Ads by Google X

رواية انها ملكي الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 - بقلم رحمه سامي

الصفحة الرئيسية

 رواية انها ملكي الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 - بقلم رحمه سامي


البارت الخامس ♥️
بقلمي Rahma Sami ♥️
روايه انها ملكي ♥️

سليم بحب : وبس كل ده اللي حصل 

سيف : طب دلوقتي هو عرف انك عايش 

سليم : ده من بدري اول ما حور جت و باتت وهو عرف 

عشق بغمزه لي اخته : باتت اممم يعني بقت مدام حور 

توجهت له كل العيون حتا عيون سليم الي ضحك علي منظره وشه اللي بقا زي الفراوله وهي تتوعد لي اخته بقتل 

عشق بخوف : صلي علي النبي يا حوريه مكنش قصدي والله 

ضحك الكل علي منظر حور وهي في غايه الخجل 

قطع الجو العائلي دخول شخصين من بابا الفيلا 

سليم ب دهشه : يابنتي هموت واعرف انتي تخشي ازاي الحرس دول مش بشوفك  له اي

شعرت حور بغيره : مين دول وانت مالك بتضحك لي كدا 

سليم بوعي : انتي ابت عبيطه دي جميله اللي كانت سبب انك تخشي المستشفى 

جميله : ما خلاص يا عم انت هتفضل تزل فيا لحد امتا 

سليم : لا مقدرش ده انتي السبب اننا نعرف ان عاصم كان السبب و كمان هي سبب انن نعرف مكان عشق و كمان طلعت ظابط لا كتير بصراحه 

حور بصدمه : ظابط والله مكنتش اعرف بجد شكرا انك انقذت اختي 

جميله بحب : متقوليش كدا اختك يعني اختي 

سميحه : طب يا سليم انت عرفت مروان انو اخوك ازاي 

سليم : ده برضه بفضل جميله 

حور : ازاي 

 سليم : اقولكم

سيف : ياااا الروايه دي مش عايزه تخلص وله اي اوووف 

سليم بضحكه خفيفه : بس يلا 

فلااااش بااااك 

مروان : مالك يا جميله ومين القذر ده 

جميله بقلق : اخوك فين 

مروان بعدم فهم : اخويا مين 

جميله بقلق : سليم اخوك فين 

مروان : سليم صحبي مش اخويا 

جميله باستيعاب : سليم اخوك يا مروان انت عبدلله جلال  الرفاعي اخو سليم جلال الرفاعي 

مروان بصدمه : اكيد لا انا مروان فرغلي انتي اكيد غلطانه 

سليم من الخلف : مرواننن 

مروان بدموع : سليم هي كدابه صح 

سليم بشك : انتي مين 

جميله : انا جميله القاضي العقيد جميله القاضي 

سليم : عقيد انتي مش محاميه 

جميله : لا بس عاصم عدوك فاكر امي محاميه وده كان سيرتي الذاتيه اللي عملته كا تمويه علي اعرف اقبض علي الرفاعي 

سليم : الرفاعي 

جميله : ايوا انا ماسكه ملف الرفاعي من زمان وكل مره نعمل هجوم يطلع مش هو و لو حد من رجاله بتاعته يقتل نفسه قبل التحقيق وكنا عارفين ان عاصم لي شغل معه عشان كدا زرعت نفسي وسط بس هو قدر يخطف حد من المدنين كان المفروض عامله انه امي و المفروض حور تكون دلوقتي بيتم عمليه الخطف 

ركض سليم بعد سماع كلمه خطف ولكن تقابل مع حمزه 

بااااك للواقع 

سليم : وبس ده كل حاجه 

الشاب اللي داخل مع جميله وهو باسم 

باسم :  يا دين ا*ميي
ملحوظه ( باسم مساعد جميله و ظابط اهبل شويه متخلف زي مروان بضبط ولكن في اول ال١٨ ولكن بسبب مظهره  الرشيق  و الوسيم لا يبان عليه العمر) 

 نظرت لها حور بضيق : اي علاقه دين مامتك بي الموضوع 

باسم : عادي بهزر 

حور بضيق : ” لَئنِ سِألَتٌهّمً لَيَقُوٌلَوٌنِ إنِمًآ کْنِآ نِخِوٌض وٌ نِلَعٌبً قُلَ أبًآلَلَهّ وٌ آيَآتٌهّ وٌ رسِوٌلَهّ کْنِتٌمً تٌسِتٌهّزٍئوٌنِ “

باسم بحزن : اسف 

حور : متقوليش انا قوله هو 

نظر له سليم بفخر وحب من طفلته وهي تنصح بخير لي الاخرين و شكر  ربنا علي نعمه الزوجه الصالحه 

سليم : مين ده 

جميله : للاسف بيدرب

باسم بفرح : ايوا 

ضحكت حور بخفه علي هذه الطفل 

دخل مروان وهو يمسك ايد نسرين بحب 

مروان بفرح : جميييييله 

نسرين بغضب : دانت ايامك سوده انت عارف بنات العالم كله ياض 

جميله بضحك : اخيرااا جت اللي تلمك 

مروان : يابت تهدي دي السبب اللي خلاني اعرف اخويا  

نسرين : اه سوري ازيك
جميله بحب : اهلا والله ربنا يكون في عونك مع الواد ده 

نسرين : انتي تقوليلي ده مصاحب بنات العالم كله

مروان بغيظ : اشوف فيكي تلات ايام يا جميله هي مش ناقصه ياختي هي اشعال ذاتي لوحده 

 كانو يضحكوا كلهم بحب وفي غايه السعاده ولكن تلاشت كل ده بعد دخول شخص من الباب 

سميحه بغضب  : لا مستحيل

  •تابع الفصل التالي "رواية انها ملكي الجزء الثاني 2" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent