Ads by Google X

رواية حب إجباري الفصل السابع عشر 17 - بقلم منة وليد

الصفحة الرئيسية

   

 رواية حب إجباري الفصل السابع عشر 17 -  بقلم منة وليد


لينا وفهد طلعوا من البيت
فهد/ها ناقص حاجه
لينا/لا كلو تمام
فهد/تمام نبدأ رحلتنا
لينا/ايوه

……………….. نرجع عند كاميليا ومنال
كاميليا/ارتاحى انتى يا ماما انا هقوم احضر الاكل
منال/لا يا حبيبتى انتى هتعملى العشاء وانا هعمل لينا الغدا اى رايك في مكرونه بالبشاميل
كاميليا/حلو اوي يا ماما بس هساعدك
منال/ومالو يا عيون ماما
كاميليا/يالا بينا
. ………….. . ………. نرجع عند سليم ومروان فى المهمه
سليم/جاهزين يا رجاله
الكل/جاهزين يا فندم
مروان/طبعا كل واحد عارف مكانه
سليم/يالاه كل واحد فى مكانه
مروان/توكلنا على الله
……………………نروح عند فهد ولينا
فهد/عايزه حاجه من هنا
لينا/لا شكرا
فهد/دى اخر استراحه اسمعى الكلام
لينا/والله شكرا
فهد/طيب على العموم انا هجيب ليا قهوه واكل وجاى
لينا/ماشى

………………. نروح عند كاميليا ومنال
كاميليا بحماس/خلصنا
منال بابتسامة/حبيبتي يالاه عشان ناكل
كاميليا/واو حلوه اوي
منال/بجد
كاميليا/اه والله يا ماما تسلم ايدك
منال/هنا وعافيه يا حبيبتي
………………………… نرجع عند لينا وفهد
فهد/ بس الاكل هنا تحفه
لينا بجوع/بجد
فهد بضحك/اه والله
لينا/هنا وعافيه
فهد بضحك/نفسى فى مره تبطلى عند وتقولى عايزه اى
لينا/هكون عايزه اى
فهد بضحك/بذمتك مش جعانه
لينا/بصراحه اه
فهد بضحك/شوفتى ومقولتليش ليه إنك جعانه
لينا/بصراحه اتكسفت
فهد/ليه يا بنتى دا اكل مش مخدرات يعنى

لينا/خلاص يا عم انت
فهد بضحك/سواق توكتوك معايا
لينا بضحك/ايوه
فهد بضحك/طيب خد يااسطا لقمه هنيه تكفى ميه
لينا بضحك/تسلم يا معلم
فهد بضحك/يخربيتك دا انتى مصيبة
لينا/انا دا طيبه
فهد/جدا
………………. نرجع عند مروان وسليم فجاء
مروان/خد بالك يا سليم
سليم وهو بيسند مروان/مروان رد عليا ليه عملت كده
مروان بتعب/لان لو انت اللى مكانى كنت هتعمل كده
سليم/حد يرد عليا مروان وقع ردوا عليا
……………….نرجع عند كاميليا
كاميليا بتوتر/هو مروان جاى امتى
منال/مش عارف بس هو قال هيتاخر مالك
كاميليا/مش عارفه
منال/حبيبتي متخافيش إن شاء الله يجى بالسلامه
كاميليا/يارب

……………….. نرجع عند لينا وفهد وصلوا الشاليه
فهد/تعالى نتفرج على الشاليه
لينا بنوم/لا عايزه انام لما اصحى
فهد/خلاص تعالى ننام ولما نصحى اتفرجى
لينا/تمام تصبح على خير
فهد/وانتى من اهل الخير
……… نرجع عند مروان وسليم وتم نقل مروان المستشفى
عبد الله بقلق/خير يا سليم حالته اى
سليم/مش عارف هو كان بينزف ودخل العمليات
عبد الله/استر يارب
الممرضه/محتاجين دم فصيلة المريض
عبد الله/فصيله دمه نفس فصيلتى انا هتبرع وانت يا سليم
روح هات كاميليا وبلاش تعرف فهد حاجه
سليم/تمام
الممرضه/اتفضل معايا
عبد الله/طمنينى يا بنتى حالته اى
الممرضه/الاصابه خطيرة ونزف كتير بس خير إن شاء الله
عبد الله/يارب
……………………… عند كاميليا ومنال فجاء الباب خبط

منال باستغراب/يا ترا مين
كاميليا/مش عارفه هقوم افتح
منال/طيب يا حبيبتي
كاميليا باستغراب/اهلا يا سليم
سليم بتوتر/ازيك يا كاميليا عامله اي
كاميليا/الحمد لله
منال/مين يا حبيبتى
كاميليا/دا سليم يا ماما
منال/سليم حبيبى تعالى
سليم بتوتر/ازيك يا طنط عامله اى
منال/الحمد لله يا حبيبي انت عامل اى
سليم/الحمد لله
منال/اتفضل يا حبيبي
سليم بتوتر/هو بصراحه انا جاى اخدكم
منال وكاميليا باستغراب/خير
كاميليا/مروان كويس
سليم/مروان اتصاب وهو دلوقتي في العمليات
منال بخوف/اى هو كويس
كاميليا/حالتو اى

سليم/اهدوا واجهزوا وانا هاخدكم
كاميليا/يالاه يا ماما
منال/يا بنى طمنى هو كويس
سليم/والله يا امى لسه مااعرف حاجه
……….. نرجع عند فهد ولينا بعد غيبوبة نوم
لينا/هى الساعه كام
فهد/9 قومى يالاه
لينا/قومت
فهد/قومى فوقى كده وانا هطلب الاكل ولا مش جعانه
لينا/لا جعانه اوىىى
فهد بضحك/طيب خلاص هتاكلينى
لينا بضحك/ماشى يا فهد
………………..نرجع عند مروان وسليم فى المستشفى
عبد الله/خير يا جماعه اهدو شويه
كاميليا بدموع/انا عايزه ادخل اشوفه
سليم/مش هينفع يا كاميليا اصبرى شويه
منال بدموع/طيب حتى حد يطمنا حالته اى
…… . …………….. فجاء الدكتور طلع والكل اتجمع حواليه
عبد الله/خير يا دكتور
الدكتور بحزن شديد/للأسف
……….. لم تتحمل كاميليا الصدمه وسقطت فاقده الوعى

 

google-playkhamsatmostaqltradent