Ads by Google X

رواية انتقام خاطئ الفصل السابع 7 - بقلم نيفين بكر

الصفحة الرئيسية

  

رواية انتقام خاطئ الفصل السابع 7 - بقلم نيفين بكر

 


في صباح يوم الحفله ..
في فيلا فايز



في غرفه نومه
يعتدل في جلسته وينهض وهو يلف حول خصره بغطاء الفراش وينظر ضاحكا لتلك النائمة
فايز...اييه عجبتك النومة ...
لتتمطع تلك النائمة..
اها ي باشا دا انت طلعت جامد اووي..
فايز ..وهو يتناول كاسا من عل الطاوله بأبتسامه لا بس انتي عجبتيني..
عبير ..انا عنيا ليك ي باشا
فايز.. الا قوليلي هتقابيلها تاني امتي 
عبير..مش عارفة هي ال هتتصل بيا عشان تديني بقيت حقي ...
فايز..لا انتي ال هتتصلي بيها واطلبي منها بقيت حسابك ...
حاضر ي باشا.
عبير.. هو هو حضرتك مهتم ليه بالموضوع دا ي باشا
فايز..مالكيش دعوة ال ااقولو يتنفذ من غير اسئله
عبير..اوك ي باشا ونهضت من عل الفراش 
لما ااقوم انا بقي ي باشا ل اتاخرت
اتجه اليها ولف ذراعه حول خصرها ونظر اليها بشهوانيه لا لا في كلام لسة هنكملوووو
فقالت وهي  تضحك بضحكة خليعة.... ال تشوفوا ي باشا 
ونتركهم مع شيطانهم...
......... ........................
ف غرفة فهد 
فهد ..قومي يلا 
روجيدة بنعاس حاضر ي حبيبي ..
هاتعملي اي النهاردة ..
هتصل. ب ال Beauty Centre يبعتلي البنات 
وهكون عل الساعة 7 جاهزة 
اوك انا كمان مش هتاخر وهكون عل 5 هنا 
اوك ي حبيبي 
فهد وهو يصفف شعره روجيدة ..لو الفستان مكشوف مش هتحضري الحفله
لتزفر بضيق وتلوي عيناها وهو يعطيها ظهره 
لا ي حبيبي هيعجبك ان شاء الله
فهد..اوك لما نشوف
انا نازل سلام
سلام
روجيدة..اوووف بقي دي حاجة تقرف كل حاجة دي لا وداا ماينفعش بس هعمل اي لازم استحمل عشان اوصل لهدفي 
ثم تنهض واتجهت للحمام 
اوقفها رنين الهاتف 
روجيدة..الوو
المتصله .......
انتي اتجننتي بتتصلي بيا وفي الوقت دا ..
المتصله........
طيب طيب خليها بكره وهجيبلك بقيت حسابك
المتصله...........
لا النهاردة مش هينفع خالص
المتصله ............
اووف طيب طيب هقابلك ...
اول ما اوصل هتصل بيكي ااقولك عل المكان 
........
تغلق الهاتف .. اوووف جتك القرف كنت نقصاكي انتي كمان
لتهم عل ماكانت تنوي فعله
.......................
عند ملك في الشركة
كانت تعمل بهمه ونشاط 
علي السلام عليكم 
ملك..وعليكم السلام 
علي..مستر فهد وصل 
ملك..لا لسة بس هو عل وصول باذن الله 
علي.. ممكن استناه ..
ملك..اها تمام اتفضل يجلس أمامها ..
علي..هو انتي السكرتيرة الجديدة
ملك.ايوة ي فندم 
علي.. انا اسمي علي باشمهندس على 
..اوك ي باش مهندس 
علي ..بس انتي شكلك صغيرة انتي مؤهلك ايه
ملك..لا انا لسة في اول سنه كليه
علي. بتعجب.اولي كليه طيب وقبلوكي ازاي
ملك..ايوة مستر فهد اختبرني والحمد لله اديني اهو
علي بابتسامه ..بالتوفيق ان شاء الله 
ملك..شكرا وتتابع عملها 
اما هو كان ينظر لها بين الحين والاخر 
....................................
في فيلا فايز
تمام كدا ي باشا ؟؟؟
تمام التمام هتنزلي امتي 
ااقوم استعد من دلوقت اصلها متزرزرة
اوك يلا قالتلك هتقابك فين؟؟
عبير..قالت هتتصل بيا تقولي عل المكان
فايز..اوك يلا عشان ما تتاخريش
حاضر ي باشا ....
.............................
عند جني
جني وهي تهاتف هايدي...يلا بقي مش عوزة اتاخر لسة ورانا حاجات كتير
هايدي ......
اوك انا هتصل بيها بس انتي سرعي شويه
هايدي ...
اوك سلام
........... ........
عند ملك في المكتب 
علي ..هو انتي هتقدري توفقي بين شغلك والكليه
ملك ....ان شاء الله ي فندم انا قدمت انتساب 
علي ..انتي كليه اي ..
ملك..انا تجارة...
تمام ربنا يوفقك..
ملك .....شكرا لحضرتك..
ظل يختلس لها النظرات وهي غير منتبهه




                                  


google-playkhamsatmostaqltradent