Ads by Google X

رواية عشقت مغتصبه الفصل الخامس 5 - بقلم حنين هاني

الصفحة الرئيسية
الحجم

 رواية عشقت مغتصبه الفصل الخامس 5 - بقلم حنين هاني 

بارت5
غيث. انتي كويسه 
ليل بتعب. انتا مين اي الي حصل وفجاءه بدات تعيط هو هو انا سقطت اخر حاجه فكرها كان بيضربني جامد في بطني 
غيث. بس اهدي انتي دلوقتي بقيتي كويسه ودخل ليث ساعتها اول ماشافتو عيطت وجري عليها ليث
ليل بعياط. ليث طلعلي وحاول يموتني اعد يتكلم فاكرني كملت حياتي عادي ميعرفش ان لسه منستش حاجه ميعرفش ان بسبب كيفو وصلت لمرحله اي 
ليث. طيب اهدي ياليل انتي كويسه اهدي
ليل. جاي تاني بعد ماتقلبت الموضوع وكنت بدات احبهم اوي جاي تاني يفكرني بالحصل تاني ومش عايز يشوفني مبسوطه خالص كل ده علشان رفضت اكون معاه عايز يموتني ياليث مش عايز يشوفني مبسوطه قالي عايز ادمرك اكتر واكتر واعد يضرب فيا وفي بطني بدون رحمه ابدا وبلفهه قالت عيالي هما كويسينن صح محصلهمش حاجه صح قولي ياليث انهم بخير انا اه الاول مكنتش بحبهم بس مقدرتش محبهم وهما بيكبرو جوايا كل ثاينه وكل لحظه هما كويسين صح رد عليا ياليث وانهارت في العياط
ليث. للاسف كان عندك نزيف داخلي حاد وملحقوش ينقذوهم
ليل بانهيار. لا لا انا عاوزهم انا بحبهم اوي لا ليه سبوني دول كانو هيعوضني عن كل حاجه باظت في حياتي وفضلت تعيط جامد وجالها انهيار عصبي حاول 
ليث. ليل اهدى مفيش حاجه هتتحل كده اهدي ودخلت فرح علي طول اول ماوصلت
فرح بعياط. ليل حبيبتي انتي كويسه انا اسفه حقك عليا كل ده حصل بسببي اسفه ياحبيبتي انتي كويسه صح 
بدات ليل تهدا بس ساكته مش بترد علي حد 
ليث. اهدي يافرح وبعدين ده قداء وقدر 
فرح. والله ياليث كان غضب عني بابا وقع من ماما امبارح وهي لوحدها معرفتش تتصرف فاجريت علي طول محستش بنفسي والله حقك عليا ياحبيبتي انا اسفه 
ليل بصلهم كلهم وعينها جت علي غيث وهو كان بيبصلها وهي بصتلو
واتكلم غيث وهو باصص ليها 
غيث. ممكن ياليث تسبني اتكلم معاها شويه 
بصلها ليث ولقاها بصه علي غيث وكانها معندهاش اعتراض 
ليث. ماشي يلا يافرح وسابهم وخرجو
غيث راح اععد اصداها
غيث. اولا اسمي غيث توام ليث
بعمل اي هنا كنت حابب اطمن عليكي 
ليل. وانتا تعرفني منين 
غيث. من ليث بصراحه يعني كان كل يوم يرجع متاخر فا انا كنا بنردش وقالي انك صديقه ليه واحكيلك بصراحه فضولي اكلني عشان اعرف قصتك وبردو فضولي اخدني لتاني مره عشان اشوفك مع اني مش فضول
انتي انسانه قويه اوي حد غيرك مكنش عمل كده كان موت نفسو او اتخلص من الي بطنو حته لو كان خطر عليكي بس انتي غير انتي انقبلتي الوضع وقررتي تكملي حياتك بجد انا احيكي علي قوتك وشجاعتك وعشان ربنا كفأك وقرر انك تكلمي حياتك زي الاول وتبقا صفحه واتقفلت كان ممكن لو اتولدو كنتي تفضلي مريضه وساعتها كان غصبن عنك كنتي هتقصري واهو ربنا ابتلاكي وبعدين شاف صبرك ورفع عنك الابتلاء بجد انتي انسانه صبوره اوي وقويه 
بجد انا مستغرب نفسي لان عمري مكنت فضولي لحياه حد بس انتي غير بجد احيكي ومتزعليش عوض ربنا الي جاي احسن انسي وارمي كل الي حصل وراكي وافتحي صفحه جديده 
كل ده وليل بصالو وارتاحت لكلامو وفكرت فعلا فيه لقت انو عندو حق
ليل. انتا دكتور نفسي زي ليث
غيث. لا انا مش دكتور بس الحياه علمتني كتيرر وبردو ليث من كتر شاطرتو اتعلمت منو ومن خبره شغلو 
ليل. شكرا ليك كلامك خلاني اراجع نفسي وفعلا دايما كنت حاسه اني كل مكون بحبهم حاجه تمنعني وغصبن عني بفتكر كل حاجه من تاني شكرا ليك بجد 
غيث. اهم حاجه تكوني كويسه 
ودخل فرح وليث 
فرح. انتي كويسه ياحبيبتي انا اسفه حقك عليا سامحيني 
ليل. انا كويسه يافرح متقلقيش وانتي ملكيش ذنب في حاجه ده نصيبي
ليث.ليل الظابط عايز ياخد اقوالك انتي تمام دلوقتي ولا اي
ليل. انا تمام دخلو ودخل الظابط وكلهم طلعو 
الظابط. ها ايوالي حصل بقا ياليل بس من الاول خالص 
ليل. كنت شغاله في مطعم و***************************ومفوقتش غير وانا هنا
الظابط. حمدالله على سلامتك ياليل وواعدوك اني مش هسكت واجيبهم كلهم وحقك هيرجعلك
ليل. شكرا ياحضرت الظابط ومشي وخد رقم مصطفى عشان يحقق معاه في القسم
دخلو تاني
ليث. انتي كويسه ياليل
ليل. الحمدلله 
واعدو حبه يتكلمو وفجاءه اتفتح الباب ودخل زين
زين. ليل حبيبتي انتي كويسه دلوقتي كنت هموت عليكي مينفعش اسيبك لوحدك تاني انا هخدك ونسافر مقدرش اشوفك بتتعذبي اكتر من كده انا قولتلك انا هتجوزك واسجل العيال باسمي مش هسيبك تاني 
ليل. قولتلك يازين فات الاوان وكل واحد يورح لحالو 
زين. لا مش هسيبك لوحدك تاني انا حبيتي وهنتجوز ونسافر ونعيش بره وبعدين هما مين دول انتا مين انتا وهو
ليل. اعتقد شي ميخصكش يازين وقولتلك الي بنا نتها وخلاص مفهاش رجوع تاني 
زين. لا ياليل مش خلاص وانا عايز افهم مين دول ولا انتي شايفلك شوفه تانيه 
ليث. لغايت هنا ومش هسمحلك ليل خط احمر واعتقد هي بتتكلم عربي وبتقولك خلاص مبقاش في رجوع يعني احسلك متتعرض ليها تاني 
زين. وانتا بقا الدكر بتاعها الي هي ماشيه معاه
ليل. اخرص كطقع لسانك وخلي بالك من كلامك يازين عشان انتا عارف ليل كويس واتفضل من غير مطرود
زين. ماشي ياليل وسبها ومشي وهو متعصب وفضلو اعيدين معاها لغايت مادخل الدكتور عشان يكشف عليها وكشف عليها وقالهم. المريضه لازم ترتاح اتفضلو انتو وهي بكره هتكبلها علي خروج ومشيو واعدت معاها فرح الي اصرتت متسبهاش لوحدها وفضلت ليل سهرانه بتفكر في كلام غيث الي مش راضي يروح من بالها
عدا اليوم على الجميع بسلام 
تاني يوم 
******************
في بيت ليث
صحيو البنات وحضرو الفطار وفطرو مع اخواتهم وكل واحد نزل عشان يشوف وراه اي ونزلت ريم مستعجله عشان اتاخرت وبعد شويه وصلت الدرس 
خبطت وفتحت الباب
ريم. اسفه يامستر عشان التاخير 
المستر. اطلعي بره معنديش حد يخش ورايا
ريم. حضرتك انا بس الدنيا زحمه
المستر. زحمه تبقي تعدي في بيتك جمب امك اتفضلي بره
ريم. انتا فاكر نفسك مين عشان تتكلم معايا كده وازاي تجيب سيره امي علي لسانك
المستر. انتي بنت مش محترمه وقليله الادب
ريم. انتا الي مستر مش محترم وخساره فيك اصلا يتقلك استاذ وطلعت ورزعت الباب وجريت علي بره بتعيط وخبطت في حد
وسابتو ومشيت وقفت في حته فاضيه حمب السنتر وبدات تعصب وتعيط وتكلم نفسها
ريم. ازاي يكلمني بالطريقة دي هو فاكر نفسو مين علشان يكلمني كده مستر كرومبه ده ازاي ييجيب سيره امي علي لسانو ورحمه ابويا وامو منا ساكته
مصطفى من وراها. انتي كويسه يانسه
ريم. وانتا مالك انتا كمان 
مصطفى. انا بس كنت حابب اطمن عليكي ولقيتك بتجري وبتعيطي
ريم. بثتلو وعيطت ده اهانني قدام الموجودين كلهم بيقولي انا مش محترمه انا الي الكل بيشهد بحترامي يجي واحد زي ده خساره يتقال عليه بني ادم يقولي كده والله العظيم منا ساكته 
مصطفى. طيب اهدي انتي في الشارع مينفعش تعيطي 
ريم.مسحت دموعها ماشي شكرا ليك بجد واسفه تاني مره عن اذنك 
مشيت ريم وكلمت غيث
غيث. اي رورو
ريم بيعاط. غيث تعالي بسرعه انا محتجاك
غيث بخده. ريم مالك ياحبيبتي انتي بتعيطي ليه
عيطت ريم وحكتلو الي حصل 
غيث. اي طيب خليكي عندك وانا جايلك بسرعه 
يتبع

 •تابع الفصل التالي "رواية عشقت مغتصبه" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent