Ads by Google X

رواية البروفيسور والتلميذه الفصل الخامس 5 - بقلم ملك إبراهيم

الصفحة الرئيسية

  

رواية البروفيسور والتلميذه الفصل الخامس 5 - بقلم ملك إبراهيم

مليكه وحبيبه بصدمه: انت بتقول ايه
مليكه بصدمه: هو حضرتك فاهم بتقول ايه ولا بتهزر معايا مثالا
يزن ببرود: وانا ههزر معاكي لي وفي حاجه زي دي لي اومال هتقعدي في بيتي بصفتك اي
حبيبه بتفكير: ممكن الداده بتاعت ليلي
مليكه بتفكير: فكره يحبيبه
يزن ببرود: انا قولت كلمه ومش هرجع فيها
مليكه بغضب: يعني ايه هو عافيه ولا حاجه
يزن ببرود: صوتك ميعلش عليا فاهمه واه عافيه مدام حطيت حاجه في دماغي انسي اني اشلها
حبيبه بهدوء: يزن مينفعش كده
يزن ببرود: اخرجي منها يحبيبه بعد اذنك
مليكه ببرود واستفزاز: وانا مش هتجوز ولا هقول اي اللي متزلني في الوقت ده
حبيبه بخوف: بلاش استفزاز يمليكه
يزن بغيظ: تمام خليكي بقا في الشارع باين عليكي مستنيه حد وانا معرفش
مليكه بدموع: علي فكره انت متعرفش حاجه
حبيبه وهي بتحضن مليكه: مليكه يحبيبتي تعالي معايا ونتكلم في البيت بدل محنا في الشارع كده واحنا في وقت متأخر وفي حته مقطوعه مينفعش
وبعد وقت ومحيله من حبيبه لمليكه عشان تجي معاها وفقت
في بيت يزن
كلهم كانوا قاعدين في الصاله وليلي كانت نامت
حبيبه بهدوء: يزن بعد اذنك ممكن تسبني مع مليكه شويه
يزن: ممكن
وخرج من هنا ومليكه اتفتحت في العيط من هنا
حبيبه بخضه: مليكه اهدي مالك في ايه بس
مليكه بدموع: تعبت يحبيبه من كل حاجه
حبيبه بحزن علي حالته صحبتها: اهدي بس واحكيلي اي اللي مضايقك
ومليكه حكت لحبيبه كل حاجه
حبيبه بصدمه: ينهار اسود هو في كل

مليكه بعيط: شوفتي بقا عشان كده هربت
وكل ده ويزن واقف علي الباب وسمع كل حاجه واضايق من اللي قالو
حبيبه بتفكير: مليكه انتي فعلا لازم تتجوز يزن فتره مؤقته بس عشان امك لو لقتك هنا مش هتعديها علي خير من غير سبب كده اما لما تبقي مرات يزن خلاص عشان خاطري وقفي


مليكه في نفسها: انا من جوايا كان نفسي يكون ليا من زمان لكن هو مش هيقبلني هيجوزني بس عشان يقدر يحمني مش اكتر يعني شفقه ومساعده من الاخر بس انا اللي بتعذب وهو مش حاسس بيا اصلا
حبيبه: مليككككككه
مليكه بخضه: اي
حبيبه: عامله بكلمك وانتي مش هنا
مليكه بحزن: معاكي
حبيبه بهدوء: ها قولتي ايه
مليكه بحزن: موافقه بس فتره مؤقته بس عشان خاطري
حبيبه بأبتسامه: احلي مليكه دي ولا ايه اشطا حاضر تعالي نامي النهارده في اوضتي وبكره الصبح نكتب الكتاب
مليكه بحزن: ان شاءلله
في صباح اليوم التالي
عند سها
سها بصدمه: يخبر اسود البت راحت فين ده كتب كتابها النهارده هربت وجبتلنا الع. ار والله لوريكي يمليكه
عند مليكه
صحيت من النوم وكان بياين عليها انها منمتش كويس وكان تحت عنيها هالات سوده وحلتها حاله

وحبيبه صحيت من النوم
حبيبه بابتسامة: اي يملوكا العروسه مالها
مليكه بضحكه حزينه: عروسه اي يحبيبه انتي صدقتي
حبيبه بخبث: علي فكره عينك فضحاكي
مليكه بخوف: يعني ايه مش فاهمه
حبيبه بخبث: بتحبي صح قولي قولي منا اخويا مز ويتحب
مليكه بخوف: اكيد لا يعني ده المستر بتاعي انتي اتهطلتي
حبيبه بضحك: يبت قوليلي ده انا منا صدقت انو قال اتجوز يناس قوليلي وانا اقولك سر الوصفه اي
مليكه بأستغراب: واصفه اي هو احنا بنحضر كيكه
حبيبه: قولي بقا قبل ميصحي
مليكه بدموع: ايوه بحبو وعديت المره دي من زمان كمان بس هو اكيد عادي وبعدين ممكن بعد المده المؤقته دي تخلص يرجع لمراته القديمه عشان خاطر بنتو
حبيبه بابتسامة: علي فكره بقا يزن كره فكرة الجواز عشان خاطر مراته القديمه ده كرهتو في حياتو اصلا وسابت ليلي ويزن ومشيت عشان خاطر مصلاحتها شوفتي بقا اما انتي بقا حاجه تانيه يمليكه وان شاءلله خير وانا واثق ان يزن بيحبك اصلا


مليكه بحزن: طيب اسكتي شويه يحبيبه عشان اكيد هو مش بيحبني
حبيبه بابتسامة وخبث: وحتي لو هخلي يعشقك مش بحبك بس صبرك عليا بس
مليكه بصدمه: يلهوي نسيت اكلم حور اطمنها عليا
حبيبه بضيق: سيبك منها دلوقتي يمليكه
مليكه بأستغراب: نفسي اعرف انتي لي مبتقهاش كده ولا حتي هي بعد ما كنا احنا التالته اقرب صحاب افترقنا
حبيبه بضيق: سيبك يستي منها بس المهم عايزين نجهز عشان بليل كتب كتابك يعروسه

مليكه بغيظ: برضو عروسه اسكتي خالص يا حبيبه عشان مضربكيش محسسني انو جواز علي حب مثلا
حبيبه بضحك: مثلا يلا بقا
مليكه بأستغراب: هنعمل اي
حبيبه بخبث: سبيلي نفسك خالص يجميل وشوف النتيجة النهائيه
مليكه بخوف: بدل نتيجه نهائيه بدل ابتدائية سيبني
حبيبه بضحك: طب تعالي بس خد ياض
عند يزن
صحي من النوم علي صوت مليكه وحبيبه وليلي صحيت برضو
يزن بأستغراب: هو في ايه
وقام بسرعه يشوفهم
يزن بأستغراب: في ايه معلش كده
حبيبه بتوتر: احم مفيش يباشا
مليكه بغيظ: بعد ده كلو مفيش
ومليكه لحظت انها بشعرها ويزن بصص عليها وهو مصدم
مليكه بصويت: يمامااااا الطرحه فين غمص عينك يمستر اطلع برهههه
ويزن خرج وهو بضحك عليها
بعد شويه
كلوا كان بيفطر
ليلي بأستغراب: انتي مين انتي مليكه صح

مليكه بأبتسامه: ايوه يا لولي
ليلي بأبتسامه: حبيبه بتقولي عليكي كتيل (كتير) اويي لدرلجتي اني حبيتك
مليكه بأبتسامه: وانا كمان بحبك بجد
حبيبه بغيظ: وانا مليش من الحب جانب ولا حاجه
يزن بضيق: انا نازل واعملي حسابك انتي وهي مفيش دروس انهارده عشان كتب الكتاب
قال كلامه ونزل
ليلي بفرحه: هو انتي ماما
مليكه بصدمه
حبيبه بسرعه: ايوه هتبقي ماما يا لولي
ليلي بأبتسامه: ماشي يماما مليكه انا هلوح العب سويه
حبيبه بضحك: روحي
حبيبه: يلا معايا يا لوكا
مليكه بغيظ: عجبك كده انو شفني بشعري بسببك
حبيبه بضحك: يوليه مهو هيبقي جوزك اي الغباء ده
مليكه ببرود: لسا هيبقي
حبيبه بضحك: معلش متزعلش نفسك يسطا يا بينا
مليكه ببرود: مش هعمل حاجه
حبيبه بخبث: ماشي
عند المجهول والمجهوله

المجهول ببرود: امها كلمتني قالتلي هربت
المجهوله بعصبيه: لازم تلقيها وتجوزها وتقتلها فاهم
المجهول: خلاص اهدي هلقي هتروح فين
المجهوله بتفكير: اكيد عند حد من صحبها
المجهول: ياتري مين
المجهوله بخبث: هعرف واقولك ولما اقولك تروح تقول لي امها سامع
المجهول: تمام
في الليل
رجع يزن من شغلو ومعه مأذون ولؤي صاحبو عشان يشهد هو و حبيبه
مليكه خرجت هي وحبيبه وتم كتب الكتاب
لؤي بأبتسامه: الف مبروك يا يزن ربنا يتتملك علي خير
يزن ببرود: الله يبارك فيك
حبيبه بغيظ: انا هقوم اخش اوضتي
مليكه بتوتر: استني يحبيبه انا جايه معاكي
ومليكه دخلت هي وحبيبه
مليكه بخوف: انا خايفه اويي
حبيبه بأبتسامه: متخفيش اعملي اللي قولتلك عليه ومتعكيش
مليكه بحزن: هحاول ممكن انام معاكي
حبيبه بغيظ: مليكه روحي من هنا مش ناقصه وجع دماغ غوري من وشيي

مليكه بغيظ: اوفففف حاضر
عند لؤي ويزن
لؤي بأستغراب: اي يا ابني مالك
يزن بضيق: مفيش
لؤي وهو بيقلدو: ياااا لما كنت بتقول ده انا بكره الستات ده انا مش هتجوز تاني ابقي قابلني لوحدي عملتها واتجوزت اقبلك الساعه كام بقا
يزن ببرود: لؤي مش ناقص زرف
لؤي بضحك: خلاص يعم انا ماشي سمو عليكو
ولؤي مشي
ويزن دخل اوضتو لقههه
توقعوا لقه اي؟


 


google-playkhamsatmostaqltradent