رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل الرابع 4 - بقلم رحمه تاج
الكل قعد زعلان
فارس دخل قعد ساكت
جد ليان اي قالك اي .
فارس اتخضوه افتكروه اني ليان فيه حاجه و لم عرف أنها عرفت جين دلوقتي
ابو ليان بص لفارس بلهفه كلوهم صح
فارس ايوه ي عمي كلوهم بس جلال مش هيعرف يجيب مراتوه أو ابنوه
ابو ليان بصدمه هو جلال اتجوز و خلف
جد ليان ايوه اتجوز من 3سنين و عندوه ولد عنده سنتين
ابو ليان بفرحه يعني انا عندي حفيد
فارس ايوه ي عمي بس في حاجه
جد ليان اممم
فارس مراد
ابو ليان مالوه
فارس مش عوز يجي ولا حد منكو يشوفه
جد ليان كانت متاكد لاني مراد عنيد و مش بيعرف يمسك لسانوه
ليان مراد ده عنده كام سنه
جد ليان 25سنه دكتور نساء
ليان في تاني
جد ليان ايوه حازم عنده 21سنه بيدرس طب بردوه
ابو ليان بفرح بسم الله ماشاء الله و جلال شغل اي
فارس جلال مهندس معماري
ليان بفرحه طيب هيجوه أمته
فارس في السكه
ليان بصت لادم بابتسامه
ادم بس راسها و ابتسم ليها
مازن وقف
حسام جوز ماس ريح فين
مازن هكلم في الفون
بعد عشر دقائق الكل ساكت و ادم ماسك ايد ليان الباب خبط
مازن كان وقف رح فتح الباب
مازن اتفضلوه
ست عندها 40سنه دخلت لبسه طقم و لبسه دهب و برفان و ميكب بسيط و جميله جدا
و ورها تلات شباب اكنهم خرجين من الTV
ابو ليان اول مشفهم ابتسم و فرح جدا
جد ليان تعالوه اتفضلوه تعالي ي ام جلال
ام جلال بصت ليان كان نفسي من زمان انك تشوفيني
ليان ابتسم ليها و وقفت رحت حضنتها
ام جلال حضنتها بحب اموي لاني جد ليان حكلها صفاء بتعمل فيها أي
ام جلال و هي حضنها كان نفسي اخلف بنت و ربنا اداني بنت زي القمر
ليان بصتلوه بدموع شكرا اتفضلي اقعدي
ام جلال ابتسمت ليها و سلمت علي الكل و قعدات
جلال كان عيونه زرقه و ابيضاني
جلال مد ايدوه ازيك انا جلال اخوكي الكبير
ليان سلمت عليها بابتسامه و عيونها مليانه دموع وانا ليان اختك الصغيره
جلال ابتسم ليها و سلم علي الباقي و قعد
مراد كان قمحوي عيونه خضره و شعروه عسلي من غير ميبتسم لليان انا مراد اخوكي الوسطاني و مد ايدوه
ليان بدموع سلمت عليه طيب انت زعلان مني
مراد يصلها بتكشيره ليه بتقولي كده
ليان اصل انت بتكلميني بقرف
مراد لا خلاص مش مديق منك بعكس انا مبسوط اني اتعرفت عليكي متزعليش مني
ليان بابتسامه اتفضل
مراد سلم علي الكل و بص لابوه بقرف و قعد
حازم كان ابيضاني و عيونه عسلي
حاز م رح حضن ليان
ليان اتخضت
حازم ازيك انا حازم اخوكي الي اكبر منك و بعد عنها
ليان يصتلوه بستغراب انو مبتسم ليها و حضنها
حازم لا متبصليش كده انا عرفك من زمان و كانت معاكي في المدرسه الابتدائيه
ليان بابتسامه بجد مشفتكش
حازم انتي اصلا مكنتيش بتيجي كتير
ليان طيب اقعد متفضلش وقف
حازم سلم علي الكل و قعد
ليان قعدات جنب ادم و بصتلوه ببسمه
ادم بصلها و ابتسم
جد ليان بص لمراد مالك ي مراد مين ضربك ي حبيبي قبل متيجي
مراد بضيق مفيش ي جدي
ليان وقفت
ادم انتي دخله المطبخ
ليان ايوه
ادم اعمليلي قهوه
ليان لا
ادم ليان
ليان ادم لا
ادم ليان متهزريش أنا مشربتش قهوه من الصبح
ليان ادم مفيش قهوه
ادم بص لجد ليان اتفضل
ليان ملكش دعوه بجدي قولت لا هجبلك عصير
ادم خلاص مش عوز حاجه
ليان ماشي و دخلت المطبخ
ادم بغيظ افففففف علي كده
يزن قعد بيضحك
ادم بس يعم
ام جلال انت جوز ليان
ادم ايوه
ليان خرجت بعصير اتفضل
ادم اففف ليان قولت عوز قهوه
ليان مفيش قهوه انا مبحبهاش
ادم وانا مالي بيكي انا بحبها
ليان قولت لا اتفضل و حطيتها في ايدوه
ادم مش هشرب و حطها قصدوه علي التربيزه
ليان برحتك و دخلت المطبخ تاني
جد ليان بضحك اشرب ي ادم اشرب ي حبيبي
مازن جيه الي يربيك ي ادم هههههه
فارس هههههه اشرب ي ادم متكسفش
ادم بس ي بابا انت و هو و بعدين ايوه هشرب كفايه أنها من ايد مراتي
اسراء خرجت و حطيت حاجه علي السفره و رحت علي ام جلال ازيك ي طنط
ام جلال ازيك ي حبيبتي انتي خطيبت فارس صح
اسراء بابتسامه ايوه
ام جلال حضنتها ازيك ي حبيبتي تعالي اقعدي تعالي و قعداتها جنبها
اسراء بصت لادم و بتحول تضحك
ادم اضحكي ي اسراء اضحكي ي حبيبتي بدل مت.موتي
اسراء انفجرات في الضحك
ادم ابتسم خلاص ضحكتي
اسراء بصتلوه هههههه
ادم خلاص ي اسراء الله
اسراء اقولك علي حاجه
ادم قولي
اسراء بس اوعه تقول لليان
ادم قولي
اسراء ليان رمت كل القهوه الي في البيت
ادم بصدمه بتهزري
اسراء ولله ابدا علشان انا قولت ليها هيجي من وراكي و يعمل قهوه رحت رمتها كلها
يزن هههههه بجد
اسراء هزت راسها اه
الاكل بدأ يخرج علي السفره
ليان اتفضلوه ي جماعه
الكل وقف و قعد و ليان قعده جنب ادم
ادم عمال يحط في الطبق بتعها اكل
جد ليان بيبتسم عليهم
ليان اي ي ادم مش هاكل كل ده انا
ادم لا كلي كلي انتي محتاجه تتغذي
ليان بكسوف بصت للكل و ضربتوه في رجلوه من تحت السفره
ادم طيب كلي
ليان خلاص طيب هاكل و بدأت تاكل
ادم بياكل و بص لجلال الي بيلعب في الاكل
ادم مبتكلش ليه ي جلال الكل معجبكش ولا اي
جلال لا بجد تسلم ايد الي عمل الاكل بس انا مش هاكل لاني مراتي مستنياني اكل معاها فا معلش
ادم طيب أجبر بخاطر اختك و كل معلقه بس
جلال حاضر
فون جلال رن
جلال بص الفون و خطوه علي ودانوه الو
....
جلال اي ي بابا شويه و جي
....
جلال طيب ماشي عوزه حاجه تاني
...
جلال طيب ابعتيلي الي عوزه وانا هجيبوه سلام و قفل الفون
جد ليان مراد ي حبيبي
مراد بصلوه نعم
جد ليان كل
مراد نفسي اتسدات و بص لابوه
ابو ليان سكت بحزن
ام جلال ضربت. مراد علي درعوه عيببب ي قليل الادب
مراد سكت و مرديش يكلم
ليان حطيت في طبق مراد مراد يصلها
ليان كل دي علشان خاطري
مراد ماشي مش عوز ازعلك كفايه الي انتي فيه انهارده
ليان يعني اي
حازم يعني ي أخته انا برقبك
جد ليان نعم
جلال انا الي قولت ليه قدر يحصلها حاجه و هي لوحدها مش معاها جوزها لم جوزها بيبقا معاها مبخليش حازم يرقبها لم بتبقا لوحدها بخلي حازم يرقبها
مراد بص لليان انتي كويسه صح
ليان ابتسمت و هزت راسها اه
ادم كلي ي ليان يله
ليان حاضر ي ادم
ادم جنب ودنها بصوت واطي بعد متكلي اطلعي علي فوق
ليان بهمس في ودانه متهزرش عوزه اقعد مع اخواتي بليل نبقا نقعد مع بعض
ادم بشرط
ليان بصتلوه معنى اي
ادم قرب جدا من ودنها تخديني في المطبخ تديني بوسه و بس خدها
ليان اكسفت جدا و حطيت أيدها بتلقائيه علي صدروه
ادم ابتسم ليها و هو بصص ليها
ليان مبين سنننها بكسوف احترم نفسك مش هنا
ادم الشرط يتنفذ و بدأ ياكل
ليان بصوت واطي افففف مينفعش يتغير
ادم و هو بيطلع مستحيل ده شرط وانا مبتنزلش عن شروطي
ليان بصوت واطي وطي صوتك الكل بيسمعنا
ادم بصوت واطي و هو بصص ليها و أي يعني انتي مراتي بتكلم مع بعض
ليان خلاص ماشي كل واسكت
ادم ماشي و بدأ ياكل
و ليان بتاكل بكسوف
مراد بدأ ياكل حتت صغيره و حازم بياكل و ام جلال بتاكل حتت صغيره و ابو ليان بصص ليها بابتسامه كبيره و مشلش عيونه من عليها
بعد الاكل
ليان بتغسل أيدها في الحمام الي في اوضه السفره و الكل قعد علي السفره ادم دخل الحمام ورها و قفل الباب
ليان اتصدمت من الجرئه و بصتلوه في أي ي ادم عيب الكل قعد بره لم يمشوه
ادم لا
ليان بكسوف ادم مش بهزر
ادم قرب منها شويه باس خدها
ليان ادم بجد مش بهزر عيب الكل قعد و شفوك وانت دخل
ادم تو محدش شفني لاني هم بيكلموه
ليان طيب اوعه
ادم نعم الشرط
ليان ماشي
ادم يله
ليان بستوه من خدوه
ادم بستغراب اي ده
ليان نعم بوسه
ادم لا مش بوسه
ليان حبيبي ينفع أخرج
ادم طيب خلاص بوسي الخد التاني
ليان ي ادم متهزرش
ادم عمل نفسه زعلان طيب ماشي و رح علشان يغسل ايدوه
ليان مسكت درعوه خلاص استنه
ادم لا خلاص مش عوز
ليان قربت منوه و باست خدوه
ادم بصلها بابتسامه بحبك
ليان ضحكت وانا كمان
ادم شدها من وسطها بعشقك ي قشطه بمكسرات
ليان فضلت تضحك
ادم احنا كده مش هنخرج انهارده و بيقرب من وشها
ليان ادم مينفعش
الباب خبط
ادم شور ليها تسكت
ادم مين
اسراء انا ي ادم احنا مش لقين ليان و جدها قعد بره خايف
ليان بخوف انا هنا ي اسراء اوعه ي ادم و بعدات عنوه و فتحت الباب و خرجت و قفلت الباب
جده ليان بضحك هههههه انتي هنا ي قليلت الادب واحنا ديخين بره
ادم جوه الحمام بيضحك و سمعهم
ليان بخوف جدي و خرجت من اوضه السفره و رحت الرسبشن لقت الكل قعد و اسراء ورها و جده ليان
ليان مالك يجدي و قعدات جنبوه و اسراء قعدات جنبها
جد ليان الحمد الله انتي كانتي فين ي بنتي
ليان في الحمام ي جدي انت كويس
جد ليان امال جوزك فين
اسراء بتلقائيه في الحمام ي جدي
ليان بصتلها و ضربتها بكعها في بطنها
اسراء اههه لا مش في الحمام جوه في اوضه السفره
الكل انفجر في الضحك
ليان بصوت واطي حيوانه يقوله عليه اي دلوقتي
اسراء بهمس ليها منتي الي قليلت الادب و جوه مع اخويه في الحمام
ادم خرج بيمسح ايدوه في منديل
اسراء ادم اهو
ادم قومي
اسراء وقفت
ادم قعد جنب ليان
ماس خرجت من المطبخ كانت فين ي ادم
ادم كانت في الحمام في حاجه
ليان اتكسفت و وشها احمر و عماله تبرق لادم
ادم بصلها في اي
جد ليان المهم
ادم و ليان بصوله
جد ليان بص لام جلال و ابو ليان
جد ليان ام جلال و ابو ليان عوزكم تعتبوه بعض ابو ليان ندمان انو تردكم بره بيتوه من 18سنه
مراد جي يندم دلوقتي
جد ليان مراددد اسكت خلاص
ابو ليان بص لام جلال انا اسف حققك عليه انا عرفت اني ظلمتك و مكنش ينفع اصدق الي هي بتقوله
ام جلال بصتلوه و سكتت
ابو ليان انا اسف متزعليش مني وانا مرداتش اطلقك
ام جلال بجد انت اتجوزت عليه و سكت علشان عيالي و قولت عادي يعني طلامه هيبقا مبسوط مش مهم كانت كل يوم تيجي تضربني من غير سبب و اقول تلقيه مخنوق مش مهم كانت بتزعق لعيالي و اقول مش مهم ابوهم و خايف عليهم كانت أول معملك اكل تفضل تقول وحش و مش عجبك و اسكت و اقول يمكن فعلا اكلي مظبتش المره دي جيت تطردنا و قولت مش مهم يمكن خنقناه انا و العيال رحت لابوك و كملت بعيط عرف يعني اي ميبقاش معاك فلوس و الجو سقه و عيال يبقو بيعيطوه و خايفين يمشوه في الشارع في الوقت ده انت عمرك مهتحس الي انا حسيتوه و علي حبك فا انا مبقتش احبك ولا عوزه حته ارجعلك ولا ابوص في وشك انا جيت علشان عمي طلب كده غير كده انا مكنتش هخليك تلمحني حته و لو صدفه
ابو ليان بدموع سكت لانو مش لاقي كلام يقوله
ام جلال بتمسح دموعها صدقني انت حبك من زمان اتشل من قلبي و اصلا مبحبش سرتك تيجي قصدي سكت ليه علشان انت عرف انك غلطان انت اتهمتني في شرفي عرف عيالك الي طولك دول ميعرفوش اي حاجه عن الموضوع ده و طلامه هنتعاتب يبقا مسكتش واقول كل الي مديقني انت اتهمتني في شر.في صفاء الله يرحمها و يغفر لها مش هي الي قالتلك كده و اتهمتني وانت حته مسمعتنيش ولا ادتني فرصه اكلم أو ادفع عن نفسي
ابو ليان لا انا مصدقتهاش انا كانت عوزك تبعدي عنها علشان مديقيش
ام جلال خلاص ي ابو جلال مش لازم نفتح في القديم اكتر من كده عيالك و شفتهم وصله لاي بسم الله ماشاء الله عليهم وانا الحمد الله كويسه جدا و مش محتاجين حاجه منك او عوزين منك حاجه يله ي جلال انت و اخواتك
جد ليان ام جلال انا قولت تتصافوه و ترجعي مع جوزك
ام جلال بصدمه حضرتك بتقول اي ي عمي انا عمري مرجعلوه ولا حته أكلمه احنا مبينا رجاله و خلاص شفهم و عرفهم و خلاص اكتر من كده لا
جده ليان ي بنتي متخربيش علي نفسك
ام جلال مخربش علي نفسي علي اساس اني كانت عايشه معاه في تبات و نبات و يحرام كانت جبروت عليه متزعليش مني انتي علي عيني و علي راسي من فوق بس لا مش هرجعلوه انا عوزه ورقت طلاقي لو سمحت
جد ليان بس ي بنتي انتي مسمعتيش منوه حاجه
ام جلال لا سمعت منوه كتير اوللل و سمعت كلام وحش اوي و سكت و مرداتش اخرب علي نفسي لكن دلوقتي ولدي بقو رجاله و كل وحد يعتمد علي نفسوه و انا عوزه ورقت طلاقي
ليان طيب ي طنط اسمعي منوه هو بيحبك
ام جلال لو كان بيحبني مكنش عمل كل ده فيه
ليان بس هو عرف قمتك و هو عرف انتي بتحبيه اد اي .
ام جلال الحب ده كان زمان ي بنتي دلوقتي مبقاش في قلب اصلا هو الي كسره
ليان مسكت أيدها علشان خاطري انا انا عرفه اني امي هي السبب بس لو بجد حبتيه يوم وحد ارجعيلوه و صدقيني مش هتندمي
ام جلال طبطبت علي ايدها خاطرك عندي كبير ي حبيبتي بس صدقيني مش هينفع
ابو ليان بعصبيه لا هينفع وانا طلق مش بطلق و خلي في بالك انا هخدك وانا مروح
ام جلال بصتلوه بصدمه ايييي
ابو ليان رح قعد قصدها علي الارض و مسك أيدها حقك عليه متزعليش انا عرف اني غلطان انتي من زمان اوووي بتسمحيني خالي المره دي عليكي
ام جلال طيب قوم من علي الارض
ابو ليان يعني هتروحي معايه
ام جلال طيب قوم من علي الارض و هنشوف الحور ده بعدين
ابو ليان قعد جنبها هتروحي معايه
ام جلال بصت لجلال الي هز رأسه اه و بصت لمراد الي قعد مديق و بصت لحازم الي قعد مبتسم و بصت لليان الي بصلها و مبسوطه
ام جلال ماشي بس كل وحد هيقعد في اوضه و عيالي هيقعدوه معانه
مراد بعصبيه انتي بتجمعيني ليه أنا مش هقعد مع الشخص ده في شقه وحده انا قعد في شقتنا وقت متعوزي تشوفيني هتلقيني في البيت غير كده محدش يحلم
جد ليان ليه ي حبيبي مش انت كان نفسك من زمان تجمع امك و ابوك
مراد زمان بقا قبل معرف عمل في امي اي قبل مشوف تعبها ازاي لكن دلوقتي انا مش عوز اشوفه اصلا ولا حته يعتبرني ابنو
ام جلال خلاص مش هروح مع ابوك و بصت لابو ليان انا مش هروح في حته من غير ولادي
مراد برحتك انتي بقا عوزه ترجعي ارجعي بس انا مش قعد في بيت حد انا قعد في شقتنا
ابو ليان طيب عوز اي علشان تسمحني
مراد بسخريه والله هو الوحد بيسامح بحاجه يعني مقابل
ابو ليان مع الايام هتعرف اني محبتش قدك انت و اخواتك و كانت خايف عليكو
مراد بسخريه والله و خايف من أي بقا امنا الغوله الي كانت متجوزها ولا فكار اني الكل بيسامح بمقابل أو هديه زيها
ليان زعلت جدا لاني قصدوه علي امها
الكل بص لليان الي عيونه اتملت بدموع
مراد بضيق افففف ليان حققك عليه مش قصدي والله
ليان بابتسامه بين دموعها لا ولا يهمك انا هقوم اشرب و وقفت دخلت المطبخ
ادم وقف بعد اذنكو ي جماعه و دخل ورها
جلال مراد خد بالك من لسانك لو سمحت ممكن و هتروح مع امك و اخوك لاني مش هبقا مطمن وانت قعد لوحدك
مراد ليه أن شاء الله عيل صغير
جلال بعصبيه مرادددد متعصبنيش عليك لو سمحت ممكن
مراد اففففف
جلال بزعيق مرادددد
مراد حاضر خلاص لم نشوف هيتردنا تاني و هتبقا اي الحجه المرادي
ابو ليان بسعاده لا يبني انا هعوضكو عن الايام الي احترامت منكو فيها
مراد بسخريه ها هنشوف بقا اي كلام و خلاص
جلال مراد
مراد خلاص في أي مراد مراد مراد خلاص عرفت انك حافظ اسمي في أي و بعدين انت مش زعلان منوه ازاي يعني و بتكلم ببرود كده و كانوه انو ضحه علشان عيالوه و هو الي رمانا بره بيتوه و اتخله عننا علشان وحده *****
جد ليان بغضب مراددددد انتتتت اتجننت ولا ايييي في ستات قعده و في ناس قعده انت حيوان و عيب كده الست دي تبقا ام اختك و ياخي الله يرحمها عيب كده احترمني اخي حته اني انا قعد اي قلت الادب دي
مراد مردش
جد ليان هتروح مع امك سمعني
مراد حاضر ي جدي حاجه تاني
جد ليان لا
مراد حاضر بس محدش يستنه مني اكتر من كده سمعين ولا هسمحوه ولا عندوه حد اسمه مراد
جد ليان طيب و لم اختك تطلع تعتذر ليها
مراد انا مكنش قصدي اصلا حاضر
جوه عند ادم و ليان دخل المطبخ لقها بتعيط حضنها
ادم بتعيطي ليه دلوقتي طيب
ليان بحزن محدش فاكر ليها موقف حلو ي ادم محدش بيترحم عليه
ادم بصي ي حبيبتي دي امك مهم كان أي انتي هتفضلي تحبيها و هي دلوقتي عند ربنا الله يرحمها و يغفر ليها و يسمحها
ليان انفجرات في العيط
ادم حضنها و سكت
بعد شويه من العياط
ادم هششش خلاص
ليان مسحت دموعها يله نخرج
ادم لو مش عوزه بلاش
ليان لا يله نخرج
ادم بس خدها
ليان بكسوف ي ادم بقا قدر حد دخل
ادم الي يدخل يدخل يله و مسك أيدها و خرج
الكل قعد بره ساكت
ليان قعدات جنب ادم سكته
مراد احم ليان متزعليش مني مكنش قصدي
ليان ابتسمتلوه و سكتت
جد ليان ببسمه ابنك عامل اي ي جلال
جلال كويس ي جدي
جد ليان معكش صوره ليه
جلال لا معايه ثواني و مسك فونه اهو و بيوري جد ليان
جد ليان بسم الله ماشاء الله ده شبهك اووي
ام جلال هههه مراتوه كانت تتوحم عليه
حازم انتي بتقولي فيها هي اي يبني بتنام تحلم بيك ابنك نسخه منك
جد ليان بصي ي ليان و اده الفون لليان
ليان مسكت الفون بابتسامه وسعه
ليان الله و اكبر جميل اوووي عنده اد اي
جلال سنتين بس بقولك اي مجنني امبارح صحيت علي حد بيبوس في خدي بفتح عيوني لقيت الي لبسني بقلم ولا قلم لحرامي غسيل
ليان ههههه جميل اوووي بص ي ادم
ادم بص في الفون
ادم ربنا يحفظه
جلال شكرا تعالي بكره و شوفيه
ليان لا جيبوه اشوفه
جلال لا تعالي انتي
ادم خلاص ي جلال جيبوه بكره و الكل بكره معزوم هنا
ليان بصت بحماس لجلال اي
جلال بابتسامه ماشي حاضر
ليان بتبص في الفون أسموه اي
جلال اسمه اياد
ليان ادتلوه الفون ربنا يخليهولك
فون جلال رن عمال يكنسل
ام جلال مترد يبني اكيد قلقانه عليك
جلال لا شويه و هرد
ليان بستغراب مترد فعلا ممكن تكون قلقانه
جلال ده اياد
جلال حط الفون علي ودانوه
....
جلال نعم ي استاذ اياد
....
جلال حاضر
....
جلال عوز حاجه تاني
...
جلال امك سيبالك الفون و فين
....
جلال طيب
...
جلال حاضر مش هتاخر
...
جلال حاضر ي اياد
...
جلال ايوه حافظ ي اياد
....
جلال ايوه اسمع
..
جلال اجي بدري علشان اقعد معاك علشان عندي حضانه بدري صح كده
...
جلال طيب انا جي سلام و قفل الفون
ام جلال قوم ي حبيبي روح مراتك و ابنك مستنيناك
جد ليان قوم ي حبيبي متتاخرش عليهم ربنا ميحرمكو من بعض
جلال وقف والله ي جدعا كان نفسي اقعد معاكو بس بكره أن شاء الله هجيب اياد و هاجي
ليان و ام اياد
جلال حاضر و ام اياد عوزه حاجه ي ماما و رح بأس أيدها
ام جلال بابتسامه لجلال عوزك ديما بخير ي حبيب قلبي
جلال لو عوزتي حاجه كلميني
ام جلال ماشي ي حبيبي
جلال وقف قصد ليان عوزه حاجه
ليان شكرا
جلال قرب منها بس راسها متزعليش من مراد هو مكنش قصدوه حققك عليه
ليان عادي
جلال و هو خرج ضرب مراد في بطنه خالي بالك من امك و خوك
مراد اففف بطني ي جلال متهزرش
جلال و هو خارج من الباب عيل دمك سم اسمع الكلام و خد بالك من لسانك ده سلام عليكم و قفل الباب و مشي
بعد شويه الساعه 2بليل الكل نام و الي روح و ادم و ليان في الاوضه و ادم حاضن ليان و مغمض عيونه و ليان صحيه
ليان بهمس ادم
ادم فتح عيونه اممم
ليان انا مخنوقه
ادم خد نفس طيب ي ليان قومي البسي
ليان هنروح فين
ادم هتنزل نتمشه
ليان بسعاده بجد
ادم اممم يله قومي بقا
ليان حاضر و وقفت جري تلبس و ادم وقف يلبس
ليان خرجت ب درس و سايبه شعرها و بتلبس الكوتش
ليان و هي بتنهج خلاصت
ادم و هو بيلبس التشرت طيب يله و حضنها
•تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 " اضغط على اسم الرواية