Ads by Google X

رواية الجميلة و الوحش الفصل السادس 6 - بقلم نونا

الصفحة الرئيسية

  

  رواية الجميلة و الوحش الفصل السادس 6 - بقلم نونا



مساءا
ادم وصل ب العربيه قدام القصر
ونزل هو و احلام من العربيه
و ادم قال ل حرس من حراس يدخل شنطه احلام جوه
ادم جاله مكالمه و رد

احلام/هدخل انا
ادم هز راسه بموافقة
ودخلت القصر
والحرس جاب شنطتها من العربيه ودخلها القصر والخادمه خدتها منه وطلعتها غرفه احلام
احلام دخلت الصالون بابتسامه وكان قاعد طارق ومالك
احلام بابتسامه/السلام عليكم
الكل/وعليكم السلام
طارق ابتسم/شكلك مبسوطه .ربنا يجعلك مبسوطه ديما
احلام ابتسمت/ادم خدني اشوف بابا .وبابا سامحني خلاص ومش زعلان مني
طارق بابتسامه /طب الحمد لله
احلام /امال روان فين
طارق/ف المضبخ
احلام/اوك عن اذنكم هدخل لها
ودخلت المضبخ
وآدم خلص المكالمه ودخل القصر
وكان هيطلع غرفته
مالك قام/ادم
ادم وقف وبصله
مالك وقف قصاده/انا اسف ..يعني علشان اتخانقت معاك النهارده ..عملت كدا من حبي فيك وخوفي عليك ..متزعلش مني

ادم حضنه/انت اخويا الصغير يالا ..مستحيل ازعل منك مهما حصل
مالك ابتسم
ادم طلع من حضنه وضغط ع كتفه/بس إياك تعلي صوتك قدامي تاني
مالك ضحك/برضو ..ماشي يعم
ادم ابتسم
وطارق ابتسم
في المضبخ
روان واقفه جمب الخادمه ال بتعمل تشيز كيك واحلام واقفه معاهم
روان/فرحت اوي ان عمو سامحك
احلام بصت ع التشيز كيك ال الخادمه بتعمله
احلام ابتسمت/تعرفي اني بحب التشيز كيك اوي
روان/بجد
احلام ابتسمت وهي سرحانه/ماما كانت بتعملهولي ديما ..كانت بتعمله حلو اوي اوي ..اخر مره عملتهولي قبل ما تموت بيوم ..عملت صينيه كبيره اوي وكانت عملهالي مفاجأه..كنت ف ثانويه عامه وقتها ورجعت من السنتر وفرحت بيها اوي ..تاني يوم ماتت وملحقتش اكل منها فضلت ف التلاجه زي ما هي ..كنت منهاره طبعا وفضلت اكل منها كل يوم حتي ونا بعيط لمده اسبوع ..مكنتش عيزاها تخلص خالص علشان دي اخر حاجه عملتها ب ايدها
روان ابتسمت بحزن/ربنا يرحمها يارب
احلام ابتسمت/يارب
قدام المضبخ ادم سمع حديثهم من الاول
بعد نص ساعه

في غرفه آدم
دخل الغرفه و احلام طلعت من الدريسنج وهي بتعمل شعرها كعكه عشوائيه بعد ما غيرت لبسها ل بنطلون بيجاما وتوب ابيض بنص
و مسكت رقبتها بوجع
ادم كان مراقبها ف هدوء وشال السلاح من ورا ضهره و حطه هو و موبايله ع الطربيزه
ادم/رقبتك مالها
احلام/مفيش وجعاني شويه من نومه الكنبه .مش متعوده عليها
ادم طلع من درج الكومودينو مرهم وحطوهلها ع السرير
و دخل الحمام
احلام ابتسمت وهزت راسها بمعني مفيش فايده
حتي وهو بيعمل حاجه حلوه بيعملها ب قسوه
وخدت المرهم وحطت من المرهم ع رقبتها
وراحت غرفه روان تقولها ينزلو المول بكره يشترو حاجات
عند روان كانت قاعده ع السرير بتكلم كريم
و احلام خبطت ودخلت
روان قفلت المكالمه بسرعه وتوتر
واحلام لاحظت دا
احلام/اسفه لو قاطعتك
روان/احم لاء ابدا تعالي
احلام راحت قعدت جمبها ع السرير

احلام/كنتي بتكلمي مين
روان بتوتر/دا .دي واحده صحبتي
احلام ابتسمت/بس توترك بيقول غير كدا .احكيلي ومتخافيش. ايا كان الحاجه ال هتحكيها هتفضل بينا
روان/هحكيلك بس اوعي تقعي ب لسانك قدام ادم. مش متخيله رد فعله هتكون اي
احلام/احكي ومتخافيش
روان بدأت تحكي لها عن علاقتها ب كريم وأنهم بيحبو بعض بقالهم سنه
احلام/هو قالك هيجي يتقدم لك لما يتخرج
روان/اه والله .هو بس قدامه سنه و هيتخرج ويدور ع شغل ويجي يتقدم لي ع طول
احلام ابتسمت ومسكت ايدها/انا واثقه انك متربيه كويس وعمرك ما تعملي حاجه غلط .بس قللي كلام ومقابلات معاك دا احسن ليكي. وهو لو بيحبك بجد هيجي يتقدم لك


روان/انا محافظه ع نفسي والله حتي مبسبهوش يمسك ايدي ..انا بس خايفه ل ادم يعرف
احلام/علشان كدا بقولك قللي معاه ع قد ما تقدري. ادم رد فعله هيبقي وحش اوي لو عرف.انا خايفه عليكي
روان ابتسمت/ربنا يخليكي ليا .انتي جيتي عوضتيني عن حجات كتير ي احلام .عرفتيني يعني اي اخت تخاف عليا واحكيلها كل حاجه ونا مطمنه
احلام ابتسمت وحضنتها وروان ابتسمت
روان /ادم خدك تشوفي اهلك و اتصالحتو ع بعض ..شفتي بقي ان آدم مش وحش اوي كدا
احلام طلعت من حضنها و اتنهدت
احلام/بعد كل ال اخوكي عمله دا وبتقولي مش وحش زي ما بيبين
روان/آدم مر بحجات كتير وحشه ف حياته هي ال وصلته ل كدا .لو عرفتيها هتعذريه
احلام/مفيش حاجه ممكن تكون حصلت وصلته للقسوه ال هو فيها دي ..دا اختيار منه

روان اتنهدت/احنا كنا عيله ع قدنا خالص
متكونه من ماما نور الله يرحمها و بابا و آدم ومالك وانا
بابا يدوب كان موظف ع قده بيجب مرتب بيقضي الشهر ب العافيه..بس كنا مبسوطين والله .عشنا ف بيتنا القديم دا احلي ايام ..ماما استحملت بابا سنين ف الوضع دا. لحد ما اشتغل شغلانه احسن ف شركه وبقي معاه فلوس و حط فلوسه ف ارضين كدا اشتراهم .. و اتعرف ع واحده لفت عليه ووقعته وبابا حبها واتجوزها
وساب ل ماما البيت وسابنا احنا كمان وراح عاش معاها
وماما ربتنا لوحدها
لحد ما جالها كانسر و ف مرحله وحشه اوي
آدم وقتها كان ١٨ سنه ومالك ١٤ ونا كنت ٨ سنين صغيره اوي
ادم راح ل بابا وقعد يشرحله قد اي حاله ماما خطيره و محتاجين فلوس المستشفى ضروري لأن المستشفى ربنا ينتقم من صاحبها مبتعالجش لمريض ال لما يدفع الفلوس الاول ..بس بابا مصدقش كل الكلام دا وفاكر اننا بنعمل كدا علشان يرجع ل ماما ومرات بابا الجديده قالت له لو ادتهم جنيه انا هطلق . وبابا مرضيش يدينا فلوس نعالج ماما ..ادم علشان هو الكبير فضل يلف ف الشوارع يحاول يستلف المبلغ من اي حد يعرفه او حد من الجيران بس محدش وافق يديه المبلغ لانه كان كبير شويه


لحد ما شخص من ال قاعدين ع القهوه سمع ان ادم محتاج مبلغ كبير يعالج مامته
خده ع جمب وقاله انا ممكن اديلك ال انت عاوزه .بس تقتلي كذا .وقاله اسم شخص ادم ميعرفوش واعطاله سلاح…ادم من قله حيلته ورعبه ع ماما ال بتموت وافق ..وقتله فعلا وخد الفلوس وراح المستشفى وبدأت تعالج ماما ..لكي ان تتخيلي شاب ١٨ سنه يقتل حالته كانت عامله ازاي..اسبوع مكنش بيشوف الا كوابيس مكنش بينام دقيقه واحده.. بس بعد دا كله ماما ماتت .معرفوش يلحقوها ..وآدم موضوعه اتعرف ودخل السجن
احلام حطت ايدها ع فمها بصدمه مش مصدقه ال بتسمعه
روان/اتسجن ٤ سنين و الراجل ال طلب منه يقتل طلع حد تبع شغل المافيا وتجاره الاسلحه .شاف ان ادم اشجع من ناس كتير عرفها . ف عرف يطلعه من السجن ب محامي كبير ..و اخده يشتغل معاه ..لو ادم مكنش اشتغل وقتها احنا كان زماننا ف الشارع. اشتغل مع قتالين قتله لحد ما عرفوه الشغلانه وبدأ يشتغل واحده واحده بنفسه لحد ما كبر وكبر اسمه و بقي ادم الحديدي ال شغال شغل مظبوط قدام الناس. و ف الضلمه بيشتغل الشغل المقرف بتاع المافيا دا ..بس هو من البدايه

كان بيشتغل بس علشانننا .. يجيب لنا اكل ويعرف يعلمنا وندفع الكهربا والمايه ..ادم عمل كل دا علشاني انا ومالك .علشان نعيش احلي عيشه ونتعلم احسن تعليم ومنتحوجش لحد
احلام/علشان كدا بيكرهه بباه
روان/شاف انه هو السبب ف كل حاجه حصلت له .لو كان أعطاه الفلوس من الاول مامتنا كانت عاشت ولا اضطر يقتل ولا يتحبس ويشتغل الشغل دا.. هو سايب بابا عايش علشاني انا و مالك بس علشان منكرهش ادم لولانا كان زمانه قتل بابا بدم بارد من زمان هو بيحبني انا ومالك اوي اوي بيخاف علينا من الهوا بس هو عمره ما يبين دا
هو شاف كتير اوي ف حياته ي احلام ال حكتهولك دا جزء بسيط بس ..و ف الاخر الست ال بابا اتجوزها ضحكت عليه مضته ع كل املاكه و تاني يوم هربت وبابا معرفلهاش طريق


احلام بحزن مكنتش مصدقه ال بتسمعه قد اي اتعذب ف حياته وقد اي الدنيا حولته ل شخص وحش اوي كدا ومشفش يوم حلو ف حياته
في غرفه آدم
نايم ع السرير بعمق واحلام دخلت الغرفه وقربت منه وبصت عليه وهو نايم .ال يشوفه وهو نايم ببرائه كدا ميشفهوش ادم الحديدي وهو صاحي
وجابت الغطا من ع السرير وغطته كويس
وراحت تنام ع الكنبه بتاعتها
في اليوم التالي
في شركه مالك
قاعد ف مكتبه بيشتغل ومركز ف الملف ال قدامه
الباب خبط
مالك/ادخل
جنات دخلت بابتسامه وهي شايله صينيه و فيها فنجان قهوه و جمبه سندويتش

جنات ابتسمت/عملت لك قهوتك بس انت شكلك مفطرتش ف عملت لك سندويتش
وحطت الصينيه ع الطربيزه
مالك ساب الملف ال ف ايده وابتسم
مالك/انا فعلا مفطرتش
جنات بابتسامه/دا انا ال عملاه ب ايدي ع فكره..دوق وقولي رايك
مالك مسك السندويتش وكان محروق حاجه بسيطه
مالك بصلها/ما بلاش ادوق احسن
جنات/احم
دا ع فكره كدا مش محروق دا انا عملهولك بيقرمش وكدا
مالك ضحك/ايوا ايوا واخد بالي
جنات /طب دوق واحكم متحكمش ب الشكل وهيعجبك وهتقول جنات قالت
مالك/طب اقعدي واقفه لي
جنات/ميصحش برضو ي مالك بيه
مالك/بقولك اقعدي ي جنات
جنات ابتسمت وقعدت قصاده
و مالك بدأ يدوق السندويتش
جنات ابتسمت/هااا حلو؟
مالك/اممم حلو اوي
جنات بابتسامه/بجد

مالك ابتسم/اه والله حلو جدا تسلم ايدك
جنات/الف هنا
عند آدم ف مصنع من مصانعه
وكان الرجاله بتاعته بتدخل اسلحه كتيير جدا
وادم كان واقف يراقبهم بهدوء وفراس كان واقف جمبه
فراس/ال واحد ال لقيناه من ال 4 ال هجمو عليك انت واحلام لسه عايش بنعالجه ف اسطبل الخيول بتاعنا زي ما امرت .بس معرفش يعيش ولا لا
ادم بجديه/لازم يعيش. خلي الدكتور ال عنده يعمل كل ال يقدر عليه واكتر ..هو الحل الوحيد ال هنعرف من خلاله مين هجم علينا..ونا بكره هاجي اشوفه ف الاسطبل
فراس/حاضر
وادم سابه وطلع برا المصنع وركب عربيته ومشي
في مصنع الصقراوي
ع مكتبه في ٤ ملفات فيهم كل المعلومات عن طارق ومالك و احلام و روان
الصقراوي/والله ل اخليك تتحسر عليهم واحد واحد ي آدم الحديدي …بقي بتقتل رجالتي


راجل من رجاله الصقراوي/وافرض عرف ي صقراوي بيه ان احنا ال حاولنا نقتله هو و مراته دا مش هيسيب حد فينا عايش
الصقراوي/ميقدرش يعمل حاجه .. ميعرفش مكاني فين وحتي لو عرف مش هيعرف يعدي من كل الحرس ال برا دي
في منتصف اليوم ف القصر
احلام طلعت من الحمام بعد ما اخدت شاور وغيرت هدومها
وموبايلها رن ومسكت الموبايل وكان كمال بيه ال بيتصل
والباب انفتح فجأه واحلام خبت الموبايل ورا ضهرها
ادم خد باله من توترها

وموبايلها رن تاني
ادم/مين بيتصل
احلام بتوتر/دا اا
ادم /ردي وافتحي ال سبيكر
احلام/ي آدم مفيش حد دا ا
ادم بصلها بغضب واحلام طلعت الموبايل من ورا ضهرها وردت وهي مرعوبه من رد فعله وفتحت السبيكر
كمال بيه/ازيك ي احلام ..كنت محتاج نقعد ونكمل كلامنا ف موضوع الدليل ال ندور عليه نحبس بيه ادم الحديدي دا
ادم خد من احلام الموبايل
ادم/لو عايز تدور ع دليل يحبسني اجتهد بنفسك و دور ي كمال بيه ..وبلاش اشوف نمرتك ع موبايل مراتي تاني هيكون احسن ليك و ل منصبك ال انت فرحان بيه دا
وقفل الموبايل ورماه ع السرير
واحلام كانت مرعوبه من ادم
ادم بهدوء/رحتي قابلتيه امتي
احلام/
ادم بغضب جهوري /ما تنطقييي
احلام بخوف/من يومين .رحت له القسم
ادم مسك درعها بغضب وقربها منه
ادم/تاني ..حاولتي تهربي تاني والمره دي رحتي قابلتي راجل غريب من ورايا علشان تدوري ع دليل تحبسيني بيه وتتخلصي مني
احلام بعصبيه فلتت دراعها من ايده وبصتله/ايوا …ايوا عايزه اتخلص منك علشان انا تعبت وقرفت..مقعدني ف بيتك هنا غصب عني زي الحيوانه وبتأمر فيا وبس ..اقعدي.. قومي.. كلي .. متخرجيش ..متتنفسيش ..اييي انا بني ادمه ومش جاريه عندك … مش من حقك تعمل معايا كدا


ادم بعصبيه قرب منها /من حقي ..انتي مراتي ومن حقي كل حركه وكل نفس هتتنفسيه هيبقي بإذني انا .واحسن لك تتعودي ع دا
احلام بنفس العصبيه/مش مضطره اتعود .لي اتعود ع حياه زي دي .
كل حياتك سودا و كل هدومك سودا حتي قلبك اسود..وقتلت ناس بعدد شعر راسك ولسه بتقتل وهتقتل..اكن القتل دا حاجه سهله بالنسبه لك ..معندكش ولا قلب ولا احساس .. بعيد عن اخوك و اختك متعرفش عنهم حاجه ولا بتقرب منهم ولا بتقعد معاهم حتي ..وبباك ال تعبان دا بقاله سنين بتعامله أوحش معامله ولا كأنه ابوك من لحمك ودمك مش طايق تبص ف وشه حتي ..ادم بيه الحديدي عايز الناس كلها تمشي ع مزاجه وتحت طوعه وتحت أمره ولو حاجه صغيره حصلت عكس ما هو عايز بيخرب الدنيا ..ل اول مره حد يعمل حاجه من وراك وحاجه تحصل عكس ما انت عايز صح . بس انا مش هبطل ادور ع طريقه اتخلص منك بيها وارجع اعيش حياتي الطبيعيه تاني عنك
ادم بغضب جهوري مسك دراعها وبصلها ف عينها
ادم /إياك تعدي خطوه واحده برا باب الاوضه دي
و ساب دراعها و طلع برا الغرفه ورزع الباب وراه وطلع برا القصر كله وركب عربيته ومشي
واحلام معرفتش جابت الجرأه دي منين علشان تبص له ف عينه و تواجهو كدا وتقول كل الجواها بس هي تعبت خلاص مبقتش قادره تتحمل
مساءا
فراس بيرن ع ادم كتير علشان عايزه بس ادم مبيردش
و مش موجود ف الشركه ولا ف المصانع بتاعته
وفراس رن ع رضا
فراس/رضا متعرفش آدم فين .دورت عليه و اتصلت بيه مش عارف اوصله
رضا/انا مراقبه من بعيد اهو ..شفته طالع من القصر مش شايف قدامه قلقت عليه يسوق وهو بالمنظر دا ركبت العربيه وراقبته من غير ما ياخد باله
فراس اتنهد/تمام ابعتلي اللوكيشن
عند آدم لف ب العربيه كتير اوي وبعدين وقف العربيه ع طريق وقعد ع كرسي من الكراسي ال بتبقي لازمه ف الشارع

ادم فلاش باك
احلام/كل حياتك سودا .قتلت ناس بعدد شعر راسك لسه بتقتل وهتقتل ….معندكش ولا قلب ولا احساس …بعيد عن اخوك واختك…وبباك ال تعبان دا بقاله سنين بتعامله اوحش معامله ولا كأنه ابوك من لحمك ودمك …انا مش هبطل ادور ع طريقه اتخلص منك بيها وارجع اعيش حياتي الطبيعيه تاني بعيد عنك
باااك
فراس وصل عند ادم ونزل من عربيته وراح قعد جمب آدم
ادم /بتعمل اي هنا
فراس/جاي اقعد معاك..حرام اقعد مع صاحب عمري
ادم/
فراس/اتصلت بيك كتير معرفتش اوصلك رضا ال قالي ع مكانك .كان مراقبك
ادم/عارف كنت ملاحظه
فراس/ع حد علمي شغلنا ماشي زي الفل يعني غضبك دا ال يخليك تسوق ٣ ساعات و ف الاخر تيجي تقعد هنا مش بسبب الشغل .في مشكله مع مرات اخويا صح؟
ادم/احسن لك متدخلش ومتفحتش الموضوع
فراس/لا انا اسف مضطر أتدخل حتي لو هنضرب منك بعدها مش مشكله ..انت بتحب احلام وبتنكر دا..مش عايز تعترف بيه بينك وبين نفسك حتي
ادم بيحاول الهدوء/انا مبحبش حد
فراس/امال مقتلتهاش لي ي آدم.. انت اي حد بيفكر يأذيك ف شغلك بتقتله ب دم بارد من غير ما تفكر ..واحلام عادي ممكن ف اي لحظه تروح تقول ل البوليس ع اي حاجه خطيره عرفتها عننا …بس انت بدل ما تقتلها اتجوزتها .يبقي دا اسمه اي..لما حصل هجوم عليكم ب السلاح اتصلت بيا وانت متعصب وصوتك باين عليه القلق مع انك متعود ع الهجوم دا وعمرك ما خفت قبل كدا دقيقه واحده انت كان كل خوفك ع احلام .يبقي دا اسمه اي. بس دا سبب من الاسباب ال مخليك تنكر انك بتحب احلام..ان حبك ليها بيضعفك..وانت عمرك ما تسمح ل نفسك تبقي ضعيف
آدم قام بغضب/انا مبحبش حد ..قلبي دا مبيعرفش يحب بسبب الجرح ال موجود فيه بقاله سنين(وشاور ع قلبه) واخر مره تتجاوز حدودك معايا وتدخل ف ال ميخصكش

و راح عند عربيته وركبها وساقها ومشي
فراس اتنهد/ما انت لو تسيب احلام تداويلك جرحك ال بقاله سنين دا ..انا متأكد انها قادره تغيرك ل بني ادم تاني
في القصر في غرفه احلام
قاعده ع الكنبه وسرحانه
الباب خبط وروان دخلت
روان بابتسامه/هالو
احلام انتبهت وابتسمت/تعالي
روان راحت قعدت جمبها/ما تيجي تقعدي معانا تحت شويه انا و بابا بدل ما انتي قاعده لوحدك
احلام ابتسمت/مينفعش اخالف الأوامر
روان/هو ادم حبسك هنا تاني؟
احلام/حاجه زي كدا
روان/طب هقولك لحد يعملك عشا ع الاقل انتي مكلتيش حاجه من صباحيه ربنا حتي مفطرتيش
والباب خبط والخادمه دخلت معاها صينيه اكل
الخادمه/الاكل ي احلام هانم
احلام/رجعيه تاني انا مش هاكل
الخادمه/بس ادم بيه امر ان حضرتك متناميش الا لما تاكلي
احلام/مهو علشان امر ب كدا بقي انا مش هاكل ..خدي الاكل معاكي تاني
الخادمه خدت صينيه الاكل وطلعت برا الغرفه
عند آدم وصل عند القصر

ونزل من عربيته ودخل
وكان ف الصالون طارق ادم تجاهله ودخل المضبخ
الخدم وقفو ب احترام ليه
رئيس الخدم/تأمر ب حاجه ي آدم بيه
ادم/احلام اكلت
الخادمه/طلعت لها الاكل زي ما حضرتك امرت ي آدم بيه بس هي مرضيتش تاكله وقالتي رجعيه.دي حتي مفطرتش
ادم/جهزي الاكل تاني وطلعيه ع فوق
الخادمه/امر حضرتك
وطلع من المضبخ وطلع الغرفه ودخل
روان ال قاعده مع احلام/حمد لله ع السلامه
ادم/الله يسلمك
روان/عن اذنكم
وقامت وطلعت من الغرفه
احلام قامت/السجن ال انا في دا هيخلص امتي
ادم/انا ال احدد يخلص أمتي
احلام/ونا معنديش مشكله
و الخادمه خبطت
ادم/ادخل
و دخلت وحطت الاكل ع الطربيزه

احلام/هو انا مش قلت لك مش هاكل
ادم شاور لها تروح والخادمه مشيت
ادم/اقعدي كلي يلا
احلام/لاء انا مليش نفس مش هاكل
ادم/مش هعيد كلامي تاني ي احلام انتي مكلتيش حاجه من الصبح اقعدي و كلي
احلام/و انت كلت حاجه من الصبح ؟
ادم/ شاغله بالك بواحد معندوش ولا قلب ولا احساس لي
احلام/انا مش شاغله بالي ولا حاجه دي من انسانتي مش أكتر
ادم/اقعدي و كلي
وكان هيدخل الدريسنج
احلام/تمام بس انا مش هاكل الا لما تاكل معايا
ادم لف لها وقال بغضب/ا
احلام ربعت ايدها/والله ما هاكل الا لما تقعد وتاكل معايا. حتي لو هتزعقلي وتتعصب معنديش مشكله
ادم اتنهد من العِند بتاعها وقعد ع الكرسي قصاد الاكل
واحلام ابتسمت وقعدت قصاده
وبدأت تاكل و ادم بدأ ياكل هو كمان
احلام وهي بتاكل باستمتاع لانها كانت جعانه اويي
احلام ابتسمت/الاكل تحفهه
ادم ابتسم/طالما انتي جعانه اوي كدا مبتسمعيش الكلام وتاكلي من بدري لي

احلام/عيند فيك ..لأنهم قالولي ادم بيه امر انك لازم تاكلي
ادم هز راسه بمعني مفيش فايده من عِندها
احلام/احم ..روان قالت لي أن مامتكم اتوفت ب السرطان ..ربنا يرحمها يارب
ادم/روان بقت بترغي الفتره كتير بدون داعي
وقام من ع الاكل وقبل ما يدخل الحمام
ادم/نامي انتي ع السرير علشان رقبتك ونا هنام ع الكنبه
احلام/لا مفيش داعي انا اتعودت ع نومه الكنبه
ادم دخل الحمام و احلام خلصت اكل وبعد شويه الخادمه خبطت تاخد الصينيه وخدتها ومشيت
واحلام غيرت هدومها ونامت ع الكنبه ولمست رقبتها ب وجع
ادم طلع من الحمام بعد ما اخد شاور و غير هدومه وبينشف شعره ب الفوطة..بص ع احلام لقاها نايمه ع الكنبه ورايحه ف النوم و باين علي ملامحها الوجع بسبب رقبتها
ادم ساب الفوطة وراح عند احلام شالها ف حضنه ونيمها ع السرير وجاب الكريم من ع الطربيزه ورجع شعرها الناحيه التانيه وبدأ يدهن لها من الكريم ع رقبتها و غطاها
كويس وراح هو ينام ع الكنبه
ادم نام مكانها وشم المخده بتاعتها لقاها غرقانه ب ريحتها ادم غمض عينه وشم ريحتها وبدأ يروح ف النوم


 

google-playkhamsatmostaqltradent