Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الفصل الثاني 2 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك الفصل الثاني 2 - بقلم رحمه تاج

انتقامي و حبك 
البارت 2
Rahma Tag 
صفاء بصدمه عرفت اي انا معملتش حاجه 
ادم بثقه انا مش هسكت غير لم اوديكي بايدي عند عشماوي 
صفاء بخوف مين عشماوي ده 
ادم بثقه و شموخ وقف متستعجليش كده هتعرفيه قريبا 
بنت جات من بعيد اسمها ليان كانت بشعرها و جميله جدا 
ليان عندها 17سنه بنت صفاء 
ليان مامي 
ادم بص ل ليان 
ليان  ماما في أي 
صفاء مفيش 
ادم بص لصفاء هنتقابل قريب و مشي خرج من الفندق ركب العربيه و لسه هيمشي فونه رن 
ادم حط الفون علي ودانوه الو 
ماس ادم 
ادم اي ي ماس 
ماس ادم مالك مال صوتك 
ادم مفيش حاجه 
ماس ي رجل 
ادم ههههه بجد مفيش 
ماس طيب خد اسراء المجنونه دي 
ادم هاتي الو 
اسراء ادم 
ادم امممم 
اسراء متيجي تخرجني انا مخنوقه اووي 
ادم بكره 
اسراء بحزن ي ادم انا بقالي كتير مخرجتش معاك اخر مره خرجنا كلنا من سنتين 
ادم حاضر ي ستي هروح كده مشور وانتو البسوه اعبال ماجي 
اسراء بفرح حبيبي ي ادم والله تعرف كده 
ادم مصلحجيه معفنه 
اسراء شكرا ي برنسس 
ادم قفل الفون و بص قصدوه و افتكر زمان 
فلاش باك 
ادم كان عندو 15سنه و يزن قعد جنبوه 
يزن ادم 
ادم نعم 
يزن انت ليه مبقتش تذاكر ي حبيبي انت دخل ثانوي 
ادم هعمل اي يعني بدرسه 
يزن هو اي الي هتعمل اي بدرسه ي حبيبي الدرسه كل حاجه 
ادم لا 
يزن ادم مش عوزين انك تعاند  العناد بيولد الكوفر 
ادم حاضر هروح بكره المدرسه 
يزن تمام ماشي بتفكر في أي بقا 
ادم بثقه مش في حاجه بفكر في حقي 
يزن بستغراب حق اي 
ادم حقي الي مدام صفاء خداتوه اتجوزت بيه 
يزن ادم حبيبي كبر دمغك هو حقك كده كده هيرجعلك لم تكبر 
ادم بسخريه لا مهوه بابا كتب كل حاجه باسمها لم لقها بتعملنا قصده حلو جدا 
يزن بصدمه مين قال ليك كده 
ادم مدام صفاء 
يزن لا مش ممكن ممكن بس هي مسكه الحاجه بتعتوه لغيت لم تتم السن القانوني 
ادم بسخريه ههههه مكنتش رمتنا في الشارع واحنا اطفال لسه صغيرين مكنتش تضربني مكنتش نزلتني شغل وانا 10سنين 
يزن ممكن تكون ظلمها 
ادم لا مش ظلمها 
يزن ادم متكبرش الحوار ده 
ادم بثقه حوار الانتقام 
يزن ايوه متكبرهوش هو كده كده حقك هيرجعلك 
ادم انتقام 
باك 
ادم لازم اخد حقي ي يزن حقك عليه مش هعرف اسمع كلامك دلوقتي و شغل العربيه و مشي 
بعد شهر 
الكل نايم 
ادم دخل من باب البيت و وره ليان 
ادم  بخبث اتفضلي ي حبيببتي
ليان بكسوف شكرا ي حبيبي 
ادم اول اوضه علي السلم بتاعتي اطلعي اعبال مبص علي اخواتي 
ليان حاضر و طلعت 
ادم بيبص ليها بخبث قعد علي الانتريه 
ادم فلاش باك 
ادم كان ماشي و شاف ليان 
ادم انسه ليان 
ليان بصت ليه ايوه 
ادم نزل من العربيه وقف قصدها حضرتك مش فكراني 
ليان لا فكرك طبعا مش حضرتك كانت وقف مع ماما 
ادم ايوه حضرتك ريحه فين كده 
ليان نزله اتمشه 
ادم طيب ممكن اوصلك 
ليان لا شكرا مش عوزه اتعبك 
ادم ولا تعب ولا حاجه اتفضلي 
ليان ركبت العربيه هي و ادم و بدأ يمشي بعربيه 
ليان قعده مكسوفه 
ادم انتي في سنه كام 
ليان اخر سنه في ثانوي 
ادم وانا ادم 28سنه 
ليان اتشرفت ي استاذ باشا ادم هههه 
ادم بصلها و ضحك وانا كمان اتشرفت ي استاذه ليان 
ليان  بس هنا شكرا جدا 
ادم علي اي العفو هشوفك تاني 
ليان اكيد بعد ازنك نزلت و هي كل شويه تبص عليه 
ادم شغل العربيه و مشي بثقه و بيبتسم بخبث 
باك 
ادم هههههه وقعتي في المصياده ي ليان ي بنت صفاء 
ادم بقرف و بنت صفاء بقت مرات اي القرف 
ده  وقف و طلع الاوضه دخل لقا ليان وقفه قدم التسريحه و لبسه ترنج ابيض 
ليان اكسفت و نزلت راسها في الأرض 
ادم رح عليها و وقف ورها 
ليان مرفعتش راسها و مكسوفه و خايفه 
ادم بصوت وطي جنب ودنها متفكريش اني متجوزك اني بحبك تو انا عمري محبيت  حد انا متجوزك علشان اكسرك زي مامك كسرتني 
ليان فتحت عيونها بصدمه شديده و بتحول تكدب الي سمعتوه 
ليان بصتلوه في المريه بصدمه و دموع اي 
ادم بصوت جنب ودنها و ممشي ايدوه علي درعها 
ادم هو اي الي اي ي حبيبي بقولك متجوزك علشان اكسر امك و ابوكي 
ليان بصدمه و دموع مبتخلص ليه وانا عملتلك اي انت كده مش بتنتقم منهم انت بتنتقم مني انا 
ادم مسكها من شعرها جامد مش عوز اسمع صوتك عوز اسمع حاضر نعم بس 
ليان بس انا مش عبد عندك اوعه شعري ي حيوان 
ادم تعرفي انا هعرف اخد حقي بسبب كلمت حيوان بس انا عمري ممديت ايدي علي ست بس هقولك يله علشان ننام 
ليان بخوف و بدموع لا انا مش عوزه انام انا عوزه اروح عند ماما 
ادم هههههههه و زقها في الأرض ماما ماما ماما اي ماما ماما ماما اي و دخل الحمام 
ليان قعدات تعيط في الأرض
ادم خرج لقها بتعيط في الأرض رح علي السرير و نام 
ادم قومي اقفلي النور 
ليان بتمسح دموعها حاضر و وقفت قفلت النور و وقفه في نص الاوضه بتبص حوليها 
ادم و هو مغمض عيونها اي هتفضلي تبصي حوليك كتير 
ليان بدموع انام فين طيب 
ادم حس اني ملهاش زنب اتنهد 
ادم تعالي نامي هنا و شاور جنبوه 
ليان لا مش هينفع 
ادم يصلها نعم 
ليان مش عوزه انام جنبك 
ادم متنميش اعملك أي يعني انا هنام 
ليان بصوت واطي  اتخمد 
ادم بصلها نعم 
ليان بخوف اي انا مقولتش حاجه 
ادم حط راسوه علي المخده و نام 
ليان لم اتاكده انو نام رحت قعدات جنبوه و بصت في وشه 
ليان افتكرت تاني مره شفته
فلاش باك 
ليان مشيه سرحانه في ادم  خبطيت في حد
ليان من غير متبصلوه اسفه 
ادم لا ولا يهمك 
ليان بصلتوه بهيم و حب استاذ ادم 
ادم  بابتسامه سحره عامله اي 
ليان الحمد الله انت عامل اي 
ادم كويس اخبارك اي 
ليان  بتلقائية كويسه جدا لم شوفتك 
ادم بثقه بخبث  بجد 
ليان بكسوف ها انا مقولتش اي حاجه 
ادم ههههه طيب متيجي اعزمك علي قهوه 
ليان انا مبشربش قهوه ممكن عصير 
ادم ياه بس كده من عيوني تعالي اركبي يله 
ليان ركبت العربيه 
ادم رح مكان علي النيل و قعدوه
ليان بتشرب العصير شكرا 
ادم العفو 
ليان احم هو حضرتك تقرب لماما 
ادم ايوه 
ليان تقرب ليها اي 
ادم ابن صديق ليها بس هي الي مربياني يعني 
ليان بجد انا اول مره أشوفك 
ادم لا انا اعرفك من زمان 
ليان بجد 
ادم امممم 
ليان بصت في عيونه و اكسفت بصت العصير 
ادم بص للنيل و بيشرب القهوه 
ادم احم ممكن اطلب رقمك 
ليان بكسوف احم فيه سبب 
ادم بصرحه انا عوز نرتبط 
ليان بكسوف شديد نعم 
ادم خلاص اتقدملك 
ليان اي السرعه دي 
ادم ليان بصرحه انا بفكر فيكي كل يوم و مبطتلعيش من دمغي 
ليان بكسوف اي السرعه دي حبتني بسرعه كده 
ادم بسخريه بس هي مفهمتش ايوه انا بحبك وحبتك بسرعه بس في حاجه 
ليان بصتلوه اي 
ادم امك و ابوكي مش هيوفقه عليها علشان امك مبتحبنيش 
ليان سكتت 
ادم انتي بتحبيني 
ليان بصتلوه 
ادم اه ولا لا 
ليان مرداتش من الكسوف 
ادم بثقه ده رقمي لم تفكري ردي عليه وهنفكر في حل  و ادها كارت 
ادم وقف يله نمشي 
ليان وقفت من غير متكلم خدات الكارت و مشيت حته مستنتهوش 
باك 
ليان ضحكت بسخريه هههههه انا عرفت انت كانت مستعجل ليه 
ليان بدأت دموعها تنزل و نامت علي حرف السرير 
الصبح طلع 
ليان بتفتح عيونها لقت نفسها في حضن ادم 
ليان صوتت البيت كلوه سمع صوتها 
ادم فتح عيونها بسرعه  و نام فقيها و حط ايدوه علي بقها 
ادم هشششش في أي 
ليان دموعها نزله 
ادم شال ايده 
ليان اانت انت 
ادم في أي انطقي 
ليان حضنك 
ادم فيها أي يعني انتي مراتي 
الباب اتفتح مره وحده 
عنود بصدمه ادممممم مين دي 
ادم ....
عنود بصدمه ايييي

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent