Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الفصل التاسع 9 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك الفصل التاسع 9 - بقلم رحمه تاج

ليان غمضت عيونها و نامت فعلا 
ادم بصلها و ابتسم و نام
الصبح 
الكل صحي و قعدين تحت معاده ليان و ادم لسه نيمين 
جده ليان طلعت و بتخبط علي الباب محدش رد 
جده ليان خبطيت تاني 
ادم فتح عيونه لقا ليان نايمه في حضنوه 
ادم سمع الباب بيخبط مين 
جده ليان انا جده ليان 
ادم حاضر بص لليان ليان 
ليان امممم 
ادم قومي ستك بتخبط علي الباب قومي افتحي ليها 
ليان و هي نايمه ستي مين 
ادم ههههه ليان فوقي ستك بتخبط 
ليان فتحت عيونها طيب
ادم قام لبس هدوم قومي البسي 
ليان البس ليه
ادم بصي لنفسك و هتعرفي ليه و دخل الحمام 
ليان اتصدمت لم بصت لنفسها و وقفت لبست تشرت في الأرض بتع ادم  وصل إلي منتصف رجليها و نص كوم و فتحت الباب 
جده ليان انتو كانتو نيمين معلش ي حبيبتي 
ليان  و هي بتدعك عيونها  لا عادي ولا يهمك ي ستي في حاجه 
جده ليان جدك كان عوزك 
ليان حاضر 
جده ليان بكسوف وابقي حطي حاجه علي رقبتك 
ليان بععدم فيهم ليه 
جده ليان بصي علي رقبتك و هتعرفي و نزلت 
ليان دخلت و قفلت الباب و رحت قصد المريه بصت لنفسها اتصدمت من رقبتها و اتكسفت جدا و حطيت أيدها علي رقبتها 
ادم خرج لفف علي وسطه فوطه و رح عليها حضنها من ضهرها وقفه ليه كده 
ليان بصت لنعكاسوه في المرايه ببسمه مفيش ي حبيبي 
ادم طيب ستك كانت بتخبط ليه 
ليان جدي عوزني تحت 
ادم فتحتي كده 
ليان بستغراب ازاي كده 
ادم كده 
ليان انت قليل الادب ي ادم اوعه كده 
ادم بس خدها يله البسي و نننزل 
ليان ليه 
ادم ننزل 
ليان لا انا عوزه انام 
ادم اده انتي لبسه اتشرت بتعي 
ليان اوعه بقا عوزه انام و رحت علي السرير و غمضت عيونها 
ادم رح عليها بقولك اي مفيش نوم 
ليان بس بقا ي ادم انا مش عوزه انزل عوزه انام 
ادم محنا مش نزلين 
ليان بصتلوه بستغراب امال اي 
ادم هتعرفي دلوقتي و بسها 
بعد شويه 
ادم قبل ميخرج من الوضه ليان 
ليان و هي وقفه تلبس نعم 
ادم وقف و رح عليها و خرج سنسله ممكن متقلعيش دي و خرج دبله و مسك أيدها لبسها دبله 
ليان بفرح الله دي جميله جدا و الدبله تجنن 
ادم لبسهلها انتي الي جميله ي روحيييي و بيها 
بعد شويه 
ادم نازل علي السلم و مسك أيدها 
الكل كان قعد 
جد ليان صباح الخير 
ادم صباح النور ووقعد و ليان قعده جنبوه 
جده ليان دقيقه و الفطار هيجهز 
ليان وقفت هاجي معاكي 
جده ليان لا اقعدي 
ليان لا تعالي
جد ليان تعالي 
ليان فين 
جد ليان وقف تعالي رويه الي المكتب 
ليان في حاجه 
جد ليان لا عوز اكلم معاكي و وقف تعالي رويه و دخل المكتب 
ليان بصت بستغراب لادم 
ادم روحي 
ليان ماشي و رحت علي جده و قالت في ودنها بقولك اي 
جده ليان اي 
ليان لو ادم طلب قهوه متجبيش جيبي عصير بدلها
جده ليان حاضر 
ليان اوعي تجيبي قهوه 
جده ليان هههههه حاضر 
ليان رحت علي المكتب دخلت 
اسراء حضنت جده  ليان من رقبتها قوليلي كانت بتقولك اي 
جده ليان هههههه كانت بتوصينيي علي ادم
ماس ايوه بقا ي عم ادم 
ادم بابتسامه بجد كانت بتقولك اي 
جده ليان والله كانت بتوصينيي عليك  انا هتخل احضر الفطار و دخلت على المطبخ 
باب القصر فتح و دخلت صفاء بابتسامه خبيثه 
ابو ليان بعصبيه انتي اي جابك هنا 
صفاء قعدات و حطيت رجل علي رجل جيه اشوف بنتي حبيبتي 
ادم قعد و بصص ليها 
يزن بصص لادم بقلق 
ابو ليان بنتك مش عوزه تشوفك ولا تعرفك 
صفاء تو تو تو بنتي عمرها متقول كده 
ابو ليان  بزعيق بقولك قومي اطلعي بره 
صفاء بقولك عوزه اشوف بنتي 
جد ليان خرج في أي صوتكو عالي ليه و بص لصفاء انتي اي جابك هنا 
صفاء بمللل جيه اشوف بنتي 
جد ليان ملكيش عندنا بنات 
صفاء بصوت عالي لياننننننن 
ليان خرجت من المكتب و اتصدمت اني امها هنا و كانت خايف تضربها 
ادم بص لليان الي عيونها اتملت دموع 
صفاء وحشتيني و رحت عليها 
ليان كانت بترجع لاروه 
صفاء حضنتها بخبث وحشتيني ي ليان 
ليان كانت خايف تتحرك و دموعها نزله 
صفاء مالك ي ليان انا امك انا عرفت معنه كلمت ماما منك ي ليان 
ليان بصدق و عدم تصديق بجد يعني اقولك ي ماما 
صفاء بخبث طبعا ي حبيبتي و حضنتها 
ليان حضنتها
ادم فهم صفاء وقف ليان 
ليان بصتلوه 
ادم تعالي 
صفاء بصت لليان بعد مبعدت عنها خليكي قعده معايه شويه 
ادم بعصبيه لياننننننن تعالي 
صفاء بدموع تماسيح ليان حبيبتي خليكي قعده معايه انا مش عرفه هم بيكرهوني ليه انا كانت خايفه عليكي علشان كده كانت بزعق فيكي و بضربك من خوفي عليكي 
ليان متقوليش كده ي ماما هم بيحبوكي وانا كمان بحبك 
صفاء طيب تعالي و شداتها و قعدوه و ليان قعدات جنب صفاء 
ادم بص لجد ليان 
جد ليان لياننننن 
ليان بصتلوه نعم 
جد ليان مع جوزك 
ليان بس 
جد ليان بزعيق  يلهههههه 
ليان بصت لصفاء هجيلك تاني و وقفت رحت علي ادم 
ادم مسكها من درعها و طلع فوق و دخل و رزع الباب 
ليان بدموع ادم درعي ادممم 
ادم انتي غبيه و مش فهمه 
ليان بدموع انا مش غبيه 
ادم بعصبيه و صوت عالي لااااااا غبيه 
ليان ليه غبيه علشان عرفت اني امي بتحبني انت اصلا بتكره أمي و مش عوزني احبها 
ادم بجد 
ليان ايوه انت انسان اناني مبتحبش غير نفسك انت عوزني ابعد عنها انت مش عوز حد يحبني 
ادم طيب ماشي و دخل البلكونه و خرج سجائر بيشربها
ليان خرجت و رزعت الباب 
ادم بص  لباب و متعصب و مش طايق حد 
بليل الكل طلع ينام معاده ليان قعده في حضن امها 
ليان بصت لصفاء انا بحبك اوووي ي ماما 
صفاء وانا كمان بحبك ي ليان هقوم اعملك العصير الي بتحبيه 
ليان ماشي 
صفاء دخلت المطبخ و بتحبط عصير في الكوبيه و  بتبص حوليه و خرجت حاجه من جيبها ازازه صغير جدا و جوها س.م
صفاء حطيت في الكوبيه 
صفاء لنفسها ههههه وانا كمان بحبك ي ليان ي حبيبت ماما قال ماما قال بقا انتي ابوكي يضحك عليها و يكتب كل حاجه باسمك انا هوريكي انا بكرهك كره و خرجت 
صفاء حبيبت ماما امسك عصير 
ليان مسكت العصير شربتوه كله شكرا ي حبيبتي 
صفاء خرجت ورق ممكن تمضي هنا اشترتلك عربيه و محتاجه امضيتك 
ليان بفرحه بجد 
صفاء اه ي حبيبتي وانا عندي اغلي منك 
ليان مسكت الورق و هي ديخه و مسكه القلم و لسه هتمضي 
ادم نزل ليانننن بتمضي علي ايييي 
ليان وقع منها القلم من الخضه 
صفاء بحده وانت مالك ي حيو.ان
ليان مسكت راسها  و مسكت بطنها صوتت بصوت عالي لدرجت اني كل القصر صحي من النوم و نزل جري  اههههههه بطني  ادمممم الحقني بطني 
صفاء تجري 
ادم جري علي ليان فيكي اي 
ليان بدموع و بدأت رغوه تطلع من بقها الحقني 
ادم شلها بخوف و جري علي بره 
جد ليان في ايييي ي ادم 
ادم مراتتتت ابنك سممته جري علي العربيه و جري بسرعه عاليه 
الكل جري وره بعربيات 
ليان بدموع و عدم تصديق و النفاس الاخيره 
ليان ا ا ادم 
ادم اهدي ي ليان اهدي 
ليان ااانا اسفه بتخد نفس  انا بحبك سمحني 
ادم وانا كمان بحبك 
ليان بابتسامه اخيره ا ا ا اخيرن سمعتها ب ب بس سمعتها و و وانا بموت م م مكن متنسانيش طول عمرك 
ادم بدموع و زعيق بسسسسس اسكتي بسسسس 
ليان غمضت عيونها و بتنهج غيامه سوده 
ادم لااااا ليانننن ليان متغمضيشششش لياننننننن و وقف قصد المستشفي و نزل جري شلها 
ادم ليان ليانننن و بيخبط علي وشها و جري جوه المستشفي 
ادم اي دكتورررر بسرعههه
الدكتور دخلها الاوضه دي بسرعه 
ادم دخلها الاوضه 
الممرضه اتفضل بره لو سمحت 
ادم لا مش هتحرك من هنا 
الممرضه لو سمحت انت كده بتعطلنا 
الدكتور لو خايف عليها اطلع بره 
ادم خرج 
الممرضه قفلت الباب 
ادم وقف دموعه نزلت و بدأ يعيط و قعد في الأرض و سند ضهره علي الحيطه و بدأ يعيط 
اهل ليان جم يجروه و اهل ادم لو ادم قعد في الأرض يعيط 
جد ليان بدموع فين ليان 
ادم بيعيط و ساكت 
ابو ليان قعد علي جنب و دموع نزله 
يزن قعد جنب ادم 
الكل سمعهم كل الي في المستشفي بيتفرج عليهم 
يزن بهدوء ادم مينفعش الانهيار ده هتخرج بسلامه صدقني قوم كده طيب قوم اقعد علي الكرسي 
ادم بص ليه مش عوزها تبعد عني 
يزن و هي عمرها مهتبعد عنك هي بتحبك 
ادم بدموع وانا كمان بحبها والله العظيم بموت فيها انا بعشقها 
يزن يبقا تبقا قوي علشانها يله اقف متفضلش انت طول عمرك قوي و وقف و مسك ايدوه ادم وقف و قعد علي الكرسي و مش طايق حد يكلموه 
الممرضه خرجت بتجري 
ابو ليان اي بنتي ملها 
الممرضه القلب وقف  بتحول نعمل ليها صدمات كهربا و جريت 
جد ليان بدموع ليان هتروح مني و قعد 
الدكتور خرج 
الكل جري عليه 
ادم وقف بسرعه اي مراتي فيها أي 
الدكتور تسمم شديد و القلب وقف و اشتغل بس هي دلوقتي في غيبوبه 
ابو ليان هتقعد اد اي في الغيبوبه 
الدكتور بأسف الله هو اعلم و السم عمل ليها مشكله في الرحم انها ممكن متخلف ادعولها 
ادم طيب طيب ممكن اتخل ليها 
الدكتور مش هينفع هم هينقلوها للعنايه المركزه 
ادم انا جوزها من فضلك دخلني ليها 
يزن اتصدم انو هو اترجه حد 
الدكتور حاضر هحول ادخلك ليها 
الممرضه خرجت بعد ازنكو علشان المريضه خرجه 
الباب اتفتح و خرج سرير ليان و هي نايمه عليه و متعلق ليها خرطوم في بقها و وشها شاحب جدااا و  محطوط ليها اكسچين و اسلك متعلقه 
ادم شفها كده مبقاش طايق اي حددد و دموع نزله جري علي السرير و مسك أيدها 
الكل ماشي وره السرير و ادم ماشي جنب السرير ماسك أيدها 
الممرضه رحت لادم و مسكه سنسلت ليان 
الممرضه اتفضل ي استاذ السنسله باعتها و الدبله و حطيتهم في أيد ادم 
ادم بصص ليهم و قعد علي الكرسي 
بعد شهرين  و ليان مفقتش و
صفاء عملت حدثه لم خرجت تجري عربيه خبطيتها و توفت 
ادم مبيروحش مبيتحركش من اوضه ليان و قعد جنبها علي طول  بيروح بس المسجد 
في يوم ادم كان قعد ماسك ايد ليان و مش بيبعد عيونه عنها 
ادم بصص لليان كده ي ليان تحرميني من ضحكتك كل ده تحرميني من حضنك كده تبعدي عنك كل ده بدموع ارجوكي اصحي انا بحبك.اه والله شوفتي بموت فيكي بعشقك و بس خدها 
و بس أيدها
ادم ليان حبيبتي ابوس ايدك فوقي 
الممرضه دخلت استاذ ادم 
ادم بصلها 
الممرضه بعد ازنك اعلق ليها محليل و ازبط ليها الاجهزه 
ادم ماشي و وقف و بس رس ليان 
ادم انا هستناكي بره خرج رح الحمام 
ليان بتفتح عيونها برحه 
الممرضه بسعاده انتي سمعني 
ليان انا فين 
الممرضه ضربت زرار انتي في المستشفي 
ليان ادم ادم 
الممرضه اهدي انتي كأنتي في غيبوبه و فوقتي 
ليان و ادم 
الممرضه في الحمام 
الدكتور دخل كشف عليها 
الدكتور بابتسامه الف الف سلامه 
ليان بتعب الله يسلمك 
الدكتور هننقلك اوضه عاديه و هتمشي لغيت الاوضه بس علشان نتأكد اني مفيش اي مضاعفات 
ليان ماشي 
الدكتور خرج 
الممرضه استاذ ادم بيعشقك 
ليان بصت ليها 
الممرضه بتتسامه بقالك شهرين في غيبوبه و هو متحركش من جنبك ده كان بيعيط 
ليان بصدمه بيعيط 
الممرضه هتشوفي بنفسك اول ميشوفك يله و ليان بتدات تتحرك و تتوجع و خرجت من الأوضه و الممرضه مسندها 
ليان مشيه في طرقه في اوض كتير و ناس قعده و دكتره 
ادم كان ماشي في نفس الطرقه علشان رجع لليان و اهل ليان و اهل ادم مشين جنب ادم  و ليان اول مشفتوه جي من بعيد وقفت و مبسوطه أنها شفتوه جدا 
ادم رفع عيونه و شاف ليان 
ادم بعدم تصديق دي ليان بجد دي ليان و مشي برحه عليها 
الكل بيتفرج عليهم 
ليان بسعاده ادم 
ادم ريح عليها برحه و دموعه نزلت 
اهل ليان و اهل ادم مشين وره ادم 
ليان سابت الممرضه و ريحه بفرحه علي ادم و ادم رح عليها بسرعه 
ليان رمت نفسها في حضنه و ادم حضنها و شلها بسعاده و عشق 
ادم وحشتيني وحشتيني 
ليان بدموع وانت كمان وحشتني 
ادم مسك وشها و بس خدها و حضنها تاني 
ادم كده تغيبي عني كل ده 
ليان بدموع و حطه وشها في رقبته انا اسفه 
ادم انا بحبك 
ليان بعدم تصديق اي 
ادم بحبك 
ليان وانا كمان 
ادم انا بعشقك 
ليان وانا كمان 
ادم متجيبي بوسه 
ليان وانا كمان  بصدمه ايييي انت قليل الادب 
ادم انفجر في الضحك و هو حضنها 
الكل ضحك.

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent