رواية شيطان العشق الفصل العاشر 10 - بقلم دنيا محمد
شيطان_العشق .البارت العاشر
❤️❤️بسم الله الرحمن الرحيم❤️❤️
يله نبداء
تاني يوم في الصباح
نسرين بتفتح عنيها /عاااااا بتعملي اي هنا يا اعتماد
اعتماد /قومي اعمليلي كابتشينو في المج بتاعي
نسرين /اي يا اعتماد حرام عليكي قطعتي خلفي اصحا القيكي في وشي ومبرقالي في اي يا اعتماد لا بجد في اي كده كتير كتير تو ماتش
اعتماد /ماتش كوره نيهاهاهاها
نسرين بقرف /قلش رخيص عديني يااعتماد عديني انصرفي انصرفي
وراحت نسرين اوضتها غيرت وصلت ومعها اعتماد
نسرين وهيا نزله
نسرين /اعتماد متتزحلقيش علي السور هتقعي وتنكسر رقبتك بس قولي انشاء الله
اعتماد وهيا بطلعلها لسانها /ملكيش دعوه بيا خدامه حقيره انتي شيطه نار
نسرين /مكنتش اكسب انا يا ربي كنت زماني غورت من البيت ده
وقعدو الي السفره
نسرين /ابوس ايدك سبني امشي من هنا معتش عندي طاقه
اعتماد تركتهم ومشت
مالك /انتي خسرتي ولا نسيتي انا الي احدد تمشي امتا
نسرين/انا عوزه امشي وارجع لاهلي وكمان متنساش اني في كليه تجاره
مالك /طب يا انسه يلي في كليه تجاره مفكرتيش لي وانتي بتهربي في مستقبلك وكليتك ولا جايه تفكري دلوقت لولا انك هربتي مكنتش قابلتك ولا اتورط معاكي
نسرين /والله محدش قلك تبقا راجل مافيا وصايع وتتاجر في الممنوعات منتا لو ماشي سليم وبتتقي الله مكنش زمانك ماشي في السكه دي بس هقول اي منتا فاسد وبتاع نسوان ونسيت ضميرك يا اخي مفكرتش يوم القيامه هتقول لربنا اي علي المحرمات الي بتعملها دي هتوجهه ازاي هتقف قصاده ازاي تفتكر ربنا هيسامحك وانت بتدمر شباب وبتزني بجد انا بستحقرك وقرفانه منك في حديث عن النبي بيقول تارك الصله كافر يعني انت كافر والعياذ بي الله مفكرتش هتقول اي لي ربنا تعرف لما شوفتك امبارح مع البنت اشفقت عليك اه والله يمكن ادايقت عشان كرامتي كا انثي انت هنتها مش عشان غيره ولاحاجه لاني يستاحيل افكر في حد زيك تعرف مش هقول اني مبغلطش كلنا بنغلط محدش فينا ملاك وعارفه انك بتقول دلوقت مفيش غيرك الي ينصح عشان هربت من اهلي بس انا هربت عشان كانو هيجوزوني غصب كنت ممكن افضل لو متولي ده كويس ومناسب ليا واتجوزه حتا لو غصب عني بس للاسف مكنش ينفع مفيش اي تناسب بينا فا مكنش قدامي حل غير ده
مالك لسه هيرد انصدم دخلت عليهم اعتماد بي جيبه فوق الركبه كلها ترتر وبلوزه مبينه درعاتها وصدرها
ولفه اشرب علي وسطها
اعتماد. وهيا بتهز وسطها/يله يا ابلتي هيهيييييي بهويا انتي قاعده معيا عنيكي ليا مرايه يا جمال مرايه العين خليكي ربنا العالم بيكي احنا الاتنين قطايقط
نسرين /بوزتي الاغنيه يااعتماد ده استاذ حسن شاكوش لو سمعك هيعمل من فخادك الي مبيناها دي بانيه
اعتماد وهيا بتاكل لبانه /وانتي مالك يا اخه متتلمي يابت بدل ما اخلي وشك شبه الاسفلت الله
ورن تلفون اعتماد
اعتماد / الو ايوه يا هاني ايوه يابيبي عيب انسا معادنا ازاي مستنياك علي نار هيهيييي
نسرين /احيه اتصرف بتقولك بيبي
تركهم مالك ورحل وراح علي جبل
مالك / عندها حق معادا في شويه حجات انا وحش يمكن اكون نسوانجي يمكن مبصليش بس مش وحش للدرجادي منهم لله هما السبب في الي انا وصلتله
flash Back
مالك وهو حاضن بنت /وحشتيني يا غزولتي
غزل /وانت كمان يا لوكه كده تغيب عن غزولتك
مالك /منتي عارفه الشغل غصب عني
غزل /هتيجي امتا تحدد معاد الفرح مع بابا
مالك/ عنيا ليكي هحاول اخد اجازه واجي اتفق مع الحج
انتها الفلاش باك
في المساء
مالك بيخبط علي الباب
مالك /افتحي افتحييييي
نسرين بفزع /بسم الله الرحمن الرحيم في اي
وقامت تفتح الباب
نسرين /في اي يااستاذ مالك
مالك بدموع /كلامك صح انا وحش ونسوانجي بس مش للدارجه الي انتي متخيلاها
نسرين /انت شارب
مالك وزقها لي الاوضه
مالك /اه شارب وهشرب تاني وتالت هيا السبب كلكم زي بعض كلكم رخاص
نسرين /اتفضل اخرج بره
مالك واتهجم عليها زقها علي السرير
مالك /ششششش اسكتي انا هوريكي انا وحش ولالا
نسرين /ابعد عني قوم من عليا بقولك ابعد
مالك/ مش هبعد انتي لي مش حاسه بيا واشار علي قلبه هنا بيوجعني
وهجم عليها
نسرين بدموع وهيا بتزق فيه/ ابعد عني بقولك ابعد ابوس ايدك ابعد عني
مالك وهجم عليها بيبوسها في قبله خطفت انفاسهم متركهاش غير لما حس انها محتاجه هوا وتركها ونام
نسرين بدموع وزقته من فوقيها / انت حيوان متوحش
مالك بنعاس ودموعه علي خده /غزل لي عملتي معيا كده لي
تركته نسرين وذهبت علي غرفه اعتماد ونامت جمبها
تاني يوم في الصباح
صحا مالك وهو بيشعر بصداع
مالك /اي الي جبني هنا واي الي،حصل امبارح مش دي اوضه نسرين انا بعمل اي هنا حصل اي امبارح
نسرين من علي الباب
نسرين /خد اشرب القهوه دي زمانك مصدع
مالك واتجه نحيتها
مالك /حصل اي امبارح
نسرين /معرفش
مالك ومسكها من دراعها جامد
مالك. بزعيق/قلتلك حصل اي امبارح يا نسرين ردي عليا
نسرين بزعيق /قلتلك معرفش لما تبقا تفتكر بقا عشان تحرم تشرب الهباب ده
وتركته ورحلت بعد ساعتين مالك تزكر الي حصل وراح لي نسرين
مالك /نسرين انا اسف علي البوسه دي
نسرين /ابعد عني ومتكلمنيش من فضلك
مالك /انا اسف يانسرين والله ماكنت اقصد انا كنت شارب ومكنتش اقصد اتهجم عليكي بلطريقه دي الحمد لله ان محصلش اكتر من كده
نسرين /الحمد لله انت الي زيك يعرف الله انت مش انسان انت حيوان انت امبارح عيشتني كابوس فاهم يعني اي كابوس لولا اني مليش حته اروحها كنت سيبتهالك ومشيت
وتركته وراحلت
استوووب اسفه علي التاخير كان عندنا ضيوف يله متنسوس التصويت والكومنتات وشهيصوني وشهيصو نسرين لسه الاحداث هتكتر وهتبقا احلا والمفجأت جايه ويارب رساله الي في البارت تكون وصلتلكم
دنيا-محمد
•تابع الفصل التالي "رواية شيطان العشق" اضغط على اسم الرواية