Ads by Google X

رواية الجميلة و الوحش الفصل السابع 7 - بقلم نونا

الصفحة الرئيسية

  

  رواية الجميلة و الوحش الفصل السابع 7 - بقلم نونا

في القصر في يوم جديد فغرفه ادم
جهز علشان يروح الشغل
لبس بنطلون اسود وهاي كول اسود
وبيتكلم ف التليفون
احلام طلعت من الدريسنج بعد ما غيرت هدومها

ولابسه بنطلون جينز غامق و
تيشرت ابيض وعليه جاكيت جلد زيتي
وآدم خلص كلام ف الموبايل
احلام/انا عايزه اروح الشغل
آدم/مفيش مرواح شغل تاني
احلام /يعني اي مفيش مرواح شغل تاني مش احنا اتفقنا اني هرجع الشغل تاني
آدم بغضب/دا كان قبل ما تهربي وتروحي تقبلي الظابط كمال من ورا ضهري .مفيش شغل ومش عايز اسمع نفسك
احلام اتنهدت بغضب موبايلها رن و كان حمزه
احلام/حمزه
حمزه /احم احلام ا
احلام/في اي ي حمزه حصل حاجه
حمزه/بابا تعب شويه ونقلناه ع المستشفى بس متقلقيش مش عايزه تتخضي هو بقي احسن
احلام بخوف و توتر/اي..انت بتقول اي ي حمزه
آدم بصلها
احلام/ط طب ابعتي اللوكيشن بسرعه
وحمزه قفل و بعت لها اللوكيشن
آدم/في اي
احلام بدموع وتوتر راحت مسكت ايد آدم/بابا تعب ونقلوه ع المستشفى علشان خاطري ي آدم خدني ل بابا لو سمحت
بعد نص ساعه

في عربيه آدم سايق و احلام جمبه ووصل قدام المستشفى
احلام نزلت من العربيه بسرعه و آدم نزل وراح وراها
احلام راحت للرسيبشن بسرعه
احلام بتوتر/اوضه كرم محمود فين
موظفه الريسبشن /لحظه واحده…اوضه٢٠٦ الدور الرابع
احلام /تمام شكرا
وكانت هتروح للاسانسير آدم مسك ايدها الاتنين ووقفها
ادم/احلام اهدي
احلام بدموع/انا خايفه بابا يحصله حاجه ي آدم
ادم/مش هيحصله حاجه ان شاءالله مش حمزه قالك ف التليفون انه بقي كويس
احلام هزت راسها ب اه
آدم/مينفعش يشوفك خايفه وبتعيطي علشان ميزعلش وعلشان صحته
احلام مسحت دموعها/حاضر خلاص مش هعيط
آدم خدها وراحو للاسانسير
في غرفه كرم ف المستشفى
نايم ع السرير وحمزه واقف جمبه و ليليان نايمه ع الكنبه
والممرضه بتعطي الدوا ل كرم
احلام دخلت الاوضه هي و آدم
احلام بدموع /بابا

وراحت قعدت جمبه ومسكت ايده
احلام/انت كويس صح؟ انت بخير
كرم ابتسم وملس ع شعرها/كويس ي روح قلبي والله متقلقيش..انا تعبت شويه وبقيت احسن
كرم بص ل حمزه/برضو قلت ل اختك مع اني قلت لك متخضهاش
حمزه/الله ما كانت لازم تعرف
احلام /اخس عليك ي بابا انت مكنتش عايزني اعرف يعني
كرم /علشان مقلقكيش بس والله
آدم/حمد لله ع سلامتك
كرم بصله وابتسم/الله يسلمك ي ابني تسلم
و حمزه تليفونه رن وكانت مريم بتساله لو محتاجين حاجه تجيبها ل كرم قبل ما تيجي وبتطمن عليه
الدكتور خبط ودخل
وآدم انسحب ب هدوء من الاوضه ونزل يدفع مصاريف المستشفى تحت
في غرفه كرم
الدكتور بيكشف عليه
حمزه/بابا عامل اي دلوقتي ي دكتور
الدكتور وهو بيكشف عليه/ بقي احسن الحمد لله .المحلول بس دا يخلص ويقدر يرجع البيت
وآدم دخل الغرفه تاني
والدكتور كتب روشته
الدكتور/ الادويه دي تيجي بسرعه علشان يبدأ ينتظم ف ادويته

كرم/كتر خيرك ي دكتور
آدم خد الروشته من الدكتور/انا هروح اجيب الدوا
حمزه/مفيش داعي تتعب نفسك انا هجيبه
ادم/لا مفيش اي تعب
وطلع من الاوضه
و احلام راحت قعدت جمب ليليان ال نايمه ع الكنبه وباستها من خدها
في شركه مالك
طلع من مكتبه و بص ع مكتب السكرتيره لقي جنات مندمجه ف الشغل و مالك مراقبها ف هدوء
وفجأه جه موظف ومعاه فنجانين قهوه
الموظف ابتسم/شايفك مندمجه اوي ف الشغل قلت اجبلك حاجه نشربها سوا
جنات لاحظت ان مالك واقف بيراقبهم بس عملت مش واخده بالها وقررت تستغل الفرصه وتخليه يغيير
جنات ابتسمت للموظف/ميرسي جداا جدا ي محمد تعبتك
وخدت القهوه
احمد ابتسم/لا ولا اي تعب
مالك بغيره راح لهم
وجنات وقفت
مالك/بتعملو اي هنا
جنات ابتسمت/مفيش محمد كتر خيره شافني تعبانه ف شغلي قال يجبلي قهوه نشربها سوا
مالك/اه فعلا؟

جنات بابتسامه/اها
مالك بغضب/دا مش كافيه علشان نقعد ونشرب فيه قهوه ونسيت الشغل ال ورانا .كل واحد ع شغله يلا
محمد/احم عن اذنك ي مالك بيه
ومحمد مشي ع مكتب
ومالك بص ل جنات ودخل مكتبه بغضب
وجنات ابتسمت وقعدت ع الكرسي
وتليفونها رن وكان راجل من رجاله الصقراوي
الراجل/اي ي حلوه الصقراوي باعتني اسالك عملتي اي …اخو آدم الحديدي وقع ف حبك ووثق فيكي
جنات بغضب بصوت واطي/هوقعه ف حبي ف يومين ازاي يعني .لسه الموضوع هياخد وقت ومش كل شويه تتصلو بيا هتكشفوني ونا مش مسؤوله لو الموضوع انكشف بسببكم


الراجل/لا ي حلوه مسؤوله .لو حد شم خبر عن اتفاقنا الصقراوي مش هيسمي عليكي وهينقلك للطرف الاخر ..سلام ي عسل
وقفل المكالمه وجنات اتنهدت بضيق
فلاش باك
ف مصنع الصقراوي فاتح قدامه ملف في كل المعلومات عن مالك
الصقراوي/شوفلي واحده حلوه تكون همها الاول والاخير الفلوس. نديها المبلغ ال عيزاه وهندخلها شركه مالك الحديدي و يثق فيها ويقع ف حبها وبعدين يكتشف حقيقتها ال مُره بعدها..خلينا نتسلي شويه ونوقع الاخين ف بعض ..لان مين ال هيتلام لما مالك قلبه يتكسر ؟ ادم الحديدي طبعا
وضحك بخبث
مدحت ابتسم/امرك اعتبره حصل
عند جنات بتدور ع شغل ف الشركات ومحدش راضي يقبلها علشان ممعهاش ولا لغات ولا واخده كورسات

ومامتها تعبانه جدا ومحتاجه فلوس ضروري
ودخلت شركه الصقراوي
الشركه ال ماشيه سليم قدام الناس ال صقراوي عاملها علشان محدش يشك فيه
ودخلت الشركه وراحت للبنت ال ف الاستقبال
جنات بتعب من كتر اللف/مش محتاجين حد يشتغل هنا ؟قولي محتاجين بالله عليكي لاني خلاص مبقتش قادره
الريسبشن/ا اه اه محتاجين حضرتك اقعدي اتفضلي دقيقه لحد ما ال hr يقابلك
جنات/اوك
وقعدت و بتدعي تتقبل
الريسبشن رنت ع مدحت بصوت واطي
البنت/مدحت بيه حضرتك قلت لو اي واحده جت و باين عليها محتاجه شغل ضروري اكلمك..قدامي بنت اهي
مدحت/ابعتيها ع مكتبي
البنت قفلت مع مدحت
وقالت ل جنات
البنت/في مدير وافق يقابلك .ف الدور الخامس تاني مكتب
جنات/تمام شكرا
في مكتب مدحت قاعد ع مكتبه و جنات واقفه قصاد المكتب وعرض عليها العرض
جنات بصدمه/اي ال انت بتقوله دا ..ازاي اروح الزق ل واحد ٢٤ ساعه لحد ما يحبني ولما يحبني اسيبه واختفي


مدحت/ي ام قلب حنين …هو انتي ي حلوه امك مش بتموت؟ لو وافقتي ع العرض هدديكي المبلغ ال تطلبيه وتعالجي امك .طيبه قلبك دي مش هتنفعك ف حاجه لما امك تموت..وبعدين انتي هتعمليه في اي يعني دا هيحبك وبس

جنات اتنهدت /انا موافقه
مدحت /حلو اوي ..هديكي مبلغ تجيبي بيه لبس نضيف تلبسيه لما تشتغلي عنده ف الشركه. ة هزور لك cv محترم علشان يقبلك ع طول..وإياك يحصل منك غلطه واحده صغيره ..انتي متعرفيش الصقراوي بيه ممكن يدفنك حيه
باااك
ع المغرب ف المستشفى جه وقت مرواح كرم
في غرفه كرم آدم بيتكلم ف التليفون قدام الاوضه
في الغرفه جوه احلام قاعده ع السرير جمب بباها
و الممرضه بتفك المحلول
حمزه/هروح ادفع مصاريف المستشفى
كرم/تمام ي ابني
الممرضه /مفيش داعي آدم بيه سدد كل المصاريف
كرم/اي
الممرضه/عن اذنكم
وطلعت
حمزه بغضب/مكنش في داعي يعمل حاجه زي دي احنا ال مفروض كنا ندفع
كرم/فعلا تعب نفسه لي عمل كدا بس . مكنش له لازمه
حمزه/انا هروح ارجعله الفلوس احنا مش محتاجين منه حاجه
احلام/ترجع اي ي حمزه انت لي كبرت الموضوع محصلش حاجه..هو مش انت قلت ي بابا انه مبقاش غريب .


كرم /معاكي حق ي بنتي.كتر خيره ي حمزه وهو مبقاش غريب خلاص دا جوز اختك .بلاش تعمل فرق بينا وبينه

و احلام ابتسمت من وقوف آدم معاهم من اول اليوم وساب شغله ال هو أهم حاجه ف حياته ومرحش الشركه حتي
مساءا ف بيت كرم
نيمو كرم ف غرفته
و حمزه جاب كيس الدوا علشان يعرفو مواعيد الادويه
احلام عدلت المخده ورا ضهره
احلام/مرتاح كدا ي بابا
كرم ابتسم/اه ي حبيبتي تسلمي
ليليان راحت قعدت جمب كرم وباسته من خده
ليليان/الف سلامه ي بابا قلقتني عليك
كرم ابتسم/الله يسلمك ي نور عيني
احلام/هروح اعملك شربه خضار
كرم/اعمليها وارجعي مع جوزك البيت علشان متتاخروش
احلام/لاء انا هبات معاك النهارده اخد بالي منك
كرم/مفيش داعي ي حبيبتي والله ارجعي مع جوزك واسمعي الكلام
احلام/انا قلت هقعد معاك يعني هقعد معاك
كرم هز راسه بمعني مفيش فايده/عنيده
احلام ابتسمت وطلعت برا الغرفه راحت ل آدم ال واقف ف البلكونه
احلام ابتسمت/كنت عايزه اشكرك ع وقوفك جمبنا النهارده.. شكرا بجد
آدم هز راسه

احلام/ممكن ابات مع بابا النهارده اخد بالي منه؟
ادم/مفيش مشكله
احلام ابتسمت
ادم/احم ..هترجعي؟
احلام فهمت انه خاف مترجعش البيت تاني
احلام ابتسمت/هرجع
ادم/هسلم ع بباكي قبل ما امشي
احلام /اوك
ودخلو هما الاتنين غرفه كرم
ادم/الف سلامه عليك مره تانيه
كرم ابتسم/الله ي سلمك ي حبيبي كتر خيرك ع وقوفك جمبنا النهارده ي ابن الأصول
ادم/ هستأذن انا
كرم/لاء تمشي تروح فين .انت هتبات هنا مع مراتك النهارده. كدا كدا اوضتها موجوده وفاضيه من وقت ما مشيت
ادم/ا
كرم/من غير اعتراض اسمع الكلام .هتبات هنا
آدم هز راسه بموافقة وكرم ابتسم
في شركه مالك
خلص شغل متأخر و طلع من المكتب لقي كل الموظفين مشيو وفي موظفين لسه بتمشي و جنات بس ال قاعده ع مكتبها
مالك راح لها

مالك/انتي لسه مروحتيش
جنات قامت/اه مستنيه حضرتك تخلص شغل علشان لو احتاجت حاجه مني
مالك/انا خلصت..تعالي اوصلك
جنات ابتسمت/لا مفيش داعي تتعب نفسك انا هطلب تاكسي
مالك/مفيش تعب ولا حاجه .اتفضلي
جنات ابتسمت وخدت شنطتها ومشيت قدامه ومالك راح وراها
في بيت كرم
عند احلام عملت الشربه ل كرم واكلها ونام
و دخلت غرفتها غيرت هدومها ل بيجاما و عملت شعرها كعكه عشوائيه ودخلت غرفه حمزه تجيب لبس ل آدم ينام بيه
ف الصاله قاعد ف آدم و حمزه بيشربو الشاي
حمزه/تعبت نفسك لي ودفعت مصاريف المستشفى مكنش فيه داعي .كفايه وقوفك معانا من اول اليوم
ادم/مفيش اي تعب ي ابن حمايا انا معملتش حاجه
حمزه ابتسم
واحلام طلعت من غرفه حمزه ف ايدها تيشرت و بنطلون اسود
حمزه/بابا نام
احلام/اه اعطيته الادويه ونام هو وليليان
حمزه/هدخل انام انا بقي. تصبحو ع خير
احلام ابتسمت/وانت من اهل الخير
ودخل غرفته

احلام /جبتلك لبس من عند حمزه .
آدم هز راسه بموافقه واخد منها البس ودخل يغيره ف اوضتها
عند مالك
سايق و جنات جمبه ومالك مركز ف السواقه وباين عليه متضايق من حاجه
جنات/في حاجه حصلت؟
مالك /لا ابدا مفيش حاجه
جنات/اصل شكلك متضايق
مالك/لاء انا كويس ..شايفك اندمجتي بسرعه مع زمايلك ف الشركه .حبتيهم؟
جنات فهمت انه لسه غيران عليها من محمود وابتسمت
جنات/اها .لذاذ جدا كلهم الحقيقه
مالك /اه وعلاقتك ب محمود بره حلوه .شكلكم اتصحابتو
جنات ابتسمت وبصت له ف عينه/مفيش بيني وبين اي موظف ف الشركه حاجه ..حتي محمود
مالك بصلها ف عينها
جنات/هو بس جابلي القهوه ك زميله مش أكتر
مالك ابتسم وركز ف السواقه تاني وجنات ابتسمت
وصل قدام بيت جنات
وكانت المنطقه حاره شعبيه ع قدها
جنات/تعبتك معايا..وكمان سوري المنطقه ع قدها اكيد مش متعود تدخل مناطق زي دي متعود انت ع الاماكن النضيفه
مالك ابتسم/انتي لسه متعرفنيش كويس .انا عشت ١٤ سنه ف منطقه زي دي

جنات بصدمه/بتتكلم جد
مالك/ايوا
جنات ابتسمت/لا انت لازم تحكيلي عن الموضوع دا ف اقرب فرصه
مالك ابتسم/ان شاءالله. تصبحي ع خير
جنات ابتسمت/وانت من اهل الخير
و نزلت من عربيتها ودخلت بيتها
و مالك شغل العربيه وساق ومشي
في بيت كرم
ف أوضة احلام
حمزه غير هدومه وقاعد ع السرير بيتكلم ف التليفون
واحلام دخلت الاوضه بابتسامه وف ايدها ألبوم صور
و آدم خلص كلام ف الموبايل
احلام بابتسامه/افرجك ع صوري مع ماما ونا صغيره
ادم ابتسم/فرجيني
احلام قعدت جمبه وفتحت ألبوم الصور
احلام ابتسمت/بص دي انا ونا عندي ٧ سنين ..و دي ماما وهي شيلاني ونا عندي ٤ سنين
آدم /انتي شبهها
احلام بابتسامه/بابا ديما بيقولي كدا ونا بفرح اوي لما بيقولي كدا
ادم/ماتت ازاي

احلام بحزن/عملت حادثه بعد ما خلفت ليليان بحاجه بسيطه. بابا كان معاها ف نفس الحادثه بس هي مستحملتش وماتت والحمد لله قدرنا ننقذ بابا وقام لنا ب السلامه
آدم بص ف عينها/ربنا يرحمها
احلام ابتسمت/يارب
احلام شاورت ع صوره/و هنا و ٤ سنين بابا كان شايل حمزه ونا واقفه ع الارض بعيط علشان غيرانه وعايزه بابا يشلني انا
آدم ابتسم/عنيده من وانتي صغيره يعني
احلام/انا مش عنيده خالص ع فكره
ادم/ايوا ايوا
احلام ابتسمت
احلام/اه وبص دي سلسله عليها صوره ماما.. بابا جبهالي ف عيد ميلادي
ادم/عيد ميلادك ال انا خليته اوحش يوم ف حياتك صح
احلام فلاش باك
احلام بغضب/اي ال انت بتقوله دا .أنا مستحيل اتجوز واحد قتال قتله ومريض نفسي زيك .انت خليت عيد ميلادي اسوء يوم ف حياتي
باك
احلام ابتسمت وآدم جاله مسدج
احلام بصت ع التليفون وكان من بنت اسمها مرام
احلام /احم .مين دي
ادم بصلها وابتسم ابتسامه جانبيه
احلام بغيره وتوتر/انا مش فارق معايا بس استغربت مين ال باعته ل حد متجوز متأخر كدا رساله ..ولا هي متعرفش انك متجوز؟
آدم ابتسم لما فهم انها غارت ومرضيش يريحها

ادم/يلا نامي الوقت اتأخر
وراح نام ع السرير
احلام بغيظ بصوت واطي/برضو مقاليش مين دي
و قامت حطت الألبوم ف الدرج وجابت مخده حطتها ف النص بينيها وبين آدم
احلام بغيظ/علشان مفيش كنبه هنضطر ننام ف نفس المكان. بعد اذنك متشلش المخده
آدم/متقلقيش مش هموت والمسك يعني
احلام/طب كويس
ادم/كويس
واعطاها ضهره
احلام وهي بتعدل المخده قالت بصوت واطي
احلام/ربنا يستر ونا ال مشلهاش ونا نايمه لاني بتقلب كتير
آدم سمعها وابتسم
واحلام نامت ع السرير
ادم/رقبتك لسه بتوجعك
احلام/لاء الحمد لله صحيت النهارده لقيتها مبتوجعنيش خالص
وفجأه الباب خبط
ليليان من ورا الباب/ليليان ممكن ادخل
احلام/تعالي ي لي لي
ليليان فتحت الباب ودخلت وقفلت الباب وراها

احلام/اي ال مصحيكي لحد دلوقتي
ليليان/مش عارفه انام احكيلي حدوته الاول علشان خاطري
احلام ابتسمت/ماشي تعالي
وليليان شالت المخده ال بينهم ونامت ف النص واحلام خدتها ف حضنها
و ادم عدل ضهره وبص لهم
ليليان بصت ل ادم/انت واحلام متجوزين دلوقتي؟
ادم/اه
ليليان/يعني ينفع تجيبو نونو عادي ؟زي واحده صحبتي النهارده كانت غايبه من المدرسه علشان مامتها جابت لها نونو
ادم بص ل احلام
واحلام بخجل حاولت تغير الموضوع/ليليان ..عيزاني احكيلك حدوته اي
ليليان /اممم الجميله والوحش .بحبها اوي
احلام ابتسمت/اوك
وبدأت تحكي الحدوته و ادم باصص لها ف عينها وبيسمعها
احلام /كان ي مكان .كان في أمير حلو جدا و عايش ف قصر كبير جدا و مليان خدم بيخدموه بس كان طبعه سئ جدا و اناني
فجأه ف يوم كان مليان مطر ورعد خبطت ع باب قصره ست عجوزه بتترعش من البرد طلبت منه تقضي الليله هنا لحد ما المطر يهدي بس الأمير عرف ورفض .ف العجوزه طلعت له ورده حمره علشان يوافق ف الأمير اتعصب ورمي الورده ع الارض بسخريه ف فجأه اتحولت الست العجوزه دي ل بنت شابه وقالت له انها ساحره و هتندمه ع العمله معاها دا وهتعلمه ازاي يحكم ع الناس ب ال جواهم مش ب المظهر و قالت تعويزه حولته ل وحش شكله وحش اوي و حولت كل الخدم ل فناجين وأساس بيت وحجات من دي
ليليان بدهشه/واااو

احلام /و قالت له ان لازم بنت تحبه علشان اللعنه دي تتفك بس بشرط قبل ما الورده دي تموت
الأمير اكتئب والقصر بقي ضلمه وحزين والامير قال ان عمر ما اللعنه دي تتفك وعمر ما بنت هتحبه بسبب شكله الوحش دا


ومن ناحيه تانيه ف قريه قريبه من القصر كان في بنت جميله اوي اسمها بيل .عايشه مع بباها و اخواتها الكبار .بيل دي كانت بنت جميله اوي و طيبه وبتحب تساعد الناس وكل الناس والجيران بيحبوها
بباها كان رايح يتاجر وقال لها لو هي عايزه حاجه وطلبت منه يجيب لها ورده حمرا
وبباها راح ب الحصان علشان يتاجر بس الدنيا مطرت وحصل رعد وبرق ف راح ب الحصان من طريق مختصر والذئاب كانت هتاكله وهرب بالحصان بسرعه ووصل قدام قصر الأمير
قرر يطلب مساعده يقضي الليله هنا ف القصر بس دخل القصر ملقهاش في حد
بس الخدم قررو يساعدوه من غير ما ياخد باله وحطوله اكل وشغلو له الدفايه وقعد ياكل ويتدفي
تاني يوم وهو ماشي شاف ورد كتير حلو افتكر انه كان واعد بيل يجيب لها ورده ف قطف ورده والامير ال هو الوحش شافه وانقض عليه بعصبيه وقاله ان مع انه ساعده وخلاه يقضي الليله هنا هو بوظ الورد بتاعه
وقفل القصر عليه وحبسه والحصان قدر يهرب وراح ل بيل بسرعه وبيل قلقت ع بباها وركبت الحصان علشان يوصلها ل بباها .دخلت القصر لقت بباها محبوس ف حاجه شبه السجن ولقته قاعد حزين ع الارض وتعبان و بيل حاولت تساعد بس هو عمال يقولها تهرب قبل ما الوحش يجي وفعلا الوحش جه وطلبت منه يطلعه بس رفض وقالها تودع بباها لانه هيموت وبيل طلبت تحضنه ل اخر مره والوحش واقف و فتح السجن وهي زقت بباها ل برا ودخلت هي السجن وطلبت تنسجن مكانه والوحش وافق وطلع بباها برا القصر وبقت سجينته للأبد
و الخدم طلبو من الوحش يبسبها تعيش معاهم يمكن ال اللعنه تتفك ع ايدها و هو وافق ..بيل ف الاول كانت خايفه ومرعوبه منه وبتكرهه بس بعد مرور الايام الوحش بدأ يتغير بفضلها وبدا يبقي اهدي و دخل ل قلبه السعاده ورجع يبتسم من تاني. و مره طلبت منه تروح تزور بباها لان اخواتها قالو انه تعبان وهو وثق فيها وخلاها تروح
ليليان/طب والجميله بدأت تحب الوحش؟
احلام ابتسمت/كفايه كدا النهارده نبقي نكمل القصه بعدين يلا ع النوم

ليليان ابتسمت/اوك تصبحو ع خير
احلام/وانتي من اهل الخير
وطلعت برا الغرفه وقفلت الباب واحلام نسيت ترجع المخده دي
آدم بص ل احلام/مجاوبتيش البنت..الجميله بدأت تحب الوحش فعلا ؟
احلام/تصبح ع خير ي آدم..وابقي سلملي ع مرام
ونامت بغيظ كل ما تفتكر البنت ال بعتتله مسدج تضايق وآدم ابتسم
واحلام راحت ف النوم وبدأت تتقلب و هي بتتقلب نامت ف حضن آدم من غير ما تحس و آدم ابتسم وخدها ف حضنه و رجع لها خصله من شعرها ورا ودنها وشم ريحتها وابتسم وبدأ ينام هو كمان
في اليوم التالي صباحا
في غرفه احلام
وبدأت تصحي وبصت جمبها لقت آدم نايم ب عمق وواخدها ف حضنه
احلام بصت عليه قد اي بيبقي حلو اوي وهو نايم ببراءه كدا و ابتسمت وبعدين أدركت انها نايمه ف حضنه
احلام طلعت من حضنه بسرعه
وآدم بدأ يصحي ومسح وشه ب ايده
احلام بصدمه/مين شال المخده ال كانت بينا
وقعدت ع السرير
ادم فتح عينه /مخده اي
هاحلام/المخده ال كانت ف النص .انت ال شيلتها ؟
ادم قام وقعد ع السرير /ونا هشيلها لي يعني .انتي ال نسيتي تحطيها بعد ما ليليان مشيت .وقعدتي تتقلبي وفجأه لقيتك ف حضني

احلام حطت ايدها ع فمها بصدمه وخجل
احلام/انا عملت كدا
ادم قام من ع السرير
ادم/ايوا .وريحتك كلها بقت عليا .انتي بقي ال شكلك بتتحجي علشان تنامي ف حضني
احلام بخجل وتوتر/ا اي ال انت بتقوله دا .انا ال نومي تقيل وبتقلب ومبحسش انا بهبب اي ونا نايمه
ادم ابتسم وخرج من الاوضه وهو بيشم التيشيرت بتاعه ال عليه ريحه احلام
وخرج برا الغرفه يروح الحمام. ودي كانت احلي ليلي نامها مرتاح من 15 سنه

 



google-playkhamsatmostaqltradent