رواية انقذتني الفصل الحادي والثلاثون والاخير 31 - بقلم يارا احمد
Part31
عشق بعدم فهم:سر..ثم ايه جرالي حاجه دي ما انتي زي القطه اهو
نغم بتضحك:لا كانت حلوه مع الجمله بس..بتكمل بحزن عشق انا عارفه انك ممكن تكرهني بس انا مش هكدب اكثر من كدا تاني..بتبص على عيونها..وانتي ليك حريه الاختيار اذ هتفضلي تحبيني ولا لا
عشق بقلق:نغم في ايهه!!انتي بتكلمي كدا ليهه!!وازي اكرهك انتي اتجننتي!!
نغم بتخد نفس وتقول بحزن وهي بتبص لتحت:عشق انا كذبت انا مش كنت عميه..انا كنت بكدب عليك ل11سنه
بتضغط وبتشد الغطا بايدها..انا عارفه انك مصدومه وانك مش هتسامحيني وانك بتكرهي الكدب بس انا كنت عايزه اعتذر..انا حاسه اني احسن كدا..بتبص على عشق بتشوف دموعها نزلو
عشق بدموع:يعني كله كدبه!!كل حياتنا مع بعض كدبه!!
نغم بدموع:لا والله العظيم لا انا بحبك ي عشق انا معنديش غيرك..دموعها بنزلو بغزاره..انا اعترفت علشان بحبك ومش قادره اكدب اكثر من كدا عشق انا كنت بتوجع وخايفه كل يوم انك تسيبني لو عرفتي اني مش عميه عشق..
عشق بضيق ودموع:كفايه بقا كفايه انتي جايه تبرري بعد ما كنتي هتروحي فيها علشان تستغلي الوضع واسامحك صح!!
نغم بوجع:لا ي عشق انا مش بفكر كدا خالص
عشق بدموع:شوفي ي نغم نحن البينا انتهى وشكرا لانك كنتي السبب في اني اكون مع عيلتي بس انا مش عايزه علاقه بتجمعني بيك وي ريت نفضل بنات خالات مش اكثر ونلتزم حدودنا مع بعض
نغم بتعيط جامد وعشق بتخرج وهي معصبه
عشق بتوقف قدام جاسر وتقول بعصبيه:انا لما كنت بسالك عن نغم مقولتش على موضوع انها كانت بتمثل علي ليهه!!
جاسر بهدؤ:لاني اجبرتها تمثل عليك هي ملهاش ذنب
عشق بدموع:انت عارف انا غلطانه لاني حاولت اسامحك كل مره بتندمني اكثر من القبلها..بتبص على غسان..بس المره دي انا هفضل مش علشانك بس علشان اخويا واختي..بتبص على جاسر..بس هيفضل كذبك حاجز بينا للابد..بتروح
وغسان و كيان بلحقوها
قصي بتنهد:هحل الموضوع وعد
جاسر ببص عليه وبهز راسه بهدؤ ومع علامه الاستفهام ليهه قصي بساعدهم!!
غسان بمسك ايد عشق وبجرها لحضنه:كفايه عياط ي عشق وربنا دموعك بتحرق قلبي
عشق بعياط وهي بتمسك فيه:غ..غسان نغم كانت اقرب شخص ليا ي غسان هي كذبت عليا..هم ليهه مش بحسو بيا هم ليهه بعملو كدا كل ما اثق في حد بندم..غسان انا عايزه اروح لماما انا عارفه انها بتحبني اكثر منه
غسان دموعه بنزلو على حاله عشق وبقول بالم:متقوليش كدا ي عشق ماما عند ربنا وهي في مكان احسن قوي قلبك ي حبيبتي..ببعدها عن حضنـه
كيان بتخد عشق في حضنها:خلاص ي عشق نحن هنفضل جنبك انتي مش وحيده انا وغسان وغرام معاك اهدئي ي عشق ارجوك بطلي عياط
عشق بتعيط:ا..انا عايزه اروح البحر ممكن!!
غسان:اه طبعا ممكن يلا..بروحو البحر وعشق بتفضل قاعده على الكرسي وغسان وكيان ببصو ليها بحزن
قصي بدخل غرفه نغم
قصي:انتي ليهه عملتي كدا!!انتي اذيتها اوي
نغم بتعب:هي هتاذى وهيزيد المها كل يوم لو كذبت عليها ي قصي
قصي بتصعب عليه نغم:ماشي ي نغم بس احسن تبعدي عنها الفتره دي..نغم بتهز راسها بهدؤ
بعد يومين عدو على نغم في المستشفى وعشق مش كلمتها وكانت بتحاول تنسى نغم نهائيا
قصي:يلا ي عشق
عشق:يلا فين نحن مكملناش شغل
قصي بمرح:العزومه
عشق:طب سيبنا نكمل الاول
قصي:لا يلا..بمسك ايدها وبشدها
عشق بتبعد ايدها:ماشي يلا..بروحو على البحر بكون في طاوله ومزينه وحوليها أضواء حلوه عشق بتنبهر وتبص على قصي
عشق بفرحه:دا علشاني!!قصي بهز راسه وهو منزل عيونه لارض بحزن..شكرا ي قصي
قصي ببص عليها:بس مش انا العملت دا
عشق بعدم فهم:قصدك ايهه!!
-قصده اني انا العملت دا وانا الهاقبلك ي عشق
عشق بتبص على مصدر الصوت بتشوف ست بعمر الأربعينات بس حلوه اوي وعيونها زرقا وشعرها بني و فيه شويا شعر اسود
عشق باستغراب:هي دي مين ي قصي!!بتبص على قصي المنزل راسه على الأرض بحزن بدات تقلق..قصي مالك ساكت هو في ايهه!!
الست بحب:اهدئي ي عشق علشان افهمك..انا مامتك
عشق بصدمه:انتي بتقولي ايهه!!
غرام بحب:هشرحلك كل حاجه ي حبيبتي بس انتي اهدئي و اسمعيني
#بقلمي_يارا_احمد
غرام بتقلها انو لما قصي سمع مامته وهي بتكلم بالفون وقالت انها كانت بتديها سم بطئ علشان يخلص عليها وهو كان بعتبر غرام مامته التانيه وبحبها وبحترمها اوي وراح وقالها كل حاجه وهي قالته انو ما يقول لحد وانو يتصرفو هما الاتنين وهما زيفو موت غرام علشان عرفو انو اللعبه كبيره وكانو عايزين يعرفو مين متورط معاها ومين بساعدها من عيله الكيلاني وكشفو اللعبه بتاعه عبد العزيز و نهاد وفريده من سنه وكان للازم يكون عندهم دليل لانهم دائما كانو بتسترو على عمائلهم حتى لو اضطرو يقتلو حد من وقتها وقصي بساعدها بالخفاء وكانو براقبو الكل دائما
غرام بتنهد بتعب:اخيرا خلصنا من شرهم عشق انا كنت خايفه ياذوك كنت خايفه عليكم اوي
عشق بعياط:م..ماما..بتدخل في حضنها
غرام بحب:قلب ماما و روحها انتي..بتبوسها على راسها..عشق حبيبتي باباك مش كان قاصد هو اصلا ك..
جاسر بهدؤ:مش ضروري تتبرري تصرفاتي
غرام بتنصدم من شوفته
غرام بصدمه ودموع:ج..جاسر انت عرفت ازي!!
جاسر بقرب منها وببتسم وبحط ايدها على قلبه:منه..هو اكيد هيوقف لما تروحي ي غرام..بقرب راسه من راسها..انا عرفت من لما بعتيلي رساله امس اني اروح انقذ عشق سبت رجالي يدورو على البعت الرساله مع انه كان صعب بس رجالي مش بستلمو علشان كدا عرفت..بس انتي ليه واجهتي كل دا لوحدك ليهه اتحملتي كل دا كان تقوليلي ساعتها ي غرام!!
غرام وهي بتعيط:كان للازم اجيب دليل وانت هتهور انا مكنتش عايزه اخاطر بحد فيكم..انا كنت عايزه انتقم منهم على العملوه في بنتي ي جاسر انا مكنتش بفكر ساعتها
جاسر بمسح دموعها:خلاص ي قلب جاسر موضوع وانتهى ببص على عشق..انا اسف ي عشق
عشق بدموع:سامحتك ي بابا
جاسر ببتسم وبحضنوها هما وغرام وقصي بروح عشق بتشوفه وتلحقه
عشق:قصي
قصي ببص عليها:نعم!!
عشق:انت هتروح فين!!
قصي:انا عايز انسى كل حاجه ي عشق عايز اروح من هنا وابدا حياه جديده بعيد عن كل حاجه قديمه مش عايز افتكر اي حاجه خالص
عشق بتبص عليه بشفقه:مكنش ذنبك ي قصي
قصي بحزن:لا ذنبي هي في النهايه امي وهتفضل امي
عشق بحزن:ماشي اعمل العايزاه..بس انا عايزه افكرك انك مش لوحدك انا معاك دائما
قصي بمرح:اهو وقعتي!!
عشق بتضحك:لا ي سيدي مش وقعت قصدي كصحاب مش اكثر
قصي بضحك:ماشي وانا بتشرف بدا ي سندريلا
عشق عيونها بلمعو:نغم!!اكيد نغم زعلانه..بتجري
قصي:طب استني اوصلك المستشفى بعيده من هنا
عشق وهي بتجري:لا بروح لوحدي دي اللحظه الاسطوريه للازم نكون لوحدنا..قصي بضحك عليها وهي بتبتسم وتجري لحد ما توصل المستشفى بتشوف نغم طالعه هي وعدي بصو عليها باستغراب وهي جاريه بتجاههم
عشق بتحضنـ نغم
نغم باستغراب:عشق انتي اتجننتي بتجري زي المجنونه ليهه!!
عشق بغيظ:وربنا خساره كل الجري دا
نغم بعدم فهم:مش انتي زعلانه مني طب في ايهه!!و انتي حضنـني ليهه!!
عشق بضيق:نغم هي ناقصه غباوه كمان..عدي بضحك بتبص عليه بغيظ..اصلا اختك رخمه زيك
عدي وهو بضحك:لا ي ستي هي اختك وانتي اولى مني
عشق برفعه حاجب:اهاا بقيت اولى لما رجعت غبيه
عدي وهو بضحك:اه اصلي ذكي وهي اكيد مش هتطلع غير ذكيه دا لو اختي يعني
عشق:لا ي سيدي هي اختك مفيش غيرها
عدي:لا اختك انتي
عشق:بقلك اختك
نغم بغيظ:انتو هتفضلو كدا بعدو سيبوني في حالي انا مش اختك ولا اخته
عشق بتمسك نغم من قفاها:قولتي ايهه!!
نغم بالم:قولت اني بحبكم
عشق وعدي ببصو على بعض وبضحكو
نغم:طب خلاص اعملو نهايه احلى من ضحكتكم دي ممكن
عشق بتحضنـ نغم:انا بحبك اوي اوي ي نغم وهفضل احبك مهما عملتي مش هقدر ابعد عنك
نغم بتبادلها الحضن وتقول بحبـ:وانا بموت فيك ي سندريلا
غرام بترجع البيت و غسان وغرام وكيان بنصدمو لما يشوفها و بتحكيلهم كل الحصل وبنبسطو اوي وكمان اسير بنبسط من نغم وبعاقب عبد العزيز و هارون ونهاد و فريده اوي بسبب خطفها مش بسلمهم لشرطه وبفضل يحبسهم ويعذبهم لوحده وقصي بسافر برا البلد وعدي بجمع شركات الكيلاني مع شركته وبديرهم وبهتم بموضوع الفنادق و رعد بعترف لغرام وبتجوزو اما عشق ونغم كانو مش بفترقو عن بعض
تمت🤍
انقذتني🤍
عجبتكم؟❤️🩹
يتبع الفصل كاملا اضغط هنا ملحوظه اكتب في جوجل "رواية انقذتني دليل الروايات" لكي تظهر لك كاملة
•تابع الفصل التالي "رواية انقذتني" اضغط على اسم الرواية