Ads by Google X

رواية معشوقة المنتقم الفصل الرابع 4 - بقلم سما احمد

الصفحة الرئيسية

  

 رواية معشوقة المنتقم الفصل الرابع 4  - بقلم سما احمد

💕معشوقة المنتقم💕
                                    
                                          
البارت الرابع




                          
واستيقظ بعد حوالي ساعة ونصف وتأمل فاهها المفتوح فكر ان ما يفعله بحقها خطأ يجب ان ينهي تلك اللعبة فهي ليس لها دخل والدها توفي ما ذنب تلك الطفلة التي لا تعلم بتلك الحياة وما بها من مر وجد الساعة الثالثة ونصف




                          
سيف بهدوء
=جاكي حبيبتي قومي يلا جاكي يلا




                          
جاكلين بتأفف نائم
=سبيني يا دادة انام شوية كمان




                          
اقترب من اذنها وادخل يده اسفل ثوبها يقربها منه ويتحسس ظهرها العاري هامسا
=انا سيف يا قلب سيف مش دادة سعدية




                          
همهمت بسعادة وهي تدفس نفسها بحضنه فأكمل بخبث
=هاقوم امشي




                          
فتحت عيناها بفزع فضحك رغما عنه وقبل جبينها مطولا قائلا
=صباح الشهد




                          
رمشت عدة مرات وهمست له
=صباح النور هقوم اغسل وشي




                          
سيف وهو يتأملها بشغف
=تؤ انسي تقومي من حضني




                          
جاكلين بعبوس
=هقوم نايمه




                          
سيف بخبث
=واللي يخليكي صاحية




                          
جاكلين بإندفاع
=هحبه اكتر واديله بوسة




                          
شعرت بحركة يده علي ظهرها فشهقت وهو يحررها من القميص نهائي وهمست بإسمه همهم بإعتراض وهو يأخذ شفتيها بقبلة خبيرة ويتحسس جسدها بتملك ظل ساعة يقبل سائر جسدها وشفتيها كان كمن يكتشف شئ بتمهل وهي تستقبل بعشق فهذا زوجها ويحل له كل شئ بها همهم بإنزعاج وهو يبعد عنها وابتسم حين وجدها تكاد تنفجر خجلا وضمها بتملك




                          
سيف بضيق
=مش عايز اسيبك بس مضطر




                          
حمحمت ليخرج صوتها لكنه لم يخرج فضحك




                          
سيف بتملك
=شايف ان تأثيري مش بس علي جسمك لا علي صوتك يا ملكة قلبي




                          
رفعت نظرها له حين لقبها بهذا وابتسمت بسعادة فقال بخبث
=فين بوستي انا منيمتكيش




                          
جاكلين بخفوت
=ما انت بوستني كتير




                          
سيف بزعل مصطنع
=بقي كدة يعني بتضحكي عليا ومستخسرة فيا بوسه منك ماشي يا جاكي




                          
شدت قميصها وارتدته بعصبية إستغرب منها كاد يتحدث فوجدها تقبله مثلما يفعل وظلت وقت




                          
انتهت وحضنت اكتافه لم تفعل تأثير مثلما فعل بها لكنها كانت شرسه كالقطط




                          
سيف بهمس
=مستعد اجي كل ليلة لو هتعملي كدة




                          
جاكلين بهمس
=فرحان




                          
سيف بعشق
=فرحان لأن كل لحظة عشقي بيزيد ليكي يا جاكي شكلك مش هتجبيها لبرة وهعمل حاجات هموت واعملها




                          
جاكلين بعبوس
=وانت لسه هتعمل اكتر من كدة




                          
سيف بمشاكسه
=هجيب اطفال
 
                
جاكلين بإستغراب
=مش فاهمة




بقي قليلا يستوعب ثم حضنها بعشق سيعلمها كل شئ بطريقته وقال
=همشي بقي الوقتي




تمسكت به اكثر وحركت رأسها رافضه فقبل جبينها واتي ليبعد لم تسمح له فبعد يدها وجلس  يهندم من ملابسه فجلست خلفه وحضنته لينتاب جسده قشعريرة اثر لمستها وقال بتوتر
=جاكي ابعدي انا ماسك نفسي بالعافية




جاكلين بمشاكسه
=وحد قالك امسك




جذبها لحضنه واحكم مسكها حتي لا تقع فأطلقت ضحكتها المعتادة قال
=عارفه لو مبطلتيش حركاتك دي هخليكي متقدريش تلبسي الهدوم الحلوة دي قدام الدادة لأن كل جسمك هيبقي من ده




واشار علي علامة في كتفها فخجلت ورفعت يداها حاوطت عنقه ودفنت رأسها به هامسه
=بموت فيك ومش عايزاك تبعد عني ابدا نفسي افضل طول عمري في حضنك كدة




سيف بهمس مثلها وهو يضمها اكثر
=وانا بموت فيكي نامي وقومي انزلي هتلقيني تحت مش هاكل من غيرك




جاكلين وهي تزيد من ضمه
=نيمني بقي وامشي اقولك احكيلي قصه




عاد للخلف ليسند علي السرير ومازال يحملها كالطفله ابعد رأسها لبرهه فأبتسمت بروعه جعلته يشعر بقلبه يخفق بإسمها بقوة وقال
=رجعي رأسك انتي بجمالك ده مش هتجبيها لبره




جاكلين ببرائه وهي تشير لشفتيها
=ممكن بوسه صغير من هنا




اقترب وقبلها بسطحية وابتعد وجدها تضحك بمشاكسه فأقترب وقبلها بتمهل ابتعد نهائي وضغط علي رأسها لتدفنها بعنقه وقال
=كان يا مكان كان في بنت جميلة اوي وضحكتها جنان وعنيها تآسر




ابتعدت عنه بغيرة عاقدة حاجبيها وقالت
=متشكرش ولا تتغزل في غيري




سيف بخبث
=خلاص هسكت




جاكلين وهي تعيد رأسها لعنقه
=خلاص سكت اهو كمل عشان خاطري




سيف مكملا وهو يمسد علي شعرها
=هغيرها كان في مرة واحد شاب بيحب والدته اوي اوي هي ايوة مش والدته الحقيقية بس اللي ربته هو واخوه وكان لازم يرد ليها جميلها ف......




شعر بأنفاسها المنتظمة فبعدها ليجدها غارقه بالنوم وضعها علي السرير وقبل فمها ثم جبينها وتفرس ملامحها بنظراته واقترب من اذنها قائلا
=بعشقك يا جاكي وعارف انك هتسامحيني لما تعرفي دا واجبي وعد هبعدك عن الكل بس اصبري معايا للنهاية




تركها وذهب نزل من البلكون وتأمل المنزل صامت والشمس لم تشرق فتح الباب ودخل رن علي مؤيد ليأتيه صوته وهو نائم




مؤيد بنوم
=امممم اقفل ورن الصبح




سيف بحدة
=قوم يا حيوان




مؤيد بضيق
=هو انت عايز ايه




سيف بغيظ
=عوزت الكفن يا صايع نورسين عرفت منين وبعدين عملت ايه في موضوع تيم




        
          
                
مؤيد بعملية
=علم يا ديناصور وتيم مش هيرجع قبل اسبوعين وجوازك اتسجل في المحكمة والوقتي جاكلين السيوفي علي اسمك اقفل بقي عايز انام




سيف بعصبيه
=قوم يا حيوان الساعة بقت سته الشركة




اغلق مؤيد الخط فنظر سيف للفون بضيق ورماه وتمدد علي السرير وابتسم متذكر تلك الصغيرة




فتحت عيناها الزرقاويه واتجهت للحمام اخذت شاور وخرجت بدلت ملابسها ل بنطلون چينس وبلوزة لا تغطي بطنها كناري وربطت شعرها ثم نزلت وهي تدندن بأغنيه اجنبيه لتجدهم يجلسوا فخمنت من نوع الطعام انه الغداء




جاكلين بإبتسامه
=صباح الفل علي احلي تيته وجدو و.... سيف ودادة سعديه




الكل بإبتسامه الا هو بغيرة
=صباح النور




جلست امامه علي الطعام وبدأت تأكل بشهية كالعادة وجدته ينظر لها بتوعد عقدت حاجبيها لكنها لم تعبأ واكملت




عتمان بجدية
=جاكي احنا هنروح لعمتك اسبوع عشان تعبانه انا ورباب تحبي تيجي معانا




جاكلين وهي تحرك فمها بضيق
=عمتي وابنها الساذج الصايع ده بلا نيلة لا طبعا مش جاية




رباب بهدوء
=يا بنتي بيحبك واتقدملك وفيه ايه يتعيب دا محاسب اد الدنيا




جاكلين بضحك
=والله محاسب واد الدنيا طيب اتجوزية انتي يا بوب وروح مش راحه ماشي كلي عيش بقي




عتمان بنفاذ صبر
=قفلي خلاص سيف يا ابني معلش جاكلين في امانتك انت وسعدية وخد بالك منها اعتبرها اختك




اطلقت جاكلين ضحكة رنانه بلا سبب فنظروا لها وضرب عتمان يد بأخري بنفاذ صبر من تلك الطفلة فقالت
=الحمد لله سلام يا عالم يا مجانين




وخرجت جريا ثم عادت وقبلت جدها من وجنته بقوة قائله
=حياتي انت يا ابو ضحكة جنان متتأخرش عليا




وذهبت لجدتها وفعلت المثل ثم خرجت للحديقة وبعد وقت سمعت صوت السيارة لتعلم انهم ذهبوا ابتسمت بحنيه حتما ستشتاق لهما وجذت يد تجذبها ثم دخلوا لغرفته واغلقها ساندا إياها علي الباب




سيف وهو يجز علي اسنانه
=طالعه بره ببطنك دي ومستعرضاها قدام الناس ممكن افهم ليه مفيش راجل يحكمك




غمزت بمشاكسه ومشت يدها علي بطنها المسطحه قائله
=فين بطني دي معنديش بطن وبتبقي حلو في الهدوم دي يبقي ليه ما البسهاش




رفع يده ومزق بلوزتها بغيظ وعصبية لتشهق هي وتتمرد دموعها فحضنها بإبتسامه انتصار وتملك وعشق هامسا بعشق
=اهدي يا حبيبتي كدة خلاص عشان تبقي تحرمي




جاكلين بخفوت سمعه بصعوبة
=كل مرة تحرجني كدة وتقطع الهدوم من عليا انا زعلانه منك




سيف مغيرا الموضوع
=كنتي بتضحكي ليه




        
          
                
اطلقت ضحكة اخري رنانه 
=اصل جدي بيقول ذي اختك فسألت نفسي في اخ يبوس اخته ذي ما بتعمل وبيعمل اللي بتعمله




سيف متذكرا 
=اه فكرتيني من ساعة ما قومتي ولسه ما دوقتش شهد




جاكلين بعبوس
=ما انت اللي كنت مركز مع بطني




ابعد وجهها وكورة بين يديه قائلا
=ساعات ببقي عايز اقطع لسانك بس المشكله بيقول حاجات حلوة مع دبشك ده




ابتسمت بروعة كالعادة فقرب وجهها منه وتملك يقبلها بعشق فرفعت يدها لجانبي وجهه وبادلته ليترك هو وجهها ويضم جسدها له ومازال يقبلها ويحرك يده علي ظهرها العاري ابتعد حين شعر بأنفاسها الشبة مقطوعه فابتعد ورفعها لتصبح طوله دافنا وجهه بعنقها يقبله بشغف
=اعمل فيكي ايه بقيت بتنفسك يا جاكي نفسي ادخلك جوايا وتبقي ضلع فيا




بعدت وجهه عنها ونظرت له ومازالت ارجلها لا تلمس الأرض
=انا هفضل لازقه فيك العمر كله مش هخليك عايزني ضلع متقلقش




ابتسم وهو ينظر لوجهها الرائع فاقتربت وقبلت وجنته اليمني ثم اليسري ثم جبهته وانفه وذقنه واشارت علي شفتيه قائله بمشاكسه
=هنا عيب




سيف بمشاكسه مثلها
=العيب انك في حضني عريانه من فوق بس ب الب.....




وضعت يدها علي فمه بشهقه قبل ان ينطق وبكت بطفوليه قائله
=هطلع ازاي الوقتي منظري ايه




انزلها واجلسها ودخل احضر من وسط ملابسه بلوزة بناتي ومد يده بها فنفضت يده وجذبت لياقته
=بتاعت مين دي يا سيف




سيف بحدة
=نزلي ايدك يا جاكي




جاكلين وقد اعمتها الغيرة
=مش منزله ومتقولش زفته بتاعت مين انت بتخوني لا ويمكن تكون بتجيلك هنا وانا نايمه علي وداني رد بتاعت مين




سيف بعصبية وهو ينفض يداها
=مش انا الراجل اللي ست تسأله رايح وجاي منين ملكيش دعوة بتاعت مين ابعدي




جاكلين بزعيق
=لا هتقول يا سيف مش انا بردك الست اللي تخونها




سيف وهو يجذب زراعها
=لو قولتلك كل شئ بينا هينتهي الأحسن مقولش لأن لو قولت مش هخليكي تفضلي علي ذمتي




جاكلين بقوة غير عابئه لما سيحدث
=قول




سيف وهو يترك زراعها
=انتي اخترتي..... مسألتيش نفسك منين الفستان اللي انا جايبه اقولك بقي البلوزة دي جايه معاه ومعاه شوية هدوم لحضرتك فهمتي تصدقي او متصدقيش دا شئ يخصك اطلعي برة بقي واعتبري جوازنا انتهي برررررة




شهقت ببكاء فأعطاه ظهره حضنته من الخلف فبعد يدها لم تستسلم اتت امامه وحضنته وبكت اكثر
=اسفه يا سيف متقولش كدة بالله عليك انت عارف اني بحبك اوي رد يا سيف




سيف بهدوء
=قولتلك برة




ابتعدت قليلا ومازالت تتعلق برقبته وبدأت تقبل شفتيه ليحن لكنه جامد حتي مل من طريقتها بل شعر انه سيستسلم وبعد يدها ودفعها لتقع علي الأرض بقوة فتأوهت بألم قوي اجتاز جسدها نظر لها بحزن مما ادي بها بسبب عصبيته اتت تقف زاد الألم لكنها تحاملت رغما عنها ووقفت اخذت البلوزة الملقاه وارتدتها وفتحت الباب وذهبت 




        
          
                
جلست بغرفتها ودموعها تنساب قائله
=غبيه انتي غبيه فين كرامتك يا جاكلين اخرتها زقك كدة وانتي بتتلزقي فيه ليه بتهيني نفسك ليه انتي عمرك ما كنتي كدة فعلا الحب اعمي كويس انها جات من الأول الوقتي سيف هيبقي ماضي وهقفل صفحته




ونامت علي السرير تبكي بقوه اكثر فحقا هي طول عمرها مغروره ولا تسمح لأحد بأي يدهس علي طرف لها والآن وبسبب حبه تتخلي عن كرامتها وهو هانها




مر يومان قلبه يأكله عليها لم يراها بعد منذ ان دفعها يود ان يسأل سعدية لكنه يعود برأيه حاول الذهاب لغرفتها من البلكونه وجد الباب مغلق وكأنها قاصدة هذا فاض به الكيل الا تعلم تلك انه لا يستطيع العيش بدونها حتي الجامعه لا تذهب 




دخل المنزل وجد سعدية امامه
=كويس انك جيت يا سيف ابني تعب اوي ولازم اروح اشوفه عند اخته معلش مضطرة امشي انا حطيت الأكل في التلاجه ما عليك الا تسخن وجاكلين هتتصرف لوحدها انا قولتلها ورنيت علي البيه قولتله خد بالك منها يا سيف




سيف بحمحمه
=طيب متقلقيش يا داده




ذهبت تاركه إياه في وسط المنزل واغلقت الباب خلفها فصعد لغرفتها ودق الباب




جاكلين بهدوء
=ادخلي يا دادة الباب مفتوح




فتح الباب ودخل تصنم محله ستفتك بقلبة تلك الفتاة حتما كانت ترتدي قميص منزلي لا ليس منزلي كان ذو حمالتين رفيعتين تمتد علي طول ظهرها جنبا لأخرة تري ما تصميمه من الأمام يكشف كل ظهرها




اغلق الباب واقترب منها ومشي يده علي طول ظهرها فشهقت والتفتت وياليتها لم تفعل فكان ذو فتحه صدر كبيرة ويظهر خصرها وبالكاد يصل لمنتصف فخذها




جاكلين بعصبية
=بتعمل ايه هنا وايه اللي جابك ومين سمحلك تدخل لحد هنا اتفضل اطلع برة اه ولا جاي تقولي انك طلقتني




لم يستمع ل شئ من كلامها جذبها من خصرها وانقض علي شفتيها يقبلهما اتت تدفعه لم يبتعد اكمل ما يفعل ثم ابتعد ونزل لعنقها يقبله هامسا
=بعشقك يا جاكي انتي بتاعتي




جاكلين بشراسه
=ابعد انا هتطلق منك ومش عايزاك




ابتعد عنها ونظر لها بعصبيه
=تطلقي والله طيب عشان تعرفي تطلقي كويس انا هخلف وعدي واعرفك تطلقي ازاي




وحملها ورماها علي السرير تأوهت فقالت بتوتر
=يعني ايه




سيف بخبث
=يعني عايز اجيب عيال منك




اتت لترفض لم يعطي لها فرصه ف ابتلع كلاماتها بفمة وقبل شفتيها ويده متجهه لملابسها وبدأ ينزل كت القميص وشفتيه تقبل كل شئ يقابله بجسدها
جاكلين ببكاء غاضب متذكره ما حدث
=بكرهك ابعد عني بكرهك طلقني




رفع رأسه لتري علامات الصدمة مرسومه بدقة علي وجهه واغمض عينه بألم فوضعت يدها علي فمها غبية ماذا قالت في لحظة غضب




        
          
                
سيف وهو يلثم جبينها بقبلة
=حاضر يا جاكي هطلقك متزعليش مني




واتي يبعد فمسكت يده وجلست امامه تحتضنه قائله بأسف حقيقي
=اسفه يا سيف سامحني يا حبيبي والله بموت فيك بس انت انت.....




سيف بهمس
=خلاص يا جاكي ابعدي




رفعت رأسها وكورت وجهه وقبلته مثلما يفعل ثم ابتعدت وفكت ازرار قميصه مسك يدها وبعدها فرفعتها لوجهه تقبله بتمهل وابتعدت هامسه
=زعلان مني يا سيف قولت اسفه




سيف وهو يعيد كت قميصها
=مش زعلان




جاكلين بخبث
=اثبت




ضاقت اعين سيف وهو يقول بإستفسار
=يعني ايه




جاكلين وهي تحررة من قميصه
=يعني كمل اللي بدأته




سيف بصدمة
=انتي عارفه انتي بتعملي ايه وبعدين متنسيش وعدي ليكي




جاكلين بخجل وهي تضع رأسها علي صدرة العاري
=اه عارفه سألت دادة سعديه وهي فهمتني




واكملت محاوله تجميع شتات نفسها
=الوعد كان ليا وانا بحررك منه يا سيف كلي ملكك يا حبيبي




وكأنه كان في انتظار تلك الكلمات بعدها ودفعها وهو يعتليها وبشراسه يقبلها وجردها من قميصها وهو يخدرها بقبلاته لم تضع في خيالها ان صاحب العشق هذا منتقم وانه سيذيقها من العذاب ما لم تري لكن الأن في جنته في جنة سيف معشوقها تري عالم جديد بين يديه




ضمها جيدا لأحضانه وقبل جبينها
=مبروك يا روح سيف وقلبة وعمرة




جاكلين بهمس تاعب
=بحبك اوي يا سيف بحب حبك ليا انا.... انا مش ندمانه ومش هندم لو في يوم بعتني حاسه حاسه اني في حلم وهصحي علي كابوس يمكن قولتها وبقولها وهقولها بس يا سيف اوعي الخزل يجي منك هخسر نفسي وحالي قبل ما اخسرك




سيف وهو يرفع ذقنها
=هششش بتقولي ايه انتي بتاعتي ملكي جدك هيرجع وهطلبك رسمي لو وصلت هاخدك ونبعد نبعد اوي بعيد عن الكل




قبلت شفتيه بحب واغمضت عيناها لتذهب في ثبات عميق




استيقظت لتجد نفسها وحدها بالفراش تذكرت ما حدث ابتسمت ووقفت دخلت الحمام لتجده محضر ويتناثر به الورود فذهب ونزلت بالبانيو ظلت وقت ثم خرجت غسلت جسدها واخذت بنطلون ابيض وبلوزة بيضاء بثلثين كم وجمعت شعرها ثم نزلت لتجد المنضدة محضرة بالطعام وهو يرتبها فحضنته من الخلف استدار لها وحضنها




سيف بعشق
=كل ده نوم كدة تحرميني اشوفك كل ده




جاكلين بعشق مماثل
=اسفه يا حبيبي




انحني وقبل جبينها ويده تجذبها اكثر ثم ابتعد
=من هنا ورايح اسفه شكرا صباح الخير مساء الخير وحشتني بحبك كل ده ببوسه وهعفيكي منها قدام الناس




قبلته كلتا وجنتاه وابتعدت قائله
=الأولي بعشقك والتانيه احلي مسا




سيف وهو يعيد خصله من شعرها
=مش يلا تاكلي بقي ولا ايه




اومأت بتأكيد فجلس وشدها لفخذة شهقت فقبلها بطمأنينه وبدأ يطعمها ويقبل ثغرها فتضحك وهي تشعر انها ابنته وليست حبيبته اما هو يشعر انها نصفه الآخر وقطعه من روحه ملكة قلبه




جاكلين وهي تضع يدها علي فمها
=وربنا شبعت خلاص




سيف بعشق
=طيب يا ستي هشتال الأكل بتعرفي تعملي قهوة




اومأت برأسها فجذبها لتقف ووضع بيدها بعض الأطباق مكملا بجدية مصطنعه
=قدامي يا مدام




ضحكت وذهبت وهو خلفها بالباقي وامرها ان تفعل القهوة وهو يجلي الصحون فنظرت له بهيام وذهبت حضنته من الخلف اكمل ما يفعل وابتسامه تغزو شفتيه وحين انتهي خلع المريول والتفت وفي لمح البصر كان يرفعها ويضعها علي الرخامه ويقبلها بتمهل عاشق فغرست يدها بشعرة تقربة اكثر يكاد عشقه لها يقتلها ابتعد بصعوبه فضمته علي صدرها وبدأت تمشي يدها علي وجهه ولحيته اما هو يحاوط خصرها بقوة ابعدته حين شعرت بالقهوة وبدأوا يتناولوها سويا وحين انتهت قالت بحماس طفولي
=تعالي نلعب يا سيف




سيف رافعا حاجبه
=نلعب ليه شايفاني عيل من سنك امشي يا بت من هنا




جاكلين بعبوس
=عشان خاطري




اومأ بإبتسامه فجذبته للحديقة الخلفية وأحضرت رباط ووقفت علي اطرافها تربطة علي عينه ثم قبلت فمه بسطحية قائله
=يلا يا حبيبي




بدأ يلتفت حوله ليمسكها فقالت
=انا اهو وراك..... انا قدامك اهو.... انا عاا....




كتم فمها بقبلته ستفضحهم فبادلته وهي ترفع يدها لتبعد الرباط عن عينه ابتعدت عنه فعاد يقبلها مرة اخري بعشق وحين ابتعد زاد من ضمها اكثر في نفس وقت دخول احدهم فقال
=بعشقك يا جاكي




جاكلين بعشق
=وانا بموت فيك يا سيف معتش اقدر اعيش من غيرك




سيف وهو يقبل جبينها
=هانت يا قلب سيف جدك يرجع وهقوله واخدك ونبعد




حاوطت عنقه فحاوط خصرها ورفعها عن الأرض مقبلا عنقها وفي لحظة لمح.....




سيف بصدمة
=دادة سعدية




ابتعدت جاكلين بفزع عنه ونظرت لها بصدمة فابتسمت سعدية بحنيه قائله
=مفيش داعي لمبرر سمعتك يا سيف ربنا يسعدكم وانا بقول بنتي اتغيرت له من يوم ما جيت اتاريها حبت ويا زين ما حبت حبت راجل




دفنت جاكلين رأسها بظهر سيف بخجل فابتسم 
=وانا حبيت طفلة يا دادة ادعيلي ربنا يصبرني




ضربته علي ظهره فضحك وكذلك الدادة التي ذهبت فجذبها لحضنه


 


google-playkhamsatmostaqltradent