Ads by Google X

رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل السادس 6 - بقلم رحمه تاج

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 الفصل السادس 6 - بقلم رحمه تاج 


فارس بعصبيه انتي عبيطه ولا اي ي غبيه انا بحبك و وثق في تربيتك و عمري موثقه في حد زي موثقه فيكي انا لو معنديش فيكي ثقه هخطبك ليه أو اصلا هكلم معاكي ليه 
اسراء بس انت مديق اني في الجامعه و فيها شباب 
فارس و هو بيخرج سج.اره يشربها .
اسراء شدات الس.جاره بغضب رمتها في الأرض 
اسراء بصت لفارس فولت ليك مليون مره مد.خنش 
فارس خلاص اهدي مش هشرب خلاص 
اسراء انا بقولك من اوله لو مفيش ثقه كل وحد يروح لحالوه 
فارس يعني انتي مبتحبنيش 
اسراء سكتت 
فارس ردي عليه علشان لو مردتيش هعتبر انك مبتحبنيش و مش عوزاني 
اسراء بسرعه و تلقائيه لا بحبك و عوزاك بس لو مفيش ثقه بلاش علشان ...
فارس هششش انا بحبك و بثق فيكي 
اسراء اتكسفت و بصتلوه بابتسامه و دخلت و سبتوه .فارس فضل بصص عليها و دخل ورها قعد و اسراء دخلت المطبخ و روان وقفه بتلعب في الفون
اسراء من جوه روانننن 
روان و هي بتلعب في الفون امممم 
اسراء خرجت ضربت روان علي رأسها 
روان عوزه اي 
اسراء مش بنديكي 
روان ايوه رديت 
اسراء و هي بتشرب مايه كلمي ماس 
روان روحي انتي كلميها انا بعمل حاجه 
اسراء شدات الفون و بتبص فيه و بصت لروان 
اسراء وأقسم بالله 
روان فكك فكك و دخلت المطبخ 
اسراء بتلعب في الفون بتع روان 
اسراء روانننن 
روان خرجت راسها من المطبخ اي 
اسراء عمتك متربتش 
روان عرفه بعتت اي تاني 
اسراء بتقولك شوفي مين هيخدك ي مط.لقه 
روان هههههه سيبك منها 
اسراء لا منا شت.متها 
روان جدعه و دخلت راسها المطبخ تاني و اسراء بتلعب في الفون 
اسراء روانننن 
روان من جوه ايييي 
اسراء ابن خالتك بيقولك تعالي اس.تر عليكي واتجوزك انا ده حته انتي مط.لقه 
روان خرجت راسها من المطبخ انا مش عندي رقموه 
اسراء لا منا شوفت صورته وانا عرفه اهو مش هو ده 
روان رحت بصت في الفون 
روان فكك و دخلت المطبخ تاني 
اسراء هههههه روان تعالي بسرعه 
روان خرجت و بتبص في الفون و بصت بصدمه لاسراء الي بتضحك 
روان يبن العبيط و ده كمان جب رقمي منين شكل رقمي اتو.زع في الجامعه 
اسراء تعرفي اصلا 
روان اه صحب اخويا و كان عوز يخطبني اعملي ليه بلوك و مش كل شويه تنادي عليه انا زهقت 
اسراء بصت في الفون تعالي كده 
روان بصت في الفون اه لم طلبت الطلق بعت ليه كده و قالي كده 
اسراء بس الرسائل دي من شويه 
روان فين دي و بصت في الفون 
اسراء مراجل بيعتذر منك و بيقولك تعالي نرجع 
روان بصت لاسراء بقرف و دخلت المطبخ 
اسراء مسكت الفون خرجت منوه الخط و كسراتوه 
روان خرجت بصت لاسراء عملتي اي 
اسراء بصرحه راسايل ابن خالتك عصبتني فا قولت اريحك من زن.وه و كسرت الخط 
روان خرجت من جبها خط 
اسراء هههههههه لا اوعي تقولي 
روان عيب عليكي انا مش عرفه ابن الز.نانه ده بيجيب ارقامي منين ده ربع خط يكسر بسببوه خدي حطيه 
ياسمين خرجت روان كلمي عمتوه ماس بتقولك تعالي اغسلي الموعين 
روان حاضر امي لو رانت نديني 
اسراء ماشي 
روان دخلت المطبخ 
اسراء بتلعب في فون روان و في حد بيرن علي فون روان اسراء حطيتوه علي ودمها 
اسراء الو 
....
اسراء طيب ليه زعيق طيب ي خالتي احترمي سنك حته 
...
اسراء لا انا قرده مفيش حاجه 
 ...
 ‏اسراء روان بتغسل الموعين بشغلها 
 ‏....
 ‏اسراء سبيها و امشي انتي و بقولك اي متقوليش لروان ها هقولك علي حاجه 
 ‏...
 ‏اسراء لا متقوليش ليها ولا تجيبي سرتها 
 ‏...
 ‏اسراء بتبص علي المطبخ روان عملت حاجه و انا شوفت بس مرداتش ابين ليها اني شوفتها و بحذرك تقعد لوحدها في الاوضه 
 ‏....
 ‏اسراء استني و طلعت علي فوق بتجري و بتكلم في الفون بصوت واطي 
 ‏روان خرجت بتمسح أيدها في منديل و بصت لام جلال هي فين 
 ‏ام جلال طلعت علي فوق اقعدي زمنها جايه 
 ‏روان قعدات و سرحانه 
 ‏مازن بصص ليها بس و بنظرات ادم و يزن الي فهموها 
 ‏اسراء نزلت و نطيت علي روان الي سرحانه 
 ‏اسراء صحي النوم ي روح امك 
 ‏روان فين فوني انا هنزل اشوف امي و ارجعلك تاني 
 ‏اسراء لا اقعدي امك نزلت 
 ‏روان بستغراب فين نزلت 
 ‏اسراء هتزعقي 
 ‏روان لا قولي 
 ‏اسراء بصرحه انا قولت ليها علي ابن خالتك وامك رحت تههزق فيه 
 ‏روان بعصبيه اسراءءءءء 
 ‏اسراء اعملك أي يعني عصبني من الكلام الي بيقوله ده قليل الادب مترباش ولا شام ريحت التربيه هي العيله كلها مش محترمه كده 
 ‏روان متحترمي نفس ي اسراء منتي اخوكي مش محترم و محدش اتكلم و بتشور علي مازن
 ‏ادم بص علي وش مازن و انفجر في الضحك  الكل بيضحك بصوت واطي 
 ‏مازن بصدمه انا مش محترم 
 ‏روان ايوه مش محترم لم تقف تت.فرج عليه من الشباك تبقا مش محترم 
 ‏مازن بصدمه وانا هتفرج عليكي ليه من حلوتك ده انتي شبه صحبي 
 ‏روان بصدمه انا شبه صحبك ده انت مبتشفش و عيونك دي محتاجه عمليه وانا هعملها و قامت مره وحده ضربتو بلبكس في عيونه و اسراء. مسكتها 
 ‏مازن مسك عيونه و بصص ليه بغضب 
 ‏روان اوعي ي اسراء اوعي 
 ‏مازن وأقسم بالله مهسيبك و مسكها من شعرها 
 ‏روان اوعه ي عبيط اوعه يله 
 ‏مازن بقا انتي بتضربيني انا والله مهسيلك 
 ‏اسراؤ وقفت بعيد بتصورهم 
 ‏ادم و هو قعد ماززنننن 
 ‏مازن بعد عنها و زقها 
 ‏روان بصالوه بغضب و قرف و بتعدل شعرها و قعدات 
 ‏ادم مازن اعتذر 
 ‏مازن نعم انت مشوفتش عملت اي دي ضربتني دي مش محترمه ولا شمت ريحت التربيه 
 ‏روان زيك بظبط ي تحش 
 ‏مازن وأقسم بالله والله لخليكي تتمني الم.وت و متعرفيش تشوفيه 
 ‏روان بسخريه لا خفت ونبي خفت تعالي ي اسراء خبيني 
 ‏مازن هتخافي والله شوفي الي انا عمري مخلفات بس بوعدك هتشوفي جح.يم 
 ‏روان هنشوف ي مت.حرش
 ‏مازن بصلها بصدمه انا
 ‏روان ايوه انت والله لو شوفتك بتت.فرج عليه تاني من الشباك انا هك.سرك رجليك و هعلقهم علي باب العماره تحت  و محد هيقدر يكلم 
 ‏مازن بت انتي متعصبنيش انا قولتلك متفر.جتش عليكي انتو الي فتحتوي الشباك واحنا بتلعب كوره 
 ‏و بعدين هشوف أي يعني انا قولت ليكي انك شبه صحبي هبص لصحبي اي القرف ده 
 ‏روان بصتلوه بصدمه و غضب و قرف و مرديتش ترد عليه 
 ‏اسراء خلاص ي مازن مش كل شويه بقا تديقه 
 ‏ادم خلاص اسكتي انتي و هو خلاص 
 ‏روان قعده بتلعب علي فونها و سكته 
 ‏اسراء قعده بتكلم مع اياد و بتضحك معاه 
 ‏روان فونها رن بصت فيه و نفخت 
 ‏اسراء بصتلها مين 
 ‏روان جدي 
 ‏اسراء ردي 
 ‏روان انا عرفه هيقول اي استني و حطيت الفون علي ودنها 
 ‏روان الو 
 ‏....
 ‏روان بسخريه بدل متقولي عامله اي او اخبارك اي مش اول مفتح كده ي جدي مش كده ي حبيبي 
 ‏....
 ‏روان وانا احترمك ليه اصلا انت عوز تبوظ حياتي 
 ‏....
 ‏روان انا اتجوز متجوز ملكش دعوه متدخلش انت ملكش حكم عليه انا امي و ابويا عايشين و ليه اخوات شباب يعني انت ملكش حكم عليه 
 ‏....
 ‏روان والله و الخوف ده نزل أمته الخوف ده نزل لم عمتي فضلت تقومك عليه و تقولك جوزها 
 ‏....
 ‏روان انت بتكلم علي أساس اي اصلا علي اني عياله صغيره مش فهمه حاجه لا ي جدي انا فهمه كل حاجه و فهمه عمتي بتلعب في راسك و فهمه كمان اسمعني بس 
 ‏...
روان متشتمنيش انا سكتالك بس علشان انت جدي لكن تفضل تقولي اعملي ده و متعمليش ده و تهددني انت كده انا معرفكش 
...
روان بقولك اي انا فهمه عمتي بتعمل كده ليه و قول ليها اسمعني بقولك قول ليها بردوه مش هتجوز ابنك مش هي خلتني اتجوز كده و هي عرفه اني هطلق مهيه عوزه تكسرني علشان اتجوز ابنها الي ملهوش في الس.تات واحنا كلنا عارفين ايوه خليني سكته والله لو مبعدت عني لهفض.حكو كل وحد في العيله هيتفضح اصلا انا مبخفش علي حاجه 
....
روان ايوه كده ملكش دعوه بيه تاني و قول لعمتي تبعد عني خلاص ولا اقولك انا هتصل عليه اقولها و قفلت السكه و بترن علي حد 
اسراء هههههههه يخربتك فض.يحه 
روان استني بس ده انا هفضحهم نفر نفر عيله التماسيح دي لو ممسكتيش بقهم هيغ.ضوكي  و وقفت و رحه علي البلكونه 
 اسراء بتضحك 
 ‏ليان نزله علي السلم بتعدل الانسيل معرفتش تعملوه 
 ‏اياد الله مين دي جميله اووي 
 ‏جلال دي ليان اختي 
 ‏اياد وقف بجد و ريح عليها 
 ‏ليان قعدات علي الارض قصدوه ازيك انا ليان 
 ‏اياد وانا اياد ي عمتوه عامله اي 
 ‏ليان بست خدوه كويسه ي حبيبي انت عامل اي 
 ‏اياد كويس و مسك شعرها و حط ايدوه علي وشها و بس خدها و حضنها 
 ‏ليان حضنتوه ي روحي 
 ‏اياد بس خدها 
 ‏ليان حبيبي تعالى نسلم عليهم و وقفت و مسكت ايد اياد و سلمت علي الكل و رحت قعدات جنب ادم و اياد جنبها و هي في النص 
 ‏ليان مدات أيدها لادم و الانسيال 
 ‏ادم مسك الانسيل بيقفلوه ليها و بس أيدها و ليان بصتلوه علشان يسكت 
 ‏اسراء كده بتبعني انا ي استاذ اياد 
 ‏اياد لا طبعا و نزل رح قعد جنبها 
 ‏ليان رح علي ودان ادم و بتقول بصوت واطي  و الاكل بيتفرج عليهم 
 ‏ليان صحيت أمته 
 ‏ادم بصوت واطي من شويه مرداتش اصحيكي 
 ‏ليان مصحتنيش ليه اول مجوم 
 ‏ادم هم لسه جين دلوقتي 
 ‏ليان بس ليه مصحتنيش بدري شويه انزل معاك 
 ‏ادم معلش كانت شايفك نايمه تعبانه مرداتش اصحيكي 
 ‏ليان بابتسامه ي حنياين 
 ‏ادم بضحك لا انا حنياين اووي وانتي عرفه 
 ‏ليان احترم نفسك و لسه هتبعد عن ودنوه 
 ‏ادم بسها من خدها 
 ‏ليان بصتلوه و برقت 
 ‏روان خرجت اسراء ي حمارههه 
 ‏اسراء بخضه اي ي بنت الملبوسه في أي 
 ‏روان انتي عملتي اي 
 ‏اسراء بقلق اي في أي معملتش حاجه 
 ‏روان كلمتي امي 
 ‏اسراء ايوه انا قولت ليكي 
 ‏روان و اخويا الكبير بعتيلوه اي و مسحتيه 
 اسراء حطيت أيدها في شعرها 
 ‏روان اخلصي مفقديش الذكره دلوقتي ي حيوان
 ‏اسراء وقفت طيب اقعدي خدي نفس و اهدي و بطلي عصبيه 
 ‏روان انا هديه و مش متعصبه و مش هاخد زفتتتتت نفس اخلصي 
 ‏اسراء بصرحه اصل اصل انا بعت لخوكي الكبير اسكرنات 
 ‏روان يخربتك ينهار اسود و حطيت أيدها في شعرها 
 ‏اسراء اصل هقولك اصل بصرحه كلمهم ديقني وانا مقدرتش استحمل أنهم يقوله عليكي الكلام ده فا انا بقا عملت اي 
 ‏روان بصت ليها اي عملتي اي هيبتي اي نصيبه تاني ي اسراء ي مجنونه 
 ‏اسراء بعصبيه روان اهدي في أي حصل أي يعني 
 ‏روان ههههه حصل أي حصل اني العيله كلها بيض.ربوه في بعض 
 ‏اسراء هايل كده العيله كلها هتتربه من اول و جديد 
 ‏روان ينهار اس.ود و بصت لمازن من اول مشوفت وشك وانا النصايب بتنزل علي دمغي رف رف كده 
 ‏مازن انتي الي بومه انا مالي 
 ‏روان بعصبيه احترم نفسك ي تح.ش 
 ‏مازن بغضب احترمي نفسك ي حيو.انه بدل موركي التح.ش ده يعمل فيكي و في الي جبو.كي اي 
 ‏روان لا ونبي وريني انا عوزه اشوف و احترم نفسك ي حيوان متشت.مش اهلي 
 ‏مازن من عنيه الاتنين هوريكي هعمل اي 
 ‏اسراء لا بقا كده كتير خلاص ي مازن خلاص ي روان في أي 
 ‏روان قعدات و سكتت 
 ‏اسراؤ خلاص اخوكي هيضر.بوه و يسكت 
 ‏روان اه هيضربوه و يسكت انا عرفه ي ماما اخويا حب.س ابن خالتي و رفع علي قض.يه 
 ‏اسراء طيب كويسه 
 ‏روان فونها رن 
 ‏روان بصت فيه بخضه و بصت لاسراء 
 ‏اسراء مين ها مين 
 ‏روان اركحي بقا ده اخويا الكبير 
 ‏اسراء ردي 
 ‏روان لا 
 ‏اسراء رودي بسرعه 
 ‏روان هيزعق فيه 
 ‏اسراء اخلصي ي روان 
 ‏روان حطيت الفون علي ودنها 
 ‏روان بقلق و هي حطه أيدها في شعرها 
 ‏روان ازيك ي اخويا ي حبيبي وحشتني 
 ‏....
 ‏روان ها لا مفيش حاجه اصل انا مش في البيت 
 ‏...
 ‏روان لا مفيش حاجه انا كويسه 
 ‏...
 ‏روان لا قعده عند اسراء 
 ‏...
 ‏روان أسفر فين انا مش عوزه اروح في حته 
 ‏...
 ‏روان سياده اللواء بنفسوه عوزني 
 ‏....
 ‏روان كويسه ي بابا هو حد قالك اني مهجره و لسه رجعه 
 ‏...
 ‏روان حاضر 
 ‏...
 ‏روان حاضر 
 ‏...
 ‏روان حاجه تاني 
 ‏...
 ‏روان لا مش هسافر انا هقعد مع اسراء 
 ‏...
 ‏روان ماشي سلام 
 ‏اسراء في أي 
 ‏روان معرفش هم عوزاني اسافر 
 ‏اسراء هتسفري فين 
 ‏روان روسيا عند عمي 
 ‏اسراء لا اوعي تسفري 
 ‏روان هنشوف بقا اي هيحصل 
 ‏ليان انتي عوزه تسفري 
 ‏روان بصرحه عوزه ابعد عن الحو.ارات دي بس مش عوزه اسيب اسراء 
 ‏اسراء ايوه لا متسفريش انا مليش اخوات بنات  تاني و حضنت روان 
 ‏روان حضنتها اسراء انتي اغلي حد في حياتي 
 ‏اسراء حضنتها و ابتسمت و هي بطبطب علي ضهرها وانتي احسن حاجه في حياتي 
 ‏ليان بدموع انا تأثرت جدا 
 ‏روان بتضحك اتفضلي ليان 
 ‏اسراء لا دي علي الله 
 ‏ليان و هي بتضربها علي ضهرها احترمي نفسك ي بت 
 ‏اسراء و هي بتجري ورها والله مهسيبك ي ليان 
 ‏ليان دخلت تجري علي المطبخ و بتضحك اسراء ورها 
 ‏روان فونها رون 
 روان حكيتوه علي ودمها 
 ‏روان الو 
 ‏...
 ‏روان ازي حضرتك 
 ‏...
 ‏روان كويسه الحمد الله 
 ‏...
 ‏روان لا متتعبش نفسك انا تمام 
 ‏...
 ‏روان مش عوزه اسافر انا مسافر اعمل اي لوحدي 
 ‏...
 ‏روان بص ي عصام انت اخويا الكبير وانا احترمك و بقدرك في كل حاجه بس انا مش عوزه اسافر 
 ‏...
 ‏روان بس
 ‏....
 ‏روان طيب هقعد مع مين هناك 
...
روان بس ي عصام انا مش هبقا مستريحه وانا لوحدي و انت عرف عمي مراتوه مش بتحبني و عندوه ولاد شباب بردوه هقعد ازاي يعني 
....
روان طيب ي عصام تعاله بليل و نتكلم 
...
روان خلاص يعني انتو كده هتستريحوه 
....
روان وانا موفقه بس بشرط 
...
روان تعتبروني م.وت و محدش فيكو يكلمني 
...
روان متزعقليش علشان ده شرطي و مش هتنزل عنوه 
...
روان بص ي عصام انا مش بقلل منك بس صدقني مراتك هي الي مدخله الفكره دي فدمغك 
...
روان لا متقوليش لا انا عرفه مراتك كويس 
...
روان لا انا مش بشرط عليك بس صدقني انا لو سفرت محدش يعرف ليه طريق 
...
روان انا مش به.دد حد لم تجوز توفق علي شرطي اتصل بيه أو تعاله انا بقالي كتير مشوفتكش 
...
روان ماشي سلام و قفلت الفون 
اسراء خرجت بتكلمي مين 
روان ده عصام اخويا الكبير 
اسراء انتي مش لسه مكلمه اخوكي الكبير 
روان لا عمار اخويا اكبر مني بس عصام أكبر وحد في اخواتي 
اسراء ايوه يعني عوز اي 
روان مصمم اني اسافر 
اسراء بصت ليه و سكتت 
روان من غير متبصلها مش في أيدي حاجه اعملها اخويا الكبير مش سهل خلاص اخويا الكبير مبيحبش حد يوقف في وشه أو يقول لا صدقيني هعيش في عذاب هنا لو قولت لخويا علي حاجه لا
اسراء خلاص متقوليش لا و اسمعي الكلام 
روان سمعت الكلام خدت اي غير لقب مط.لقه 
ليان خرجت بصت لروان
روان بصت لليان عملت بنصيحتك و سمعت كلمهم و كل وحد عوز يمشيني علي كيفوه 
ليان طيب سفري عايشي حياتك بره 
روان انا كده بندفن بحياه 
اسراء ليه بتندفني بحياه اشتغلي و عايشي حياتك و هتنسي  
روان بصت ليها هنسه اي 
اسراء انسي الكل ي ماما محدش فكري فيكي وانتي متفكريش في حد 
روان  ابتسمت بسخريه انتي متعرفيش عمي 
ليان طيب كويس انك هتعيشي مع عمك 
روان اهو ده بقا او.سخ ما في الموضع عمي و ضحكت بسخريه 
فون روان رن و الرنه كانت ي ابن دمي ي ابن امي يلي  يامه شلت همي 
اسراء ههههه اي الرنه دي 
روان ابتسمت ده توأمي اكيد هو المجنون الي حط الرنه دي علي نفسوه و شغلت السبيكر 
شاب الووووو
روان ريان انت مش هتبطل الي انت فيه ده في حد يحط رنه زي دي 
ريان هههههه حلوه صح ي اختي ي عيوني ي روح قلبي 
روان بس بس عوز اي ي ريان 
ريان بصوت مخنوق متسفريش صدقيني انا مش هعرف اعيش من غيرك عصام مصمم و مش رادي يسمع حد 
روان و عوز يسفرني ليه 
ريان مش عرف صدقيني انا بس فكرت انك ممكن تبعدي عني دقيقه قلبي وجعني بلاش 
روان انت فين ي ريان 
ريان انا ماشي في الشارع مش عرف اروح فين 
روان طيب تعاله انا هنزل الشقه 
ريان مش هتبعدي عني صح 
روان اكيد عمري مبعد عنك ي ريان تعاله 
ريان انتي فين 
روان انا عند اسراء 
ريان شهاب عندك 
روان ايوه اهو قعد قرفنا في عيشتنا انا و اسراء 
ريان ده شهاب عسل 
شهاب حبيبي ي ريان صدقني اختك دي بلوه متحركه 
ريان عارف 
شهاب تعاله اقعد معانه 
ريان اجي فين و بعدين استاذه اسراء اعملها المشروع علي الجاهز كده 
اسراء مش انت الي طلبت مندخلش مع شباب غريبه 
ريان ايوه مستحملش اخواتي يكلموه شباب غريبه خلاص هعمل انا المشروع بدلكو 
روان جدعه ياض ي ريان 
اسراء اطلع ي ريان 
ريان اكيد يعني مش هطلع وانتو لوحدكو 
روان ههههه لوحدنا لا متقلقش من دي ده كل اهل اسراء قعدين 
ريان طيب انا جي في انهي دور بقا 
اسراء الدور الاول 
ريان استازني من اهلك الاول 
اسراء بصت لادم لقتوه هز رأسه اه 
اسراء اخويا موفق تعاله بقا 
ريان ماشي سلام و قفل 
جده ليان هو اخوكي عنده اد اي 
روان ايوه عصام عنده 33سنه 
ام جلال شغل اي 
روان عصام ظابط في الجيش و عندي اسماعيل عنده 30سنه ظابط في المباحث  و عمار عنده 26سنه  نقيب و عندي ريان وانا توام 
ام جلال بسم الله ماشاء الله تبارك الرحمن 
روان ابتسمت و سكتت
اسراء هههه اسماعيل ده في مائه البطيخ 
روان ضحكت 
روان ههههه لا هو بيحب يبينلك أنوه مش مهتم بس صدقيني هو اكتر وحد وخد باله من الكل 
الباب خبط 
شهاب وقف ده ريان و جري علي الباب 
دخل ريان   من الباب قمر حرفيا و طويل و شعروه برتقاني و عيونه خضره 
ريان بص علي روان و فتح حضنه 
ريان وحشتيني اوي اوي جدا جدا 
روان ههههه وانت كمان وحشتني ي شق و وقفت ريحه عليه و حضنتوه و هوه حضنها و بس راسها 
روان غمضت عيونه و هي حضنه 
ريان و هو بيبوس راسها مش هتسفري صح 
روان فتحت عيونها معرفش 
ريان لا متهزريش ي روان هتقدري تبعدي عني لا مقدرش و بس راسها 
روان طبطبت علي ضهروه 
اسراء  خلاص ي عم مهند 
ريان اهلا بورعي عامله اي 
اسراء ي مهزق و حدفت عليه شبشب 
ريان بعد عن روان و بيضحك و بص لفارس اده اده خطيب اسراء موجود بقولك اي دي بتموت فيك دي بتحبك حب والله كل مشوفها القيها بتكلم عم فارس انت فارس صح 
فارس ايوه انا فارس 
ريان مد ايدوه وانا ريان اخوها 
فارس سلم عليه اتشرفت بيك 
ريان وانا اشرف 
ورد اده بقا اي الغبطه دي مش انت اسمك ريان 
ريان بصلها لا انا يعني اتشرفت بيه و بص لادم
ريان استاذ ادم صح انا اعرف شكلك من صورك مع اسراء انا ريان زميل ليها 
ادم مد ايدوه ليه اهلا اتفضل منورنا 
ريان سلم عليه شكرا جدا لزوقك 
ريان سلم علي الكل و اتعرف عليهم و بص لحازم 
ريان حازم حازم 
حازم هههههههه ريان ريان وحشني ي معلم 
ريان  ضربوه في بطنوه رنيت عليك أصبح امك ردت عليه و بص لام جلال خالتي حبيبتي 
ام جلال هههههه ازيك ي حازم ي حبيبي وحشني والله 
ريان قعد جنبها تعرفي انتي وحشاني ازاي ي خالتي 
ام جلال طبطبت علي درعوه وانت والله ي ريان سئلت حازم امبارح عليك 
ريان حبيبتي تسلميلي 
روان قعدات مكنها تاني و قالت اسماعيل 
ريان اهو ده بقا انا مكنتش متخيل هيقلب الدنيا كده 
روان ليه اي حصل 
ريان فضل يتخانق هو و عصام و قال لعصام انا لو اختي هتسافر هسافر معاها و عصام مش رادي اني حد يسافر معاكي 
روان انا مش عرفه عصام عوز يسفرني ليه انت تعرف حاجه 
ريان لا معرفش هعرف اي معرفش حاجه 
روان ريان 
ريان بقولك اي معرفش حاجه 
روان بعصبيه اخلص بقا ي حيوان
ريان لا احترمي نفسك و مش هقول اخوكي مهددني اني لو قولت ليكي حاجه هيق.تلني 
روان ريان 
ريان روان خلاص بقا بجد 
بليل جيه و ريان أبوه رن عليه نزل 
مازن بص لاسراء يله ننزل المستشفي الدكتور هناك 
اسراء بصت لروان تعالي معايا
مازن بقرف يله بس اخلصوه انا هستناكو في العربيه و نزل و سبهم 
روان بعصبيه شخص قليل الذوق 
ليان هو عملك حاجه 
روان مشوفتيش بيكام ازاي 
اسراء روان ملكيش دعوه بخويا علشان ده مش هيسكت المره الجايه وانتي شتمتيه كذا مره 
روان انا اشتم الي انا عوزه و وقفت يله 
اسراء بياس يله و نزلت هي و روان
ليان دخلت المطبخ مع الستات و الرجاله بس قعدين بيكلموه 
بليل و الكل نايم 
مازن طلع علي السطح و قعد في الضلمه بص علي شباك روان لقها قعده علي الشباك و بصه للقمر و دموعها نزله فضل قعد لغيت لم دخلت و نسيت تقفل الشباك و قعدات علي السرير و رحت في النوم و هي بتعيط 
تاني يوم الصباح 
الباب كان بيرزع 
ادم نزل جري و مسك تشرت في ايدوه و فتح الباب 
اللواء  كان علي الباب و ريان و عصام و اسماعيل و عمار 
ادم بستغراب اهلا اهلا ي سيادة اللواء  اتفضل 
اللواء  من غير متفضل فين مازن اخوك ي ادم 
ادم ليه في أي اتفضل اتفضل و كان بيلبس التشرت 
مازن نزل جري من غير تشرت و قال بخضه اي الخبط ده في أي 
فارس نزل بيلبس التشرت في أي 
ادم مفيش حاجه
اسراء نزلت جري و هي بتنهج في أي 
ادم مفيش حاجه اعملي لسياده اللواء قهوه هو و الشباب 
اللواء ادم انا مش عوز حاجه و بص لمازن انت اي الي خالك تروح مع بنتي مستشفي و كمان كانتو دخلين كشف امراض نس.اء 
مازن بصلوه و هو مش فهم حاجه نعم ازاي يعني 
اللواء طلع صور اهو اتفضل 
مازن و ادم خدوه الصور لقو حد مصور مازن و روان و مش بينه اسراء و هم دخلين امراض نس.اء و مصورهم و مازن كان بيزعق مع روان و قريب منها بس مش بين كده في الصوره بين أنها في حضنه
مازن بصدمه اي الصور دي 
عصام  بغضب احنا الي بنسئلك 
ادم بهدوء سياده اللواء اتفضلوه معايه وانا هفهمك كل حاجه 
عصام بغضب مش عوزين نتزفت ولا نتفضل انا هق..تلك انت و هي
لو عجبتكو هنزل بارت تاني بليل قوليلي في التعليقات عوزين بارت بليل ولا لا

 •تابع الفصل التالي "رواية انتقامي و حبك الجزء الثاني 2 " اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent