رواية انتقام خاطئ الفصل الثاني عشر 12 - بقلم نيفين بكر
بقلمي نيفين بكر
وصلتي هنا يبقي انتي عسل والروايه عجبتك
فتحت لها الباب
ملك مساء الخير
سارة مساء النور
ماما معلش حطي لملك الاكل عل ما ترتاح شويه قالتها وهي وتسحبها من يدها وادخلتها غرفتها
وقالت بعدما اغلقت الباب
ها احكيلي عملتي ايه قالك ايه جاب سيرتي
ملك...هههههه حيلك حيلك اهدي ي بنتي هقولك كل حاجة
سارة...طيب احكي بسرعة
ملك..بصي ي ستي هو بس كان عاوز يسالني عامله ايه والشغل ماشي معايا ازاي
سارة..بس
ملك...ايوة بس
سارة...لالالا اكيد قالك حاجة انتي مش عوزة تقوليها
فقالت ...ي سارة ي حبيبتي صدقيني هو بس كان بيسالني عل حالي انتي ناسية انه بيعتبرني اخته الصغيرة
سارة..يعني ماجابش سيرتي
ملك...لا ي حبيبتي اكيد لما يجيب سيرتك كنت هقولك انتي عارفة اني نفسي ترتبطي بيه ازاي نفسي ربنا يريح قلبك
سارة..يارب ياااملك يااارب
ملك..يارب ي حبيبتي
يلا بقي انا جعانه يا خلق الرحمة مش كدااا
ضحكت سارة عليها ييلا ي ستي
اما ملك في نفسها فكانت تدعي لها
ربنا يفرح قلبك ياسارة يااارب٠...
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند شريف ومي في العربيه
تحب اوصلك فين
شريف..انتي رايحة فين
مي..انا هروح
شريف....وراكي حاجة
مي لا
شريف ...اي رايك اعزمك عل الغدا وهو هيبقي عيش وملح
مي..لا
شريف...لا ليه
مي...كدا وخلاص
اعتدل شريف ووجه وجه اليها وقال..
شريف. بمراوغه ..اوعي لاتكوني خايفة تحبيني
مي...احبك دا ايه ي جدع انت
يعني انا اصوم اصوم وافطر عليك انت
شريف...ومالي بقي ان شاء الله
مي ...لا مفيش الضهر مع شيري والعصر مع ميرا والليل مع سوسو
شريف ضاحكا ...لا انتي قلبك اسود بقي
مي..ولا اسود ولا حاجة انا بس برود عليك
طيب انا حابب اتغدي معاكي ممكن ..
قالها بنبرة حانيه هادئه كانها نابعه من قلبه (من معاميكووو يعني 😉)
مي. . بتردد طيب تمام نروح نتغدي
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في فيلا رشدي
روجيدة..ها وقال اي كمان
مفيش غير ال قولتهولك، دا عارف كل حاجة
روجيدة....مش انتي ي مامي ال قولتيلي البت دي مش هتغدر بينا ومضمونه،،اهي باعتنا
ام روجيدة...بصي ما تقلقيش هو لو كان عاوز يقول لفهد كان قالوا
دا هياخد ال هو عوزة وبس
روجيدة...ربنا يستر يا مامي انا خايفة
ام روجيدة..لا ماتخافيشى
روجيدة...مش عمر طلب جني
ام روجيدة...اييه طلبها ازاي
روجيدة...زي الناس ي مامي
ام روجيده...كدا غلط ي روجيدة كدا التركة هتتقسم غلط نصيب جني عل نصيب عمر هيبقي اكبر من نصيب فهد
روجيدة....عارفة ي مامي عارفة طب والعمل
انا هقولك لازم الجوازة دي تبوظ
روجيدة....ازاي ي مامي دول بيحبو بعض
ام روجيدة....بصي سيبها عليا وانا هحلهالك
طييب ااقوم انا امشي
ام روجيدة....ليه فهد مش جايلك
روجيدة...لا مش جاي
سلام بقي.
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في فيلا سليم
رجعت جني و وجدت عمر في استقبالها
عمر . جيتي يا حبيبتي حمدلله عل السلامة
جني بابتسامة... الله يسلمك اول مرة تقولهالي ..
هي ايه
حبيبتي
عمر.. وهو ينظر لها بحب ....اول مرة اقولهالك باللساني بس كنت ديما ااقولهالك بقلبي
جني بخجل ...ربنا يخليك ليا يا حبيبي
عمر ... وهو يجذبها من خصرها ،.يااادين النبي ي جودعان اهي الكلمه دي تخليني اهد الدنيا ...
شهقت جني...... عمر ايه داا حد يشوفنا
تلفت عمر. وقال ..عندك حق
ثم سحبها وصعد بها لغرفته
جني وهي تهرول خلفه ...عمر استني عشان خاطري جدو هيسال عليا او...
ادخلها الغرفه واغلق الباب
ع ع ع م ر افتح الباب عشان خاطري
وهو يقترب.. لا في حساب لازم نخلصه
جني باستغراب .حساب اي
عمر..في بوسه اتضحك عليا فيها
وانا بقي هاخدها بطريقتي....
جني.. عم... ابتلعها عمر كلمتها في جوفه عندما قربها منه وكتمها ف جوفها وكبل شفتيها بشفتيه
بقبله جامحة عاصفة مهلكة متملكة..
ظل يرتشف من رحيقها ويرتشف ويرتشف
كلما اخذ منها كلما اراد المزيد
ظل يتجول عل عيناها وجنتيها ويرجع ل شفتيها ونزل عل رقبتها بتمهل جعلها
تئن انات ليرجع يلتهمها بشغف وجنون متملك وسط تؤهات صادره منه اما يديه فبيد يحملهامن خصرها واليد الاخري يحكم راسها كي يثبتها
كانت كاللعبه بين يديه
كانت مستسلمه فكما المرة السابقة
اخذها الي عالمه الخاص به وحده كي
تتعرف عل احاسيس اول مرة تعرفها به هو
فهو معلمها الاوحد.. في اصول العشق والغرام .
انزلها وهي مازالت عل وضعها ..
نظر لها وجدها تحمل اثار هجومه الضاري العاصف ..
بوجه احمر وبشعر مشعث وبشفاه منتفخة
شكلها اثاره اكثر واكثر. فقال لها وهو يبعد نفسه عنها خوفا عليها من نفسه
عمر بصوت اجش من هول مشاعره الجياشة
جني.. جني حبيبتي ..
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية انتقام خاطئ) اسم الرواية