوووي 
الظابط بابتسامه بس كده ده من عيوني 
ادم وقف تسلملي عيونك مش هوصيك بقا علشان ده غالي عليه جدا لا ده غالي علي قلبي جدا 
الظابط بس كده حاضر و هحوط علي القوضي  بعتتوه شويت حجات حلوين هيهجبوك اوووي 
ادم هو ده حبيبي تسلم عوز حاجه 
الظابط تسلم 
ادم خرج 
الظابط رفع الفون اي يبني في وحد تحت عوزكم تنزلوه توصه عليه لاني ده متوصي من فوق اووووي لانو غالي علي حد حبيبي اووي و قفل الفون و قعد 
ادم خرج من القسم لقا مازن و يزن قصدوه 
ادم ركب العربيه و هم ركبوه 
ادم و هو ماشي بعربيه اي جابك ي يزن 
يزن ادم انت كده بتخرب الدنيا كانت سلمتها لقسم و خلاص 
ادم و مين قالك اني مش هسلمها للقسم 
يزن طيب سلمتها 
ادم بابتسامه لا سلمتها لحد بيبسطها اووي و بعد كده هسلمها للقسم 
يزن ي ادم 
ادم خلاص ي يزن و وصلوه علي العماره و نزلوه و طلعوه علي الشقه و دخلوه لقو الاكل قعده بس اسراء و ليان لا 
ادم دخل قعد علي الكرسي 
يزن و مازن قعدوه 
ابو ليان عملت اي 
ادم كل خير فين اسراء 
جد ليان فوق رد عليه عملت اي في البت و الود 
ادم وجبت معاهم 
جد ليان ازاي بقا 
ادم  وقف خدت حق مراتي و خلاص 
جد ليان وقف و دب العصايه بتعتوه في الأرض رددد عليه عدل اقعد 
ادم قعد 
جد ليان قعد قولي عملت اي 
ادم قولت خدت حق مراتي 
فون ادم رن 
ادم حطوه علي ودانوه 
ادم اي 
...
ادم بسرعه دي لا ي حبيبي عيدوه المشهد تاني لغيت لم تفوق من المخدر و بعد كده نزلوه بملايه حلوه كده تليق بيها و علي القسم علي طول انا موصي عليها 
.....
ادم خلاص خليها تفوق من المخدر و ارميها في القسم 
...
ادم ماشي و قفل الفون 
جد ليان خلاص فهمت مش عوز اعرف عملت اي 
ادم سكت و خرج سجاىه يشربها 
ماس احضرك اكل 
ادم و هو بيشرب السجاير لا مليش نفس 
اسراء نزل من فوق و هي بتشد ليان من درها و عيون ليان حمره من كتر العيط و وشها احمر 
ادم بص في فون بيلعب فيه 
اسراء جبتلكو ليان اقعدي بقا قطعتي نفسي 
ليان وقفه سكته و مسكه صوبعها علشان متعيطش 
جد ليان تعالي ي ليان اقعدي هنا و شاور جنب ادم 
ليان بصت بخوف لادم لقتوه متجهلها قعدات سكته و بصه في الأرض 
ابو ليان انتي كويسه 
ليان هزت راسها اه و هي حبسه دموعها و بصه في الأرض 
ماس وقفت انا هتخل احضر الاكل ناكل كلنا دخلت 
جد ليان بصلها بابتسامه علي طيباتها 
مازن اسراء 
اسراء نعم 
مازن انتي عملتي اي امبارح 
ادم بص لاسراء و ساب الفون 
اسراء بلعت رقه داخله الأوضه أجيب الشاحن ومش راضيه أفتح النور علشان متصحاش  تزعق قومت واقعه فوقك
الكل ضحك ادم ابتسم و ليان لسه بصه الأرض و سكته 
مازن بص لادم اتفضل صحتني من احلي نومه 
اسراء فوني فصل اعمل اي يعني 
مازن ده الشاحن بتعي اصلا فين الشاحن بتاعك 
اسراء باظ 
ادم هششششش 
اسراء و مازن سكتوه 
ادم مش نقصه صداع علي حاجه هايفه 
اسراء هيفاء وهبي ههههه 
مازن و هو بيضربها علي ضهرها بغيظ وحشه وحشه وحشه 
اسراء هههههه خلاص مش هقول تاني 
ادم اسراء اطلعي اقعدي في الاوضه بتعتك 
اسراء خلاص هو الي ضربني ي ادم انا معرفش انت مش طايقني انهارده.ليه كده انا عملت حاجه 
ادم بعصبيه متخلنيش أطالع غضبي كلوه عليكي مش عوز اسمع صوتك 
اسراء سكتت
ماس من جوه اسراءءء 
اسراء وقفت حاضر و دخلت المطبخ 
ادم بص لليان هتفضلي بصه في الأرض كتير 
ليان نفسها تعيط و مسكه.نفسها بعفيه 
ادم بعصبيه انا مش بكلممك ردي عليه 
ليان بصتلوه بدموع نعم 
ادم في حاجه وقعه منك في الأرض 
ليان هزت راسها لا 
ادم فونه رن 
ادم حط الفون علي ودانوه باشا 
....
ادم حبيبي في وحده دلوقتي جيالك القسم عوزك توجب معاها 
...
ادم ايوه رجلتي هيجوهالك عوز القسم كله يوجب معاها متسبش حد يزعل الكل يفرح لاني دي غاليه عليه جدا 
...
ادم حبيبي خلاص هستناك بكره نشرب قهوه مع بعض و الود ده 
...
ادم ماشي حلو اوووي لبسوه كام قاضيه حلوه كده و عوزه يتفسح 
....
ادم موضوع اي 
....
ادم خلاص ماشي ابعتهولي علي الفون وانا هسمعوه و هرد عليك 
...
ادم قال كده أمته 
...
ادم طيب ماشي حبيبي عوز سلمتك و قفل الفون 
يزن ارتحت كده 
ادم جدا متعرفش انا دلوقتي مرتاح ازاي 
ليان بصتلوه ببرئه  هي ايمي لقت الحاجه الي وقعت منها 
ادم بسخريه وقعت منها انتي دخلت عليكي الهطل ده و بعدين يعني وحده زي حضرتك مش المفروض ترن علي جوزها 
ليان رنيت عليك 
ادم و لقتيه مقفول انا عامل خاصيه لاني كانت بشتغل كانت شايف انك بتحويل ترني عليه و كان بيظهري اسمك و قولت شويه و هكلمك و بعدين انتي بسم الله ماشاء الله بتمشي من دمغك 
ليان بدموع مش بمشي من دمغي هي كانت هتزعل لو منزلتش معاها 
ادم متتفلق و بعدين اي الحب الي ليها ده عملها حساب اكتر معمله لجوزك حساب 
ليان انا بس كانت عوزاك مبسوط 
ادم بعصبيه عوزاني مبسوط انتي شايفه انا مبسوط ازاي ده انا ميتت من الانبساط انتي مش متخيله الكارثه الي كانت هتحصلك و بعدين انتي شوفتيني مش مبسوط وانا معاكي 
ليان انا بس كانت عوزه يبقا ليك عيال 
ادم انا مش عوز هديتي انا مش عوز عيال فهمتك بحنايه مفيش فهمتك بزعيق و العصبيه مفيش فهمتك بكل لغات العالم بردو مفيش اعمل اي تاني
ليان حطيت وشها في الأرض و سكتت 
ادم بعصبيه ليان قولتلك متحطيش وشك في الأرض قوليلي اعمل اي تاني 
ليان بصتلوه بدموع اعمل الي انت عوزه .
ادم قرب منها و مسح دموعها وانا مش عوز حاجه في الدنيا دي غير ضحكتك بلاش تعيطي علشان هعيط يرديكي ادم يعيط 
ليان ابتسمت 
ادم حضنها و ليان حضنتوه 
جد ليان بصص بابتسامه وسعه ليهم 
ليان دموعها نزلت 
ادم هشششش خلاص متعيطيش 
ليان بصوت في ودانوه انا قرفانه اوووي 
ادم طيب متعيطيش انا اسف لو زعقت فيكي  و بعدين ي قشطه انتي في قشطه تزعل 
ليان بابتسامه وسع قشطه انت قديم اووي
ادم بصلها لا والله قديم 
ليان هههههه طيب قول قشطه بمكسرات 
ادم بس خدها و حضنها تاني انتي كل حاجه حلوه انتي قشطه و كريماه و شكولاته بمكسرات متيجي اقولك على كلامه سر 
ليان هههههه اوعه طيب 
جد ليان طيب اطلعوه الاوضه بدل عاملين كده 
ادم بعد عن ليان و بيمسح دموعها 
اسراء خرجت الله الله يعني عمال تزعق فيه من الصبح وانت حضرتك بدلع مراتك ده الحق يعني 
ادم اهو اتفضلوه انق اهو بعيونه بخلقتوه 
اسراء لا بقولك اي انا اصلا  مديقه منك انا اسراء الصياد تزعق فيه و تقولي انا مش طايق أشوفك انا 
مازن حضن رقبتها و هو وقف جنبها هيقوم يعلم عليكي أي يعني اسراء الصياد 
اسراء انا قولت كده انا قولت أنا اسراء اخت ادم الصياد يحصل فيها كده 
ادم والله 
 اسراء بتكبر بصت لمازن انت تعرف انا اخواتي مين و خطيبي مين علشان تمسكني كده 
 ‏فارس بهزار  لا لا متقوليش خطيبك مين دول لو عرفوه هينزلوه فيكي ضرب 
 ‏الكل ضحك 
 ‏اسراء بغيظ والله انت معاهم ي فارس طيب شوف  بقا مين هيطمن عليك 
 ‏شهاب اي ده ي معلم دي بتهددك لا لا مكنتش متخيل 
 ‏عز بمزح انك تسيبيني ي فريده 
 ‏اسراء اععععععع 
 ‏الكل انفجر من الضحك علي شكلها 
 ‏الباب خبط 
 ‏ادم بص لاسراء و ليان قومه ادخلوه جوه 
 ‏اسراء دخلت المطبخ هي و ياسمين 
 ‏ليان وقفت 
 ‏ادم شده من ردعها و هو بيقول في ودنها بهمس 
 ‏ادم بقولك اي شويه كده تطلعي و انا طالع واركي 
 ‏ليان بهمس ليه في حاجه 
 ‏ادم في اني عوز اشوف القشطه و بيغمز ليها 
 ‏ليان ضربتوه في صدروه و دخلت تبرطم من الكسوف و وشها احمر جدا 
 ‏مازن وقف علشان يفتح 
 ‏ادم بص لورد الي قعدات جنبوه 
 ‏ادم و هو بيبوس خدها قومي ي حبيبتي حضري معاهم الاكل و لم تخلصوه تعالي 
 ‏ورد بست خدوه حاضر و دخلت 
 ‏مازن دخل و وره شاب لبس بدله ميري 
 ‏ادم اتفضل اتفضل 
 ‏الشاب قعد انا عمار نقيب في القسم و اللواء باعتني ليك 
 ‏ادم اهلا ي عمار 
 ‏عمار الشاب الي جي تبعك و البنت الود بيقول انو قا.تل حد 
 ‏ادم اتعدل في القعده ق.تل مين 
 ‏عمار خرج ورقه من جيبوه و بص فيها 
 ‏عمار ولدت حرام ادم الصياد يعني ولدت المدام 
 ‏الكل اتصدم 
 ‏ادم و هو يعرفها منين 
 ‏عمار خرج من جيبوه الفون 
 ‏التسجيل 
 ‏(انا انا قت.لت ام ليان انا قت.لتها علشان كانت هتم.وتها و ايمي هي الي أدت السم لام ليان و اتفقت معاها اني ليان تم.وت المقابل  ايمي تجوز ادم و صفاء تخد فلوس ليان بس مقلوش قدامي كده قالو قدامي اني هتخلي ادم يطلق ليان وانا اجوزها بس انا لم عرفت فضلت مستني صفاء علشان امو.تها و فعلا دست عليها بعربيه و جريت و ايمي توصلت معايه أنها تقرب من ليان و تجوز ادم أنها كانت عرفه اني ليان عندها مشكله في الخلفه فا دخلت ليها من الموضوع ده و فضلت تدخل في مخ ليان افكر زي اني ادم لازم يبقا عندوه ولاد و كده هيبقا اسعد وحد و فعلا ليان خلت ادم يجوز ايمي و ايمي كانت بتحط برشام لادم في العصير علشان تبقا مراتوه بس ادم مكنش بيشرب العصير ولا حته بيطلع بيطيق يبص في وشها بعد كده عرفت اني ادم اصلا مش متجوزها هو جاب صحبوه و لبسوه لبس مأذون بس مقدرش اني وحده تاني تكتب علي أسموه غير ليان و لم ايمي عرفت بقت عوزه تتخلص من ليان بس ادم علشان مكنش بيسيب ليان معرفتش تعمل حاجه و في مره حطيت برشام لادم في العصير و خبطيت عليه و قالت ليه اني ليان بعتالك العصير ده و ادم خد العصير و شرب منوه و بعد كده بدأ يدوخ و يتخيل ليان و هي كانت بتقرب منوه و زقها و نزل لليان و بعد كده بقت نفسها تخلص من ليان و انا اتفقت معاها اني تجبلي ليان و هنحطلها مخدر أنها متقدرش تتحرك ولا تكلم وانا اصورها فديوه وانا معاها علشان تخلي ادم يطلقها بس بس هو ده الي حصل )
 ‏عمار قفل التسجيل كده عندو قضيه قتل ولدت المدام و كمان طلع عندو قواضي تانيه و ايمي بردوه كده لازم يروحه لنيابه انهارده 
 ‏ادم ماشي 
 ‏ياسمين خرجت و هي بتقول عمو ادم
 ‏عمار بصلها
 ‏ادم بصلها في أي 
 ‏ياسمين بصت لعمار و اتكسفت و بصت لادم تاني ليان عوزاك جوه دقيقه 
 ‏ادم ماشي 
 ‏عمار وقف طيب عوز حاجه تاني ي فندم 
 ‏ادم اقعد بس اشرب قهوه 
 ‏عمار لا شكرا 
 ‏ادم اقعد قهوه ولا عصير 
 ‏عمار ولا اي حاجه 
 ‏ادم هزعل منك 
 ‏عمار خلاص قهوه ساده 
 ‏ادم بص لياسمين هاتي قهوه ساده 
 ‏ياسمين حاضر و دخلت 
 ‏عمار فون رن بص في الفون و حط الفون علي ودانه الو
 ‏....
 ‏عمار لا هتاخر 
 ‏....
 ‏عمار في القسم 
 ‏...
 ‏عمار معرفش ي ماما هيتاخر ولا لا اتصلي عليه انتي علشان هيتعصب عليه انا 
 ‏....
 ‏عمار ي ماما القسم عندنا مقلوب مش هعرف اجيب بدري كلي انتي 
 ‏....
 ‏عمار لا ولا سياده اللواء هيجي بدري بقولك كلميه انتي
 ‏...
 ‏عمار حاضر ي ماما لم اروح القسم هقوله 
 ‏...
 ‏عماى حاضر حاجه تانيه 
 ‏....
 ‏عمار زباله اي دلوقتي ي ماما لم اجي 
 ‏....
 ‏عمار يوهه 
 ‏...
 ‏عمار حاضر حاجه تانيه هتصلك عليها 
 ‏....
 ‏عمار خلاص بقا ي ماما وريه شغل اقفلي 
 ‏...
 ‏عمار طيب طيب سلام الو الو مش سامع و قفل الفون و بيعمل حاجه في الفون و حط الفون علي ودانوه و سكت 
 ‏عمار انتي سمعاني صح 
 ‏...
 ‏عمار اتاخرتي
 ‏...
 ‏عمار طيب تكلمي عدل معايه علشان مشتكيش لابوكي امك بترن عليكي صح 
 ‏....
 ‏عمار مش عوز اعزار تردي عليها حته لو الدكتور جنبك ضيله روحي متكمليش محضرات 
 ‏...
 ‏عمار سمعتي يله 
 ‏...
 ‏عمار هي امك رنت عليكي كام مره 
 ‏...
 ‏عمار ٧مرات صح و انتي عرفه أنها قلقانه و مردتيش 
 ‏....
 ‏عمار طيب منتي بتهزري اهو متردي علي امك طمنيها عليكي يختي 
 ‏...
 ‏عمار ربع ساعه ارن عليكي تقولي انك في البيت سلام و قفل الفون 
 ‏ياسمين خرجت بقهوه حطيتها قصد عمار و دخلت تاني من غير متبصله 
 ‏جد ليان اختك صح 
 ‏عمار بصلوه ايوه الصغيره
 عمار فون رن 
 ‏عمار حط الفون علي ودانوه
 ‏عمار الو 
 ‏...
 ‏عمار تحت امرك ي سياده اللواء 
 ‏...
 ‏عمار ايوه لسه مكلها و قالت ربع ساعه و هتبقا في البيت 
 ‏...
 ‏عمار ايوه لسه هناك 
 ‏...
 ‏عمار تحت امرك ي فندم و بص لادم و مد ايدوه بفون 
 ادم خد الفون حطوه علي ودانوه و وقف يكلم بعيد في الفون 
 ‏عمار بيشرب القهوه و ساكت 
 ‏ادم جيه و مد ايدوه الفون سياده اللواء عوزك 
 ‏عمار حط الفون علي ودانوه 
 ‏عمار الو. 
 ‏....
 ‏عمار ي بابا انت شايف القسم عمل ازاي مقلوب و اروح فرح 
 ‏....
 ‏عمار افففف حاضر ي بابا 
 ‏...
 ‏عمار خلاص عشر دقائق و هتلقيني عندك 
 ‏...
 ‏عمار انا مزعقتش فيها دي كدبه 
 ‏...
 ‏عمار ي كدبه 
 ‏...
 ‏عمار طيب لم اجيلك ي روان حاضر سلام ي بابا و وقف بص لادم شكرا علي القهوه ي استاذ ادم 
 ‏ادم العفو ابقا تعالي بكره اقعد معايه هنكلم في موضوع 
 ‏عمار حاضر سلام عليكم و خرج و قفل الباب 
 ‏ابو ليان دموعه نزلت و رجع راسوه لوره و غمض عيونه 
 ‏جد ليان ابو ليان متشلش الهم خلاص اني الحمد الله طلعت بخير متشيلش نفسك الزنب 
 ‏ابو ليان و هو علي نفس الوضع انا مش متخيل اني طلقت مراتي الي بتحبني و اتجوزت صفاء و رميت ولادي الصبيان علشان خطرها رميت مراتي الي  شلتني في الوحشه قبل الحلوه علشان صفاء 
 ‏جد ليان ان شاء الله هيرجعوه بحضنك يبني متعمليش في نفسك كده الضغط هيرفع عندك 
 ‏مازن يعني ليان ليها اخوات 
 ‏جد ليان ايوه يبني ليها اخوات صبيان 
 ‏ادم و ليان تعرف 
 ‏ابو ليان صفاء مرديتش تقول اني ليها اخوات اكبر منها من مراتي الاوله خلتني تردهم من البيت و هم صغيرين 
 ‏ليان من وره بدموع و عرفت ترتاح و لحمك في الشارع 
 ‏ابو ليان بصلها بدموع 
 ‏الكل بص لليان 
 ‏ليان بسخريه و هي لم مرتك تقولك ارمي لحمك عيالك رميت استغنيت بسرعه كده 
 ‏ابو ليان بدموع انا اسف كل ده بسببي انا 
 ‏ليان هم فين 
 ‏ابو ليان معرفش دلوقتي أكبر وحد فيهم ٢٧سنه
 ‏جد ليان بس انا عرف 
 ‏ابو ليان بصلوه 
 ‏جد ليان ايوه يبني هم بيتوصله معايه مكنش ينفع  ترمي عيالك عندك تلات اخوات صبيان انتي البنت الوحيده فيهم و هم عرفينك و عرفين شكلك و بيطمنوه عليكي كل فتره و امهم بردوه و جولك المستشفي في يوم كان ادم نايم فيه وانت في غيبوبه 
 ‏ليان عوزه اشوفهم 
 ‏جد ليان فارس رن علي ولاد عمك يجوه دلوقتي حالا هم و امهم 
 ‏فارس حاضر و دخل البلكونه 
 ‏ليان قعدات جنب ادم بدموع 
 ‏ادم حضنها 
 ‏ليان بدأت تعيط 
 ‏ادم هشششش 
 ‏ليان بعيط و الكل سمعهم و بيتفرج عليهم 
 ‏ليان بقهره رمه تلاته وانا نفسي في عيل وحد رمه تلات اطفال وانا نفسي ربنا يهديني عيال ي ادم 
 ‏ادم هشششش احنا قولنا هنتعلاج صح خلاص هتتعرفي عليهم خلاص 
 ‏ليان بتعيط في حضن ادم 
 ‏ابو ليان دموعه نزلت 
 ‏الكل قعد زعلان

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 " اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent