Ads by Google X

رواية حب المشاغبين الفصل السابع و الثلاثون 37 - بقلم حنين هاني

الصفحة الرئيسية

 

 رواية حب المشاغبين الفصل السابع و الثلاثون 37 - بقلم حنين هاني

بعد اربع شهور
عدت الايام بكل بساطهه
خصل فيها حاجات كتيره
مريم باباها اتوفا واحمد كتب كاتبو عليها علشان مينفعش تعيش لوحدها وعاشت معاهم وبعد سنه يتجوزو
مازن ساب الكليه وساب القاهره وراح الفيوم
عائشه ويونس في انتظار مولود جديد
ريان وسهيله حياتهم مستقره مع نور بنتهم
هاجر لسه عايشه لوحدها وفرحانه بعيالها
عبدالله فتح مكتب تاني للهندسه
بيلا ومراد عملو المشروع واتفتح وبقا ناجح جدا وكل يوم حبهم يزيد لبعد وخلص مراد الامتحانات ونجح بتقدير كويس جدا وبقا الصبح في المكتب وبليل مع بيلا في المشروع بتاعهم
بيلا. انتا فين يامارو
مراد. في البيت ياقلبي
بيلا. اممم طيب خلاص خليك وانا هنزل انا ساعتين وهرجع تاني
مراد. خلاص ماشي ياحبيبتي عشان تعبان بصراحه
بيلا. ماشي ياحبيبي ارتاح انتا نزلت بيلا وركبت العربيه وهي معديه شافوها عربيه وهي معديه
ماجد. مش دي رنا الي الباشا بيدور عليها
شوقي. ايوه دي هي
ماجد. طيب رن بسرعه علي الباشا
شوقي. حاضر خليك ماشي وراها وانا هكملو
الو يباشا
علي. خير ياشوقي
شوقي. احنا لقينا رنا
علي. بتقول ايه
شوقي. زي مابقولك كنا ماشين لقينها في عربيه جمبنا

علي. طيب وسوبتها
شوقي. لا متقلقش احنا ماشيين ورها اهو
علي. انا عايز البت دي حيه باي طريقه اوعو تضيع منكو
شوقي. اومراك ياباشا احنا هنمشي وراها واول مالدنيا تبقا تمام هنجبها على طول
علي. ماشي يارجاله وقفل
علي. خلاص نهايتك هتكون علي ايدي قريب عشان مش انا الي يضحك عليا
(علي سليمان رجل اعمال مقولات كبير في البلد عندو 30سنه كان مشغل عندو سكرتيره بقالها سنين لغايت ماكتشف انها كانت بتسرقو ولما عرفت سرقت منو ورق ثفقات بالملايين وسرقت فلوس وهربت وهو معرفش يوصلها ومستني اللحظه الي ينتقم منها باي طريقه معندهوش غير اختو وبنتها عايشين معاه في الفيلا)
شوقي. الباشا عاوزها باي طريقه حيه
ماجد. طيب احنا هنشوفها رايحه فين المكان هادي ومفهوش عوء يبقا هنفذ فضلو ماشين وراه بيلا لغايت ماوصلت المول وطلعو وراها وفضلو مستنين بس وقفين بعيد ومش شايفنها بوضوح وعدا اربع ساعات وهي لسه مستنيها خلصت بيلا شغلها وطلعت ورطيت العربيه كل ده وهما وراها
بيلا. اي يامارو
مراد. اي ياقلبو
بيلا. تعبت بصراحه والمكان مملل من غيرك فاسبتهم هما يكملو خلصت بس كمان تصميم كده ومشيت
مراد. عشان تعرفي انك مش بتعرفي تعيشي من غيري
بيلا. طبعا حقيقه
مراد. طيب بقولك ايه تعرفي انك وحشاني اوي متجي نتعشا بره
بيلا. لا انسا ده انا جعانه نوم
مراد. ياعديمة الرومانسيه بقولك وحشاني تقولي جعانه نوم

بيلا. طيب عندي اقتراح احلا
مراد. اي ياختي
بيلا. تعالي عزماك علي مكرونه بشاميل
مراد. ياحبيبتي انا مش عايزك تخدي عني فكره اني بتاع كرشي
بيلا. معاها باينه
مراد. ماهو ياحبيبتي مش هينفع علشان برضو اخوكي
بيلا. وهعملك كيكه وعصير ونلعب سوا
مراد. انا جاي فوريره
بيلا. خلاص اتفقنا
مراد. يلا بقا هجهز نفسي
بيلا. لا منتا اصلا مش هتقفل غير لما روح
مراد. اومراك ياعسل يامسكر انتا
بيلا. اصلا قربت خلاص بصت بيلا في المرايه ولحظت ان في عربيه ماشيه وراها من بدري بس هي مركزتش
بيلا. مش عارفه حاسه ليه ان في عربيه ماشيه ورايه
مراد. عربيه اي
بيلا. مش عارفه حاسه ان في عربيه ماشيه ورايه من ساعت لما طلعت من المول
مراد. متقلقيش ياحبيبتي هتلاقي بس بيتهيألك
بيلا. يمكن
مراد. طيب انتي ماشيه بسرعه ولا هادي

بيلا. لا هادي انتا عارف
مراد. طيب بصي جربي مثلا تقفي في اي مكان تجييي حاجه بس اعملي نفسك ومش واخده بالك وشوفي كده
بيلا. طيب اوكي استنا هنزل السوبر ماركت اكني هسال علي حاجه
مراد. ماشي نزلت بيلا ودخلت جابت ازازه ميه ورجعت العربيه ومبصتش عليهم وركبت العربيه وبصت لقتهم وقفو
بيلا. مراد دول وقفو لما وقفت
مراد. طيب اطلعي بسرعه
بيلا. حاضر
مراد. سرعي ونا نازلك اهو
بيلا. سرعت اهو الحقني يامراد دول بيسرعو هما كمان
قام مراد ونزل جري علي العربيه متقلقيش ياحبيبتي انا جايلك اهو
بيلا. بسرعه يامراد انا في داخله البيت
مراد. طيب اقفلي ارن علي احمد ينزلك بسرعه
بيلا. مراد انا خايفه متسبنيش لوحدي
مراد. متقلقيش ياحبيبتي هكلم احمد بسرعه
بيلا. اعااا الحقني يامراد دول وقفو قدامي
مراد. بيلا حبيبتي اقفلي العربيه عليكي
بيلا. الحقني يامراد نزلو من العربيه وراحو علي بيلا وعاوزين يخدوها بالعافيه
بيلا. القحني يامراد ابعمو عني ابعدو عني
ماجد. يلا بسرعه هتلم علينا الناس

شوقي طلع المسدس وضربها في رسها
مراد. بيلا بيلا رودي عليا وقفل الخط ورن علي احمد
احمد. خير مفيش خروج علي فكره
مراد بزعيق. الحق بيلا اتخطفت ناس طلعو عليها وخدوهاا الحقها بسرعه كانت داخله علي الشارع بتاعكو
احمد. اي بتقول ونزل جري احمد تحت كانو خدو بيلا واغما عليها ومشيت
ماجد. علي باشا احنا نفذنا بس للاسف ضربنها بالمسدس ونزفت ولازم تروح المستشفى عشان نزقف النزيف
علي. مفيش مشكله روحو عند معاذ هو في المستشفي انا هكملو وانا جايلكو علي هناك


 
google-playkhamsatmostaqltradent