Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الفصل السابع 7 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك الفصل السابع 7 - بقلم رحمه تاج

مازن ماشي هلبس و هاجي وراك 
ادم ماشي و نزل قعد و بيعمل شغل 
ليان خرجت من غير متكلموه حطيت القهوه جنيوه و دخلت من غير متكلموه 
ادم بص للقهوه و كمل شغل و بدأ يشرب القهوه 
مازن نزل قعد مسك ملف و بيشتغل فيه 
شهاب و عز و علي نزلوه قعدوه سكتين 
ادم شهاب 
شهاب نعم 
ادم تعاله اعمل الشغل ده اعبال نشوف الملف ده 
شهاب حاضر و بدأ يعمل الشغل بدل أدم 
ماس و حسام نزلوه 
حسام صباح الخير 
الكل صباح النور 
ماس امال فين ليان 
ادم في المطبخ بتحضر الفطار 
ماس طيب هتخل احضر معاها  و دخلت المطبخ 
يزن نزل و نور جنبوه 
يزن قعد جنب ادم 
يزن فين ماس و ليان 
ادم في المطبخ 
نور دخلت المطبخ من غير متكلم 
يزن بدأ يعمل شغل علي الفون 
ياسمين نزلت صباح الخير 
الكل صباح الخير 
ياسمين بصت ليزن بابا فين ماما 
يزن في المطبخ 
ياسمين ماشي و دخلت المطبخ 
الباب خبط 
ادم وقف هفتح انا و رح فتح 
ادم اتفضلوه اتفضلوه 
اهل ليان دخلوه و سلمو علي الكل و قعدوه 
ادم عز نادي ليان 
عز حاضر و دخل المطبخ 
جد ليان اسراء عامله اي دلوقتي 
ادم قعد لسه زي مهيه كل متصحه تخد مهدئ 
ابو ليان كده غلط عليها لازم تعيش الوقع 
يزن قوات لدكتور كده قال لا ليه احسن المهدئ 
جد ليان لا يبني كده غلط عليها سبها هتعيط شويه هتنام شويه لكن دي بقلها اربع ايام نايمه و مبتكلش غلط 
ادم عندك حق لم تفوق مش هنديها مه‍دئ تاني 
عز خرج جيه ي خالي 
ادم ماشي 
ليان خرجت سلمت علي أهلها و وقفه 
جد ليان عامله اي 
ليان كويسه الحمد الله 
ابو ليان بقلق  بجد 
ليان اه الحمد الله ي بابا الفطار خمس دقائق و يبقا جاهز 
جد ليان برحتك ي حبيبتي 
ليان بعد ازنكو و دخلت المطبخ من غير متبص لادم 
جد ليان بص ي ادم عندي اقتراح ليك 
ادم اتفضل يجدي 
جد ليان  تيجو كلكو شهر عندنا البلد تغيروه جو 
ادم شهر كتير اوي مش هينفع نسيب الشغل كل ده 
جد ليان يعني الاقتراح مناسب بس الشهر هو الي مش مناسب 
يزن ايوه فكره حلو اهو ماس تخرج شويه من الي هيه فين و اسراء و ليان 
جد ليان طيب كويس جدا شوفه بقا هتشرفوني أمته 
ادم هز رأسه 
ليان خرجت بتحط الاكل علي السفره 
ليان بصت للكل يله اتفضلوه الاكل جاهز 
الكل قعد بس اسراء مش قعده 
الكل بياكل 
ليان ملهاش نفس تاكل 
اسراء نزله من فوق لبسه تشرت اسود و بنطلون اسود و عمله شعرها ديل حصان 
يزن اسراء فوقتي أمته 
اسراء امبارح 
ادم انتي تمام 
اسراء امممم و قعدات علي السفره و بصت لجد ليان ازي حضرتك ي جدي 
جد ليان الحمد الله ي حبيبتي انتي عامله اي 
اسراء بابتسامه كويسه و بصت لابو ليان و عم ليان و فارس 
اسراء اخباركو اي 
ابو ليان كويسين ي حبيبتي 
اسراء سكتت و بدأت تاكل و الكل مستغراب 
ماس اسراء 
اسراء و هي بتأكل  امممم 
ماس انتي فكره حاجه قبل متنامي 
اسراء بصت ليها و مش فكره حاجه و بتحول تفتكر 
مازن فكره 
اسراء هزت راسها لا و بتفتكر 
شهاب مش فكره ايي حاجه 
اسراء افتكرت اني عنود اتوفت عيونها دمعت و بصت في طبقها تاني 
اسراء لا مش فكره و مش عوزه افتكر 
ادم ساب الاكل مش فكره ازاي يعني تيجي نروح المستشفي 
اسراء لا ملهوش لزوم انا تمام و افتكرت 
شهاب تيجي تخرجي معايه 
اسراء لا انا ريحه الكليه 
ادم مش لازم 
اسراء بجديه لا لازم 
مازن خليكي انهارده و انزلي بكره 
اسراء لا كان عليه امتحان امبارح مينفعش لازم امتحن 
ادم عوزه يعني تشوفي صحابك خليهم هم يجوه و الامتحان امتحنيه في أي وقت 
اسراء بصتلوه انا معنديش صحاب و بصت في طبقها تاني 
ادم سكت 
اسراء وقفت الحمد الله انا هطلع البس و طلعت 
ادم بص لماس هي معندهاش صحاب 
ماس لا مش عندها 
ادم بص لمازن بعد متاكل اطلع متخلهاش تروح في حته و نزلها تقعد معانه 
مازن حاضر و وقف 
ادم بقولك بعد متاكل 
مازن مش جعان هطلع اشوفها و طلع بيجري علي السلم 
شهاب وقف انا عرف اي هيخالي اسراء متزعلش 
علي بحمس انا عرفت 
عز بحمس وانا كمان و طلع يجري 
شهاب ي غشاشششش و طلع يجري علي السلم 
علي استنونييي و طلع يجري ورهم 
ياسمين استنوني انا كمان و طلعت تجري 
ورد يعني انا بنت البطه السوده عوزه العب معاكو وطلعت تجري 
ليان وقفت هتشربوه قهوه صح 
جد ليان لا ولا اي حاجه 
ماس ازاي ده يعني و وقفت بصت لماس اقعدي انتي كملي اكل 
ليان لا انا شبعت 
ماس بصت لادم خالي مراتك تسمع الكلام علشان والله مش قدره اكلم 
ادم خلاص اقعدي ي ليان 
ليان قعدات من غير متبصله 
ماس دخلت المطبخ 
مازن نزل
يزن اي 
مازن ي عم دول مجنين الرابعه ضربه منهم
ادم هههههه ليه 
مازن بيلعبوه خلويس 
ادم اقعد كمل اكل 
مازن قعد جنب ليان 
ليان بصوت واطي لمازن بقولك اي 
مازن بصوت واطي ليها نعم 
ليان بوشوشه لمازن اطلب مني اي حاجه من المطبخ 
مازن بنفس الوشوشه ليه 
ليان مش جعانه و مش عوزه اتخل
مازن طيب ماشي 
ادم بصص ليهم 
ليان بصه في طبقها و سكته 
مازن احم ليان 
ليان بصتلوه نعم 
مازن معلشي ممكن تجبيلي ملح من المطبخ 
ليان حاضر و وقفت 
مازن معلشي اني قومتك 
ليان لا ولا يهمك و دخلت بسرعه المطبخ 
جوه في المطبخ 
ماس لقت ليان دخله بسرعه بتنهج 
ماس ههههه مالك 
ليان اخوكي 
ماس مالوه 
ليان بيخوف 
ماس انفجرات في الضحك 
ليان بتضحكي طيب و الله بيخوف 
ماس اخويا اه بيخوف بس طيب و قلبوه ابيض 
ليان هو فعلا طيب بس بيتعصب و مبيحبنيش 
ماس ادم حصلوه حاجات كتير اوووي زمان و بزات من مامتك ادم بيبحبك بجد بس بيكابر 
ليان بقهره انا مش شايفه كده انا هخرج لمازن الملح 
ماس ماشي 
ليان خرجت اتفضل ي مازن 
مازن شكرا ي ليان 
ليان العفو و دخلت المطبخ تاني 
ماس ليان 
ليان بصت ليها نعم 
ماس حفظي علي جوزك و خليه ينسه الماضي و عيشوه حياتكم
ليان بصت ليها بدموع اخوكي بيكسرني كل يوم بنام معياطه من القهره اعمل اي مبيكلمش معايه مبيقعدش معايه و لم بقعد معايه بيبقا في حاجز مبينا في حاجه مبنه
ماس في ايدك تغيري كل ده عنود انتي مش فكره عنود قالتلك اي قبل متتوفه 
ليان بتقول كده علشان تصبرني 
ماس حضنتها لا والله هو بس غبي في احساسه 
ليان انفجرات في العياط 
ماس حضنتها بحنان هششش خلاص معلشي متعيطيش 
ليان حضنتها و هي بتعيط 
ليان بعيط انا مش عرفه اعمل اي انا حياتي بيظه ادم بيعملني معمله وحشه اووي و بيكرهني انا الي حبيتوه و وثقت فيه لكن هو محبنيش ولا عمره هيحبني 
ماس هششش اهدي طيب بطلي عياط هنلقي حل 
ليان سكتت و بعدات عن ماس 
ماس متكلميش معايه متحسسهوش انو وخد عقلك الوقت الي يبقا قعد فوق انزلي اقعدي معانه خليكي جد مره وحده و شوفي هيجري وراكي ازاي و اول بنت تخلفوها تسموها ماس 
ليان  ي ست ونبي اسكتي نخلف اي بس بقولك حياتي بيظه هاتي هاتي أخرج القهوه دي 
ماس انا معملتش لادم انا حطيت ليه عصير 
ليان لا اعملي قهوه انا مليش دعوه 
ماس اول حاجه في التغير دي شاطره 
ليان عملت قهوه لادم و شالت الصينيه و خرجت حطيت القهوه قصد كل وحده و جت عند ادم بتديلوه القهوه بصت في عيونه 
ادم بصلها و اتاكد أنها كانت بتعيط 
ليان نزلت عيونها الأرض و دخلت المطبخ 
جد ليان اتاكد اني ليان و ادم زعلانين مع بعض لاني ليان معملتلوش عصير ولا بتبص ليها 
نور وقفت و دخلت المطبخ 
اسراء نزله بتجري من فوق و بتضحك 
يزن في أي 
اسراء بتستخبه في ضهروه ههههه خبيني خبيني 
يزن اخبيكي اي ي بتي انتي طولي 
اسراء مش مهم مش مهم و استخبت فعلا وره 
شهاب نزل يجري هي فين 
ادم هي مين 
شهاب اسراء 
مازن جريت بره علي الجنينه 
شهاب بجد ولا بتسوحني 
مازن عيب عليك اخوك هيسوحك 
شهاب طلع يجري علي الجنينه 
اسراء خرجت من وره يزن و هي بتطنتط  ههههه مشفنيش مشفنيش و بصت ليزن بسم الله ماشاء الله حيطه ي ولاد 
الكل ضحك 
اسراء جريت علي المطبخ 
شهاب جي بص لمازن انت بتضحك عليه 
مازن. هههههه لا 
شهاب طيب هي فين 
ادم طلعت تجري بعد مخرجت 
شهاب طلع يجري علي فوق 
اسراء خرجت بكيك 
يزن اده مين عمل دي 
اسراء انا امبارح لم صحيت قومت عملت كيك 
جد ليان بصرحه انا بحب الكيك بتعتك جدا 
اسراء بابتسامه و رحت علي بصنيه متغلاش عليك كل الكيك ي قمر انت ي عسل 
جد ليان ههههههههه حبيبتي و بس راسها 
اسراء حطيت علي التربيزه الكيك و قعدات 
يزن سبتيهم فوق 
اسراء هينزلوه دلوقتي 
ادم طيب اطلعي شوفيهم علشان ميزعلوش 
عز نزل يجري اسراءءءءءء اهي ي شهاب 
اسراء بخضه و وقفت بتجري علي فوق  ي حيوان 
عز جري ورها 
فارس ادم 
ادم نعم 
فارس انا مش عوزك تفهمني غلط بس انا عوز أخطب اسراء 
يزن بس دي لسه بتدرس 
فارس ماشي هستنها 
مازن بصص لادم و ادم ساكت 
ادم بص ليزن 
يزن هز رأسه برحه اه 
ابو ليان بص لجد ليان 
جد ليان بص ي ولدي انت وفقت موفقتش احنا اهل بس بصرحه اسراء ادب و اخلاق و دمها خفيف سيبك بقا من أنها هتكلم تعليم هي كده كده هتكمل تعليم و  هتعمل الي عوزه انت المبدئ موفق علي فارس 
ادم انا افوق عليه وانا مغمض بس اخد رئيها الاول 
جد ليان عداك العيب و ازح بص يبني ولهي انا مكنت اعرف و محدش فينا يعرف انا اتفجئت زي زيك بظبط بس بصرحه انا مبسوط من المفاجاه 
ادم ربنا يقدم الي فيه الخير 
ماس و ليان و نور خرجوه قعدوه بعيد شويه بيكلموه مع بعض 
اليوم عده و اهل ليان مشيت 
في اوضه ادم 
ليان خرجت من الحمام اديت ضهرها لادم الي قعد علي السرير بيشتغل علي الاب 
ادم من غير مسبصلها ليان 
ليان نعم 
ادم هنسافر الصعيد عند اهلك الاسبوع الجاي رئيك اي 
ليان مش انت موفق 
ادم ايوه 
ليان محتاج رئي في أي تصبح علي خير 
ادم بصلها و قفل الاب بعصبية 
ادم هو في أي 
ليان قعدات بصتلوه انت الي في أي 
ادم انتي مش شايفه بتكلمي ازاي ولا اسلوبك 
ليان انا معملتش حاجه
ادم افففففف طيب عوزه اي ي ليان 
ليان بحده أطلق 
ادم اتصدم اي 
ليان بقسوه أطلق مش انت اتجوزتني علشان تنتقم خلاص انا مبقاش فيه روح خلاص انت انتقمت مره تيجي متعصب مره مش عوز تشوفني مره تنام معايه و بعد كده تقوم متعصب انا تعبت ولهي تعبت طلقني لاني مبقتش قدره استحمل 
ادم بعصبيه انا طلق مش مطلق 
ليان انت مبتحبنيش مش عوز تتطلقني ليه بقولك طلقني انا بقيت بكرهك طلقني و ريحني و ارتاححح اتجوز وحده تحبها
ادم وقف بعصبيه مش مطلق ي ليان مش انت الي تقوليلي اعمل اي و معملش اي 
ليان لا انا اعمل الي عوزه مش انت و امي عوزيني امشي علي دمغكم سمعني انا بكر.هكككك 
ادم مششش مطلققق 
ليان وقفت انااااا بكر.هككك بكر.هككك و فصلت تضربوه في صدروه و هو ولا اتحرك و سبها تضربوه في صدره 
ليان بدات تعيط و وقعت علي الارض بتعيط 
ادم صعبت عليه جدا قعد جنبها علي الأرض و حضنها 
ليان بتحول تبعد عنوه  ابعد عني ابعد انا تعبت ولهص تعبت انت مبتحبنيش انت اتجوزتني علشان تنتقم مني ي ادم بعد موثقت فيك و اجوزتك من وره اهلي انا مبقتش احبك  
ادم حضنها بقوه و فضل يطبطب عليها 
ليان استسلمتو مبقتش تبعد عنوه  و فضلت تعيط 
ادم هشششش انا في حاجه مخبيها عليكي 
ليان بصتلوه و عيونها حمره و بتعيط 
ادم انتي ابوكي كان عرف اني احنا اتجوزنا 
ليان اتصدمت ازاي 
ادم حكلها الي حصل 
ليان بتعيط 
ادم هشششش انا مرداتش اخبي عليكي يعني احنا متجوزناش من وره اهلك 
ليان يعني انت متجوزتنيش علشان تنتقم مني 
ادم بصرحه لا كانت هنتقم منك بس انا مبخدش حد زنب حد و انا كده كده كانت هتجوزك علشان اقهر امك 
ليان يعني كانت هتنتقم بردوه
ادم بصلها و سكت 
ليان بعدات عنوه و وقفت نامت علي السرير  رحت في النوم من القهره 
ادم بصلها و سكت و طلع علي السرير خدها في حضنه و نام و فضل يبوس راسها 
يوم السفر 
ليان مبتكلمش ادم ولا ادم بيكلمها و الكل ركب عربيته و مسفرين

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent