Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الفصل السادس 6 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك الفصل السادس 6 - بقلم رحمه تاج

انتقامي و حبك 
البارت 6
Rahma Tag 
اسراء هو علشان جالوه تسمم 10مرات و تلبوك معوي 3مرات هيعملي فيها دكتور 
فارس بصدمه 10 مرات تسمم ي قدره 
الكل انفجر في الضحك
اسراء بصت لادم اتفضل بقا 
ادم لا ي حبيبتي انتي أكلك زي العسل 
اسراء الله يرحمك ي يزن انت الي كانت نصفني في الناس دي 
ادم بصلها و سكت
عز ي ست اسكتي بقا ده انتي بتعملي اكل من كتر حلوته بقولك متدخوليش المطبخ تاني 
الكل ضحك ادم ابتسم 
اسراء هههههه انت رخم و مش هعملك حاجه تاني 
عز متعمليش ابوس ايدك متعمليش 
اسراء فرفش و اتبسط كدا كدا ربنا هي.اخدك 
عز اضربك دلوقتيييي 
اسراء احترم نفسك انا خالتك الكبيره 
عز بلا خالتي بلا امي ده انتي هزارك رخم بتدعي عليه و لم اقول للبت بتاعتي 
اسراء اه صحيح البت عامله اي 
ادم بحده بت مين 
عز بتوتر انا بهزر ي خالو صح ي اسرار 
اسراء هفكر 
عز ضربها في درعها صح 
اسراء مسكت درعها اه اه ي ادم بيهزر 
ادم هنشوف 
عز سكت 
اسراء بوشوشه لعز و الكل سمعهم 
اسراء تدفع كام و  مقولش لادم انك مصاحب بنت 
عز الي انتي عوزه 
اسراء عوزه حاجه حلوه 
عز اجبلك أي يعني 
اسراء انت و زوقق بقا الحجات دي زوقيات انت و جيبك 
عز بغيظ حاضر ي رخمه 
اسراء ببتسمه انا و ليان و اتوصه 
عز بنرفزه  حاضر 
بليل 
ادم وقف بعد اذنكو ي جماعه و طلع 
ادم  لبس هدومه و نزل 
عنود ريح فين 
ادم مشور كده و هرجع بسرعه 
عنود ماشي ي حبيبي 
ادم في ضيوف هتيجي معايه عوزين اكل حلو 
عنود حاضر ي حبيبي 
ادم احم اعملي الاكل الي يزن كان بيحبوه 
عنود بدموع الله يرحمه حاضر 
ادم بعد ازنك ي حمايا وانت ي جدي و ي عمي 
جد ليان برحتك ي حبيبي 
ادم بص لفارس البيت بيتكو 
عنود اكيد ده بيتهم 
ادم بص ليان  تعالي وريه و رح علي باب الشقه 
ليان  وقفت و رحت وره و وقفت جنبوه نعم 
ادم انا نازل لو عوزه حاجه رني عليه 
ليان حاضر 
ادم يله سلام و بسها من خدها و نزل ركب العربيه 
و مشي ركن قصد عماره شيك اوووي و نزل 
البواب ادم باشا منور 
ادم بنورك عامل اي 
البواب كويس ي بيه 
ادم طلع شقه و خبط 
شاب 18سنه اسمه على ابن يزن 
علي عمي عامل اي وحشتني 
ادم حضنوه عامل اي ي حبيبي 
علي الحمد الله
ادم  فين اختك 
علي ياسمين جوه
ادم و امك 
علي جوه في المطبخ 
ادم طيب نديها في موضوع مهم 
علي حاضر اتفضل 
ادم دخل قعد 
بنت عندها 36 اسمها نور مرات يزن 
نور خرجت مسكه قهوه و حطيتوه قصد ادم و قعدات 
نور ازيك ي ادم عامل اي 
ادم الحمد الله انتي عامله اي 
نور كويسه 
ادم فين يزن 
يزن من وره ادم عامل اي 
ادم كويس اقعد 
يزن قعد جنبوه 
ادم انت عامل اي دلوقتي 
يزن الحمد الله 
ادم جاهز انك تشوف الكل 
يزن ايوه متحمس 
ادم طيب يله الكل جاهز 
يزن ايوه نور نادي ياسمين و علي يله هنروح نشوف اهلي 
نور حاضر 
يزن طيب احنا هنستناكو تحت في العربيه يله ي ادم 
ادم يله 
يزن سند عليه 
ادم مسكوه و نزلوه و ركبوه العربيه 
ادم انت تمام ي يزن 
يزن اه الحمد الله هو بس رجلي مش قدر امشي عليها علشان الغيبوبه 
ادم الحمد الله انك قومت بسلامه 
علي ركب من وره ها هنمشي أمته 
يزن لم امك تنزل هي واختك
بعد شويه مشيوه بعربيه 
ادم مشي ليان اتكسفت بتبص ورها لقت الكل بصص عليها اكسفت اكتر و وشها احمر 
عنود تعالي اقعدي 
ليان قعدات مكسوفه 
جد ليان بص لليان 
جد ليان ليان 
ليان نعم و بصتلوه 
جد ليان هي امك يعني كانت بتضربك 
ليان هزت راسها اه 
ابو ليان حبيبتي انا كانت بلحظ لم انتي كانت تغلطي و تقولي ليها ماما كانت بتزعقلك بس ولا كانت بتضربك 
ليان ايوه و كانت بتحبسني في الاوضه 
ابو ليان يعني مش كان بمزاجك انك تقعدي في البيت 
ليان لا كانت بتضربني و كانت بتقولي كلام وحش و كانت بتحبسني لو قولت ليها اني عوزه اتصاحب علي بنات أو مثلا اجيب هدوم جديده او اقول ليها زوديلي الاكل 
ابو ليان حط ايدوه علي راسوه و سكت 
عنود بصت لاسراء قومي جيبي لليان كيك 
ليان بخوف لا انا مش عوزه يجيلي تسمم 
ماس هههههه لا ي بت عز ابني بيهزر 
اسراء تصدقي اني غلطانه مش هجبلك 
ليان اده بجد 
عز هههههه ي بنتي بهز ولهي هو في اكل زي اكل حبيبتي و بس خد اسراء 
اسراء اوعه بقا يععععع بقرف 
عز تصدقي اني غلطان ي رخمه اوعي كده و زقت وشها تصدقي انا غلطان ده انا كانت جيبلك عريس 
اسراء ايوه فاكر اخر مره 
عز انفجر في الضحك 
ماس هههههههه احكي لعمو اي حصل  و بتشور علي جد ليان 
جد ليان شوقتيني احكي 
اسراء كان جيبلي  عريس بيشرب سجا.ير وانا الموضوع واقف معايا ع الحته دي قولتله يرضيك اني اشرب سجا.ير انا كمان قالي طالما مش من علبتي اشطا
الكل انفجر في الضحك 
ابو ليان هههههه بتهزر 
اسراء لا انا قعدت يومين مش مبطله ضحك 
مازن بيضحك 
عنود هههههههههه و ي اسراء قولتي ليه اي 
اسراء قولتلوه بجد قالي اه قولت ليه حيوان امشي برههههه 
شهاب هههههههه و مشي 
اسراء ايوه طبعا ده بيشرب سجا.ير عرفه يعني اي بيشرب سجا.ير 
ماس و احكي علي العريس التاني 
اسراء انهي 
ماس النسناس 
اسراء في وحد التقدملي المهم احنا قعدين لوحدينا و كان في موز واحنا وقفين في البلكونه و كل شويه يكل موز موز موز وانا و الموز مبنطقش بعض رجعت عليه 
شهاب بقرف كتك القرف 
ابو ليان ههههههههه وربنا 
اسراء ايوه انا مبحبش ريحت الموز و هو الله و اكبر نسناس 
الكل ضحك 
مازن اسراء 
اسراء بصتلوه نعم 
مازن مروحتيش الجامعه انهارده ليه 
اسراء بتوتر اصل معنديش محاضرات انهارده 
شهاب ي كدبه 
اسراء اكتم انت
شهاب لا مش هكتم لازم اقول لخالي حبيبي علي كل حاجه 
اسراء وقفت و رحت عليها يبني انا خالتك احترمنيي و عمله تضربوه علي درعوه 
شهاب لا لا لا هقول لخالي 
مازن بعصبيه اسراءءءء 
اسراء قعدات سكته 
مازن بص لشهاب احكي واخلص 
اسراء انت مش مصدقني ي مازن اه قلبي اخويا حبيبي مش مصدقني مش وثق فيه 
مازن هششششش 
اسراء سكتت 
مازن احكي انتي بقا 
اسراء من غير متتعصب 
مازن مش هتعصب 
اسراء و مش هتزعق 
مازن بعصبية متخلصي بقا 
اسراء بدموع بص بص انت بتعملني ازاي 
مازن لا ي شيخه 
اسراء بصت لعنود بصي بيزعق فيه أزاي 
عنود معلشي 
اسراء اه مهوه محدش بيحبني في البيت ده انا غلطانه اني عايشه معاكو 
مازن وقف 
اسراء بسرعه ضربت الدكتور 
مازن ليه 
اسراء كده 
مازن قعد كده ازاي يعني اقولك خلاص هخلي ادم هو الي يسئلك 
اسراء لا خلاص هو مش محترم 
مازن ي شيخه 
اسراء ايوه 
عنود خلاص ي مازن هي حكتلي و حكت لادم 
مازن وانا اخر من يعلم يعني 
اسراء لا انت ابن البطه السوده 
مازن فضل يضحك و وقف و ريح علي اسراء 
اسراء بخوف مازن متهزرش  انا  تعبانه 
مازن قعد مكانوه تاني خلاص هنروح انا وانتي بكره الكليه و نشوف الدكتور ده 
اسراء تمام
ليان انتي عندك كان سنه 
اسراء انا 22سنه بس عضمي 90سنه 
الكل ضحك 
فارس بيبتسم بس 
بعد شويه 
ادم دخل من باب البيت و بص لعنود ليكي عندي مفاجاه هتخليكي اسعد وحده في الدنيا 
عنود بابتسامه مفيش حاجه حلوه من بعد يزن ي حبيبي بس اي حاجه حلوه منك 
ادم لا المفاجاه دي غير كل المفاجآت صدقيني هتفرحي اوووي جهزه 
عنود جهزه 
ادم فتح الباب اتفضل ي يزن 
و يزن دخل و هو ساند علي علي و نور و ياسمين ورهم 
عنود و مازن و ماس و حسام و شهاب و اسراء و عز اتصدموه 
ليان مش فهمه حاجه 
فارس و جد ليان و عم ليان و ابو ليان قعدين بصنلهم 
عنود بدأت تعيط 
يزن ساب علي و رح علي عنود و هو بيتسند 
عنود جريت حضنتوه 
يزن وحشتيني ي تيتا 
عنود بعيط انت عايش صح 
يزن ايوه ي حبيبتي وحشتيني 
عنود و هي بتحضنوه جامد وانت كمان وحشتني اوووووي اووووي ي نور عيني وحشتني 
ماس بصالوه و دموعها نزله 
يزن فتح درعوه ليها 
ماس جريت حضنتوه و بتعيط 
يزن جسمه وجعوه اصلا 
ادم طيب ي عنود قعدي يزن علشان كان في غيبوبه و صحي و مش قدر يقف 
عنود اقعد ي حبيبي اقعد ي عيوني و قعداتوه 
يزن لا ملوش لزمه و فضل حضنها 
عنود بعدات عنوه سلم علي القعدين 
ماس بعدات عنوه 
مازن بدموع ابو الصحاب وحشني ي رجل كده تخرج من المقا.بر متأخر 
يزن هههههه وحشني ي مازن و حضنوه
مازن و هو حضنوه وحشتني اووي ي يزن 
يزن وانت كمان و طبطب علي ضهره 
يزن سلم علي الكل 
يزن بص لعنود مراتي نور و ياسمين بنتي و علي ابني 
علي ازيك ي تيتا بابا من سعت مفاق من الغيبوبه ملوش سيره غيرك 
عنود حبيبي و حضنتهم و قعدوه 
عنود بصت لادم بعد مقعد كده ي ادم متقوليش اني يزن عايش 
ادم مكنش ينفع احكي لحد 
يزن انا كويس ي عنود انا بقالي 10سنين في غيبوبه الحمد الله 
ماس طيب انت خبيت ليه انو عايش و مقولتش ليه انو كان متجوز و عنده عيال 
عنود متكلم ي ادم 
ادم علشان كان في ناس عوزين يخ.لصوه عليهم 
عنود و دلوقتي 
ادم بصلها لو مكنتش متاكد اني مش هيدوره عليه مكنتش خلتهم يجوه 
يزن بس ايد عنود خلاص  ي عنود هو عمل الصح و سفرني بره و كان كل شهر يجيلي يطمن علي ولادي و مراتي و يطمن عليه و يرجع 
عنود بزعل و دموع لا كان قالي بردوه 
ادم يوهههه نقولها مكنش ينفع نقول تقولك لا كان قال بردوه 
عنود متعليش صوتك 
ادم حاضر 
عنود اهم حاجه انك انت دلوقتي كويس و بصت لنور و متجوز و عندك عيال الحمد الله ي رب الحمد الله 
ادم يله بقا اديني حاجه حلوه 
عنود حضنتوه ربنا ميحرمني منكو و يدمكو نعمه ي رب 
ادم بس أيدها و حضنها 
عنود بصتلوه اده امال مقا بر مين الي بنروح ليها 
ادم مقابر امي و ابوي
عنود الله يرحمهم هتخل احضر العشا و دخلت المطبخ 
ادم قعد جنب ليان 
يزن حضن ماس و بس راسها 
ماس حضنتها 
يزن وحشتيني ي ماس 
ماس وانت كمان ي حبيبي ولهي 
شهاب بقولك اي  ي خالي امك كانت كل يوم بليل تعيط عليك و تقول ملحقش يفرح بشببابوه ياحبيبي ي يزن 
يزن اختي حبيبتي 
حسام مخلاص ي يزن ي حبيبي انا سيبك بقالك ساعه تحضن و تبوس خلاص و شد ماس 
اسراء جرا اي ي اخ حسام وحد لسه شايف اختوه من عشر سنين 
يزن اديلوه ي اسراء 
اسراء بدموع بس انا مبكلمكش 
يزن حقك عليه متزعليش مني و حضنها 
اسراء حضنتوه كده انا مبقتش اكل كبد علشان انت الي كانت بتجبهالي 
يزن هههههه يعني انتي زعلانه علي اي 
اسراء علي الكبده طبعا وانا ازعل عليك ليه كانت اخويا 
الكل انفجر في الضحك 
ادم هههههههه اسراء مش هتتغير 
يزن بس راسها خلاص هعزمك علي كبده ي ستي 
اسراء كده نبقا حبايب ي معلم
يزن معلم اي الألفاظ دي 
اسراء شهاب و عز هم الي معلمني ي برنس 
شهاب تعليمي جيه بفيده 
مازن ضربوه علي درعه كتك نيله تعليم اي يهطل 
شهاب اهههههه ي ادممممم 
ادم بحده نعم 
شهاب بخوف قصدي ي خالي ادم بص بيضربني ازاي 
حسام ميضربك طلامه شيفك بتعمل حاجه غلط
بعد 4شهور 
ليان متجاهله ادم خلاص ولا بتكلم معاه ولا اي حاجه ولا بتديلوه فرصه انو يكلم معاها
في يوم بليل و ادم قعد علي السرير  بيخلص شغل علي الفون 
ادم بصص لليان الي مسكه الرويه و متجاهله  بص في فونه تاني 
ليان سابت الرواية ادم 
ادم بصلها امممم 
ليان ممكن اسئلك سؤال 
ادم اتفضلي 
ليان هي ماما عملتلك اي لدرجه انك تكسرني كده 
ادم فضل بصص ليها شويه و سكتت 
ليان بدموع انا معملتش حاجه ليك انا بس و سكتت 
ادم انتي اي 
ليان انا عمري ماذيت حد ي ادم انا اتحرمن من حاجات كتير اوووي انت مش عرفها 
ادم ساب الفون احكيلي 
ليان بشرط 
ادم انا مبحبش حد يشرط عليه 
ليان انا عوزه اعرف مانا عملت ليك اي 
ادم حاضر احكي 
ليان بدات تفتكر و بدا نفسها يقل و بتنهج 
ادم سند ضهروه علي السرير و خدها في حضنه هشششش اهدي 
ليان حطيت وشها في صدروه 
ادم بيطبطب عليها و ساكت 
ليان بدموع كانت بتزعقلي علي كل حاجه كانت مقعداني في الأوضه بتاعتي علي طول كانت بدخلي اكل شويه صغيرين و لم كانت اطلب منها تحطلي شويه زياده كانت تفضل تزعق و تشخط و تضرب لغيت لم مبقتش اطلب حاجه كانت لم اطلب أخرج تضرب كانت لم اطلب اقعد اتفرج علي مسلسل أو افلام تضرب لغيت بقيت مبحبش الشاشه كانت متجبش هدوم كانت تخد فلوس من بابا و تقوله لليان وانا مبخدش فلوس ولا اي حاجه كانت لم ابص من الشبك الاوضه اشوف عيال كتير اوووي بتلعب اطلب منها اني اروح العب تزعق و تضرب  تقول كلام مينف.عش لغيت لم تميت ١٣سنه مبقتش اطلب أييي حاجه بقيت اقعد في الاوضه بتاعتي مشوفتش حد و مفتحش شباك علشان متزعلش وانا شايفه العيال بتلعب اخر مره قولت ليها ماما وانا عندي 5سنين مسكتني اليوم ده ضر .بتني و قالتلي متقوليش ي ماما قوليلي ي صفاء هانم و من بعدها عمري مقولت ليها ماما  خلصت كلام و انفجرات في العيط 
ادم حضنها  هششش أنا هعوضك عن كل ده 
ليان بعيط ازاي وانت عوز تكسرني ازاي 
ادم سكت 
ليان بعيط انا غلطانه علشان حبيتك و علشان وثقت فيك و وفقت علي اي حاجه بتقولها 
ادم هشششش 
ليان بعيط و قالت بصدق  ادم انا بحبك 
ادم بصلها و سكت 
ليان مبتحبنيش صح 
ادم سكت 
ليان بتعيط و سكته بعدات عنوه و نامت و اديتوه ضهرها 
ادم بصصص ليها و. ساكت حضنها من ضهرها 
ليان اوعه اوعه
ادم بسها و بعد وقت بقت مرات فعلا 
الساعه 4 الفجر 
ليان نايمه في حضن ادم 
ادم قعد ساكت بعد عنوه ليان و نيمها علي السرير و دخل خد دوش و لبس نشرت قط ابيض و بنطلون شروال اسود و كوتش ابيض و خرج من الوضه قفلها كويس و خرج من البيت كله و بدا يجري 
ادم في نفسوه هو انا الي عملتوه ده صح انا مش عرف الي عملته ده صح ولا غلط 
قلبوه انت بتحبها ي ادم 
عقلوه لا انا مبحبش حد 
قلبوه امال لم تشوفها ليه قلبك بينبض 
عقلوه انا مبحبهاش 
قلبوه بس هي مهاش زنب و بتحبك لا مش بتحبك دي بتموت فيك 
عقلوه بس انا عمري مهحبها 
قلبوه بس انا بفرح لم اشوفها 
عقلوه لا مش هنحبها 
قلبوه اديها فرصه بس انا ببقا فرحان لم بقعد معاها بشوف  ضحكتها بفرح بشوفها مبسوطه بفرح و لم بتقول بحبك انا ببقا نفسي اقول وانا كمان بحبك بس انت بتمنعني 
عقلوه و هفضل امنعك لاخر يوم في عمري 
قلبوه بس انا مش بحبها بس انا بعشقها 
ادم بسسسس اسكتوه بقا اسكتوه 
الساعه 6 ادم رجع البيت دخل الاوضه لقها لسه نايمه رح عليها بس رسها و حضنها و وقف دخل غير هدومه و بصلها لنعكسها في المريه و مشي 
بعد شهر ادم من سعتها و هو بيجرع متاخر و بمشي و الكل نايم و ليان دخلت في الكتئاب 
في يوم ادم مكنش لسه وصل البيت 
عنود كانت تعبانه جدا و الكل حوليها 
عنود بتعب شديد فين ادم 
يزن بدموع لسه مجاش 
عنود اتصلي عليه ضروري 
مازن جي في الطريق 
عنود فين ليان 
ليان بضعف و تعب انا اهو ي تيتا 
عنود مسكت أيدها خالي بالك من ادم ادم بيبحبك و بيكابر ي ليان اوعي تتخلي عنه اوعديني امدنك عمرك مهتسبيه 
ليان بعيط اوعدك اني عمري مهسيبوه 
عنود بصت ليزن خالي بالك من اخواتك و متزعلش حد فيهم ي يزن ي حبيبي دول اهلك و عزوتك 
ادم دخل من الباب بسرعه و هو بينهج اول لم شاف عنود نايمه علي السرير و تعبانه بشكل ده قلبوه وجعوه و افتكر اهلوه
ادم بعنود 
عنود بصتلوه حبيبي 
ادم جري عليها مسك أيدها بيبوسها اي ي نور عيني 
عنود خالي بالك من اخواتك  و مراتك بتحبك خالي بالك منها انا خلاص يبني مش عيشلكو علي طول 
ادم ربنا يديكي الصحه ي عنود 
عنود بصت ليهم كلهم و هم حوليها و ابتسمت و مسكت ايد ادم اسمع الكلام خالي بالك من مراتك و اخواتك و توفت 
ادم فضل يبوس في أيدها و بيبوس رسها و يزن قعد في حضنها بيعيط 
اسراء بصدمه لااااا لااااااا لااا لا عنود متهزريش عنوددددد لااا و اغم عليها و جلها انهيار عصبي و بعد  3ايام العزاء
اسراء لسه عندها انهيار عصبي و بتخد مهدئات و ماس مبتكلمش حد و البيت في حاله حزن 
في اوضت ادم 
ادم دخل الاوضه و قلع الجاكت بتعوه و قعد علي السرير و مش طايق نفسه
ليان كانت قعده علي السرير بصه للفرغ و سكته 
ادم قعد علي السرير و دموعه نزلت و سكت 
ليان بصتلوه و وقفت رحت قعدت جنبوه و حضنتوه 
ادم دموعه بتنزل و حضنها و بدأ يعيط 
ليان دموعها نزلت الله يرحمه ي ادم ي حبيبي متعيطش 
ادم نام في حضنها 
ليان حضنتوه و سكتت و رحت في النوم 
الصبح فون ادم رن 
ادم فتح عيونه لقا نفسوه في حضن ليان فضل بصص في وشها 
فونه رن تاني
ادم خرج الفون من جيبوه و بص في لقا جد ليان 
ادم بصوت نعسان الو 
جد ليان ازيك ي حبيبي 
ادم الحمد الله انت عامل اي 
جد ليان الحمد الله كويس انا اسف لو صحيتك 
ادم لا عادي ولا يهمك 
جد ليان لو سمحت يبني انا هاجي انا و عم ليان و ابو ليان و فارس نطمن علي ليان 
ادم تشرفه البيت بيتكو تيجو في أي وقت 
جد  ليان  شكرا ي حبيبي شوف نيجي أمته 
ادم تعالوه دلوقتي نفطر مع بعض 
جد ليان ماشي ي حبيبي مسافه الطريق 
ادم مستنيكو مع السلامه 
جد ليان ماشي سلام و قفل 
ادم بص لليان و بس راسها و بعد عنها ليان ليان ي بنتي اصحي 
ليان فتحت عيونها نعم 
ادم يله اصحي اهلك جين في الطريق 
ليان اهلي ليه في حاجه 
ادم لا مفيش جين يطمنوه عليكي اصحي يله و انزلي صحيهم علشان نفطر 
ليان حاضر و دخلت الحمام 
ادم قعد علي السرير و حط راسوه بين ايدوه 
بعد شويه ليان خرجت لفه علي نفسها الفوطه و بتنشف شعرها 
ادم بصلها و سرح في وشها و وقف رح عليها و حضنها و حط راسوه في رقبتها 
ليان بكسوف ادم 
ادم امممم 
ليان اوعه علشان متاخرش 
ادم تو 
ليان حضنتوه و بطبطب عليه 
ادم بحزن عنود  وحشتني اووي 
ليان بدموع وحشتني انا كمان اوي الله يرحمه 
ادم الله يرحمها 
ليان ادم حبيبي مينفعش انت اخوهم الكبير لازم تضغط عليهم يكلوه محدش فيهم بياكل 
ادم ماشي و يصلها و بسها و بعد نص ساعه 
ادم بعد عنها قومي حضري الفطار 
ليان بصتلوه بكسره  من اسلوبه و وقفت دخلت الحمام خرجت لبسه و نزلت من غير متكلوه 
ادم دخل لبس و رح علي اوضت يزن و بيخبط و اده ضهره للباب 
يزن فتح الباب اي ي ادم 
ادم من غير ميبصله و لسه مديلوه ضهره يله صحي مراتك و عيالك الفطار جاهز و اهل ليان جين في الطريق 
يزن اتنهد حاضر 
ادم رح علي اوضه ماس خبط و اده ضهره للباب 
حسام فتح الباب اي ي ادم في حاجه 
ادم ادم مديله ضهره صحي ماس و عز و شهاب يله الفطار جاهز 
حسام بس ماس مش عوزه تاكل 
ادم نزلها اجباري يله أهل ليان جين في الطريق 
حسام حاضر 
ادم رح علي اوضت شهاب و عز و علي و دخل لقاهم صحين و سكتين 
ادم صحيتوه أمته 
عز بحزن محدش نام 
ادم ليه 
شهاب بحزن مش عوزين 
ادم اتنهد الله يرحمها يله قومه البسوه علشان نفطر و مش عوز اسمع اعتراض يله كفايه كده محدش في البيت بياكل و اكيد عنود زعلانه كده تردوه أنها تزعل 
علي بحزن لا 
ادم طيب يله البسوه يله 
شهاب حاضر 
ادم خرج و قفل الباب و رح علي اوضه مازن و فتح الباب لقا مازن خرج بفوطه علي وسطه 
ادم انت صحيت أمته 
مازن و هو بيلبس من شويه 
ادم طيب يله علشان نفطار 
مازن ماشي هلبس و هاجي وراك 
ادم ماشي و نزل

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent