Ads by Google X

رواية ام لاخواتها الفصل السابع 7 - بقلم نورهان

الصفحة الرئيسية

  

 رواية ام لاخواتها الفصل السابع 7 - بقلم نورهان 

چودي ،، شوفي الكلبه عملت ايه
ياسمين ،، جابت 98ونص %
چودي بفرحه ،، نعم يااختي چوماااااااانه
چومانه من الحمام والله يا چودي ما هطلع غير لو قولتي اني نجحت غير كده انا هبات هنا
فاطمه ،، يابنتي الله يرضي عليكي والله نجحتي

ياسمين ،، يابنتي حرام عليكي مش هتبقي انتي ولارين الجزمه علينا 😁😁😁
مي ،، مين دي اللي جزمه لمي نفسك ملكيش دعوة بيها يا ياسمين 😠😠


روضه ،، لا كده احنا نزعل ونجيب ناس تزعل بس مستحيل بوبوس تزعل 😤😤
توته ،، هو رمي بلاء وخلاص ولا جر شكل وانتي في الاخر اللي بتزعلني 😏😏😏
طبعا في الوقت ده لارين قاعده بتاكل فشار قالت تسلم تربيتي والله عشته يا بنات 😉😉😉
ياسمين ،، تربي مين يا كلبه البحر انتي ياللي ماشوفتي بربع جنيه تربيه
فاطمه ،، بس انتي وهي خلاص يالارين ممكن تسيبك منها علشان خاطري 🙂🙂
لارين ،، علشان خاطرك انتي بس 😘😘😘
چودي ،، خلصته شغل العيال ده وبتنده علي منه اطلعي بقي ياروحي والله العظيم نجحتي
طلعت چومانه بدموع شافت النتجيه ده بجد يعني أنا مضيعتش تعبك يا چودي يعني رفعت راسك بجد
چودي ،، چومانه حتي لو مكنتيش جبتي مجموع كويس كنت هبقي فخوره بيكي الفخر يا چومانه اني افتخر بتربيتك واحترامك قبل نجاحك انتي روحي وعرضي انا🥰🥰🥰
چومانه والكلام وجعها بتجري على حضن چودي وبتقول في سرها سامحيني يا چودي غصب عني 😭😭😭😭
لارين بوجه احمر من الغضب حبت تخطف الانظار اه اه دماغي وعملت نفسها اغم عليها
ياسمين بتتخض جدا وبتجري عليها بلهفه
ياسمين لارين مالك ياقلبي فيكي ايه ياروحي
فاطمه ،، ايه اللي حصلك ياقلبي اطلبه الإسعاف
واصحابها كلهم جريه عليها
روضه من جنب ودنها ،، مدخلتش على اختك قومي بدل ما تيجي تديكي على وشك لارين بتخاف وتقوم
لارين لي ياسمين ،، كنت عارفه انك متقدريش تعيشي من غيري 💃💃💃💃💃😂😂


ياسمين بدموع مين قال اني اقدر انتي مش اخت صاحبتي انتي بنت عمري انا اللي تعبت وسهرت عليكي انتي واختك مع چودي وفاطمه كنت بخاف عليكي من ضلي 😓😓😓
لارين ،، زعلت من دموع ياسمين علشان متاكده أنها زي اختها مستحيل تنزل دمعتها مهما كانت الظروف حبت تغير الموضوع


لارين ،، خايفه عليها ولا علشان خايفه من البنات تكلك 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴
ياحي يا قيوم اصلح لي شاني كله ولا تكلني الى نفسي طرفه عين ♥️ ♥️
ياسمين ورجعت للعصبية چودي ابعدي اختك عني احسن اموتهالكم
چودي ،، برفعت حاجب محدش يستجرا يبص لبناتي غيرك طبعا انتي طمطم وانتي اهمدي شويه ياست لارين عيب كده قولي بقي يا چومانه اجبلك ايه بالمناسبة السعيده دي 🤔🤔🤔
چومانه ،، كفاية عليا وجودكم في حياتي 🥺🥺
ياسمين ،، طيب بالمناسبة السعيده دي احب افكرك ياچودي هانم اننا عندنا مشوارنا المهم علشان نعرف نحتفل بجد لازم نكون عند طنط نور
فاطمه ،، مستحيل طبعا مجيش معاكم
همت ،، وانا قبليكم
باقي البنات ،، طيب احنا هنروح بقي علشان اتاخرنا مبروك يا چيچي وبيمشوا
چودي ،، طيب البسه يابنات عقبال ما البس منه الكوتشي
منه ،، هنروح فين يا چودي
چودي ،، هنروح نحتفل مع ماما بنجاح چومانه
منه ،، بجد طيب يلا بسرعه ودوني لاختي بسرعه ونبي ياچودي دي وحشتني قوي
والبنات كلهم لبسه
لارين لبست تنوره جلد احمر وتشيرت ابيض وعليهم كوتشي ابيض في احمر وفردت شعرها الكرلي

چومانه ،، بتلبس بنطلون جينز ازرق وعليه تشيرت اسود وكوتش اسود في ابيض وعملت شعرها ديل حصان


چودي ،، بنطلون اسود وتشيرت اسود وكوتش اسود وعليهم قميص مفتوح برضه اسود وكوتش نفس اللون وكاب اسود معلومه چودي من يوم امها ما اتوفت مش بتغير الاسود
ياسمين ،، سلوبته چينز وتحتها تشيرت ابيض وكاب چينز
فاطمه ،، دريس ازرق بكم وطويل ورافعه شعرها كحكه وخصل من الجنب وشكلها كان كيوت قوي
همت ،، بنطلون جلد اسود وتشيرت ابيض وكوتش ابيض ورافعه شعرها بطريقة عشوائية مما زادها جمال شكل مميز
منه عبايه سوده وطرحه سوده 🤷🤷🤷 كنتم عايزين ايه يعني
بس البنات شكلها يخطف الانظار ويحبس الأنفاس بيوصله يلاقه مستر بدر قاعد قدام تربه نور وسرحان
چودي وهي مستغربه وجوده وحالته مستر بدر
بدر ،، بتوتر چودي عامله ايه ياحبيبتي
چودي ،، أنا كويسه الحمد لله حضرتك بتعمل ايه هنا
بدر بتوتر ملحوظ ،، ها ابدا أنا كنت قاعد مستنيكم حبيت اعمل ليكم مفاجاه
چودي ،، بس حضرتك عرفت منين اننا جايين
بدر ،، اكيد عارف ان چومانه نجحت وعارف كمان انكم بتحبه تحتفله باي مناسبة مع مامتكم في حد ميعرفش حاجه عن بنات الغاليه قصيدي بناته
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين ♥️ ♥️
منه علشان تداري الموقف طيب مش يلا علشان نقرأ الفاتحه بقي وبتكون عارفه حب بدر لأختها
كلهم بيقراءه الفاتحه
چودي ،، ماما چومانه داخله هندسه زي ما كنتي بتتمني نفسي قوي احقق كل اللي كنتي بتحلمي بيه اتمني تكوني مبسوطه يا روحي
چومانه ،، ماما أنا نجحت وهدخل هندسه زي ما كنتي بتقوليلي وبهمس أنا عارفه انك زعلانه مني على اللي بعمله من وراء چودي بس غصب عني سامحيني لا انتي ولا هي تستاهله مني كده حقك عليا


لارين ،، ماما كل مرة بقولها ومش هبطل اقولها وحشتي قلبي وحضني بس متقلقيش مش ببين زعلي قدام چودي علشان موجعش قلبها كفاية اللي شيلاه من يوم ما روحتي لي ربنا عمرها ما قصرت مع واحده فينا والله ياامي واحنا كمان بنحاول نعوضها بالشهاده بتعتنا أو اننا عمرنا ما زعلناها ولا حتي خالفنا كلامها في أي حاجه
منه ،، وحشتيني يانور عيني بعمل كل اللي اقدر عليه علشان احافظ على بناتك يا امي التانيه
ياسمين ،، من يوم ما جتلك اول مره مع چودي وانا وعدك اساعدها تربي اخواتها واخذ باللي منهم ولسه قد الوعد بناتك اخواتي يا طنط اينعم لارين مطلعه عيني بس قسما بالله ساكنه روحي ♥️ ♥️ ♥️
فاطمه الله يرحمك يا طنط اينعم مش عاشرتك لاكن بشكرك انك جبتي بناتك اللي اخدين قلبي تسلم تربيتك لي چودي اللي عايشه أم لاخواتها ♥️ ♥️
همت ،، عمري ما نسيتك لحظه برغم اني كنت لسه صغيره ولا هنسي حنيتك عليا زي لارين بالظبط حسه انك لسه حوالينا هفضل اجيلك اقرأ ليكي الفاتحه مع البنات وهتفضل عاده لآخر العمر باذن الله ♥️♥️♥️♥️
استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم ♥️ ♥️
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ♥️♥️
الحمد لله رب العالمين ♥️♥️
بدر طيب يلا يابنات علشان عاملكم مفاجاه بالمناسبة السعيده دي
ام باسم ،، وهي رايحه عليهم لا والله بقي جايين لاختي من غيري
ام عمر ،، تقريبا نسيونا
چودي ،، لا والله بس مكنتش عاوز اتعبكم كفاية اللي بتعملوا معانا وكمان مفيش اسبوع عده غير لما بتيجوا تزورو ماما وعلشان مش تزعله تعالوا معانا نحتفل بي چومانه
ام باسم ،، طيب لو مش عايزانا نزعل سمعينا حاجه وحشني صوتك يابنتي
چودي ،، هنا
ام عمر ،، هو في احسن من هنا

بعد إلحاح كتير وعلشان مش تزعلهم وافقت
اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا ونبينا وحبيبنا وشفيعنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين ♥️ 🙏 ♥️ 🙏
چودي ،، أنا بمنح اللي مخاف من الموت لما جاله سيدنا محمد اللي مخاف من الموت لما جاله في يوم من الايام سيدنا عبدالرحمن ياعيني جاله وخبط علباب قال النبي قومي يا فاطمه قومي يا فاطمه افتحي وشوفي مين اللي خبط علي الباب فتحت فاطمه وقفلت في وشه تاني الباب قالته يابا يامحمد في واحد خبط علي الباب اول ما شوفته يابا القرص مني انحني والعظم مني انتني والشعر نفسه شاب قالها افتحي له يا فاطمه ده مفارق الاحباب دخل وقال السلام عليكم لانديل خلقته نايم قام رد قال النبي وعليكم السلام ياكاس علي امتي زاير ياهل تري انت جايلي قابض ولا جايلي زاير أنا زرت مين قابلك يامحمد علشان اجييييييييلك زاير أنا جاي ليك قابض ولا بيدي وان قولتلي أخرج راح أخرج ولا اجيش قام النبي اتوضي وصلي ركعتين لله وقال نرجع تاني لمرجعنا للعزيز مولاي سبحانك سبحانك سبحانك ياعلام الغيوب يانم بذكركا تطمئن القلوب سبحانك انت الحي الذي لا يموت انت الحي الذي لااااااااااااا ياموت سبحانك صرخت فاطمه بصوت عالي يا محلا قالت ابويا عريس القيامه اخد العزيز مولاي سبحانك سبحانك سبحانك
سقفه كلهم جامد جدا وهما بيصلوا على النبي وبيبكو
بعد ما بتخلص چودي بتلاقي چومانه واقفه على جنب شويه وبتتكلم في التليفون بتقول خلاص هحاول اخلع واجي
چودي ،، بتكلمي مين يا چومانه
چومانه التليفون بيقع من أيدها چودي أنا😰😰😰
 


google-playkhamsatmostaqltradent