Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الفصل الرابع 4 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك الفصل الرابع 4 - بقلم رحمه تاج

Tag
ليان بصالوه و سرحانه لم أهلها يعرفوه اي هيحصل و هتفضل هي و ادم كده لغيت أمته و هو ازاي قدر يمثل عليها الحب و هي ازاي صدقت بسرعه دي 
ادم بيعمل حاجه علي اللاب توب 
الباب خبط 
ليان قعده سرحانه علي السرير 
ادم ادخللل 
اسراء دخلت ليان 
ليان بتمسح دموعها  بصت ليها تعالي ي اسراء 
اسراء صعبت عليها جدا ليان هي مش فهمه ادم بيعملها كده ليه 
اسراء متيجي تقعدي معانه تحت 
ادم لا ي اسراء سبيها 
ليان بصتلوه و سكتت بحزن 
اسراء ليه ي ادم منتا قعد بتعمل شغل سبها تقعد معانه شويه صغيرين 
ادم قولت لا 
اسراء بصت لليان الي عيونها اتملت دموع و خرجت و قفلت الباب 
ليان رحت علي الدولاب بتعها خرجت روايتها المفضله و قعدات تاني علي السرير و بدأت تقرئها و مكلمتش ادم 
ادم كل شويه يبصلها يلقيها مشغوله في الروايه
الباب خبط 
ادم ادخل 
عنود دخلت ليان 
ليان بصت ليها نعم ي تيتا 
عنود مجتيش تقعدي معانه تحت ليه 
ليان اصل مش قدره انزل و بعدين اصل و بصت لادم 
عنود بصت لادم و ربعت أيدها  و سكته 
ادم افففف عوزه اي ي تيتا 
عنود منزلتش ليه 
ادم اهي بتقولك مش قدره 
عنود ادم 
ادم نعم 
عنود انا مستنيه ليان تحت طلامه انت قعد بتعمل شغل و سيبها قعده لوحدها متنزل تقعد معانه انا نزله دقتين و تيجي وريه و خرجت و قفلت الباب 
ادم بص لليان قومي اغسلي وشك و تعالي ننزل 
ليان لا انزل انت انا مش عوزه 
ادم وقف برحه و ريح عليها و وقف و مسك أيدها وقفها قصدوه قومي اغسلي وشك و تعالي ننزل 
ليان لاول مره تبص في عيونها هو انت بتعملني ليه كده كل ده علشان حبيتك 
ادم بصص في عيونها و سكت 
ليان ادم 
ادم اممم 
ليان هو انا ازيتك في يوم انا عملت ليك حاجه 
ادم لا 
ليان طيب ليه بتعملني كده 
ادم اهلك 
ليان بعيط ملهم اهلي انا بتحاسب علي غلط اهلي من زمان انا زنبي اي انا معملتلكش اي حاجه 
ادم سكت و بصص ليها 
ليان بسخريه تصدق اني هم ممكن ميكنوش فكرني اصلا ولا حسوه بغيابي بس اقولك علي حاجه اعمل اي حاجه انت عوزها 
ادم حضنها و ساكت 
ليان حطيت وشها في صدروه و بدأت تعيط بشده 
ادم هششش خلاص متعيطيش اهدي خلاص 
ليان منهاره من العيط 
ادم قعد علي السرير و خدها في حضنوه 
ليان بعد شويه بطلت عياط و قعده في حضنوه و سكته 
ليان افتكرت لم كانت طفله 
فلاش باك 
ليان كانت 6سنين رحت علي الاوضه بتعت امها و خبطيت علي الباب 
ليان بابي ي بابي 
ابو ليان فتح الباب تعالي ي ليان 
صفاء بابتسامه صفره تعالي ي لينو 
ليان جريت علي صفاء حضنتها مامي انا بحبك 
صفاء وانا كمان ي حبيبتي 
ليان انا جعانه 
ابو ليان صفاء انزلي اعملي الفطار لغيت مغير هدومي 
صفاء بابتسامه صفره حاضر و نزلت و هي مسكه ايد ليان 
صفاء دخلت اوضت ليان و قفلت الباب و رمت ليان علي الارض 
صفاء بقسوه انا مش خدمتك ي حبيبتي ها 
ليان بخوف في أي ي مامي 
صفاء بس متقوليش الكلامه دي سمعه انا بكرهك انا من سعت مجبتك ولا جسمي باظ انا بكرهك انا اتجوزت ابوكي علشان ادلع مش علشان اخدمك انتي و هو سمعه 
ليان بدات تعيط 
صفاء بدأت تضربها اسكتيييي بقولك 
ليان بدات تعيط بصمت 
صفاء عرفه لو جيتي طلبتي مني حاجه تاني انا هعمل فيكي اي و عرفه لو قولتيلي مامي دي تاني انا اسمي صفاء هانم سمعه انا يختي لسه صغيره 
ليان بتعيط و هي سكته 
صفاء خرجت و قفلت الباب 
ليان بدات تعيط 
باك 
ادم لم لقا ليان سرحانه ليان 
ليان بصتلوه 
ادم متزعليش مني 
ليان هزت راسها و وقفت لسه هتدخل الحمام 
ادم مسكها من أيدها وقعها في حضنه تاني 
ادم هو لازم ننزل متخلينا قعدين مع بعض 
ليان وشها احمر و اكسفت من قرب ادم ليها 
ليان احم لا هننزل علشان تيتا متزعلش 
ادم وانا ازعل عادي 
ليان لا مش قصدي بس يله ننزل 
ادم متيجي اقولك كلامه سر و بيقرب منها 
ليان بعدات عنوه مره وحده تيتا عنود بتنادي علينا و خرجت تجري من الاوضه 
ادم ابتسم عليها و وقف خرج ورها 
ليان نزلت لقتهم كلهم قعدين 
اسراء اي ده آخيرا نزلتي تعالي تعالي جنبي 
ادم من وره لا معلش هتقعد جنبي انا و قعد و شدها تقعد جنبوه 
عنود بقت مبسوطه لم شفتهم كده 
عنود وقفت ليان تعالي معايه المطبخ و دخلت المطبخ 
ليان وقفت حاضر و دخلت وره عنود
ليان بتقطع الكيك 
عنود حبيبتي 
ليان بصت ليها نعم 
عنود بصي انا هكلمك زي اسراء و ماس هم اغلي حاجه في حياتي انتي و ادم 
ليان ايوه 
عنود يعني متستسلميش ليه بسرعه 
ليان بستغراب ازاي 
عنود انتي مراته يعني مبينك و مبينوه حجات كتير 
ليان بستغراب ازاي 
عنود بكسوف  لا انا مش هينفع اقول اكتر من كده انا هقولك بس خليه يجنن عليكي تبقي مراتوه و مش طايلك يعني يحضنك مره و مره تاني معلش عوزه انام معلش تعبانه معلش اصل بطني وجعاني 
ليان اكسفت و حطيت أيدها علي شعرها   احم اممم 
عنود فهمتيني طريقه شوق ولا تدوق 
ليان ماشي 
عنود انا مش بقولك كده علشان تتخنقوه انا شايفه انو ادم مزودها وانا عرفه مصلحتوه فين ادم بيحبك بس بيكابر مره تلبسي قميص نوم مره تلبسي ترنج شيك مره حلبيه بيت مره حاجه شيك شيك كده 
ليان بجهل اي هو شيك شيك ده 
عنود حبيبتي انتي تعرفي اي عن الجوز 
ليان عادي اعرف خروج نتفرج علي فيلم نضرب بعض بمخدات 
عنود هههههه لا ضرب المخددات ده في التلفزيون بس 
ليان بحزن بجد 
عنود بصي ي حبيبتي في الجواز مسئوليه حب حنان هو اه بيبقا في خناق بس اول متنامي في حضنوه بليل هتنسي كل قسوه الدنيا في اطفال في ضحك في حزن هي الدنيا مش علي طول حلوه و مش علي طول وحشه يعني ده جوزك تسمعي كلامه زي مهوه ليه حقوق عليكي انت كمان ليكي حقوق عليه 
ليان بستفهام زي 
عنود زي مثلا الرجل لم بيديق في شغل او مثلا بيبقا مديق من حاجه بيبقا محتاج حد يشكيلوه يخرج زعلوه لم يعوز حاجه يطلبها منها يرضيكي انتي جوزك يبقا عوز حاجه يطلبها من حد بره 
ليان لا 
عنود وانتي كمان بلمثل عوزه حاجه تطلبيها منوه انا عوزه ده و ده انا عوزك مثلا تخد يوم اجازه تقعد معانه فيه مثلا عوزك تخرجني يوم ده متيجي يوم نقعد مع بعض منشوفش حد النهارده تعاله نقضي وقت لطيف مع بعض تيجي نلعب فهمه 
ليان امممم 
عنود علي طول البسي حاجه حلوه جوه الاوضه يبقا قعد معاكي اضحكي معاه هزري معاه زعلك في حاجه خدي موقف يجي يسئلك انتي زعلانه من حاجه ايوه زعلانه من كذا تقعدي تكلمي معاه تخديه و تسفروه شهر عسل 
ليان حاضر 
عنود ادم طيب جدا و قلبوه ابيض هو بس امك مزعله من زمان علشان كده هو بيطلع كل ده عليكي صدقيني مفيش اطيب من ادم 
ليان بابتسامه ماشي 
عنود حضنتها 
ليان استريحت في حضنها و حضنتها 
عنود طبطبت عليها صدقيني ادم بيحبك ادم كان عندو مليون طريقه علشان ينتقم من امك بس هو حبك و لم حبك عوز يبين لنفسوه انو كده بينتقم 
ليان بدموع بس انا غير صفاء هانم 
عنود استغرابت أنها بتقول علي امها هانم بصت ليها صفاء هانم 
ليان بدموع ايوه بتديق لم اقول ليها ماما قاله ليه من زمان اقول ليها صفاء هانم 
عنود طيب بصي تعالي نطلع ليهم كيك و بليل نقعد انا وانتي نتكلم في حجات كتير اوووي
ليان هزت راسها ماشي 
عنود مسحت دموعها اعملي لادم شاي بلبن علشان بيحب يشربه مع الكيك 
ليان حاضر و بدأت تعمل ليهم شاي بلبن و هي سكته 
عنود بصلها و سكته 
ماس دخلت ها بتعملو اي 
عنود مفيش ي حبيبتي خدي الكيك خرجيه 
ماس حاضر تيتا 
عنود نعم 
ماس هو يعني ممكن نروح ليزن الاسبوع الجاي 
عنود حاضر ي ماس قولي لادم يظبط يوم 
ماس تمام  خدات الكيك و خرجت 
ليان مرديتش تعلق علشان لقت عنود زعلانه 
ليان انا خلصت 
عنود طيب يله نخرج و خرجوه 
ليان حطيت الشاي بلبن و مسكت كوبايه ادم حطيتها قصدوه و أدت لكل وحد كوبيته و قعدات جنب ادم 
عز ليان 
ليان نعم 
عز انتي عندك كام سنه 
ليان 18
عز اده انتي اكبر مني ب3سنين بس ميبنش عليكي انك كبيره كده انا حسيت انك في اعدادي 
ليان لا لسه هتخل جامعه 
اسراء ياه انتي صغنونه اوووي 
عز علي اساس انك كبيره اوووي ي تيتا 
الكل ضحك 
اسراء احترم نفسك ها احترم نفسك و ضربتوه علي درعوه 
عز اههههه ي ماسسسس 
مازن اي يله ماس دي متحترم نفسك اسمها ماما 
عز يعم ماما اي دي تحس انها اختي الصغيره 
ماس ماشي ي محترم ماشي 
اسراء معلش ي شهاب هتلي العصير الي جنبك ده 
شهاب تحبي اجبلك مع العصير شاليمو 
اسراء لا مبحبوش
شهاب امال هتشربي العصير بايه 
اسراء هاتلي شفاطه
 شهاب يخربيت الي ربط الجموسه وسابك مش هجيلك انا حاجه ي ست وانتي رجلك مكسوره 
 ‏الكل ضحك 
 ‏عنود ههههه انتو جيبين الأسلوب ده منين 
 ‏مازن من صحبهم اكيد 
 ‏شهاب بقولك اي ي خالو ي حبيبي و بس خد ادم 
 ‏ادم بيمسح خدوه قول الطلب من غير بوس بطل قرف 
 ‏شهاب تصدق ي خالو انت الوحد ميهزرش معاك بلبوس تاني 
 ‏ادم ياريت علشان بقرف 
 ‏شهاب هو في زي بوستي 
 ‏ادم بصلوه اخلص عوز اي 
 ‏شهاب افففف حاضر عوز انزل معاك شغل 
 ‏مازن هههههه كان غيرك اشطر 
 ‏ادم مفيش شغل في دراسه 
 ‏شهاب افففف ي ادم نكلم رجل لراجل 
 ‏ادم يريت 
 ‏شهاب عوز انزل اشتغل 
 ‏عنود ي ادم ي حبيبي سبهم برحتهم 
 ‏ادم بصلها و الدرسه 
 ‏عز من كتر المذكره الي شهاب بيذكرها يعني ي ادم 
 ‏ماس هههههه الود عنده حق ي ادم سبهم بقا ينزلوه يعتمدوه علي نفسهم 
 ‏ادم انا قولت لا يعني لا كل وحد يعيش حياته مكده كده هتنزلو تشتغلوه
 ‏عنود مسكت ايده انا عرفه و الكل عرف انك مش عوزهم يشيلوه الهم سبهم يشتغلوه و يطلعه الجنيه بشاقه ي حبيبي سيب كل وحد يعفر و يحقق الي نفسوه فيه 
 ‏ادم بصلهم ماشي حاضر و بص لعنود و بس أيدها حاضر ي عنود هانم تحت امرك 
 ‏شهاب اي ده بقا م انت عمل تبوس اهو 
 ‏ادم زقوه في وشه ي عم حل عني بقا ده انت رخم 
 ‏الكل ضحك 
 ‏ليان شافت اد اي هو بيحب عيلتوه ابتسمت 
 ‏مازن يعني انزل شغل من بكره 
 ‏ادم تمام كل وحد يمسك حاجه 
 ‏عز وانا 
 ‏ادم انت في السن ده لا انت تشوف الدرسه و تعيش سنك 
 ‏عز بس خدوه ماشي ي حبيبي 
 ‏ادم زقوه هو في اي انتو عيله بتحب البوس 
 ‏الكل ضحك 
 ‏ادم فونه رن  وقف 
 ‏عنود ريح فين 
 ‏ادم مشور مش هتاخر 
 عنود طيب و الكيك 
 ‏ادم حاضر هرد علي الفون و هقعد اكل الكيك و رح علي بلكونه و بيكلم في الفون 
 ‏ماس قعدات جنب ليان قوليلي بقا حبيتي اي في ادم 
 ‏اسراء قعدات الجنب التاني من ليان 
 ‏اسراء حبيتي عيونه ولا ضحكتوه 
 ‏ليان اكسفت 
 ‏ماس اي ي ليان ي حبيبتي متجوبي 
 ‏ليان بكسوف اجوب علي اي 
 ‏ماس حبيتوه بعض ازاي 
 ‏عنود زي الناس ي فناسه منك ليها قومي ي بت انتي و هيه قومهههه
 ‏اسراء و ماس وقفه قعدوه بعيد بيضحكو 
 ‏ادم قعد جنب ليان و بص لليان اهلك جين في السكه يشوفوكي 
 ‏ليان بصتلوه بخضه اهلي 
 ‏ادم ايوه 
 ‏ليان بدأت تخاف و بصت لادم 
 ‏ادم مسك أيدها و بصلها علشان تطمن 
 ‏عنود يجو يشرفوه ماس قومي خلي الداده تحضر الكل علشان أهل ليان 
 ‏ماس حاضر و وقفت 
 ‏عنود بصت لليان  بعد متكلي الكيك قومي ي حبيبتي اجهزي لغيت ماهلك يجو 
 ‏ليان هزت راسها بماشي و بصت لادم 
 ‏ادم بصص ليها 
 ‏عز الله ب خالو انت طلعت رومنسي اوووي سو كيوت 
 ‏اسراء و هي بتكل و بقها منفوخ ايوه صح انت رومنسي اوووي ي ادم 
 عنود انا قولت ليكي كام مره بطلي تكلي بطريقه دي قومي قومي و مسكتها من درعها يله اطلعي اجهزي انتي كمان 
 ‏اسراء حاضر و طلعت 
 ‏بعد شويه اهل ليان جم و عنود استقبلتهم و قعدوه 
 ‏ليان نزله من فوق هي و ادم 
 ‏ادم مسك أيدها  و ليان خايفه و مسكه في ايده و لبسه جلبيه استقبال جميله جدا 
 ‏ادم اهلا اهلا حمايه منور 
 ‏ابو ليان لا اهلا ولا سهلا انت خطفت بنتي و اتجوزتها غصب 
 ‏ادم قعد و قعد جنبوه ليان تو تو تو انا مغصبتش حد علي حاجه ولا اي ي ليان 
 ‏ليان بصه في الأرض و سكته 
 ‏صفاء و هي قعده و حطه رجل علي رجل 
 ‏صفاء شوفت من كتر ثقتك فيها جبتلك العار علي طول بقولك أنها هتطلع مش محترمه و قولتك من زمان نجوزها و هي 12سنه علشان متجبش العار 
 ‏ادم تو تو تو انتي بتغلطي في مراتي الي هي اشرف من مليون زيك 
 ابو ليان بصص لادم 
 ‏ادم بص لابو ليان  انا لو كانت جيت اتقدمت زي الناس كانت مراتك طلعت فيه مليون عيب علشان كده محبتش اجيلك و اتجوزنا 
 ‏ابو ليان اي ي اخي البرود ده مهوه الحق مش عليك الحق الي بنتي الي معرفتش اربيها 
 ‏ادم لا بنتك متربيه احسن من اي حد بس انا عرف مراتك اكتر من اي حد مبتحبش اني حد يبقا احسن منها ولا اي ي صفاء 
 ‏صفاء بصتلوه صفاء هانم ي حلاق
 ‏ادم مالوه الحلاق بيشتغل و يشقه و يتعب علشان ياكل لقمه حلال متبقاش حرام لكن انا من سعات معرفتك وانتي بتكلي حرام 
 ‏ابو ليان انت عوز كام و تطلق ليان 
 ‏ادم انا مبطلقش بنتك قعده في بيتها  فوق راسي و محدش زعلها في يوم 
 ‏صفاء مين ليان 
 ‏ليان بصت لصفاء ي ماما 
 ‏صفتء بقسوه متقوليش ماما سمعه اسمي صفاء هانم 
 ‏ابو ليان بص لصفاء و حس هي اد اي قاسيه 
 ‏ابو ليان ليان حبيبتي ممكن تيجي معايه نكلم بعيد 
 ‏ليان وقفت اتفضل ي بابا و وقفت بعيد و ابوها رح ورها 
 ‏ابو ليان ليان حبيبتي بيعملك وحش
 ‏ليان لا ي بابا ده طيب جدا 
 ‏ابو ليان بجد 
 ‏ليان ايوه انت زعلان مني 
 ‏ابو ليان بس راسها لا مش زعلان طلامه مبسوطه خلاص انا عرفت دلوقتي اد اي صفاء قاسيه و مينفعش تبقا ام متزعليش مني ي بنتي انا كانت ديما عليكي بسبب كلام امك انا اسف علي طفولتك الي ضعت مبين اربع حيطان 
 ‏ليان مش زعلانه ي بابا 
 ‏ابو ليان حضنها متزعليش مني 
 ‏ليان حضنتوه انت الي متزعلش مني ي بابا انا مكنتش هعمل كده بس انت عرف ماما بتحرمني من اي حاجه بحبها 
 ‏ابو ليان مش زعلان ي حبيبتي اهم حاجه تبقي مبسوطه و مرتحه 
 ‏ليان شكرا ي بابا 
 ‏ابو ليان ابتسم علي ليان عوزه حاجه ي حبيبتي لو عملك اي حاجه كلميني 
 ‏ليان حاضر 
 ‏ابو ليان رح علي صفاء و ليان وره و الكل قعد 
 ‏ابو ليان  يله نمشي 
 ‏صفاء بابتسامه سخره اي مش هتدفن عارك ولا جبت وره 
 ‏ابو ليان يله نمشي 
 ‏صفاء وقفت و وقفت قصد ليان 
 ‏صفاء شكل كده ابوكي نسي انك اجوزتي من ورنه شكلك بتخبي حاجه عملتيها  و لسه هتضربها بقلم
 ‏ابو ليان مسك درعها و وقف قصد ليان انا بنتي انضف منك انتي سمعه ولا لا ايدك متدمش علي بنتي طول منا عايش سمعه كفايه بقا ضرب فيها و زل فيها ي شيخه البت عمره مخرجت من البيت بسببك البت معشتش زي البنات 
 ‏صفاء اهي ي اخويا اول مخرجت اتجوزت من وراك 
 ‏ابو ليان ملكيش دعوه وانتي طالق امشي بره 
 ‏صفاء بصت لليان بشر و خرجت من البيت 
 ‏ابو ليان بص لليان الي بتعيط و حضنها 
 ‏ليان حضنتوه و سكتت 
 ‏ابو ليان انا همشي لو عوزتي حاجه كلميني 
 ‏ليان خليك ي بابا 
 ‏ابو ليان معلش مره تانيه و بص لادم خالي بالك منها 
 ‏ادم في عيوني 
 ‏ابو ليان شد ادم علي جنب   انا مش عرف اشكرك ازاي لم طلبت منك انك تتجوز ليان 
 ‏ادم انت كانت صاحب يزن و يزن بنسبه ليه حاجه كبيره 
 ‏ابو ليان انت عرف انا لو مكنتش عملت كده كانت ليان بسبب صفاء ضاعت مني صفاء كانت عوزه تجوزها لابن صحبتها و الولد ده تصرفاتوه مش طبيعيه انا كده مطمن علي ليان 
 ‏ادم طيب مكنت حضرتك متوفقش علي الكلام ده 
 ‏صفاء ليان بتخاف من صفاء جدا و كانت ممكن توفق غصب 
 ‏ادم و صفاء كانت هتستفاد من كده اي 
 ‏ابو ليان هتستفاد فلوس انا الي كان مخليني متجوزها كانت ممضياني علي تنازل لاملاكي كلها و عرفت ارجعها بفضلك ارجوك ليان مش زي صفاء عملها كويس انا لم خليتك تجوزها امبارح كانت عوز اخليها ملهيه علشان امضيها تنازل علي الأملاك بتاعتي و كمان لم شوفت اني ليان اتعلقت بيك و حبتك  انا همشي انا 
 ‏ادم لا اقعد اتغده معانه وأبقا امشي 
 ‏ابو ليان بمتنان شكرا ي ادم 
 ‏ادم كده كتير شكرا شكرا شكرا شكرا خلاص ي حمايه يله تعاله و رحه قعدوه علي السفره 
 ‏الكل بدأ ياكل 
 ‏ليان بتكل حتت صغيره و بتبص لبابها 
 ‏بعد وقت ابو ليان مشي و ليان طلعت الأوضه 
 ‏و ليان مستغربه هو ازاي مش مديق أنها اتجوزت من وره 
 ‏ليان كانت لبسه كاش مايوه و نايمه علي السرير حست اني الباب بيتفتح غمضت عيونها بسرعه 
 ‏ادم فتح الباب و دخل و وقف بزهول قصد السرير و صافر 
 ‏ادم اي القمر ده 
 ‏ليان بتحول متضحكش و هي نايمه 
 ‏ادم انا هتخل اخد دوش واجي اقعد معاكي و دخل الحمام 
 ‏ليان نامت علي نفسها و هي قعده 
 ‏ادم خرج لقها نايمه فضل يضحك و خدها في حضنوه و ناموه 

 
 ‏
 ‏
 ‏
 ‏
 ‏
 ‏

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent