رواية شيطان العشق الفصل التاسع 9 - بقلم دنيا محمد
شيطان_العشق البارت التاسع
❤️❤️ بسم الله الرحمن الرحيم ❤️❤️
يله نبداء
تاني يوم في الصباح
نسرين /صباحك فل يا نيرو يوغتي عليكي مروح ادور علي اعتماد مهي تسليتي الوحيده في البيت ده
وراحت تدور علي اعتماد
نسرين /بخخخ
اعتماد /مش تخبطي قبل ما تخشي يا حيوانه انتي سلام انت يا ممدوح هكلمك لما الجو يروق
نسرين /ممدوح مين يا اعتماد
اعتماد /خطشيبي
نسرين /ومالك عارف عن موضوع خطيشبك ده
اعتماد /لا ميهمنيش انشله عنه ما عرف مش هو فضلك عليا واتجوزك وسابني وانا حامل في ابنه
نسرين وهيا بتقلع الشبشب /بقا هو كان جوزك وكنتي حامل منه
اعتماد وهيا بتحط روج /اه معطلكيش بقا عشان راحه انا وخطشيبي السيما
نسرين وهيا بتجري وراها علي السلم /تعالي هنا يا وليه هتدوري علي حل شعرك يا اعتماد هتقعدي في الصف الي ورا صح
تركتها اعتماد ومشت
نسرين /طب اقرف في مين انا دلوقت اعتماد مشت مقدميش غير ابو قردان
واتجهت نحيه مكتبه
نسرين /مالك انا ....... احيييييييه بلكركاديه انتو بتعملو اي
فا كان مالك بدون ملابس ومعاه واحده
مالك /انتي ازاي تخشي كده من غير ما تخبطي
نسرين وهجمت علي البنت من شعرها
نسرين /بقا بتخوني اقصد مش عامل حساب انك اتجوزت اقصد ملقتش غير دي الي ترمرم معاها طب استنضف جيبها شعرها احمر والله لاطلبلكم بوليس الاداب
وبتخرج الاي فون بتعهامالك شده منها وكسره
مالك /اهدي وانتي مالك اعمل الي انا عوزه
نسرين بعياط /اوعا كده يكش تولع انت وهيا الاي فون بتاعي دنا اتزللت لبابا 6 شهور لحد ما جبهولي اه يا اي فوني يا ضنيا كنت انا الي انكسر وانت لا يا حبيبي يالهووووي زي مكسرت الاي فون بتاعي تجبلي واحد غيره فاهم او تديلي حقه
مالك بنفاذ صبر /علي اوضتك
نسرين /مش طالعه غير لما تجيبلي اي فون جديد
مالك وطلع مسدسه وي وجهه لي راسها
مالك /قولت علي اوضتك
نسرين /انا في اوضتي اصلا يبشا
وطلعت تجري علي اوضتها وقعدت تلم في هدومها
نسرين/اعاااا الاي فون حجي انكسر اه يا قلبي وبيحط المدفع في راسي اه يا قلبي والله ما قعداله فيها
مالك بعد ما دخل اوضتها فجاءه
مالك /بتعملي اي
نسرين /ماشيه وسيبهالك مخضره مش كسرت الاي فون بتاعي
مالك وسحب شنطه هدومها وطلع الولاعه ولع فيها
مالك /وريني هتمشي من هنا ازاي
نسرين /عااا هدومي ولعت في هدومي سيبني سيبني
مالك وهو ماسك ايديها /قلتلك مفيش خروج من هنا الا لو عوزه تموتي قليلي وساعتها اقتلك انا احسن ما حد تاني يقتلك ده اولا ثانيا متدخليش في اموري انا حر اجيب ستات هنا اجيب البلا الازرق انا حر
نسرين /سيب ايدي وجعتني وانت مش حر انا مراتك ومقبلش علي كرامتي ان جوزي يجيب ستات البيت حتا لو جوزنا مؤقت فا لا يا مالك سوري بس طلما انت حر انا كمان حره وهجيب رجاله هنا
سحبها مالك من شعرها
مالك /سمعيني تاني كده بتقولي اي انتي نسيتي انك علي زمه راجل فكراني قورني
نسرين بتحدي/يبقا انت كمان متنسيش انك متجوز واحده ست هتحترمني هحترمك هتقل ادبك هقل ادبي انا مش ضعيفه واوعا تكون فاكر انك تقدر تستفزني او تخليني اتغاضا عن عمايلك وسيب شعري احسنلك
مالك وهو بيشد شعرها اكتر /هه مش هسيبه وجربي يا نسرين تفكري في راجل تاني او تخونيني ساعتها هوريكي الجحيم علي الارض مش مالك الي يتخان حتا لو جوزنا مؤقت مفهوم
نسرين ومسكت ايده الي ماسك بيها شعرها ولوتها
نسرين/لا مش مفهوم انت فاكر نفسك سي سيد وانا امينه الي لازم تطيع اوامرك هه بتحلم
مالك وهو بيعدل نفسه
مالك /تمام انتي معاكي الحزام الاسود في الكارتيه يبقا نتبارز انا وانتي ولو انتي كسيبتي هسيبك بس لو انا كسيبت هتفضلي هنا لحد ما افرج عنك بمزاجي
نسرين /موافقه امتا الماتش وفين
مالك /بعد نص ساعه من دلوقت في اوضه الالعاب الرياضيه
نسرين /اتفقنا
وتركها مالك وذهب
نسرين /حسبي الله ونعم الوكيل حرق هدومي وكسر الايفون بتاعي هلبس اي دلوقت الاي فون اعااااااا
بعد نص ساعه في حلبه المبارزه
مالك /اهلا
نسرين بضحكه جانبيه /بلاش كلام يله بينا نبداء
تقدمت نسرين منه ورفعت رجليها موجهاله ضربه في وشه وتفدها مالك بمهاره فا سدد ليها ضربه في صدرها
نسرين /طلعت بتعرف كارتيه تمام انا كنت براحه معاك بحسبك مبتعرفش بس تمام
مالك /هاتي اخرك
وفضلو يوجهه الضربات لي بعضهم
نسرين بتنهج/مكنتش متوقعه انك كده
مالك /ولا انا
وفضلو نص ساعه.يسددو الضربات لي بعض لحد ما مالك سددلها ضربه اوقعت نسرين
مالك بينهج /المباره خلصت وانتي خسرتي
نسرين وقفت وبتسلم عليه بابتسامه /مبروك
مالك مد ايده قامت نسرين عملت حركه وقعته في الارض
نسرين /مش نسرين الي تخسر
وجايه تمشي كعبلها مالك في الارض برجليه
مالك /مش مالك الي يخسر انا كسبت هتفضلي هنا بمزاجي لحد ما افرج عنك
وقام مشا وسبها
نسرين /اووووف ازاي اخسر قدامه ازاي عااااا
واستسلمت للنوم
بينما في الجنب الاخر
الشخص /اه خلصو عليه وهيا هتوهالي مش عاوز حد منهم عايش عارف انو من المربع الذهبي بس هما مين الي هيقلوهم مين الي قتله تمام تمام
وقفل مع الشخص التاني
الشخص /نهايتك قربت يا غول ههههههههههههه
بينما في الجنب الاخر
اللواء/ازاي يا افندي متجبش الورق من قصر مالك وتاخد البنت الي عنده وتسيب المهمه
اسر /يا فندم انا كان لازم اعمل كده البنت دي سمعت انها نقطه ضعفه كان لازم اخدها
اللواء /والنتيجه كانت اي اهو جه خدها من بيتك وكشف ورقنا ورجعها عنده تاني اسر ده اخر انزار ليك ركز في شغلك يا اسر والورق الي عنده يجيلي باي طريقه اتصرف
اسر /تمام يا فندم
دنيا محمد
•تابع الفصل التالي "رواية شيطان العشق" اضغط على اسم الرواية